home forum contact

Velkommen
Gæst
Søg

SENEST AKTIVE EMNER
Glemt din kode?
Registrer
Dato Forfatter Forum Emne
21 Maj 2025, 22:37 g00n Blogs Minimalistic 2020
15 Maj 2025, 21:08 szukizek Blogkonkur... Blogkonkurrencen 2025 ...
15 Maj 2025, 11:37 Eraticator Omklædning... Sommer opdatering
09 Apr 2025, 19:48 andersnomanni Blogs SAF Challenge
04 Apr 2025, 14:43 valverde4ever Pro Cyclin... Cycling Career - Kan d...
27 Mar 2025, 15:21 NAsMaR Blogs Lutz Pfannenstiel FM22...
17 Mar 2025, 14:40 szukizek Træningsbanen Fm Tweak
Antal Registrerede Brugere: 23570
  0 Brugere, 577 Gæster Online.

Nyeste Bruger: mmb79493
FORUM
+  FmFreaks Forside
|-+  Forum: Andet
| |-+  Kategori: Fodbold
| | |-+  Sommerens bedste transfer
0 Brugere og 1 Gæst læser i øjeblikket dette emne.
Sider: 1 [2] 3 4 ... 6 Udprint
Forfatter Emne: Sommerens bedste transfer  (Læst 12332 gange)
Niko
Gæst

Sv: Sommerens bedste transfer
« Svar #15: 08 Jul 2008, 19:33 »

Så er Nando Rafael altså heller ikke bedre. Han har bare været heldig at komme frem i medierne på de rigtige tidspunkter. Et fint indkøb, men overhovedet ikke vinduets bedste, indtil videre.

Et fantastisk indkøb af FC Midtjylland, at hente Borring. Han er en af SAS Ligaens bedste offensive kræfter og på midtbane med Thygesen kan det kun blive godt.

Men den bedste handel finder man ikke i Danmark. Der skal man til Frankrig og kigge på Marseille, der har hentet Ben Arfa. En super spiller, og hvem havde lige regnet med det? Hatem styrker den seje midtbane hos OM - og det bliver vildt. Derudover er Milan meget heldige i at have snuppet Flamoney. Han bliver en af deres vigtigste spillere i den kommende sæson.

Silkeborg skal dog også på listen, da de har lavet smarte og uventede indkøb. Horsens har også fået en masse spillere til klubben, som ikke har kostet en pind - det er også genialitet af kaliber. En gratis Nagel er da mindst ligeså fantastisk som en Nando Rafael.

Zulue
Manager

« Svar #16: 08 Jul 2008, 19:37 »

Haha Cesc, meget mere med-brillerne-på bliver det da ikke. Simon Nagel et ligeså godt indkøb som Rafael Nando (rutineret Bundesliga-dreng og af danskere i Tyskland udråbt som SAS-Ligaens uden tvivl bedste spiller) og så denne fine Viborg-dreng, der nok kan gøre det godt i Horsens, men så er det vist heller ikke bedre.

Søren91
Landsholdsspiller

« Svar #17: 08 Jul 2008, 20:15 »

Hvem vil forklare mig hvordan det kan være en god handel at smide 20 mio ca. efter Jonas Borring? For jeg kan slet slet slet ikke se det.

MLL
Manager

« Svar #18: 08 Jul 2008, 20:19 »

Hvem vil forklare mig hvordan det kan være en god handel at smide 20 mio ca. efter Jonas Borring? For jeg kan slet slet slet ikke se det.

Jeg troede også det var en spøg da jeg så det. Han burde koste det halve af den pris.

Tilbage på FmF Opstemt

Yessir
Manager

« Svar #19: 08 Jul 2008, 20:37 »

Så er Nando Rafael altså heller ikke bedre. Han har bare været heldig at komme frem i medierne på de rigtige tidspunkter. Et fint indkøb, men overhovedet ikke vinduets bedste, indtil videre.

