home forum contact

Velkommen
Gæst
Søg

SENEST AKTIVE EMNER
Glemt din kode?
Registrer
Dato Forfatter Forum Emne
03 Feb 2025, 22:56 g00n Blogs Minimalistic 2020
26 Jan 2025, 14:30 NAsMaR Blogs Lutz Pfannenstiel FM22...
24 Jan 2025, 19:17 ydersog Klubsøgnin... Brighton & Hove Albion
21 Jan 2025, 13:54 andersnomanni Blogs SAF Challenge
14 Jan 2025, 13:54 Sirstaal Spillersøg... Spillererfaring
06 Jan 2025, 20:57 andersnomanni Træningsbanen Taktikker FM24
01 Jan 2025, 09:52 hoeven Træningsbanen En Libero taktik - Dis...
Antal Registrerede Brugere: 23502
  0 Brugere, 1655 Gæster Online.

Nyeste Bruger: brukens5434
FORUM
+  FmFreaks Forside
|-+  Forum: Andre Managerspil
| |-+  Nostalgi
| | |-+  Kategori: Blogs fra de ældre udgaver
| | | |-+  To Dare Is To Do
0 Brugere og 14 Gæster læser i øjeblikket dette emne.
Sider: 1 ... 4 5 [6] Udprint
Forfatter Emne: To Dare Is To Do  (Læst 17309 gange)
Pepe
Gæst

Sv: To Dare Is To Do
« Svar #75: 22 Jul 2008, 15:40 »

Sæsonen skudt i gang

Premier League er blevet skudt igang, og Tottenham ligger i toppen. De markante forstærkninger har bevist sit værd. Tre ud af tre sejre i ligaen er det blevet til.
Jermain Defoe og Vagner Love har begge været i god form og har begge scoret tre mål i fire kampe og dermed klubbens topscorere. Berbatov har derimod fortsat sin dårlige stime fra sidste sæson og har ikke formået at finde vej til netmaskerne endnu. Sergio Agüero har ikke været med endnu. Først en skade og siden OL i Beijing har holdt ham væk fra at optræde i Tottenhamtrøjen. Derudover har Pirlo også fået en god start i sin nye klub og har scoret et mål i de to kampe, han har spillet for klubben.

Klubben har også kvalificeret sig til Champions League gruppespillet. Austria Wien blev besejret uden besvær med 4-0 samlet. Selvom Tottenham stillede op med reserver i returkampen, kunne det østrigske mesterhold ikke stille noget op mod englænderne.

Pepe
Gæst

« Svar #76: 22 Jul 2008, 16:52 »

Spurs.com - Everything about Spurs - 31.08.08

Montolivo solgt

Montolivo forlod klubben i den 11. time

Det blev kun til en sæson for Montolivo i London. Midtbanespilleren fik ellers en god debutsæson, men det blev nok for ham. Montolivo ville væk det meste af sommeren, men Davidsen ville ikke sælge sin nøglespiller. Den 31. august - den dag, hvor transfervinduet lukker - byder Bayern München 250 millioner kroner på italieneren. Det tilbud beslutter Daniel Levy sig for at gå ind og acceptere, på trods af, at der har været meget bedre tilbud i løbet af sommeren. Davidsen forsøgte desperat at hente en erstatning med bare få timer til transfervinduet lukkede. Bodmer og Moutinho var ifølge the Times tæt på at skifte, men det blev dog ikke til noget. Det siges, at klubben stadig er i kontakt med Sporting om et køb af Moutinho. Det kan dog først gå igennem til nytår.

Chakana
Manager

« Svar #77: 22 Jul 2008, 16:56 »

Gode updates igen..
Godt du fik en Montolivo-erstatning Thumbs Up

Arsenal Football Club

Pepe
Gæst

« Svar #78: 22 Jul 2008, 16:58 »

Fik ham desværre ikke Skuffet Har jeg formuleret det forkert?
Jeg er i forhandlinger med Moutinho, men hvis det lykkes, bliver det først til nytår. Wink

fc-hansen
Manager

« Svar #79: 22 Jul 2008, 17:12 »

Fik ham desværre ikke Skuffet Har jeg formuleret det forkert?
Jeg er i forhandlinger med Moutinho, men hvis det lykkes, bliver det først til nytår. Wink
Det er jo en fantastisk afløser Smiley

Citat af Wayne Rooney: " Jeg kan fylde ronaldos hul"

hay que joder?

