Velkommen
Gæst
SENEST AKTIVE EMNER
Dato
Forfatter
Forum
Emne
03 Feb 2025, 22:56
g00n
Blogs
Minimalistic 2020
26 Jan 2025, 14:30
NAsMaR
Blogs
Lutz Pfannenstiel FM22...
24 Jan 2025, 19:17
ydersog
Klubsøgnin...
Brighton & Hove Albion
21 Jan 2025, 13:54
andersnomanni
Blogs
SAF Challenge
14 Jan 2025, 13:54
Sirstaal
Spillersøg...
Spillererfaring
06 Jan 2025, 20:57
andersnomanni
Træningsbanen
Taktikker FM24
01 Jan 2025, 09:52
hoeven
Træningsbanen
En Libero taktik - Dis...
Antal Registrerede Brugere:
23502
1 Bruger, 1770 Gæster Online.
Nyeste Bruger:
brukens5434
FORUM
FmFreaks Forside
Forum: Andre Managerspil
Nostalgi
Kategori: Blogs fra de ældre udgaver
To Dare Is To Do
0 Brugere og 17 Gæster læser i øjeblikket dette emne.
Sider:
1
2
3
[
4
]
5
6
Forfatter
Emne: To Dare Is To Do (Læst 17330 gange)
Pepe
Gæst
Sv: To Dare Is To Do
«
Svar #45:
12 Jul 2008, 01:46 »
Citat af: NicolasFelipe 12 Jul 2008, 01:45
Okay så
Hvorfor?
Det må man da gerne, ikke?
Grønthandleren
Gæst
«
Svar #46:
12 Jul 2008, 01:48 »
Haha, jo da. Det er der intet galt i. Overhovedet intet
Chakana
Manager
«
Svar #47:
12 Jul 2008, 01:49 »
Nej, det er da HELT i orden.
Skulle bare lige høre ad.
Arsenal Football Club
Pepe
Gæst
«
Svar #48:
12 Jul 2008, 01:50 »
Fint
Kom bare lige til at tænke på, om den originale ejer kan kræve erstatning og bla bla bla
Men BTT. der går nok lidt tid, før næste update kommer. Tidligst søndag aften, da jeg skal i sommerhus i morgen.
Grønthandleren
Gæst
«
Svar #49:
12 Jul 2008, 01:51 »
Nja. Det tror jeg ikke. Kommer vel an på hvor du har nakket det fra. Men er mildt sagt overbevist om at det ikke kommer til at ske
Pepe
Gæst
«
Svar #50:
12 Jul 2008, 01:52 »
Det satser jeg på ikke sker
Fynbo
Odds-hjælper
«
Svar #51:
12 Jul 2008, 04:36 »
Super blog ... Forsæt det gode arbejde ...
Pepe
Gæst
«
Svar #52:
12 Jul 2008, 14:41 »
Citat af: Fynbo 12 Jul 2008, 04:36
Super blog ... Forsæt det gode arbejde ...
Tak
Min sommerhustur er aflyst, så måske får i en enkelt update i dag
Niszen
Reserveholdsspiller
«
Svar #53:
12 Jul 2008, 15:03 »
Fed blog! Følger med så meget som jeg kan nå.
Manchester United
Odense Boldklub
Pepe
Gæst
«
Svar #54:
14 Jul 2008, 00:57 »
Spurs.com - Everything about Spurs - 01.01.08
Et succesfuldt halvår!
2007 er slut
, og vi er nu trådt ind i 2008. Det netop passerede år har været en succes. Siden Jakob Davidsens ansættelse er tingene kun gået frem, og Spurs ligner på nuværende tidspunkt en klub, der er på niveau med "the big four". Måske over nogen af dem. Vi kigger tilbage på det første halvår i Davidsens varetægt.
