home forum contact

Velkommen
Gæst
Søg

SENEST AKTIVE EMNER
Glemt din kode?
Registrer
Dato Forfatter Forum Emne
21 Maj 2025, 22:37 g00n Blogs Minimalistic 2020
15 Maj 2025, 21:08 szukizek Blogkonkur... Blogkonkurrencen 2025 ...
15 Maj 2025, 11:37 Eraticator Omklædning... Sommer opdatering
09 Apr 2025, 19:48 andersnomanni Blogs SAF Challenge
04 Apr 2025, 14:43 valverde4ever Pro Cyclin... Cycling Career - Kan d...
27 Mar 2025, 15:21 NAsMaR Blogs Lutz Pfannenstiel FM22...
17 Mar 2025, 14:40 szukizek Træningsbanen Fm Tweak
Antal Registrerede Brugere: 23570
  0 Brugere, 606 Gæster Online.

Nyeste Bruger: mmb79493
FORUM
+  FmFreaks Forside
|-+  Forum: Andet
| |-+  Kategori: Fodbold
| | |-+  Sas-ligaen 08/09(Ny afstemning)
0 Brugere og 2 Gæster læser i øjeblikket dette emne.

Afstemning
Spørgsmål:  Hvem tror du, bliver topscorer i Sas-ligaen 08/09 (Du Har 2 Stemmer)
"Farlige" Frank, FCM
- 14 (7,1%)
Jeppe Curth, AaB
- 22 (11,2%)
Morten Nordstand, FCK
- 7 (3,6%)
Rawez Lawan, ACH
- 4 (2%)
Johan Absalonsen, OB
- 2 (1%)
Morten "Duncan", BIF
- 28 (14,3%)
Martin Bernburg, FCN
- 18 (9,2%)
Djiby Fall, OB
- 45 (23%)
Martin Vingaard, EFB
- 5 (2,6%)
Kenneth Fabricius, SØN
- 3 (1,5%)
Marc Nygaard, RFC
- 11 (5,6%)
Anden?(Skriv eventuelt hvem!)
- 37 (18,9%)
Antal Stemmer: 123

Sider: 1 ... 5 6 [7] 8 9 ... 14 Udprint
Forfatter Emne: Sas-ligaen 08/09(Ny afstemning)  (Læst 30461 gange)
Buschaka
Landsholdsspiller

Sv: Sas-ligaen 08/09
« Svar #90: 09 Jul 2008, 21:32 »

Jeg har været på dette site en del gange efterhånden, men kan godt se at det er håbløst, folk herinde har ingen fodboldforstand overhoved og kan kun se det med de farvede briller på. Og Zone, din fodboldviden er vel lig 0? Har aldrig set noget klogt fra din side af - okay, nu er jeg her sjældent, det kan jo være et af dine 6000-9000 indlæg har været konstruktive, men tvivler...

Hyg jer, og god sæson... Gætter på at i er små-børn, der næppe er meget på stadion.
siger han og smutter, flot...

BRØNDBY IF - Liverpool - Barca - A.C. Milan

David Villa
Reserveholdsspiller

« Svar #91: 09 Jul 2008, 21:32 »

Jeg kan da godt blive, hvis der er noget du vil diskutere, men tag brillerne af først.

Zone 43
Manager

« Svar #92: 09 Jul 2008, 21:33 »

Jeg har min tvivl med OB må jeg nok indrømme Smiley

Med de indkøb de har gjort hidtil, så tror jeg, at godt kan blive farlige i år.. Smiley

Jeg har været på dette site en del gange efterhånden, men kan godt se at det er håbløst, folk herinde har ingen fodboldforstand overhoved og kan kun se det med de farvede briller på. Og Zone, din fodboldviden er vel lig 0? Har aldrig set noget klogt fra din side af - okay, nu er jeg her sjældent, det kan jo være et af dine 6000-9000 indlæg har været konstruktive, men tvivler...

Hyg jer, og god sæson... Gætter på at i er små-børn, der næppe er meget på stadion.

Tak og i lige måde .. Gad jeg kunne sige det samme om dig Rullende Øjne

Jeg ved, de har sagt, det er en stor ting for Brøndby. Men det er satme også en stor ting for mig
 - Daniel Agger.

David Villa
Reserveholdsspiller

« Svar #93: 09 Jul 2008, 21:34 »

Med de indkøb de har gjort hidtil, så tror jeg, at godt kan blive farlige i år.. Smiley

Tak og i lige måde .. Gad jeg kunne sige det samme om dig Rullende Øjne

Ja, gid du kunne, men det kan du bare ikke - for det ville være forkert.

GHERTESTEAS
Gæst

« Svar #94: 09 Jul 2008, 21:35 »

Kunne være han lige skulle noget Wink

Ellers er jeg dybt uenig, David Villa. Zone ved en masse om bold, og hans indlæg har ALTID relevans!

