home forum contact
 
  Velkommen
Gæst
Søg
 
SENEST AKTIVE EMNER
Glemt din kode?
Registrer
Dato Forfatter Forum Emne
17 Mar 2024, 23:29 Fadbamsen Skadestuen ryger ud i online spil.
03 Mar 2024, 06:12 DeBuur Skadestuen Kan ikke vælge Liverpo...
23 Feb 2024, 20:56 ydersog Klubsøgnin... Manchester United
23 Feb 2024, 10:12 valverde4ever Pro Cyclin... Cycling Career - Kan d...
23 Feb 2024, 00:14 g00n Blogs Minimalistic 2020
19 Feb 2024, 14:02 rheya Omklædning... Home Grown spillere?
29 Jan 2024, 11:35 Mulle68 Nostalgi Patches CM 4
Antal Registrerede Brugere: 23285
  2 Brugere, 544 Gæster Online.

Indlæg: 1132681 over 31362 Emner
Nyeste Bruger: queenoflucknow
FORUM
+  FmFreaks Forside
|-+  Forum: Andet
| |-+  Kategori: Fodbold
| | |-+  8 år, hvad siger i så? :O
0 Brugere og 1 Gæst læser i øjeblikket dette emne.
Sider: [1] Udprint
Forfatter Emne: 8 år, hvad siger i så? :O  (Læst 2445 gange)
Barca-boy
Landsholdsspiller
******

Offline Offline


 
8 år, hvad siger i så? :O
« : 06 Jul 2008, 20:39 »

En ganske talentfuld ung herre Opstemt

http://www.youtube.com/v/THBt0drrwQE
Logged


Grønthandleren
Gæst
 
Sv: 8 år, hvad siger i så? :O
« Svar #1: 06 Jul 2008, 20:53 »

Tja. Han har et rigtig godt blik for spillet allerede i en ung alder, men hvis han vil blive til noget er det fuldstændig op til ham selv. Uden viljen så bliver han ikke til en skid. Rent ud sagt.
Logged

verdenskrig
Manager
********

Offline Offline


 
Sv: 8 år, hvad siger i så? :O
« Svar #2: 06 Jul 2008, 20:58 »

det vækker minder fra da jeg var barn Cool

Haha ej, han er sku god af sin alder... Men igen... Kommer han op og spille mod nogle der er lige så gode som ham selv, vil jeg overveje det... for dem han spiller i mod der, er jo lysår fra ham Rullende Øjne

Og som Grønt siger... Det afhænger af hans mentalitet, for det kræver sku mere end boldtalent... Man plejer vel at sige 25 % talent, og 75 % vilje, og mentalitet Thumbs Up
Logged

Jeg siger hele sandheden, kun sandheden, og altid sandheden Peace

men den tyske talentmasse er så enorm at jeg tror på et VM guld om to år  Smiley
Cool

Grønthandleren
Gæst
 
Sv: 8 år, hvad siger i så? :O
« Svar #3: 06 Jul 2008, 21:00 »

Nemlig! Der er så mange unge gode spillere, MEN det er usædvanlig få af dem som når op på det aller højeste niveau.
Logged

Toni
Førsteholdsspiller
*****

Offline Offline


 
Sv: 8 år, hvad siger i så? :O
« Svar #4: 06 Jul 2008, 21:02 »

Han kan da lidt med en bold ham der!

Men som (begge) overstående skriver, kræver det mere end det!
Logged

Lang tid siden sidst! Peace

verdenskrig
Manager
********

Offline Offline


 
Sv: 8 år, hvad siger i så? :O
« Svar #5: 06 Jul 2008, 21:02 »

Nemlig! Der er så mange unge gode spillere, MEN det er usædvanlig få af dem som når op på det aller højeste niveau.
Ene og alene fordi de har det så nemt... Bare se, når han kommer op i alderen.. så er det hele så nemt, og så tror han godt at han kan tilalde sig lidt fis(druk, smøger, usund mad osv) .. Virkligheden er en helt anden...

Det kræver stor proffesionalisme allerede fra barns ben hvis man vil det  Thumbs Up
Logged

Jeg siger hele sandheden, kun sandheden, og altid sandheden Peace

men den tyske talentmasse er så enorm at jeg tror på et VM guld om to år  Smiley
Cool

Grønthandleren
Gæst
 
Sv: 8 år, hvad siger i så? :O
« Svar #6: 06 Jul 2008, 21:06 »

Ene og alene fordi de har det så nemt... Bare se, når han kommer op i alderen.. så er det hele så nemt, og så tror han godt at han kan tilalde sig lidt fis(druk, smøger, usund mad osv) .. Virkligheden er en helt anden...

Det kræver stor proffesionalisme allerede fra barns ben hvis man vil det  Thumbs Up

Vi er rimelig enige på det punkt Wink Men vi har jo også diskuteret det før Hævet Øjenbryn
Logged

verdenskrig
Manager
********

Offline Offline


 
Sv: 8 år, hvad siger i så? :O
« Svar #7: 06 Jul 2008, 21:07 »

Vi er rimelig enige om det punk Wink Men vi har jo også diskuteret det før Hævet Øjenbryn
Ja det har vi  Kys Hævet Øjenbryn Thumbs Up

Men kan heller ikke se andre varianter her Peace
Logged

Jeg siger hele sandheden, kun sandheden, og altid sandheden Peace

men den tyske talentmasse er så enorm at jeg tror på et VM guld om to år  Smiley
Cool

Grønthandleren
Gæst
 
Sv: 8 år, hvad siger i så? :O
« Svar #8: 06 Jul 2008, 21:10 »

Nemlig. Og den anden variation er jo at køre det udelukkende på talent, hvilket er utroligt sjældent man ser det. Desuden skal der UTROLIG meget talent til før man kan tillade sig det Smiley
Logged

verdenskrig
Manager
********

Offline Offline


 
Sv: 8 år, hvad siger i så? :O
« Svar #9: 06 Jul 2008, 21:26 »

Nemlig. Og den anden variation er jo at køre det udelukkende på talent, hvilket er utroligt sjældent man ser det. Desuden skal der UTROLIG meget talent til før man kan tillade sig det Smiley
Nej det sidste er jeg ikke enig i.. Hvis man ikke i en eller anden grad gør noget ved sit talent, bliver man ikke prof  Peace

Det er for mig at se umuligt!!
Logged

Jeg siger hele sandheden, kun sandheden, og altid sandheden Peace

men den tyske talentmasse er så enorm at jeg tror på et VM guld om to år  Smiley
Cool

Grønthandleren
Gæst
 
Sv: 8 år, hvad siger i så? :O
« Svar #10: 06 Jul 2008, 21:28 »

Du kan da godt køre på dit talent og blive prof. Det er jo ikke det samme niveau som internationalt. Jeg mener godt at en ung brasilliansk gut kan køre på sit talent og ende op i en okay repræsenteret klub i den 2. bedste eller den bedste række i Brasilien Smiley
Logged

Sider: [1] Udprint 
 



This site is not endorsed by Sports Interactive or SEGA and is intended for entertainment purposes only. « More Info »
©2005-2018, FmFreaks.dk
                                         Forum Powered by SMF 1.0.5 · SMF ©2001-2010