home forum contact

Velkommen
Gæst
Søg

SENEST AKTIVE EMNER
Glemt din kode?
Registrer
Dato Forfatter Forum Emne
21 Maj 2025, 22:37 g00n Blogs Minimalistic 2020
15 Maj 2025, 21:08 szukizek Blogkonkur... Blogkonkurrencen 2025 ...
15 Maj 2025, 11:37 Eraticator Omklædning... Sommer opdatering
09 Apr 2025, 19:48 andersnomanni Blogs SAF Challenge
04 Apr 2025, 14:43 valverde4ever Pro Cyclin... Cycling Career - Kan d...
27 Mar 2025, 15:21 NAsMaR Blogs Lutz Pfannenstiel FM22...
17 Mar 2025, 14:40 szukizek Træningsbanen Fm Tweak
Antal Registrerede Brugere: 23570
  0 Brugere, 592 Gæster Online.

Nyeste Bruger: mmb79493
FORUM
+  FmFreaks Forside
|-+  Forum: Andet
| |-+  Kategori: Fodbold
| | |-+  Sas-ligaen 08/09(Ny afstemning)
0 Brugere og 1 Gæst læser i øjeblikket dette emne.

Afstemning
Spørgsmål:  Hvem tror du, bliver topscorer i Sas-ligaen 08/09 (Du Har 2 Stemmer)
"Farlige" Frank, FCM
- 14 (7,1%)
Jeppe Curth, AaB
- 22 (11,2%)
Morten Nordstand, FCK
- 7 (3,6%)
Rawez Lawan, ACH
- 4 (2%)
Johan Absalonsen, OB
- 2 (1%)
Morten "Duncan", BIF
- 28 (14,3%)
Martin Bernburg, FCN
- 18 (9,2%)
Djiby Fall, OB
- 45 (23%)
Martin Vingaard, EFB
- 5 (2,6%)
Kenneth Fabricius, SØN
- 3 (1,5%)
Marc Nygaard, RFC
- 11 (5,6%)
Anden?(Skriv eventuelt hvem!)
- 37 (18,9%)
Antal Stemmer: 123

Sider: 1 ... 7 8 [9] 10 11 ... 14 Udprint
Forfatter Emne: Sas-ligaen 08/09(Ny afstemning)  (Læst 30403 gange)
Buschaka
Landsholdsspiller

Sv: Sas-ligaen 08/09
« Svar #120: 09 Jul 2008, 21:56 »

Og nej du siger netop ikke at de er blandt favoritterne . Du siger at de er favoritter hvis de er bedre end FCM FCK og AaB.

Eller måske har du ret. Du har jo bare sagt a BIF er større end topklubberne. Hvis du mener at FC Nordsjælland eller Vejle er bedre en brøndby så har du ret i at du ikke har sagt de er favoritter
som jeg sagde, jeg anser BIF for at være blandt favoritterne og at de PT. er bedre end FCM FCK og AaB, da jeg anser de tre klubber for at være nogen af de bedste i DK sammen med BIF, men jeg skal da ikke være ked af det hvis Vejle tog røven på alle og vandt

BRØNDBY IF - Liverpool - Barca - A.C. Milan

Mernild
Landsholdsspiller

« Svar #121: 09 Jul 2008, 21:56 »

Indtil videre synes jeg FCM er favoritter. De har forstaerket sig siden afslutningen og ser staerke ud. Deres svageste led er traener Thomasberg, da han vist nok aldrig har traenet foer. Hann kan selvfoelgelig vise sig, at vaere skidedygtig, men han kan ogsaa vise sig at vaere det modsatte. Saa er der AaB og FCK. AaB har faet erstattet de solgte godt, men mangler maaske lige den sidste handel. FCK ser rigtig svage ud og sker der ikke noget saa toer jeg naesten sige, at de ikke vinder guld. Broendby har med indkoebet af Jon Jönsson og Farnerud forstaerket sig. Salget af Retov var en streg i regningen, men Farnerud er vist mere end godt nok som afloeser. Jeg har ingen forventinger til noget som helst og jeg kan kun overraskes, forhaabenligt bliver det positivt. OB er jeg lidt i tvivl om. Indkoebene er gode, men Borring var en stor profil.

