home forum contact

Velkommen
Gæst
Søg

SENEST AKTIVE EMNER
Glemt din kode?
Registrer
Dato Forfatter Forum Emne
03 Feb 2025, 22:56 g00n Blogs Minimalistic 2020
26 Jan 2025, 14:30 NAsMaR Blogs Lutz Pfannenstiel FM22...
24 Jan 2025, 19:17 ydersog Klubsøgnin... Brighton & Hove Albion
21 Jan 2025, 13:54 andersnomanni Blogs SAF Challenge
14 Jan 2025, 13:54 Sirstaal Spillersøg... Spillererfaring
06 Jan 2025, 20:57 andersnomanni Træningsbanen Taktikker FM24
01 Jan 2025, 09:52 hoeven Træningsbanen En Libero taktik - Dis...
Antal Registrerede Brugere: 23502
  1 Bruger, 1810 Gæster Online.

Nyeste Bruger: brukens5434
FORUM
+  FmFreaks Forside
|-+  Forum: Andre Managerspil
| |-+  Nostalgi
| | |-+  Kategori: Blogs fra de ældre udgaver
| | | |-+  R.S.C Anderlecht - Superstars
0 Brugere og 2 Gæster læser i øjeblikket dette emne.
Sider: [1] 2 3 Udprint
Forfatter Emne: R.S.C Anderlecht - Superstars  (Læst 6570 gange)
Spezialized
Landsholdsspiller

R.S.C Anderlecht - Superstars
« : 24 Jun 2008, 23:43 »

Spillerdatabase: 8.0.2  Update

Ligaer:
 Belgien:
    First Division
 Danmark:
    Premier Division
 England:
    Premier League
 Italien:
    Serie A
 Spanien:
    First Division
 Alle spillere fra:
    Argentina, Norge, Sverige

Forord:
Formålet er at revolutuonere Anderlecht. Som mange nok ved, tager det kun 2 år, at få statsborgerskab i Belgien. Derfor vil jeg bestræbe mig på, at hente mange brasilianere, argentinere, og hvad der nu er af ikke-EU spillere, i en ung alder. Derved vil de, i en ung alder, være halv-belgier, og derved kan jeg indirekte styrke Belgiens landshold, som jeg også har for mål, at overtage på et tidspunkt. Ved siden af jobbet som Anderlecht-træner selvfølgelig.

Men selvfølgelig skal det ikke kun dreje sig om at, talentpleje. For Anderlecht er jo en klub med store traditioner, og derfor skal holdet også vinde ligaen, komme langt i CL, og i det hele tager løftes tilbage til tidligere tiders niveau. Tider hvor klubben var dominerende i Belgien (som den også er i dag), kæmpe med om CL-titler, og være med til kæmpe om Europas største spillere.

Bloggen bliver opdateret ca. hver anden spillede måned, og ikke efter hver kamp, eller lignende. Jeg tager det i mit eget tempo, så det kan måske godt være at bloggen ligger død i en periode, men så længe jeg ikke siger den er stoppet, ja, så kører den stadigvæk.

Klubbens info:

Fuld navn: Royal Sporting Club Anderlecht
Nickname: "The Purple and White" og  "The Purple"
Grundlagt: 27. maj, 1908
Registreret til officiele kampe: 1909
Stadion: Constant Vanden Stock Stadium, Anderlecht, Brussels (Kapacitet: 26361 (liga), 21619 (Europæisk)
Chairman: Roger Vanden Stock
Manager: Jeppe Tolbøll
Liga: Jupiler League
Kendte spillere som har været i klubben: Morten Olsen (1980), Erwin Vandenbergh (1982), Frank Arnesen (1983), Luc Nilis (1986), Filip De Wilde (1987), Kenneth Brylle Larsen, Pär Zetterberg (1990), Celestine Babayaro (1994), Walter Baseggio (1996), Alin Stoica (1996), Bart Goor (1997), Tomasz Radzinski (1998), Jan Koller (1999), Seol Ki-Hyeon (2001), Hannu Tihinen (2002), Clayton Zane (2002), Vincent Kompany (2003), Anthony Vanden Borre (2003), Christian Wilhelmsson (2003), Serhat Akın (2006)

Sarl
Førsteholdsspiller

Sv: R.S.C Anderlecht - Superstars
« Svar #1: 24 Jun 2008, 23:45 »

Spændende projekt og en fin og enkel opsætning. Jeg vil prøve at følge med.

Isolation

Zulue
Manager

« Svar #2: 24 Jun 2008, 23:55 »

Hov for dälen. Jeg fik aldrig lavet det banner, det er jeg sgu ked af! Skal jeg stadig lave et, så snart jeg kan, eller er dit nuværende okay? Smiley

Læser med, tegner godt.

