home forum contact

Velkommen
Gæst
Søg

SENEST AKTIVE EMNER
Glemt din kode?
Registrer
Dato Forfatter Forum Emne
21 Maj 2025, 22:37 g00n Blogs Minimalistic 2020
15 Maj 2025, 21:08 szukizek Blogkonkur... Blogkonkurrencen 2025 ...
15 Maj 2025, 11:37 Eraticator Omklædning... Sommer opdatering
09 Apr 2025, 19:48 andersnomanni Blogs SAF Challenge
04 Apr 2025, 14:43 valverde4ever Pro Cyclin... Cycling Career - Kan d...
27 Mar 2025, 15:21 NAsMaR Blogs Lutz Pfannenstiel FM22...
17 Mar 2025, 14:40 szukizek Træningsbanen Fm Tweak
Antal Registrerede Brugere: 23570
  0 Brugere, 587 Gæster Online.

Nyeste Bruger: mmb79493
FORUM
+  FmFreaks Forside
|-+  Forum: Andet
| |-+  Kategori: Fodbold
| | |-+  Sas-ligaen 08/09(Ny afstemning)
0 Brugere og 1 Gæst læser i øjeblikket dette emne.

Afstemning
Spørgsmål:  Hvem tror du, bliver topscorer i Sas-ligaen 08/09 (Du Har 2 Stemmer)
"Farlige" Frank, FCM
- 14 (7,1%)
Jeppe Curth, AaB
- 22 (11,2%)
Morten Nordstand, FCK
- 7 (3,6%)
Rawez Lawan, ACH
- 4 (2%)
Johan Absalonsen, OB
- 2 (1%)
Morten "Duncan", BIF
- 28 (14,3%)
Martin Bernburg, FCN
- 18 (9,2%)
Djiby Fall, OB
- 45 (23%)
Martin Vingaard, EFB
- 5 (2,6%)
Kenneth Fabricius, SØN
- 3 (1,5%)
Marc Nygaard, RFC
- 11 (5,6%)
Anden?(Skriv eventuelt hvem!)
- 37 (18,9%)
Antal Stemmer: 123

Sider: 1 ... 6 7 [8] 9 10 ... 14 Udprint
Forfatter Emne: Sas-ligaen 08/09(Ny afstemning)  (Læst 30473 gange)
Romafan
Landsholdsspiller

Sv: Sas-ligaen 08/09
« Svar #105: 09 Jul 2008, 21:45 »

Jeg vil gerne lige indskyde at FCM ikke er blevet bedre... Deres største problem er at de har mistet Femi, og ser ikke umiddelbart, at de har nogen erstatning for ham, så ham kommer de virkelig til at savne... De har hentet spillere til offensiven og defensiven, men de har mistet deres balance spiller, og sådan en spiller er en af de vigtigste på et hold i moderne fodbold...

Buschaka
Landsholdsspiller

« Svar #106: 09 Jul 2008, 21:46 »

Så hvis du synes Brøndbys chancer er større end FCK, FCM og AaB's chancer for at vinde, så siger du jo at det er dem som er favorit til at tage titlen.
Aarrrrgh.. kan det nu også passe. Og dit argument: De har lavet indkøb.
Ja selvfølgelig. Har du taget en kigger på FCM's indkøb? FCM sluttede 2'er i sidste sæson og er KUN blevet bedre siden. Brøndby klarede sig skidt og er blevet bedre siden. HVad får dig til at sige at Brøndby er favoritter?
jeg mener helt klart at de er blandt favoriterne, jeg siger blot at jeg ser deres chancer pt. for at være større end FCM, FCK og AaB, da de bl.a. har et større pres på sig i form af europa kampe, og mediernes forventninger, hvor BIF med 2 dårlige sæsoner kan nedskrue forventningerne og kun har de hjemlige tuneringer at tænke på, og det er deri jeg anser deres chancer for at være bedre end de andre

BRØNDBY IF - Liverpool - Barca - A.C. Milan

GHERTESTEAS
Gæst

« Svar #107: 09 Jul 2008, 21:48 »

jeg mener helt klart at de er blandt favoriterne, jeg siger blot at jeg ser deres chancer pt. for at være større end FCM, FCK og AaB, da de bl.a. har et større pres på sig i form af europa kampe, og mediernes forventninger, hvor BIF med 2 dårlige sæsoner kan nedskrue forventningerne og kun har de hjemlige tuneringer at tænke på, og det er deri jeg anser deres chancer for at være bedre end de andre

Så mener du jo også at de er favoritter...