Buschaka
Landsholdsspiller

« Svar #95: 09 Jul 2008, 21:35 »

Jeg kan da godt blive, hvis der er noget du vil diskutere, men tag brillerne af først.
jeg er sku altid objektiv, indtil et godt stk inde i sæsonen, så brillerne er sku af, jeg gider bare ikke læse på at en skriver at de ikke har en chance overhovdet, for det er direkte dumt skrevet, med de handler der er lavet indtil videre ser jeg en meget stor chance til BIF, ihf større end FCk, FCM og AaB chancer

David Villa
Reserveholdsspiller

« Svar #96: 09 Jul 2008, 21:37 »

jeg er sku altid objektiv, indtil et godt stk inde i sæsonen, så brillerne er sku af, jeg gider bare ikke læse på at en skriver at de ikke har en chance overhovdet, for det er direkte dumt skrevet, med de handler der er lavet indtil videre ser jeg en meget stor chance til BIF, ihf større end FCk, FCM og AaB chancer

Jeg siger ikke at Brøndby IKKE har en chance, jeg siger bare at der ikke er nogen grund til at gøre dem til favoritter, for det er de bestemt ikke. Godt være de har købt ind, men hvor meget kender du til deres indkøb? Hvad har deres spillere fra de to foregående sæsoner vist? Hvorfor er det lige at de 2 spillere der er købt skal gøre så stor forskel? Salget af Retov kommer vel til at betyde en del, da han var jeres bedste i sidste sæson, som ellers var meget dårlig?

Zone 43
Manager

« Svar #97: 09 Jul 2008, 21:38 »

Ja, gid du kunne, men det kan du bare ikke - for det ville være forkert.

For du er jo den klogeste inden for fodboldens verden, hvilket dine indlæg viser..

Jeg ved, de har sagt, det er en stor ting for Brøndby. Men det er satme også en stor ting for mig
 - Daniel Agger.

David Villa
Reserveholdsspiller

« Svar #98: 09 Jul 2008, 21:38 »

For du er jo den klogeste inden for fodboldens verden, hvilket dine indlæg viser..

Igen et latterligt indlæg fra din side, kom med argumenter så jeg har noget at forholde mig til. Ellers hold dig væk.

Buschaka
Landsholdsspiller

« Svar #99: 09 Jul 2008, 21:40 »

Jeg siger ikke at Brøndby IKKE har en chance, jeg siger bare at der ikke er nogen grund til at gøre dem til favoritter, for det er de bestemt ikke. Godt være de har købt ind, men hvor meget kender du til deres indkøb? Hvad har deres spillere fra de to foregående sæsoner vist? Hvorfor er det lige at de 2 spillere der er købt skal gøre så stor forskel? Salget af Retov kommer vel til at betyde en del, da han var jeres bedste i sidste sæson, som ellers var meget dårlig?
jeg kender en del til vores indkøb, især JJ da jeg er kæmpe elmander fan og har været i frankrig og se bold en del, hvor han har spillet, og mener at det er en kæmpe forbedring for vores hold...
salget af retov var uundgåeligt, så der er sikkert allerede en erstatning på vej, så det ser jeg ik for at være et stort problem som nok kan løfte den arv, og desuden har vi stadig Gisla som også fik vidst sig frem sammen med retov til sidst.

-LFC-
Manager

« Svar #100: 09 Jul 2008, 21:40 »

Jeg gaetter paa, at du er saadan en type, der tror, at din mening er den der gaelder altid...

Mernild
Landsholdsspiller

« Svar #101: 09 Jul 2008, 21:40 »

Så hvis du synes Brøndbys chancer er større end FCK, FCM og AaB's chancer for at vinde, så siger du jo at det er dem som er favorit til at tage titlen.
Aarrrrgh.. kan det nu også passe. Og dit argument: De har lavet indkøb.
Ja selvfølgelig. Har du taget en kigger på FCM's indkøb? FCM sluttede 2'er i sidste sæson og er KUN blevet bedre siden. Brøndby klarede sig skidt og er blevet bedre siden. HVad får dig til at sige at Brøndby er favoritter?

Zone 43
Manager

« Svar #102: 09 Jul 2008, 21:43 »

Igen et latterligt indlæg fra din side, kom med argumenter så jeg har noget at forholde mig til. Ellers hold dig væk.

Så tag brillerne af og kom med nogen ordenlige indlæg..

- Daniel Agger.

Mernild
Landsholdsspiller

« Svar #103: 09 Jul 2008, 21:43 »

jeg kender en del til vores indkøb, især JJ da jeg er kæmpe elmander fan og har været i frankrig og se bold en del, hvor han har spillet, og mener at det er en kæmpe forbedring for vores hold...
salget af retov var uundgåeligt, så der er sikkert allerede en erstatning på vej, så det ser jeg ik for at være et stort problem som nok kan løfte den arv, og desuden har vi stadig Gisla som også fik vidst sig frem sammen med retov til sidst.

Igen!!! Hvis, hvis og hvis. Jeg siger ikke at der ikke er chance for at der kommer en erstatning. Men der er jo også en chance for at alle andre klubber får flere erstatninger.

David Villa
Reserveholdsspiller

« Svar #104: 09 Jul 2008, 21:44 »

Jeg gaetter paa, at du er saadan en type, der tror, at din mening er den der gaelder altid...

Nej, tilfældigvis ikke, men det er sku svært at diskutere med folk der ikke kan se at "deres" hold bare ikke er godt nok.

Sider: 1 ... 5 6 [7] 8 9 ... 14 Udprint 

This site is not endorsed by Sports Interactive or SEGA and is intended for entertainment purposes only. « More Info »
©2005-2018, FmFreaks.dk
                                         Forum Powered by SMF 1.0.5 · SMF ©2001-2010