Spezialized
Landsholdsspiller

« Svar #3: 25 Jun 2008, 00:01 »

Hov for dälen. Jeg fik aldrig lavet det banner, det er jeg sgu ked af! Skal jeg stadig lave et, så snart jeg kan, eller er dit nuværende okay? Smiley

Læser med, tegner godt.

Mit kan altid skiftes ud hvis der kommer bedre Peace

Toni
Førsteholdsspiller

« Svar #4: 25 Jun 2008, 14:34 »

Du glemmer Per Frimann under kendte spillere Opstemt

Lang tid siden sidst! Peace

Rooland
Manager

« Svar #5: 25 Jun 2008, 14:57 »

Rigtig god start  Thumbs Up Jeg glæder mig til at høre mere fra Bruxelles Wink

Spezialized
Landsholdsspiller

« Svar #6: 25 Jun 2008, 20:44 »

Signings og Super Cup Finale

Anderlechts transferbudget (og økonomi) er ikke prængende, så jeg har sparet, og håber egentlig på at kunne køre mindst halvdelen af sæsonen med den nuværende trup. Af et transferbudget på 14,5 mio. kr. er der kun brugt 2,75 mio. kr.

Disse spillere er hentet:

Jakob Johansson - 2,75 mio. kr. fra IFK Göteborg

Maximo Irrazábal - 0 kr. fra free transfer

Victor Anichebe - lejemål fra Everton

Både Johansson og Irrazábal er hot prospects, som skal slå til når de bliver ældre. Irrazábal var på trail, og jeg havde egentlig tænkt mig at droppe ham, men 2 træningskampe, hvor han lavede 2 mål og 2 assists overbevidste mig om at han skulle have chancen. Johansson er en af Sveriges største talenter, og 2,75 mio. kr. er et røverkøb.

Anichebe vil jeg dog tro, bliver sæsonens største oplevelse. Og allerede i Super Cup Finalen mod Club Brugge vidste han sit store potentiale.

Kampen mod Club Brugge blev en velspillet affære, fra vores side af. Et fantastisk frisparksmål efter 19 minutter gav os en solid føring. Anichebe lukkede kampen i 2. halvleg på et hovedstød, 62. min., og resten af kampen var vi tættere på 3-0 end Brugge havde været i hele kampen.

Første trofæ i hus!

GHERTESTEAS
Gæst

« Svar #7: 25 Jun 2008, 20:46 »

Synes der manglede lidt kød på den her update.. men kiu...

Niko
Gæst

« Svar #8: 26 Jun 2008, 14:51 »

Spændende, helt sikkert. Der mangler dog lidt, før at bloggen kan få et højere niveau.

Lad mig starte med at rose dit sprog, det flyder i mine øjne fint, og dejlig let at læse. Dit indkøb af Johansson er dejligt, da jeg har gode erfaringer med ham. Anichebe kan godt blive en vigtig herre for dit mandskab, da han med sine fantastiske fodboldevner kan give Belgiens fodboldfanatikere en bedre oplevelse, når de ser Anderlecht spille.

Nå, men dine SS burde ikke være så store. Du skal droppe mellemrummet, da der er lidt nedern at skulle bruge en scrool for at se hele updaten. SS'et skal man så trykke på for at få i fuld størrelse, men det er fint nok og vil gøre designet bedre. Et nyt banner skal du også stræbe efter at få fat i hurtigt, da jeg ikke kan fordrage det. Undskyld. Men det er slet ikke min kop te. I øvrigt, så vil jeg mene at den sidste update manglede lidt, for en så vigtig kamp om et trofæ, skal man skrive én update om. Ikke få den med i en anden, da kampene om trofæer altid skal være ekstraordinære.

Håber du kunne bruge mine ting - og jeg vil med glæde lave et banner til dig.

Spezialized
Landsholdsspiller

« Svar #9: 26 Jun 2008, 18:35 »

Cesc - der er ikke mellemrum, og jeg fatter ikke hvorfor den viser dem i fuld tilstand.

Spezialized
Landsholdsspiller

« Svar #10: 26 Jun 2008, 18:35 »

Mht banner, så har jeg ønket et i ønsketråden, men ingen har lavet noget jeg kan bruge endnu Smiley

Spezialized
Landsholdsspiller

« Svar #11: 26 Jun 2008, 21:30 »

Så er vi i gang og hurra for det!

2 dage inden første ligakamp, sker der noget frygteligt. Silvio Proto, holdets førstekeeper, bliver skadet! 2 uger siger prognosen. Problemet er at Proto er markant bedre end russiske Daniel Zitka.
Men Zitka gjorde hurtigt min frygt til skamme. De første 2 ligakampe blev buret holdt rent.
I hans 2 kamp, CL-kval 3. runde, mødte vi Dinamo (Kroatien) ude, og slog dem overbevisende 4-0! Hjemme vandt vi 2-0 og var der for videre til Gruppespillet.