Darren Bent er klubbens topscorer med 14 træffere
Premier League
har været en kæmpe succes. Sejre over Chelsea og Liverpool og en stribe på elleve kampe uden nederlag i træk. Tottenham har - kun overgået af ligaens duks, Arsenal - været det mest målscorende hold. Spurs har generelt været meget solide, og der har kun været enkelte svipsere. 3-2 nederlaget til Arsenal på White Hart Lane gjorde ondt. Inden kampen lå Spurs nummer et, og Arsenal lå nummer to, så der var lagt op til en storkamp. To ærkerivaler, der kæmper om førstepladsen. Det lå til et uafgjort resultat, inden Walcott i overtiden scorer det vindende mål, og de to klubber byttede plads. Det blev hurtigt glemt efter en 2-1 sejr over Liverpool på Anfield. Tottenham ligger på nuværende tidspunkt til sølv, og håbet om medaljer virker slet ikke som urealistisk længere, da Manchester City på fjerdepladsen er syv point efter Spurs.
Premier League
UEFA Cup'en
er gået som forventet. Jakob Davidsen har givet chancen til de unge spillere i turneringen, og de har ikke skuffet. I en relativt svær gruppe, der bestod af Getafe, RC Lens, Dinamo Bucharest og Brann blev det til en andenplads, hvilket må siges at være ganske acceptabelt for de unge. Brann og RC Lens blev besejret på udebane, mens et uafgjort resultat blev sikret mod Getafe og Dinamo på White Hart Lane. Nacer Barazite har imponeret alt og alle i turneringen, hvor han både har scoret mål og lagt op til sine holdkammerater. Han virker meget moden af sine kun 17 år, og det kan vise sig at Tottenham har fået fat i en kommende verdensstjerne. I knockout-runderne, skal Spurs i første omgang op imod den tyrkiske klub Besiktas. Hvis de bliver besejret, skal Londonklubben enten op imod HSV eller Rapid Wien.
UEFA Cup - Gruppespillet
Liga Cup'en
har ligeledes været en succes. De unge har endnu en gang fået masser af spilletid, og de har gjort det perfekt. Leeds, Plymouth og Everton er indtil videre blevet besejret overlegent. Tottenhams yngre spillere har vist sit potentiale og Nacer Barazite og Tom Huddlestone er blot et par af de navne, der kan nævnes, når det kommer til turneringens bedste spiller. Tottenham er nået til semifinalen, hvor de skal op imod Wigan. Hvis Spurs når finalen, kan meget tyde på et ægte London-derby. Arsenal er nemlig i den anden semifinale, hvor de skal møde Manchester City. En kamp Arsenal står til at vinde.
Kædens spiller
- efteråret 2007
Traditionen tro
har vi valgt at kåre kædens spiller igen i år. Vi på redaktionen vælger simpelthen den spiller fra hver kæde, vi synes, har klaret sig bedst. Der har været mange gode bud i alle kæder, men vores valg er faldet således:
Forsvar:
Younes Kaboul
har imponeret alt og alle i efteråret. Den 21-årige midtstopper, der også kan bruges på midtbanen har vist sig som en nøglespiller, som ikke har kunnet undværes. Et solidt hovedspil og et dejligt langskud har hjulpet ham ind i start-11'eren. Inden sæsonen regnedes Kaboul ikke for noget særligt, og planen var, at han skulle være backup for et Dawson-King forsvar. Kaboul har dog overrasket, og det er nu Michael Dawson, der har måttet sidde på bænken.
Midtbane:
Luka Modric
har udført et fantastisk stykke arbejde på venstrekanten. Hans ryk, der kan sætte enhver back af, hans milimeterpræcise indlæg og hans giftige hug udefra har gjort ham til en nøglespiller for Jakob Davidsen. Den 22-årige midtbanespiller, der blev hentet i sommers, kan spille alle positioner på midtbanen og er derfor vigtig, hvis en uforudsigelig skade skulle opstå.
Angreb:
Darren Bent
har været den skarpeste angriber. 14 mål er det blevet til, og han er klubbens topscorer. Bents eneste problem er, at han i nogle kan falde fuldstændig ud af en kamp. Det skal der rettes op på, men Bent har scoret flest mål, og han har en fantastisk evne til at score på utroligt vigtige tidspunkter. Han kan blive vigtig for resten af sæsonen.
