home forum contact

Velkommen
Gæst
Søg

SENEST AKTIVE EMNER
Glemt din kode?
Registrer
Dato Forfatter Forum Emne
I går kl. 20:40:33 oxoberyt Blogs wiki software 2024
25 Nov 2024, 10:26 Broen13 Challenges The real SAF Challenge
20 Nov 2024, 11:53 ydersog Klubsøgnin... Brighton & Hove Albion
19 Nov 2024, 11:24 Lars Pedersen Omklædning... Ang. Spcs
14 Nov 2024, 20:58 andersnomanni Blogs SAF Challenge
24 Okt 2024, 21:05 Broen13 Blogs Rejsen gennem Portugal
24 Okt 2024, 17:05 Bubbles Blogs #2 - Et sidste save - ...
Antal Registrerede Brugere: 23458
  0 Brugere, 1088 Gæster Online.

Nyeste Bruger: oxoberyt
FORUM
+  FmFreaks Forside
|-+  Forum: Andet
| |-+  Kategori: Børnehaven
| | |-+  Humor, god som dårlig!
0 Brugere og 4 Gæster læser i øjeblikket dette emne.
Sider: 1 ... 16 17 [18] 19 20 ... 154 Udprint
Forfatter Emne: Humor, god som dårlig!  (Læst 559577 gange)
Hawkins
FmFreaks' Venner
*

Sv: Humor, god som dårlig!
« Svar #255: 06 Jun 2006, 18:12 »

Du har  vel ikke et link?

Nej, det har jeg desværre ikke mere Smiley Men skal nok sige til hvis jeg finder det på et tidspunkt Smiley

Citat af: g00n
Jeg holder aldrig op med at undres over folk, som tror at et internetforum på nogen måde er et demokrati, at man har ytringsfrihed, eller at det kan fungere som en retssal i praksis.

Freak
Gæst

« Svar #256: 06 Jun 2006, 18:13 »

Altså jeg kæmper ihærdigt for at skubbe dem ned på en forrige side, så jeg ikke behøver at høre på to der er NÆSTEN synkrone... Samtidig med min egen musik Opstemt
UPS!
Opstemt funny

EDIT fra Hawk1nZ: Hov, kom til at slette den i dit indlæg Opstemt Men nej, du behøver ikke at indsætte det igen Wink
« Seneste Redigering: 06 Jun 2006, 18:15 af Hawk1nZ » Logged

Gosser
Manager

« Svar #257: 06 Jun 2006, 18:15 »

UPS! Opstemt funny

Den var ond den der funny

Og nu er der 3 der kører når man skal svare i tråden Grin

Freak
Gæst

« Svar #258: 06 Jun 2006, 18:16 »

UPS! Opstemt funny

EDIT fra Hawk1nZ: Hov, kom til at slette den i dit indlæg Opstemt Men nej, du behøver ikke at indsætte det igen Wink
ticked off ticked off ticked off

SaneSoul
Landsholdsspiller

« Svar #259: 06 Jun 2006, 18:21 »

De er squ mærkelige de finner, nu har jeg en gang om året nogle finner på besøg (min fars jagtkammerter).
Hvert år kommer de med en stor flaske finsk brændevin, og hvert år drikker de den selv aftenen inden de skal ud på jagt.

Kender du det finske drikkespil (mener det hedder) jokke?

To personer sidder i et rum med en flaske vodka hver. Når de har drukket ud går den ene udenfor døren og den anden skal så gætte hvem af dem der har forladt lokalet.
« Seneste Redigering: 06 Jun 2006, 19:54 af SaneSoul » Logged

You know what 'FEAR' stands for? It stands for 'False Evidence Appearing Real.' It's the darkroom where Satan develops his negatives.

Freak
Gæst

« Svar #260: 06 Jun 2006, 18:33 »

Kender du det finske drikkespil (mener det hedder) jokke?

To personer sidder i et rum med en flaske vodka værd. Når de har drukket ud går den ene udenfor døren og den anden skal så gætte hvem af dem der har forladt lokalet.
Hehe, den har de dog ikke lært mig endnu, men de kommer igen til efteråret, så det kan være hvis jeg spørger pænt. funny

Zone 43
Manager

« Svar #261: 06 Jun 2006, 19:12 »

funny

Se det er humor Grin

Jeg ved, de har sagt, det er en stor ting for Brøndby. Men det er satme også en stor ting for mig
 - Daniel Agger.