Et fantastisk indkøb af FC Midtjylland, at hente Borring. Han er en af SAS Ligaens bedste offensive kræfter og på midtbane med Thygesen kan det kun blive godt.

Men den bedste handel finder man ikke i Danmark. Der skal man til Frankrig og kigge på Marseille, der har hentet Ben Arfa. En super spiller, og hvem havde lige regnet med det? Hatem styrker den seje midtbane hos OM - og det bliver vildt. Derudover er Milan meget heldige i at have snuppet Flamoney. Han bliver en af deres vigtigste spillere i den kommende sæson.

Silkeborg skal dog også på listen, da de har lavet smarte og uventede indkøb. Horsens har også fået en masse spillere til klubben, som ikke har kostet en pind - det er også genialitet af kaliber. En gratis Nagel er da mindst ligeså fantastisk som en Nando Rafael.

Enig i at Borring var en fantastisk transfer og nok den bedste i sas ligaen so far. Men det er så sandelig på OB's kræmmer evner jeg mener det, og ikke hans kvaliteter kontra prisen.

Ben Arfa har været en kanon handel, ingen tvivl der. Flamini er jeg mere i tvivl om kan gå ind og blive en af deres vigtigste spillere i den kommende sæson, som du skriver. Men om 2-3 kan han vise sig at være den bedste transfer der blev lavet i sommeren 08

Hvad angår Horsens kan jeg kun grine. Hvor meget kender du til de spillere der er hentet so far?
Hvad angår Nagel, vil jeg citere mig selv fra Horsens tråden

Simon Nagel har uden tvivl været Viborgs stærkeste spiller i år og i kan sagtens glæde jer. Utrolig hurtig og driblestærk spiller. Og så har han også et godt højreben. GLÆD JER HORSENS FANS

Hehe.
Det er ellers ikke hvad jeg hører fra Viborg lejren. Der bliver ham og Kryger betegnet som årets flop. Hold kæft hvor har de bare været trætte af disse to spillere igennem sæsonen.
Så Viborg fansene er rimelig glade for at slippe af med ham, men lad os dog se hvad han kan for Horsens.

dasmessi
Gæst

« Svar #20: 08 Jul 2008, 20:38 »

Ham Nando Rafael som AGF har hentet, er det ikke ham superspilleren fra Hertha Berlin?.

Yessir
Manager

« Svar #21: 08 Jul 2008, 20:40 »

Ham Nando Rafael som AGF har hentet, er det ikke ham superspilleren fra Hertha Berlin?.

Det er ham fra Hertha & Gladbach ihvertfald, om han er super skal jeg ikke kunne udtale mig om.

dasmessi
Gæst

« Svar #22: 08 Jul 2008, 20:42 »

Det er ham fra Hertha & Gladbach ihvertfald, om han er super skal jeg ikke kunne udtale mig om.
Han var ihvertfald super i mit gamle game med Hertha. Han blev topscorer i ligaen 3 år i træk.

-LFC-
Manager

« Svar #23: 08 Jul 2008, 20:45 »

Jeg glaeder mig over Villarreals indkoeb af Ariel Ibagaza. Det giver mulighed for flere forskellige konstellationer paa midtbanen. Ellers glaeder jeg mig som marseillaise uden egenlig at vaere en hel fan, over indkoebet af Hatem Ben Arfa. Hvordan det gik til ved jeg ikke, men det er en klassehandel. Thumbs Up

Niko
Gæst

« Svar #24: 08 Jul 2008, 20:46 »

Haha Cesc, meget mere med-brillerne-på bliver det da ikke. Simon Nagel et ligeså godt indkøb som Rafael Nando (rutineret Bundesliga-dreng og af danskere i Tyskland udråbt som SAS-Ligaens uden tvivl bedste spiller) og så denne fine Viborg-dreng, der nok kan gøre det godt i Horsens, men så er det vist heller ikke bedre.