Mit bud:
FCM
AaB
FCK
BIF
OB

Mit haab:
BIF
AAB
FCM
OB
---------
FCK

EDIT: Glemte lige at FCM har solgt Femi og faar de ikke en erstatning saa vinder de ikke. Goer de, saa er det mit bud.

Dejligt at du ser så objektivt på det selvom du er brøndbyfan

-LFC-
Manager

« Svar #122: 09 Jul 2008, 21:58 »

Dejligt at du ser så objektivt på det selvom du er brøndbyfan
Synes stadig der mangler noget foer jeg tror Broendby kan vinde igen. Jeg haaber de goer det i kommende saeson, men tror ikke paa det. Wink

Zulue
Manager

« Svar #123: 09 Jul 2008, 22:04 »

Nu har jeg lige læst lidt, og jeg kan kun gøre mig enig med David Villa. Brøndby er ikke favorit til mesterskabet på nogen måde; de er foruden Retov, men med en svensker i forsvaret (der unægtigeligt kan være meget bedre end Max von Schlebrugge eller Mark Howard) og Alexander Farnerud på den offensive midtbane. FCM har allerede forstærket sig bedre, det samme med AGF, så jeg tror ikke, at på de indkøb Brøndby har vist, gør dem til vindere af DM-guldet. Ja de kan, hvis de får tilført flere gode spillere, selvfølgelig - ligesom altid - være med i kampen om mesterskab. Faktum er jo bare, at det ikke var Brøndbys spillere, der i sin tid skabte nedturen. Brøndbys spillere havde spillet fint med i toppen, indtil man fik det famøse trænerskift, hvorefter nedturen startede.

FCK skal nok hente nok spillere, der er på niveau - eller over - med de indkøb Brøndby har leveret. Det bliver måske ikke nogle unge sprudlende, men hvis man henter spillere der er omkring 30 og har et dosin rutine i ryksækken, så skal de spillere nok levere bedre end Brøndby kommer til, også i kraft af at Ståle Solbakken er en bedre træner, end Tom Køhlert.

AaB og OB kan ikke afskrives endnu - slet ikke AaB da. De har en stor pengekasse efter mesterskabet, og i kraft af, at de er danske mestre, kan man tiltrække mange flere superspillere, end før set i Aalborg. Næste år bliver spændende, og selvom Brøndby ikke skal afskrives fra mesterskabet overhovedet, er de ikke favoritter.

Søren91
Landsholdsspiller

« Svar #124: 09 Jul 2008, 22:12 »

tror ikke på fcmstrænerløsning + de har solgt meget ud. Troest bliver nok den nãste. Tror fck hvis de handler ind, ellers bif eller ob ;-) uddyber i morgen

NichlasKirk
Gæst

« Svar #125: 09 Jul 2008, 22:18 »

tror ikke på fcmstrænerløsning + de har solgt meget ud. Troest bliver nok den nãste. Tror fck hvis de handler ind, ellers bif eller ob ;-) uddyber i morgen
Thomas har jo fået en assistent i form af u/19 landsholdstræner - Glen Riddersholm, men ja jeg vil gerne indrømme det ser spinkelt ud, men jeg tror med alt deres viden om FCM ikke kommer til at skuffe, spillestilen forbliver jo nok identisk med sidste sæson.

De har jo allerede tænkt den tanke og har hentet Kristian Ipsa - Kroatiens u/21 landsholdsanfører.

Mernild
Landsholdsspiller

« Svar #126: 09 Jul 2008, 22:28 »

Thomas har jo fået en assistent i form af u/19 landsholdstræner - Glen Riddersholm, men ja jeg vil gerne indrømme det ser spinkelt ud, men jeg tror med alt deres viden om FCM ikke kommer til at skuffe, spillestilen forbliver jo nok identisk med sidste sæson.

De har jo allerede tænkt den tanke og har hentet Kristian Ipsa - Kroatiens u/21 landsholdsanfører.

Nu var Thomas Thomasberg jo også assistent før, så mon ikke han ved hvordan det foregår? Jeg tror han kommer til at klare sig godt. Han ved alt om klubben og truppen.

