home forum contact

Velkommen
Gæst
Søg

SENEST AKTIVE EMNER
Glemt din kode?
Registrer
Dato Forfatter Forum Emne
17 Jun 2025, 11:31 NAsMaR Blogs Minimalistic 2020
11 Jun 2025, 19:37 Broen13 Blogs Indsæt Titel
04 Jun 2025, 18:56 simka Omklædning... Sommer opdatering
03 Jun 2025, 21:57 NAsMaR Blogs Lutz Pfannenstiel FM22...
15 Maj 2025, 21:08 szukizek Blogkonkur... Blogkonkurrencen 2025 ...
09 Apr 2025, 19:48 andersnomanni Blogs SAF Challenge
04 Apr 2025, 14:43 valverde4ever Pro Cyclin... Cycling Career - Kan d...
Antal Registrerede Brugere: 23582
  0 Brugere, 577 Gæster Online.

Nyeste Bruger: mahimahajan
FORUM
+  FmFreaks Forside
|-+  Forum: Andre Managerspil
| |-+  Kategori: Nostalgi
| | |-+  Lyngby BK - Tilbage til dansk topfodbold!
0 Brugere og 0 Gæster læser i øjeblikket dette emne.
Sider: 1 ... 11 12 [13] 14 15 ... 37 Udprint
Forfatter Emne: Lyngby BK - Tilbage til dansk topfodbold!  (Læst 98887 gange)
Dusty78DK
Manager

Sv: Lyngby BK - Tilbage til dansk topfodbold!
« Svar #180: 07 Jun 2006, 13:20 »

Det var da godt du ikke gjorde det så Smiley

PS: Er der ikke en gammel fodbold spiller der hed Sergej Barbarez? Og hvis der var var han så meget god

Hmmm ... var han ikke angriber i ... et eller andet sted i Tyskland, Leverkusen eller sådan noget?? Pas på med gamle offensive spillere! De har en tendens til at blive sløve og tunge i røven.

Kast evt. screenshot, hvis hans evner ikke er "maskerede"

MisterFCK
Gæst

« Svar #181: 07 Jun 2006, 13:22 »

Hmmm ... var han ikke angriber i ... et eller andet sted i Tyskland, Leverkusen eller sådan noget?? Pas på med gamle offensive spillere! De har en tendens til at blive sløve og tunge i røven.

Kast evt. screenshot, hvis hans evner ikke er "maskerede"

Jeg spørg kun fordi jeg lige har ansat ham som træner Wink

Soccerpop
Gæst

« Svar #182: 07 Jun 2006, 13:32 »

Det var da godt du ikke gjorde det så Smiley

PS: Er der ikke en gammel fodbold spiller der hed Sergej Barbarez? Og hvis der var var han så meget god

Sergej Babarez spiller skam stadigvæk (altså IRL) og er en udemærket fodboldspiller.
Han spiller i HSV. (de vækker nok stadigvæk dårlige minder hos os to MisterFCK) han scorede i den sidste EM kvalifikation mod Danmark. (han spiller for Bosnien)

MisterFCK
Gæst

« Svar #183: 07 Jun 2006, 13:43 »

Sergej Babarez spiller skam stadigvæk (altså IRL) og er en udemærket fodboldspiller.
Han spiller i HSV. (de vækker nok stadigvæk dårlige minder hos os to MisterFCK) han scorede i den sidste EM kvalifikation mod Danmark. (han spiller for Bosnien)

tak for oplysningerne Thumbs Up

MisterFCK
Gæst

« Svar #184: 07 Jun 2006, 20:58 »

Juli 2008

Somsagt kunne jeg ikke lade være med at spille videre på dette spil og derfor har jeg lavet en Juli update. Det skal dog lige slås fast at jeg efter at have prøvet forskellige metoder har fundet den endelige måde at skrive kampene på. I øvrigt har jeg droppet den sedvanligede status i slutningen af en måned og der hvor jeg viser hvilke kampe der skal spilles i denne måned. Til gengæld vil der værelidt tekst i stedet for.

I denne måned skal vi spille DongCUp finalen samtidig med at der skal startes op i SAS Ligaen med to svære kampe.

1. Juli 08
Vi har sikret os 2 spillere her da trnsfervinduet åbnede. Det er forsvars talentet Nik Besagno og angriberen Ben Sahar. SS kan ses neden under.