Rutineret Bundesliga-dreng? Har han ikke kun spillet én sæson deroppe?  crazy

Hvad angår Horsens kan jeg kun grine. Hvor meget kender du til de spillere der er hentet so far?
Hvad angår Nagel, vil jeg citere mig selv fra Horsens tråden

Hehe.
Det er ellers ikke hvad jeg hører fra Viborg lejren. Der bliver ham og Kryger betegnet som årets flop. Hold kæft hvor har de bare været trætte af disse to spillere igennem sæsonen.
Så Viborg fansene er rimelig glade for at slippe af med ham, men lad os dog se hvad han kan for Horsens.

Du har citéret Erfurt  Tunge

Men vil mene at Simon Nagel er en superspiller. Du så ham selv i Silkeborg, og den form kan han finde tilbage under Kent. Jeg ved at han bliver en af de bedste på holdet. Det kan godt være at han har skuffet i Viborg, men er jeg sikker på at han ikke gør i Horsens.

Min pointe er at en gratis spiller, som måske er ½ niveau under Nando er ligeså godt som ham til 3 mio. Ikke?

kerzhakov
Førsteholdsspiller

« Svar #25: 08 Jul 2008, 20:53 »

udover Nando synes jeg også AGF har gjort et fantastisk indkøb i Arthur Sorin fra Kalmar FF. Måske er det lidt pga, hans kvaliteter i FM, men at hente en mand der er fast på sveriges tophold er sgu ret god klaret. Jeg tror han blivr virkelig god for dem, selv om han nok først kommer til Januar.

It's gonna be legendary

fc-hansen
Manager

« Svar #26: 08 Jul 2008, 20:58 »

udover Nando synes jeg også AGF har gjort et fantastisk indkøb i Arthur Sorin fra Kalmar FF. Måske er det lidt pga, hans kvaliteter i FM, men at hente en mand der er fast på sveriges tophold er sgu ret god klaret. Jeg tror han blivr virkelig god for dem, selv om han nok først kommer til Januar.
Må indrømme har ingen erfaringer med ham i FM eller IRL, men skulle være meget god. Der er jo meget snak om at de arbejder på at få ham før, Altså til SAS liga start Smiley

Citat af Wayne Rooney: " Jeg kan fylde ronaldos hul"

hay que joder?

fc-hansen
Manager

« Svar #27: 08 Jul 2008, 20:59 »

Men vil mene at Simon Nagel er en superspiller. Du så ham selv i Silkeborg, og den form kan han finde tilbage under Kent. Jeg ved at han bliver en af de bedste på holdet. Det kan godt være at han har skuffet i Viborg, men er jeg sikker på at han ikke gør i Horsens.

Min pointe er at en gratis spiller, som måske er ½ niveau under Nando er ligeså godt som ham til 3 mio. Ikke?
Nej, Nej Cesc Smiley tror det er blevet til en 3 stykker Smiley

Citat af Wayne Rooney: " Jeg kan fylde ronaldos hul"

hay que joder?

Yessir
Manager

« Svar #28: 08 Jul 2008, 21:03 »

Ja jeg tog hans citat med, for det var jeg svarede på i sin tid  Wink

Hvad angår Nagel var han gratis, havde han ikke bare en lav frikøbs klausul i tilfælde af Viborg rykkede ned?
Du vil mene at Nagel er et halvt niveau under en mand der har denne erfaring fra Tyskland..

Hertha BSC Berlin 70 Kampe 16 Mål
Borussia Mönchengladbach 45 Kampe 9 Mål

Lad da være, har Nagel overhovedet spillet så mange superliga kampe i sin karrierre?

Zone 43
Manager

« Svar #29: 08 Jul 2008, 21:04 »

Jeg ved, de har sagt, det er en stor ting for Brøndby. Men det er satme også en stor ting for mig
 - Daniel Agger.

Sider: 1 [2] 3 4 ... 6 Udprint 

This site is not endorsed by Sports Interactive or SEGA and is intended for entertainment purposes only. « More Info »
©2005-2018, FmFreaks.dk
                                         Forum Powered by SMF 1.0.5 · SMF ©2001-2010