«
Seneste Redigering: 20 Jul 2008, 20:47 af Pepe
»
Pepe
Gæst
«
Svar #55:
14 Jul 2008, 19:22 »
Spurs.com - Everything about Spurs - 30.01.08
Stor udskiftning i Spurstruppen
Jakob Davidsen havde
meldt ud, at han ikke ville gå ud og og skifte meget ud i truppen. Den plan må have ændret sig, for der blev købt og solgt en del. Vi danner et overblik over Tottenhams vintertransfervindu
e.
Aaron Lennon skifter til en anden London-klub. Arsenal.
>>
De gik:
Aaron Lennon
havde ytret ønske om, at skifte klub et par måneder. Planen var at sælge Lennon til en af de mange spanske eller italienske klubber, der interesserede, men da Arsenal bød 167 millioner på den unge kantspiller, trådte klubbens bestyrelsesformand, Daniel Levy, selv i karakter og accepterede budet på Jakob Davidsens vegne. Jakob Davidsen er naturligvis skuffet, men accepterer beslutningen. "Det er selvfølgelig rigtig mange penge for en spiller, og jeg kan godt forstå klubbens beslutning. Det bliver lidt sværere at indfrie klubbens sportslige ambitioner nu, men jeg er sikker på, vi ikke skuffer," sagde han til Spurs.com et par timer efter salget
Steed Malbranque
havde i første halvdel af sæsonen ikke fået særligt meget spilletid, så da Portsmouth kom med et fornuftigt tilbud på 55 millioner kroner, takkede Spurs ja. "Jeg er sikker på, dette er bedst for alle parter. Tottenham for nogen penge for mig, jeg får noget spilletid og Portsmouth får en spiller, der forhåbentlig kan forstærke deres startopstilling. Jeg er meget tilfreds.
Jermaine Jenas
havde ligesom Malbranque ikke fået meget spilletid og blev derfor også solgt til Portsmouth. Han er glad for at skulle arbejde sammen med Malbranque i fremtiden. "Steed og jeg har altid været gode venner, og jeg ser frem til at skulle spille sammen med ham i Portsmouth. Forhåbentlig får vi begge nogle gode år i klubben. Jeg var ikke glad i Tottenham, så jeg er glad for at prøve noget nyt.
Portsmouth har tilsyneladende et godt øje til Tottenhamspillere.
Robbie Keane
er også røget til midterklubben. "Jeg ville oprindeligt gerne blive i klubben, men da Portsmouth bød 85 millioner kroner, syntes Jakob Davidsen, at der var en god pris iforhold til det, jeg havde leveret på banen. Jeg har ikke lyst til at blive i en klub, der kan acceptere et sådant bud, og derfor skrev jeg under med Portsmouth. Jeg ser frem til at hjælpe Portsmouth med at komme tilbage i toppen."
Hossam Ghaly
havde det seneste halve år været meget utilfreds med konkurrencen om pladserne i klubben. Jakob Davidsen var faktisk parat til at give ham en mere central rolle i klubben, og Ghaly fik masser af spilletid. Det var åbenbart ikke nok for Egypteren, og han begyndte at blive væk fra klubbens træning. Det fik Jakob Davidsen til at acceptere et bud fra Reading på 20 millioner kroner. Ifølge diverse aviser har der, kort inden skiftet, været sammenstød mellem Ghaly og Jakob Davidsen.
Udover de handler, der i alt indbragte Spurs 305 millioner kroner, blev Ricardo Rocha og Teemu Tainio solgt til henholdsvis Derby og Valladolid på fri transfer.
<<
De kom:
Den nu forhenværende Fiorentinaspiller,
Mario Santana
blev kort efter Lennons skifte hentet til klubben i forsøget på at hente en fuldgod erstatning. Indkøbet er blevet mødt med en del tvivl fra fansene, men det påvirker ikke Santana: "Jeg er utrolig stolt over at være her i klubben. Jeg glæder mig som en sindssyg til at optræde for klubben. Med hensyn til de tvivler, der har været fra fansenes side, kan jeg jo kun bevise mine kvaliteter på banen." Handlen menes at have kostet 60 millioner kroner.