MLL
Manager

« Svar #108: 09 Jul 2008, 21:48 »

Jeg vil gerne lige indskyde at FCM ikke er blevet bedre... Deres største problem er at de har mistet Femi, og ser ikke umiddelbart, at de har nogen erstatning for ham, så ham kommer de virkelig til at savne... De har hentet spillere til offensiven og defensiven, men de har mistet deres balance spiller, og sådan en spiller er en af de vigtigste på et hold i moderne fodbold...

100 % enig.
FC Midtjylland er svækket efter salget af Femi, og hvis de ikke får en balance spiller på midtbanen, tror jeg de ryger uden for top 4.

Tilbage på FmF Opstemt

Mernild
Landsholdsspiller

« Svar #109: 09 Jul 2008, 21:49 »

Man kan ikke ligefrem sige at du er en af dem der hjælper brøndby med at at "nedskrue forventningerne"  Grin

Buschaka
Landsholdsspiller

« Svar #110: 09 Jul 2008, 21:49 »

Så mener du jo også at de er favoritter...
ja det kom dumt ud  Forlegen men ja gør jeg helt klart, men der er stadig lang tid til vinduet lukker, og tvivler ikk et sekund på at FCK især nok skal hente 2-3 klasse spiller ind, og så er det en helt anden verden

GHERTESTEAS
Gæst

« Svar #111: 09 Jul 2008, 21:50 »

100 % enig.
FC Midtjylland er svækket efter salget af Femi, og hvis de ikke får en balance spiller på midtbanen, tror jeg de ryger uden for top 4.

De har Adigun Salami, som er helt samme type...

Buschaka
Landsholdsspiller

« Svar #112: 09 Jul 2008, 21:50 »

Man kan ikke ligefrem sige at du er en af dem der hjælper brøndby med at at "nedskrue forventningerne"  Grin
hehe er man vel aldrig som fan, men pressen skal jo være objektive

MLL
Manager

« Svar #113: 09 Jul 2008, 21:51 »

Han er ikke i samme klasse som Femi.

Tilbage på FmF Opstemt

-LFC-
Manager

« Svar #114: 09 Jul 2008, 21:52 »

Indtil videre synes jeg FCM er favoritter. De har forstaerket sig siden afslutningen og ser staerke ud. Deres svageste led er traener Thomasberg, da han vist nok aldrig har traenet foer. Hann kan selvfoelgelig vise sig, at vaere skidedygtig, men han kan ogsaa vise sig at vaere det modsatte. Saa er der AaB og FCK. AaB har faet erstattet de solgte godt, men mangler maaske lige den sidste handel. FCK ser rigtig svage ud og sker der ikke noget saa toer jeg naesten sige, at de ikke vinder guld. Broendby har med indkoebet af Jon Jönsson og Farnerud forstaerket sig. Salget af Retov var en streg i regningen, men Farnerud er vist mere end godt nok som afloeser. Jeg har ingen forventinger til noget som helst og jeg kan kun overraskes, forhaabenligt bliver det positivt. OB er jeg lidt i tvivl om. Indkoebene er gode, men Borring var en stor profil.

Mit bud:
FCM
AaB
FCK
BIF
OB

Mit haab:
BIF
AAB
FCM
OB
---------
FCK

EDIT: Glemte lige at FCM har solgt Femi og faar de ikke en erstatning saa vinder de ikke. Goer de, saa er det mit bud.
« Seneste Redigering: 09 Jul 2008, 21:53 af -LFC- » Logged

GHERTESTEAS
Gæst

« Svar #115: 09 Jul 2008, 21:52 »

Han er ikke i samme klasse som Femi.

Det er fanden fisme ikke langt fra!

Mernild
Landsholdsspiller

« Svar #116: 09 Jul 2008, 21:52 »

Og nej du siger netop ikke at de er blandt favoritterne . Du siger at de er favoritter hvis de er bedre end FCM FCK og AaB.

Eller måske har du ret. Du har jo bare sagt a BIF er større end topklubberne. Hvis du mener at FC Nordsjælland eller Vejle er bedre en brøndby så har du ret i at du ikke har sagt de er favoritter

Mernild
Landsholdsspiller

« Svar #117: 09 Jul 2008, 21:53 »

Enig-knap trykket på

MLL
Manager

« Svar #118: 09 Jul 2008, 21:54 »

Ja han er god og kan da også spille på niveau med Femi. Synes dog Femi er mere stabil.

Tilbage på FmF Opstemt

NichlasKirk
Gæst

« Svar #119: 09 Jul 2008, 21:54 »

Nej og de har altså spillere som Florescu og Thygesen som også kan spille inde midt på.

Sider: 1 ... 6 7 [8] 9 10 ... 14 Udprint 

This site is not endorsed by Sports Interactive or SEGA and is intended for entertainment purposes only. « More Info »
©2005-2018, FmFreaks.dk
                                         Forum Powered by SMF 1.0.5 · SMF ©2001-2010