Mernild
Landsholdsspiller

« Svar #127: 09 Jul 2008, 22:30 »

Fcm har da ikke solgt mere ud end de har købt ind.
og det der med at hvis de handler ind , det er et latterligt argument. igen. alle kan jo handle ind

kerzhakov
Førsteholdsspiller

« Svar #128: 09 Jul 2008, 22:32 »

Nu har jeg lige læst lidt, og jeg kan kun gøre mig enig med David Villa. Brøndby er ikke favorit til mesterskabet på nogen måde; de er foruden Retov, men med en svensker i forsvaret (der unægtigeligt kan være meget bedre end Max von Schlebrugge eller Mark Howard) og Alexander Farnerud på den offensive midtbane. FCM har allerede forstærket sig bedre, det samme med AGF, så jeg tror ikke, at på de indkøb Brøndby har vist, gør dem til vindere af DM-guldet. Ja de kan, hvis de får tilført flere gode spillere, selvfølgelig - ligesom altid - være med i kampen om mesterskab. Faktum er jo bare, at det ikke var Brøndbys spillere, der i sin tid skabte nedturen. Brøndbys spillere havde spillet fint med i toppen, indtil man fik det famøse trænerskift, hvorefter nedturen startede.

FCK skal nok hente nok spillere, der er på niveau - eller over - med de indkøb Brøndby har leveret. Det bliver måske ikke nogle unge sprudlende, men hvis man henter spillere der er omkring 30 og har et dosin rutine i ryksækken, så skal de spillere nok levere bedre end Brøndby kommer til, også i kraft af at Ståle Solbakken er en bedre træner, end Tom Køhlert.

AaB og OB kan ikke afskrives endnu - slet ikke AaB da. De har en stor pengekasse efter mesterskabet, og i kraft af, at de er danske mestre, kan man tiltrække mange flere superspillere, end før set i Aalborg. Næste år bliver spændende, og selvom Brøndby ikke skal afskrives fra mesterskabet overhovedet, er de ikke favoritter.

Jeg vil nu mene at den største grund til nedturen var salget af Skoubo, Elmander og Agger i 2006. Det kunne man have overlevet hvis spillere i den kaliber blev hentet ind, men det skete ikke, og så begyndt nedturen, og som man kan se har Brøndbys mateirale ikke været meget bedre end de placeringer de har fået. Nu, lidt over 2 år forsinket, virker det endelig til at de er begyndt at hente spillere ind, der burde kunne præstere på et højt niveau. Har dog ligesom dig, ikke særlig stor tiltro til Køhlert, men hvis Kent får styr på det kan de sagtens ligge og kæmpe med omkring top 4 pladserne.

FCM har igen solgt profilerne, men har tilgengæld også købt kvalitetsspillere til, hvis Thomasberg lykkes at træde bare nogenlunde i Eriks fodspor burde de få en top-3 placering.

FCK skal hente et par profiler til for at ku vide sig sikre på en plads i topdysten. Skulle det ske vil jeg tilgengæld også mene at de har så godt og rutineret et hold, at de kan gå hele vejen.

OB har forbedret deres i forvejen fremragende defensiv og alene det brude være nok, til at kæmpe med om medaljer. Ligesom sidste år mangler de dog en kreativ profil, der kan afgøre de kampe de spillede uafgjort sidste sæson. Og med Borrings salg har de virkelig pengene.

AaB. TJa, man skal jo aldrig afskrive de forsvarende mestre, men jeg kunne godt frygte for dem, at de profiler der spillede fremragende sidste sæson, kan gå ned i kadance. Både pga. de store europæiske udfordringer, en ny træner og måske lidt mæthed.

It's gonna be legendary

fc-hansen
Manager

« Svar #129: 09 Jul 2008, 22:36 »

Jeg vil nu mene at den største grund til nedturen var salget af Skoubo, Elmander og Agger i 2006. Det kunne man have overlevet hvis spillere i den kaliber blev hentet ind, men det skete ikke, og så begyndt nedturen, og som man kan se har Brøndbys mateirale ikke været meget bedre end de placeringer de har fået. Nu, lidt over 2 år forsinket, virker det endelig til at de er begyndt at hente spillere ind, der burde kunne præstere på et højt niveau. Har dog ligesom dig, ikke særlig stor tiltro til Køhlert, men hvis Kent får styr på det kan de sagtens ligge og kæmpe med omkring top 4 pladserne.