Nani
er klubbens dyreste indkøb nogensinde. 240 millioner kroner har Manchester United modtaget for portugiseren, der ifølge Davidsen har et kæmpe potentiale: "Nani kan blive verdens bedste. Det er jeg helt overbevist om. Med de evner han har i forhold til hans alder, kan han blive en verdensstjerne," lød det kort og præcist fra Davidsen. Nani skal formodentlig spille på klubbens venstrekant. Davidsen får modentlig et luksusproblem. Han har blandt andet rådighed over Nani, Dos Santos, Montolivo, Modric, Santana, Barazite, Boateng og Huddlestone, og der er kun fire midtbanepladser i 4-4-2-opstillingen. Det bliver spændende at se, hvordan han vil give plads til dem alle.
Vagner Love skal fra næste sæson tørne ud for Spurs
Udover de to indkøb, vil tre spillere tiltræde i klubben. Den schweisiske højreback,
Phillip Degen
, er tænkt som backup for Chimbonda, der på nuværende tidspunkt er klubbens eneste højreback tiltræder den 1.7.08. Derudover kommer Werder Bremens centerforsvarer
Pasanen
og ikke mindst den brasilianske angriber,
Vagner Love
ved sæsonens slutning. Tottenham og CSKA Moskva kunne ikke blive enige om en overgangspris. Tottenham ville højest give 80 millioner kroner for angriberen, mens CSKA ville have 120. Da Loves kontrakt udløb ved sæsonens slutning, kunne Spurs tilbyde ham en kontrakt uden om CSKA. Det lykkedes. CSKA skal dog have en erstatning på 65,5 millioner kroner.
«
Seneste Redigering: 14 Jul 2008, 19:30 af Pepe
»
Schytte
Landsholdsspiller
«
Svar #56:
14 Jul 2008, 19:26 »
Sygt køb af Nani. Synes det var ret billigt, det du købte ham til
Pepe
Gæst
«
Svar #57:
14 Jul 2008, 19:29 »
De fik også 50% af næste salg, så det er nok derfor
Pepe
Gæst
«
Svar #58:
15 Jul 2008, 20:21 »
Spurs.com - Everything about Spurs - 29.03.08
Blandet start på 2008!
Vi er nu tre måneder inde i 2008, og det har været en meget blandet fornøjelse med hensyn til Tottenhams resultater.
Premier League
startede katastrofalt. De første fem kampe blev det kun til et enkelt point, og Spurs var ved at sætte det, de havde kæmpet for hele sæsonen fuldstændigt over styr. En 3-1 sejr over Chelsea blev dog vendepunktet, og nu er Spurs oppe i det sædvanlige tempo. Mario Santana og Nani havde begge brug for noget tid til at vende sig til Tottenhams spillestil. Specielt Mario Santana havde svært ved at omstille sig til engelsk fodbold, men han er nu - ligesom Nani - oppe i fulde omdrejninger og gør det rigtig godt. Spurs er på nuværende tidspunkt på en solid tredjeplads, og Davidsen har udtalt, at målet er at holde den placering.
Premier League
UEFA Cup'en
har indtil videre været en succes. Besiktas og HSV blev besejret med henholdsvis 3-1 og 5-1 sammenlagt. Det betyder, at Spurs skal op imod Ajax Amsterdam i kvartfinalen. En kamp, Jakob Davidsen forventer bliver meget tæt. "Ajax har et solidt hold. Vi har set mange timers video med dem på det seneste, og vi kender deres forcer og svagheder. Det vil vi forsøge at udnytte. Jeg tror, det bliver en tæt, taktisk kamp, og jeg glæder mig rigtig meget," sagde Jakob Davidsen kort efter lodtrækningen. Hvis Tottenham slår det hollandske storhold ud, skal de op imod Fiorentina eller Celtic.
Liga Cup'en
-
så tæt på, men alligevel så langt fra.