KF
Landsholdsspiller

« Svar #262: 07 Jun 2006, 20:30 »

Så drengerøve:

A primary teacher starts a new job at a school on Merseyside and, trying to make a good impression on her first day, explains to her class that she is a Liverpool fan.

She asks her students to raise their hands if they, too, are Liverpool fans. Everyone in the class raises their hand except one little girl.

The teacher looks at the girl with surprise and says: "Mary, why didn´t you raise your hand?"

Because I´m not a Liverpool fan," she replied.

The teacher, still shocked, asks: "Well, if you´re not a Liverpool fan, then who are you a fan of?"

"I´m a West Ham United fan, and proud of it," Mary replied.

The teacher could not believe her ears. "Mary, why are you a Hammers fan?"

"Because my mum and dad are from the East End, and my mum is a West Ham fan and my dad is a West Ham fan, so I´m a West Ham fan too!"

"Well," said the teacher, in an annoyed tone, "that´s no reason for you to be a West Ham fan. You don´t have to be just like your parents all of the time. What if your mum was a prostitute and your dad was a drug addict and car thief, what would you be then?"

"Then," Mary smiled, "I´d be a Liverpool fan."

Man burde næsten ændre den til Arsenal fan til ære for Hawk1nZ og arsenalistic Smiley.

"We wouldn't buy this club at all if this wasn't West Ham. It makes no commercial sense for anyone to buy this club and it's amazing that two other people wanted to buy it."

JosepGuardiola
Gæst

« Svar #263: 07 Jun 2006, 20:38 »

Hah, den er sgu stadig god, selvom den er meget, meget gammel :-D

donthomas
Landsholdsspiller

« Svar #264: 07 Jun 2006, 20:39 »

funny funny funny funny funny funny funny funny funny funny funny funny funny funny funny funny funny funny funny funny funny funny funny funny funny funny funny funny funny funny funny funny funny

Nej den var sku god..

AlexSN
Landsholdsspiller

« Svar #265: 07 Jun 2006, 21:02 »

Ved ik om det virker  Ubeslutsom

AlexSN
Landsholdsspiller

« Svar #266: 07 Jun 2006, 21:04 »

Lidt uklar...på den ene side står der Erotica mens der står Jesus, Church og Praying Center på den anden side... Så kan man jo selv tage at vælge Smiley

Sunbao
FmFreaks Crew
(Ejer)
*

« Svar #267: 07 Jun 2006, 21:19 »

Heh ja det må nok siges

Gosser
Manager

« Svar #268: 08 Jun 2006, 16:05 »

Zone 43
Manager

« Svar #269: 08 Jun 2006, 16:14 »

Så drengerøve:

A primary teacher starts a new job at a school on Merseyside and, trying to make a good impression on her first day, explains to her class that she is a Liverpool fan.

She asks her students to raise their hands if they, too, are Liverpool fans. Everyone in the class raises their hand except one little girl.

The teacher looks at the girl with surprise and says: "Mary, why didn´t you raise your hand?"

Because I´m not a Liverpool fan," she replied.

The teacher, still shocked, asks: "Well, if you´re not a Liverpool fan, then who are you a fan of?"

"I´m a West Ham United fan, and proud of it," Mary replied.

The teacher could not believe her ears. "Mary, why are you a Hammers fan?"

"Because my mum and dad are from the East End, and my mum is a West Ham fan and my dad is a West Ham fan, so I´m a West Ham fan too!"

"Well," said the teacher, in an annoyed tone, "that´s no reason for you to be a West Ham fan. You don´t have to be just like your parents all of the time. What if your mum was a prostitute and your dad was a drug addict and car thief, what would you be then?"

"Then," Mary smiled, "I´d be a Liverpool fan."

Man burde næsten ændre den til Arsenal fan til ære for Hawk1nZ og arsenalistic Smiley.

God og gammel funny

Jeg ved, de har sagt, det er en stor ting for Brøndby. Men det er satme også en stor ting for mig
 - Daniel Agger.

Sider: 1 ... 16 17 [18] 19 20 ... 154 Udprint 

This site is not endorsed by Sports Interactive or SEGA and is intended for entertainment purposes only. « More Info »
©2005-2018, FmFreaks.dk
                                         Forum Powered by SMF 1.0.5 · SMF ©2001-2010