3. Juli 08
Årets spiller hos supporterne er blevet valgt. Valgtet faldt på Morten Nordstrand.

3. Juli 08
Jeg har valgt at rykke 3 af klubbens største talenter op på førsteholdet. Den første er Morten Ekstrand. Han er en 16-årig forsvarsspillere som jeg forventer mig meget af i fremtiden. Den anden spiller hedder Patick Payberg. Han kan spille offensiv midtbane og angriber men han er tiltænk rollen som angriber. Han er 21 år gammel. Det sidste navn siger næsten sig selv. Andreas Laudrup. Den yngste af Laudrup'erne er kommet op på holdet. Han er 18 år og spiller venstremidt. Alle spillerne starter som reserver men kommer til at spille i mindre vigtige turneringer som Landspokalturnering en og evt. Royal League. Her er SS af de tre talenter.

15. Juni 08
Lyngby VS FC København - DONG SuperCup, Finale

Vi vandt jo Landspokalturnering en og derfor skal vi spille en finale mod SAS Liga-vinderne FC København. De er store favoriter til denne kamp og jeg har heller ikke tænkt mig at stille op i stærkeste foration. Det bliver istedet en kamp hvor jeg skal afprøve de nye spillere men vi vil alligevel gå efter at vinde.

Lyngby 0-2 FC København

0-1 Álvaro(53)
D. Gotvac er udvist(60)
0-2 V. Hashemian(64)
V. Hashemian er skadet(90)
Tilskuere: 18581
MOM: Michael Gravgaard - FC København(9)

Vi spiller en fin kamp og vi kunne sagtens have vundet. Grunden til at vi ikke vandt var nok at vi i hele anden halveg spillede med Morten Ekstrand i forsvaret sammen med Besagno. Der var mødt mange tilskuere op og vi fik også god opbakning. Der blev også slået en rekord til dagens kamp. Det var Morten Ekstrand der som bare 16-årig spillede sin første 1.holdskamp og blev derfor den yngste lyngbyspillere nogensidsde til at bære trøjen.

20. Juli 08
Så er blevet købt en spiller mere. Det er en offensiv midtbanespiller og angriber. Han er 18 år og hedder Sebastián Zúñiga. Han kommer fra Cobreloas i Chile og da han var sat på salgslisten hentede vi ham for sølle DKK 2,3Mio. Jeg forventer mig meget af ham og han skal gøre konkurencen på angriberpladserne større.

20 Juli 08
Lyngby Vs FC København - SAS Ligaen

Vi skal spille sæsonens første SAS Ligakamp idag. Det er mod FC København som vi jo tabte til i Dong Cuppen i sidste kamp. Alligevel har vi en change for at vinde da jeg denne gang stiller med stærkeste hold. Den eneste undtagelse er den karentæneramte Gotovac der erstattes af Kreinøe på højreback.

Lyngby 0-3 FC København

0-1 Filip Holosko(15)
0-2 Álvaro(48)
0-3 Filip holosko(58)
Tilskuere: 10204
MOM: Michael Gravgaard - FC København(8)

Vi spiller en dårlig kamp og man kan godt se at vi ikke har spillet så meget på det seneste. Men det var også en svær startkamp vi skulle spille. Efter kampen ligger vi nr. 12 mens FCk er nr. 1 men da der kun er spillet en enkelt kamp kan alt nå at ændre sig.

22. juli 08
Vi har idag sikret os endnu en angriber. Han kan dog også spille på den offensivedel af venstresiden. Hans navn er Alexis Sánchez og han er ligesom Zúñiga kommet fra Cobreloa. Denne gang lød transfersummen på DKK 9.250.000. Det betyder at vi kun har DKK 14Mio tilbage til transfers. HVis de bliver brugt bliver det udelukkende til en hjøjreback da vi er tyndt besat der.

24. Juli 2008
Der er idag blevet trukket lod til både landspokalturnering en og UEFA Cuppen. I landspokalturnering ens 2. runde er vi blevet udtrukket sammen med Esbjerg IF 92. Kampe spilles på udebane den 6. august 2008.
I UEFA Cuppen gælder det 2. kval. runde. Vi blev trukket ud mod det islandske hold ÍA. Den første kamp spilles den 7. august på Lyngby Stadion.

27. Juli 2008
Lyngby(12) VS OB(7) - SAS Ligaen
En kamp vi har gode changer for at vinde. Det bliver dog stadigvæk ikke let for OB er et godt hold. Det at vi ligger nr. 12 betyder ikke rigtigt noget da der jo kun er spillet en kamp. Vi stiller med stærkeste hold il dagens kamp. Eneste skade i truppen tilhører Tobias Grahn men da han alligevel ikke er blandt de 15 mand der skal med til kamp har det ikke den store betydning.

Lyngby 1-0 OB

1-0 S. A. Cárdenas(24)
Tilskuere: 530
MOM: Ulrik Laursen - OB(8)

Vi spillede en fin kamp men vi mangler stadigvæk skarphed i afslutningerne. Men sejren rykker vi op på en 8. plads. OB intager 10. pladsen i SAS Ligaen. Føreholdet er AGF.