Wigan blev besejret med sammenlagt 5-1, og Spurs var klar til finalen mod ærkerivalerne fra Arsenal. Tottenham startede bedst, og det var faktisk ufortjent, at Arsenal kom foran efter lidt over en halv times spil. Tottenham blev dog ved med at presse på, men det var først i det 81. minut, det gav udbytte. Mario Santana lagde bolden ind til Berbatov, der stille og roligt kunne lægge bolden ind bag Lehmann i målet. Derefter begyndte Arsenal for første gang i kampen at presse på. Tre minutter inde i overtiden begik Gareth Bale frispark lige uden for feltet. Det tog Hleb sig af. Han bankede bolden ind i muren, der rettede skuddet af, og bolden trillede langsomt ind i målet. Så tæt på, men alligevel så langt fra.
Resultatet af
FA Cup'en
var bestyrelsen tilfreds med, men det var Jakob Davidsen ikke. Holdet nåede til sjette runde, hvilket var bestyrelsens mål. I femte runde skulle Spurs op imod Southampton, der blev besejret med 1-0. Derefter kom man op imod Newcastle, der havde været inde i en god stime af sejre. Kampen skulle spille på St. James Park, og resultatet deraf blev 1-1, hvilket betød omkamp på Tottenhams bane. Efter 75 minutters spil af den kamp, stod det ligeledes 1-1. Montolivo fik et straffespark, som han brændte, og i overtiden kunne Michael Owen gøre det til 2-1 og dermed sende Londonklubben ud af den prestigefyldte turnering
Pepe
Gæst
Sv:"Pause" To Dare Is To Do
«
Svar #59:
16 Jul 2008, 02:43 »
Jeg har valgt at sætte denne blog på pause. Jeg fornemmer ikke, der er mange læsere. Det er grunden til mit valg. Jeg kan ikke udelukke, at jeg tager det op igen på et tidspunkt.
Sider:
1
2
3
[
4
]
5
6
Vælg et område:
-----------------------------
Football Manager 2024
=> Omklædningsrummet
=> Blogs
=> Træningsbanen
=> Skadestuen
=> Klubsøgning og -erfaring
=> Spillersøgning og -erfaring
=> Challenges
Football Manager 2023
=> Omklædningsrummet
=> Challenges
=> Træningsbanen
=> Blogs
=> Skadestuen
Football Manager 2022
=> Omklædningsrummet
=> Blogs
=> Skadestuen
=> Træningsbanen
=> Challenges
Football Manager 2021
=> Omklædningsrummet
=> Blogs
=> Træningsbanen
=> Skadestuen
=> Challenges
=> Idéfabrikken
Football Manager 2020
=> Omklædningsrummet
=> Skadestuen
=> Træningsbanen
=> Blogs
=> Challenges
Football Manager 2019
=> Omklædningsrummet
=> Skadestuen
=> Træningsbanen
=> Blogs
=> Challenges
=> Idéfabrikken
Football Manager 2018
=> Omklædningrummet
=> Lower League Management
=> Skadestuen
=> Træningsbanen
=> Blogs
=> Challenges
===> November challenge
===> December challenge
===> Januar/februar challenge
===> Journey for the money
Football Manager 2017
=> Omklædningsrummet
=> Træningsbanen
===> Det taktiske panel
=> Skadestuen
=> Blogs
=> Månedens anbefaling
=> Challenges
===> Europæisk Outsider
===> Galiciens helte
===> Genrejsningen af Østtyskland
===> Journey for the money
===> Mine FM17 saves
=> Designerfreaks
=> Idéfabrikken
Football Manager 2016
=> Omklædningsrummet
=> Træningsbanen
=> Skadestuen
=> Blogs
=> Månedens anbefaling
=> Lav din egen klub
=> Idéfabrikken
=> Designerfreaks
=> Netcaféen
=> Challenges
Football Manager 2015
=> Omklædningsrummet
=> Træningsbanen
=> TV-Stationen
=> Netcaféen