Pepe
Gæst

« Svar #80: 22 Jul 2008, 18:25 »

Ja, han er også dygtig. Jeg vil dog mene, at Montolivo er en lille smule bedre. Men de er utroligt lige. Moutinho har høje mentalstats, mens Montolivo har høje tekniske stats Wink

Pepe
Gæst

« Svar #81: 22 Jul 2008, 18:46 »

I må meget gerne stemme i afstemningen. Månedsupdates er som den øverste update på side 6, og halvårsupdates er det, jeg lavede sidste sæson. VOTE Wink

Pepe
Gæst

« Svar #82: 22 Jul 2008, 22:19 »

Update på vej Wink

Pepe
Gæst

« Svar #83: 22 Jul 2008, 22:26 »

Der er efterhånden ved at være spillet 10 runder af den nye sæson af Premier League. Tottenham ligger stadig til i toppen, men den gode form er ikke helt holdt ved lige. Fem sejre og to nederlag er det blevet til i de syv kampe, holdet har deltaget i.
Tottenham har været meget plaget af skader her i sæsonens opstart. Andrea Pirlo, Sergio Agüero, Mario Santana, Jermain Defoe, Felipe og Vagner Love har alle været udsat for længere skadespauser, så Londonklubbens offensiv har set lidt sløj ud de seneste par weekender.
Kun en kamp er spillet i Champions League. Den blev tabt med de ydmygende cifre 5-2 til PSV. En kamp, spillerne helst bare vil glemme.
Tottenham er ved at udvikle et Arsenal Liga Cup-kompleks. Tottenham trak Arsenal i den første runde, klubben deltog i. Spurs var foran det meste af kampen, men i overtiden kunne Senderos udligne, og i den forlængede spilletid kunne Touré gøre det til 2-1. Déjà Vu fra sidste års Liga Cup-finale?

Pepe
Gæst

« Svar #84: 23 Jul 2008, 01:56 »

Hvad synes I om min nye stil?
Jeg synes selv, det er mere overskueligt og lidt lettere for jer læsere med korte, præcise updates Wink
Vil meget gerne høre andres mening Smiley

Pepe
Gæst

« Svar #85: 23 Jul 2008, 14:24 »

Skadeshelvedet er fortsat, og det kan ses på resultaterne. Spillet har varieret meget i kvalitet, og det er blevet til store nederlag og store sejre. Spurs har stadig gode chancer for at komme op i toppen af ligaen, hvis de sejrer i den næste par kampe.
Efter skuffelsen mod PSV var der store forventninger til hjemmekampen mod Olympique Lyonnais. Kampen blev vundet 2-1 på trods af Benzemas mål efter blot halvandet minut. Derefter sikrede man sig et point mod Anderlecht på udebane. Nu har alle hold mulighed for at gå videre fra gruppen, da alle hold har fire point.
Sergio Agüero er slet ikke kommet igang som forventet. Skader har ødelagt hans start i klubben. Det er først nu, han er klar til kamp. Efter en sløv sæsonstart er Dimitar Berbatov for alvor kommet igang. Han er nu klubbens topscorer med syv mål, skarpt forfulgt af Vagner Love, der indtil videre har nettet seks gange. Kaboul har fortsat den gode form fra sidste sæson og har gjort det godt i midterforsvaret.

Schytte
Landsholdsspiller

« Svar #86: 23 Jul 2008, 14:41 »

God update, kortere end mange andre updates, men det er fint nok. Synd du har så mange skader, og placeringen i pl er ikke det bedste Skuffet

Pepe
Gæst

« Svar #87: 23 Jul 2008, 15:08 »

Nej, det ved jeg godt Wink Jeg har dog spillet et par kampe færre end de andre, så jeg kommer nok op Smiley
Ja, jeg har ændret stilen til korte, præcise månedsupdates istedet for de lange halvårsupdates.

Pepe
Gæst

« Svar #88: 26 Jul 2008, 14:50 »

Bloggen vender tilbage når jeg er hjemme fra ferie.  Smiley

Sider: 1 ... 4 5 [6] Udprint 

This site is not endorsed by Sports Interactive or SEGA and is intended for entertainment purposes only. « More Info »
©2005-2018, FmFreaks.dk
                                         Forum Powered by SMF 1.0.5 · SMF ©2001-2010