28. Juli 2008
Vi ahr idag fået købt en reserve til højre back Grin Det har vi manglet i næsten 2 år og nu har vi fået en jubiiiiiiii! Opstemt crazy Eller noget. Nå man hans navn er Laurent Ciman og han kommer fra italienske Parma hvor han var sat til salg. Han blev købt for en pris på DKK 9,25Mio. Han er i øvrigt 22 år gammel. Jeg ved dog ikke om han skal ind og afløse den aldrene Michael Madsen i midterforsvaret eller om han må "nøjes" med bænken til at starte med.

Juli 2008 er SLUT!

Det var slut på en okey måned. En god måned med hensyn til indkøb hvor vi fik en del gode spillere ind af døren. Jeg kan godt afsløre at der er mindst en til på vej Smiley Med hensyn til kampene gik det ikke så godt. Vi tabte sammelagt(dong cup og sasliga) 5-0 til FCK i denne måned hvilket ikke er acceptabelt. Til gengæld spillede vi fint i den første kamp men det nytter ikke så meget nå man ikke vinder. Heldigvis vandt vi sidste kamp i måneden mod OB så vi fik en fornuftig afslutning.

I får til sidst lige et SS af ligaen:

Vi ses næste gang hvor der kommer ordentligt gang i både SAS Ligaen landspokalen og UEFAcuppen

Soccerpop
Gæst

« Svar #185: 07 Jun 2006, 21:30 »

Payberg og Laudrup ser virkelig lovende ud. Smiley
held og lykke med oktober. Thumbs Up

MisterFCK
Gæst

« Svar #186: 07 Jun 2006, 21:37 »

Payberg og Laudrup ser virkelig lovende ud. Smiley
held og lykke med oktober. Thumbs Up

Ja Smiley

Og iøvrigt regner jeg lige med at skrive om Agust før oktober Wink

MisterFCK
Gæst

« Svar #187: 08 Jun 2006, 11:35 »

Jeg vil meget gerne have komentare omkring bloggen eller bare omkring spillet Smiley

OG i skal sige hvis i vil have SS af noget Wink

United-styrer
Gæst

« Svar #188: 08 Jun 2006, 12:17 »

Jævn start med en sejr og uafgjort. De nye spillere ser generelt godt ud, både indkøb og talenter, og Nik Besagno er selvfølgelig et gudekøb :-)

Soccerpop
Gæst

« Svar #189: 08 Jun 2006, 17:47 »

OG i skal sige hvis i vil have SS af noget Wink

VRÆL VRÆL Græder Græder Græder Græder Græder Græder Græder
Du må ikke snakke sådan til mig det gør mig bange og ked af det Græder Græder Græder Græder Græder Græder Græder
men hvis det skal være vil jeg gerne have et SS af Chris Jensen

MisterFCK
Gæst

« Svar #190: 09 Jun 2006, 11:46 »

VRÆL VRÆL Græder Græder Græder Græder Græder Græder Græder
Du må ikke snakke sådan til mig det gør mig bange og ked af det Græder Græder Græder Græder Græder Græder Græder
men hvis det skal være vil jeg gerne have et SS af Chris Jensen

Hvordan må jeg ikke tale?Huh

Her er ihvrt fald Chris Jensen

Soccerpop
Gæst

« Svar #191: 09 Jun 2006, 15:42 »

Du sagde jeg SKULLE bede om et SS

MisterFCK
Gæst

« Svar #192: 09 Jun 2006, 16:05 »

Du sagde jeg SKULLE bede om et SS

Nej jeg sagde at hvis i VILLE have et SS af noget skulle i bare sige til Wink

MisterFCK
Gæst

« Svar #193: 10 Jun 2006, 14:33 »

Som nogle jo sikkert ved holder denne blog pause et stykke tid. Det er fordi jeg er igang med en VM blog med Elfenbenskysten. Pausen kan dog godt blive længere da jeg er blevet træt af at spille med små hold. Derfor får i nok en blog om et storhold at se i de kommende uger:)

Bovski
Reserveholdsspiller

« Svar #194: 16 Jun 2006, 16:23 »

synd at du holder pause med bloggen da det er en rigtig spændende blog..

du kunne jo evt. gøre lyngby til en storklub så var du ude over de problemer.. Opstemt

Sider: 1 ... 11 12 [13] 14 15 ... 37 Udprint 

This site is not endorsed by Sports Interactive or SEGA and is intended for entertainment purposes only. « More Info »
©2005-2018, FmFreaks.dk
                                         Forum Powered by SMF 1.0.5 · SMF ©2001-2010