home forum contact

Velkommen
Gæst
Søg

SENEST AKTIVE EMNER
Glemt din kode?
Registrer
Dato Forfatter Forum Emne
18 Dec 2024, 11:47 hoeven Træningsbanen En Libero taktik - Dis...
17 Dec 2024, 12:58 Broen13 Omklædning... Underlige ting
15 Dec 2024, 10:51 Broen13 Blogs The American Dream
11 Dec 2024, 19:07 andersnomanni Blogs SAF Challenge
02 Dec 2024, 19:48 andersnomanni Træningsbanen Taktikker FM24
29 Nov 2024, 16:21 Brodtgaard Challenges The real SAF Challenge
20 Nov 2024, 11:53 ydersog Klubsøgnin... Brighton & Hove Albion
Antal Registrerede Brugere: 23470
  0 Brugere, 1123 Gæster Online.

Nyeste Bruger: MarekaDype6559
FORUM
+  FmFreaks Forside
|-+  Forum: Andre Managerspil
| |-+  Kategori: Pro Cycling Manager
| | |-+  Team CSC Saxo Bank
0 Brugere og 2 Gæster læser i øjeblikket dette emne.
Sider: [1] 2 Udprint
Forfatter Emne: Team CSC Saxo Bank  (Læst 5052 gange)
vesperGT
Manager

Team CSC Saxo Bank
« : 07 Jul 2008, 10:49 »

Kapitelinddeling:
1# Indledning, Tour Down Under og Tour Of Qatar
2# Tour Of Malaysia

Pokal og sejrsskab:
-
« Seneste Redigering: 09 Jul 2008, 22:50 af vesperGT » Logged

vesperGT
Manager

Sv: Team CSC Saxo Bank
« Svar #1: 07 Jul 2008, 10:50 »

I kender det alle sammen godt. Når man skal lave en blog står man over for et altoverskyggende valg:

a)
Skal man lave en ”resultat-orienteret” blog, eller:

b)
En ”historie” blog, hvor man brygger en historie sammen, så det bliver mere personligt.

Ved dette valg, vælger jeg altid at ”option b” da resultater altid i sidste ende, bliver kedeligt for en læser. Problemet opstår når man så skal til at fabrikere historien, for historien kan nemt ende med at for urealistisk, og så begynder man også at kede sig.

Denne blog vil omhandle spillet: Pro Cycling Manager 2008, men jeg kunne da godt tænke mig at høre jeres mening om hvordan i synes en PCM’08 blog skal se ud?

Fyr løs!

Matigol
Landsholdsspiller

« Svar #2: 07 Jul 2008, 11:07 »

B (:
Good Luck

Alfster
Blogmester

« Svar #3: 07 Jul 2008, 11:08 »

Jeg syntes du skulle lave en blanding.

Jeg syntes at Shaft's blog om CSC var fantastisk. Så hvis du følger den nogenlunde, så har du ihvertfald en fast læser.

Skriv lidt kort om de små løb og hvis resultaterne og gå i dybden med klassikerne og de 3 store tours.

Ser frem til at følge med...

Følg mine blogs:
Europa rundt med start i Ruhr området
BLOGMESTER 2020
Danske Landshold
BLOGMESTER 2021

kasperbp12
Manager

« Svar #4: 07 Jul 2008, 11:33 »

jeg synes du skal bruge B Smiley

jonasdalgard
Gæst

« Svar #5: 07 Jul 2008, 17:19 »

B

vesperGT
Manager

« Svar #6: 08 Jul 2008, 15:29 »

-”Jeg er glad for at kunne sige til dig at du hermed er ansat i Riis Cycling A/S, og derfor vil få et permanent sæde i en af servicebilerne i den kommende sæson. Du vil fremstå i organisationsplanen som min direkte højrehånd, så du har til en vis grænse alle de andre sportsdirektører under dig, så du kan planlægge sæsonen efter det!”

”Fantastisk. Intet mindre. Jeg skal på ingen måde skuffe dig over dit valg og det vil jeg bevise overfor dig i det første Pro Tour løb i sæsonen, Tour Down Under!”

Enhver sportsdirektør med respekt for sig selv, sender hele holdet på en træningslejr i starten af sæsonen så grundformen kan bygges op.

Grundet at jeg havde valgt at smide en træningslejr så de australske ryttere gik glip af deres nationale mesterskaber, valgte jeg til årets første løb – Tour Down Under – at udtage dem, så de får en chance for at brilliere foran deres landsmænd. Og nu til reportagen over det første løb:

Tour Down Under:

1. etape på 129 km fra Mawson Lakes til Angaston:

Tidligt på etapen var der forskellige små udbrud der prøvede at komme af sted, men det var først da Anders Lund fra CSC Saxo Bank tog initiativ til et udbrud at der kom skub i rytterne. Dette udbrud støvsugede alle pointene fra de 2 indlagte spurter og den ene bjergsprint. Anders Lund fik dog kun 3 point i bjergkonkurrencen da han ellers lå for dårligt i udbruddet til at kunne gøre sig gældende når de kom til de indlagte sprints. Da der manglede 23 kilometer, blev udbruddet hentet, og lidt efter beordrede jeg Matthew Goss, Matt Breschel og Stuart O’Grady frem forrest i feltet, så de kunne give sig 100% i sprinten. Det skulle ikke lykkedes, da Petacchi og andre kom ind foran dem, men med en 7., 8. Og 9. Plads må man sige at etapen blev en succes. Det placerer dem på pladserne 11, 12 og 13, og vi er fortrøstningsfulde for næste etape.