Og her var lodtrækningen således:

Gruppe A:
Stuttgard
Arsenal
Lyon
Zilina

Gruppe B:
Real Madrid
Toulouse
Roma
Sporting Lissabon

Gruppe C:
Valencia
Werder Bremen
Chelsea
Dynamo Kiev

Gruppe D:
PSV
CSKA Moskva
Milan
Besiktas

Gruppe E:
Ajax
Marseille
Spartak Moskva
Man Utd

Gruppe F:
Benfica
Lazio
Barcelona
Shakthar

Gruppe G:
Anderlecht
Sevilla
Liverpool
Rangers

Gruppe H:
Olympiakos
Porto
Inter
Schalke 04

Altså en stærk gruppe. Jeg anser ikke de store chancer. Jeg ser Liverpool og Sevilla som sikre 1. og 2. Så må Rangers og vi afgøre skæbnen mellem os.

Mht. ligaen så ligger vi efter 6 kampe, 7'er med 9 point. Hele 7 point efter Mons som fører overraskende. Men vi har kun tabt 1 kamp, og spillet flyder ganske fint, så jeg ser ikke holdet være i krise. Som forventet er Anichebe blevet den helt store oplevelse med 8 mål i 9 kampe, og 2 assists. Ud over ham har Nicolás Pareja spillet flot på et hold som spiller stabilt, men ikke prængende.
« Seneste Redigering: 26 Jun 2008, 21:50 af Spezialized » Logged

Zulue
Manager

« Svar #12: 26 Jun 2008, 21:48 »

Hej Spezialized. Jeg har ikke haft voldsomt god tid, men her er, hvad jeg fik brygget sammen. Jeg havde problemer med at finde billeder, der var store nok, så; 

Spezialized
Landsholdsspiller

« Svar #13: 26 Jun 2008, 21:49 »

Tak Zulue. Den er bedre end min, så den nupper jeg Peace

Spezialized
Landsholdsspiller

« Svar #14: 28 Jun 2008, 23:41 »

Svingende form og surt comeback i Liverpool!

Holdet har i den seneste periode spillet svingede. Og helt ærligt så bliver jeg nødt til at påtage mig hele skylden! For jeg har ganske enkelt overvurderet mit holds styrke. Specielt i forsvaret har det været helt væk.
Det gav os bl.a. nogle grimme nederlag mod AA Gent (ude), Genk (hjemme), Cercle Brugge (ude), mens vi slog Lokeren og Mouscoun.
I Champions League har det også været svingende.
I første kamp mødte vi Rangers. Et hold som jeg allerede fra starten troede vi kunne spille op med, om UEFA-cuppladserne. Men vi havde ganske enkelt ikke heldet. Vi blev i det 84. minut snydt for et straffe, og Rangers slår kontra. Jelle Van Damme nedlagde Kris Boyd i feltet og øv-bøv; straffe til Rangers. 1-0 tabte vi, og endda på hjemmebane!

I anden kamp, mødte vi Sevilla ude. Og efter 23 sekunder, hamrede Frutos os foran. Men Sevilla kom nemt med i kampen, da Kanoute udlignede allerede efter 18 minutter. 3 minutter inde i 2. halvleg lukkede Sevilla reelt kampen med 2 hurtige mål, og selvom Anichebe fik reduceret kort før tid, var vi aldrig i nærheden af noget.

Tredje kamp var i Liverpool, mod gruppens stærkeste hold. Og sikke en start vi fik (dette var efter jeg havde indset min fejl-taktik, og lavet den lidt om). 2-0 blinkede lystavlen efter blot 6 minutter. Til os vel at mærke! Men selvom vi skabte flere chancer fik Peter Crouch alligevel lov til at score på et hovedstød efter 20 minutter. Og lige inden pausen, scorede Steven Gerrard på et frispark. 2-2.
Vi skabte i 2. halvleg mange chancer, og styrede kampen, mod et Liverpool hold, som klart undervurderede os. Og 2. minutter inde i overtiden sker 'katastrofen.' På et hjørnespark til Liverpool kommer Jelle Van Damme højst, men desværre header han bolden ind i vores kasse via stolpen! Surt, surt, surt! 3 kampe, 0 point. Og langt til den UEFA-cupgivende 3. plads.

Sider: [1] 2 3 Udprint 

This site is not endorsed by Sports Interactive or SEGA and is intended for entertainment purposes only. « More Info »
©2005-2018, FmFreaks.dk
                                         Forum Powered by SMF 1.0.5 · SMF ©2001-2010