FCM har igen solgt profilerne, men har tilgengæld også købt kvalitetsspillere til, hvis Thomasberg lykkes at træde bare nogenlunde i Eriks fodspor burde de få en top-3 placering.

FCK skal hente et par profiler til for at ku vide sig sikre på en plads i topdysten. Skulle det ske vil jeg tilgengæld også mene at de har så godt og rutineret et hold, at de kan gå hele vejen.

OB har forbedret deres i forvejen fremragende defensiv og alene det brude være nok, til at kæmpe med om medaljer. Ligesom sidste år mangler de dog en kreativ profil, der kan afgøre de kampe de spillede uafgjort sidste sæson. Og med Borrings salg har de virkelig pengene.

AaB. TJa, man skal jo aldrig afskrive de forsvarende mestre, men jeg kunne godt frygte for dem, at de profiler der spillede fremragende sidste sæson, kan gå ned i kadance. Både pga. de store europæiske udfordringer, en ny træner og måske lidt mæthed.
Nu lyder dette nok lidt hårdt, men meget af BIF's nedtur var meget pga. Meulensteen. Han kom købte ringe ind og ødelagde alt!

Citat af Wayne Rooney: " Jeg kan fylde ronaldos hul"

hay que joder?

MLL
Manager

« Svar #130: 09 Jul 2008, 22:39 »

Nu lyder dette nok lidt hårdt, men meget af BIF's nedtur var meget pga. Meulensteen. Han kom købte ringe ind og ødelagde alt!

Jeg mener nedturen startede på grund af de lange forhandlinger som Per og Laudrup havde om forlængelse af kontrakten. Rene Meulensteen havde ikke lang tid til at se truppen an, og det endte med nogle panik indkøb.

Og som Kerzhakov skriver. Salgene af Skoubo, Kahlenberg, Elmander og Agger var nogle hårde slag. Skoubo kunne vi godt have holdt i hvert fald i én sæson mere.

Tilbage på FmF Opstemt

kerzhakov
Førsteholdsspiller

« Svar #131: 09 Jul 2008, 22:40 »

Er jo også det jeg skriver, der blev ikke købt ordentlig ind på trods af at de solgt deres 3 vel sagtens største profiler. Om det er Meulensteens eller AB's skyld kan man vel diskutere. Svaret ligger vel et sted midt imellem.

It's gonna be legendary

TheDuck
Reserveholdsspiller

« Svar #132: 09 Jul 2008, 22:47 »

Hmm... Mæthed. De står med muligheden for at komme i Ch. League og i ligaen vil alle hold elske at vinde over dem. Samtidig er de jo blevet groft kritiseret (med rette, desværre) for at lade profilerne gå uden at være særligt aktive på transfermarkedet. Jeg tror ikke spillerne mangler motivation for at vise, at de fortjente det mesterskabm som alle siger de fik forærende pga. andre holds dårlige præstationer.

Træthed pga. kampe i Europa. De spillede sig jo fra Toto frem til gruppespillet i UEFA'en så påvirkes deres form ligeså meget i år, så klager jeg ikke...

Så gik den ikke længere, FM 2016 er hermed købt som opvarmning til FM 2017.

Elmander9
Landsholdsspiller

« Svar #133: 09 Jul 2008, 22:49 »

siger han og smutter, flot...

Nice sagt..Wink

Elmander9
Landsholdsspiller

« Svar #134: 10 Jul 2008, 09:14 »

Hvorfor er der ingen som har stemt på FCN??

Sider: 1 ... 7 8 [9] 10 11 ... 14 Udprint 

This site is not endorsed by Sports Interactive or SEGA and is intended for entertainment purposes only. « More Info »
©2005-2018, FmFreaks.dk
                                         Forum Powered by SMF 1.0.5 · SMF ©2001-2010