2. etape på 149 km fra Stirling til Hahndorf:

Med 2 indlagte spurter og en enkelt bjergsprint efter 44 km, regner jeg med at Anders Lund stikker igen, så han kan sikre sig point til bjergtrøjen, som efter etapen meget gerne skulle være hans.

Bjergsprinten gik ikke som forventet. Udbruddet med Anders Lund kom af sted som planlagt, men blev indhentet 15 km før stregen, så ingen point til Anders Lund, og han skal bare tage det roligt til næste etape.

HVILKEN AFSLUTNING AF MATTI BRESCHEL!!!!!!! Han overraskede fuldstændig og slog alle favoritterne, inklusiv Alessandro Petacchi som måtte nøjes med en 2. Plads. På 4. Pladsen endte Matthew Goss som fulgte Breschel helt til dørs, og i den samlede stilling ligger Matti nu nummer 2, 4 sekunder efter Petacchi.

3. etape på 138 km fra Unley til Victor Harbor:

Med sin fantastiske sejr på anden etape, skal Matti nu beskyttes for enhver pris, og den eneste rytter der får lov til at køre af sted, er som altid Anders Lund der skal prøve at skrabe point sammen til den prikkede bjergtrøje, så vi hele tiden er sikker på at tage en af trøjerne i løbet. Men for tiden er alle trøjer inden for rækkevidde, da Breschel fører ungdomskonkurrencen og er 10 point efter Petacchi i kampen om den grønne trøje.

Breschel kunne dog ikke følge op på anden etape’s store bedrift og han måtte nøjes med en plads som nummer 15, hvilket bringer ham ned på en samlet tredje plads, 10 sekunder efter Petacchi som vandt etapen.

Fjerde etape fra Mannum til Strathalbyn blev den gentagelse af de forrige etaper som alle havde ventet. Det obligatoriske udbrud kommer af sted, og endnu en gang spilder Anders Lund chancen for at komme med i det udbrud der kunne give ham point til bjergtrøjen, men sådan kan det gå. Imidlertid gjorde Matti Breschel igen en go’ figur i sprinten, da han med en sjette plads, en enkelt plads foran Tom Boonen sætter sig på 3. Pladsen og gjorde endnu et indhug i kampen om ungdomstrøjen.

5. etape eller kongeetapen om man vil, endte som sædvanlig med et langt udbrud og en massespurt. Dog var det i dag Bradley McGee der deltog i dagens lange udbrud, og vandt begge indlagte sprinter samt bjergtspurten, hvilket dog desværre ikke er nok, da der på sidste etape ikke er bjergpoint at køre om. Men som stillingen er nu, ligger McGee på en samlet 4. Plads, 16 sekunder efter, mens Breschel ligger samlet 5’er, også 16 sekunder efter.

Samtidig med 5. Etape blev kørt i Tour Down Under startede Tour Of Qatar med en 12 kilometer lang holdtidskørsel og hvilken skuffelse for CSC Saxo Bank. Med det klart største TT navn Cancellara var holdet den eneste klare favorit, men efter en eklatant skuffelse, endte holdet med et tidstab til Team High Road på 28 sekunder. Klart den største individuelle skuffelse i min karriere indtil videre.

Sidste etape i Tour Down Under blev som ventet den massespurt som alle havde ventet. Dem der på forhånd havde sagt at det ikke ville blive en overraskende vinder fik ret, for det var Boonen der vandt sidste etape, hvor det samlede resultat for CSC Saxo Bank’s ryttere ser således ud:

+18 sekunder og samlet 4’er: Matti Breschel
+18 sekunder og samlet 5’er: Bradley McGee
+24 sekunder og samlet 35’er: Stuart O’Grady
+24 sekunder og samlet 79’er: Volodimir Gustov
+24 sekunder og samlet 85’er: Matthew Goss
+5 minutter og 53 sekunder og samlet 161’er: Lasse Bøchmann
+7 minutter og 25 sekunder og samlet 165’er: Allan Johansen
+15 minutter og 21 sekunder og samlet 175’er: Anders Lund

Derudover sluttede Matti Breschel som samlet 2’er i ungdomskonkurrencen .

Resten af Tour Of Qatar blev lidt af en fuser for holdet. Fabian Cancellara formåede ikke at sætte tempo på de flade landeveje i landet og bedste CSC rytter blev i det samlede klassement Jason McCartney på en samlet 36. Plads.
« Seneste Redigering: 08 Jul 2008, 15:32 af vesperGT » Logged

Nyysted
Landsholdsspiller

« Svar #7: 08 Jul 2008, 15:48 »

Me want SS!