=> Challenges
=> Skadestuen
=> Blogs
=> Idéfabrikken
=> Designerfreaks
=> Månedens anbefaling
=> FmFreaks anbefaler
Football Manager 2014
=> Omklædningsrummet
=> Træningsbanen
=> Skadestuen
=> Netcaféen
=> Challenges
=> TV-Stationen
=> Blogs
=> Idéfabrikken
=> Designerfreaks
=> Månedens Anbefaling
Andre Managerspil
=> Nostalgi
===> Blogs fra de ældre udgaver
===> FM2013
=====> Omklædningsrummet
=====> Træningsbanen
=====> Spillersøgning og -erfaring
=====> Klubsøgning og -erfaring
=====> Skadestuen
=====> Netcaféen
=====> Challenges
=====> Lower League Management
=====> TV-Stationen
=====> Blogs
=====> Idéfabrikken
=====> DesignerFreaks
=====> Månedens anbefaling
===> FM2012
=====> Omklædningsrummet
=====> Træningsbanen
=====> TV-stationen
=====> Skadestuen
=====> DesignerFreaks
=====> Netcaféen
=====> Blogs
=====> Idéfabrikken
=====> Månedens anbefaling
===> FM2011
=====> DesignerFreaks
=====> TV-stationen
=====> Annonceringer
=====> Idéfabrikken
=====> Omklædningsrummet
=====> Træningsbanen
=====> Skadestuen
=====> Netcaféen
=====> Blogs
===> FM2010
=====> Blogs FM2010
=====> Netcaféen FM2010
=====> Annonceringer FM2010
=====> Omklædningsrummet FM2010
=====> Træningsbanen FM2010
=====> Spillersøgning og -erfaring FM2010
=====> Klubsøgning og -erfaring FM2010
=====> Skadestuen FM2010
=====> Lower League Management FM2010
=====> Idéfabrikken FM2010
===> FM2009
=====> Idéfabrikken FM2009
=====> Træningsbanen FM2009
=====> Blogs FM2009
=====> Lower League Management FM2009
=====> DesignerFreaks FM2009
=====> Skadestuen FM2009
=====> Netcaféen FM09
=====> Omklædningsrummet FM2009
=====> Spillersøgning og -erfaring FM2009
=====> Klubsøgning og -erfaring FM2009
=> Pro Cycling Manager
=> Football Manager Live
===> Blogs
=> DesignerFreaks
=> Annonceringer FM2012
Andet
=> Fodbold
===> VM 2010
===> EM 2012
===> VM 2014
===> EM 2016
=> Baren
===> Cykling
===> Redskabsrummet
=> Børnehaven
FmFreaks.dk
=> Introduktionsforum
=> Mødelokalet
===> Måneds awards
=> FmFreaks Blogs Hall of Fame
=> Konkurrencer
===> Premier League Picks
===> Champions Freak
===> Supertipperen
===> FmFreaks Awards 2007
===> Nekrolog Konkurrence 2008
===> Digtkonkurrence
===> VM-Konkurrence
===> Fmfreaks Tour de France konkurrence
===> Nekrologkonkurrencen, 2010
===> Nekrologkonkurrencen, 2011
===> Månedens mål
===> FMF Fantasy League
===> EM Last Man Standing
===> DM i Football Manager 2013
===> Prediction Mastery
===> Blogkonkurrencer
=====> Blogkonkurrencen 2016
=====> Blogkonkurrencen 2015
=====> Blogkonkurrencen, 2014
=====> Blogkonkurrencen, 2013
=====> Blogkonkurrencen, 2012
=====> Blogkonkurrencen, 2009
=====> Blogkonkurrencen, 2011
=====> Blogkonkurrence FM2008
=====> Blogkonkurrencen 2017
=====> Blogkonkurrencen 2018
=====> Blogkonkurrencen 2019
=====> Blogkonkurrencen 2020
=====> Blogkonkurrencen 2021
=====> Blogkonkurrencen 2022
=====> Blogkonkurrencen 2023
=====> Blogkonkurrencen 2024
===> FmF Mesterskabet
===> FmFreaks årsawards 2013
===> VM Last man standing
===> FmFreaks' årsawards 2014
Administrator forum
=> test
This site is not endorsed by Sports Interactive or SEGA and is intended for entertainment purposes only.
« More Info »