Ellers ser det rigtig godt ud! Thumbs Up

I ain't playin', nigga

Yessir
Manager

« Svar #8: 08 Jul 2008, 16:43 »

Du mangler imo at oplyse to vigtige ting. Sværhedsgrad og databaxe.

vesperGT
Manager

« Svar #9: 08 Jul 2008, 17:28 »

Me want SS!

Ellers ser det rigtig godt ud! Thumbs Up

SS kommer senere, dvs. de næste updates.

Du mangler imo at oplyse to vigtige ting. Sværhedsgrad og databaxe.

Sværhedsgraden er sat til normal og databasen er den originale, som spillet er bygget op på: 1.0.0.0

RaúlGonzálezBlanco
Juniorspiller
**

« Svar #10: 09 Jul 2008, 02:22 »

Lyder spændende med PCM blog Smiley
Vil prøve på at følge med Opstemt

KUTGW !

FCK i hjertet.

vesperGT
Manager

« Svar #11: 09 Jul 2008, 22:49 »

Tour Of Malaysia:

Første etape af Tour Of Malaysia havde 3 indlagte bjergsprinter, hvor jeg med holdet der var udtaget som bestod af: 2x Schleck, Kroon, Arvesen, N. Sørensen, Sastre, Voigt og Julich, kunne tage hvilken som helst at angribe med, da alle var i lige dårlig form og det derfor kun var egenskaber i bakker der var afgørende. Jeg valgte Karsten Kroon, da han inden starten stod helt fremme ved startstregen og derfor ikke skulle kæmpe sig forbi andre ryttere. Karsten kommer med i ”dagens udbrud” og formåede at anskaffe sig 3 førstepladser i de 3 indlagte spurter og derved allerede på førstedagen kunne score bjergtrøjen. De efterfølgende etaper fik rytterne ordre på at slappe af, men desværre gjorde Carlos mere end det, da han på fjerde etape styrtede og fik kraniebrud, og nu er ude på ubestemt tid. Kongeetapen (Eller ottende etape, om man vil) var en knap 128 kilometer lang strækning, der sluttede op af, hvad der bedst kan beskrives som en lang, stor bakke.

Alle er misundelige på mig, fordi jeg har kommandoen over Fränk og Andy Schleck, og disse 2 gjorde deres ellers pivringe form til skamme, da de gik forbi ryttere som Garzello, Moncutié og Danilo Di Luca og begge holdt til finalen, hvor de sprintede om etapesejren, med storebror Fränk som vinder, og den øjeblikkelige stilling siger Fränk som førende rytter med Andy på en tredje plads, 8 sekunder efter. Nummer 2; Robert Hunter, har også 8 sekunder op til Schleck.

Selvfølgelig skulle det værste ske på sidste etape. Robert Hunter var uovervindelig i spurten, og henviser dermed brødrene Schleck til 2. Og 3. Pladsen, til gengæld scorede vi den prikkede bjergtrøje, ungdomskonkurrencen og holdkonkurrencen med 2 minutter og 48 sekunder ned til holdet på andenpladsen.

Stor cadeau til begge brødre og dette lover godt for CSC Saxo Bank senere i sæsonen.

Balslev
Førsteholdsspiller

« Svar #12: 10 Jul 2008, 10:46 »

Fin update, synes dog den mangler billeder. Og så står jeg lidt undrerne over at du har både, Schleck, Schleck, Voigt, Saste med i sådan et ubetydeligt løb, der er jo heller ikke nogen løb lige indenfor kort tid de skal være i form til?.

Tell Bill, have a coke and a smile, and shut the fuck up.

vesperGT
Manager

« Svar #13: 10 Jul 2008, 10:48 »

Fin update, synes dog den mangler billeder. Og så står jeg lidt undrerne over at du har både, Schleck, Schleck, Voigt, Saste med i sådan et ubetydeligt løb, der er jo heller ikke nogen løb lige indenfor kort tid de skal være i form til?.

Billederne regner jeg nok først kommer, når jeg rammer Marts måned og dermed de første "rigtige" Pro Tour løb....

Grunden til at jeg tog dem med, var at deres form, var dårligst af alle på holdet, og jeg derfor ville give dem et etapeløb hvor de "bare" skulle cykle igennem....

Shaft
Manager

« Svar #14: 10 Jul 2008, 11:14 »

Jeg må sige jeg også undre mig, især over Carlos.. Han behøver da ikke "bare" et løb at cykle igennem, hvis han skal være i topform til touren. Så har han allerede kørt for meget.

Dertil var det uheldigt med Schleck brødrene. Held og lykke.

Sider: [1] 2 Udprint 

This site is not endorsed by Sports Interactive or SEGA and is intended for entertainment purposes only. « More Info »
©2005-2018, FmFreaks.dk
                                         Forum Powered by SMF 1.0.5 · SMF ©2001-2010