home forum contact

Velkommen
Gæst
Søg

SENEST AKTIVE EMNER
Glemt din kode?
Registrer
Dato Forfatter Forum Emne
03 Feb 2025, 22:56 g00n Blogs Minimalistic 2020
26 Jan 2025, 14:30 NAsMaR Blogs Lutz Pfannenstiel FM22...
24 Jan 2025, 19:17 ydersog Klubsøgnin... Brighton & Hove Albion
21 Jan 2025, 13:54 andersnomanni Blogs SAF Challenge
14 Jan 2025, 13:54 Sirstaal Spillersøg... Spillererfaring
06 Jan 2025, 20:57 andersnomanni Træningsbanen Taktikker FM24
01 Jan 2025, 09:52 hoeven Træningsbanen En Libero taktik - Dis...
Antal Registrerede Brugere: 23502
  1 Bruger, 1801 Gæster Online.

Nyeste Bruger: brukens5434
FORUM
+  FmFreaks Forside
|-+  Forum: Andre Managerspil
| |-+  Nostalgi
| | |-+  Kategori: Blogs fra de ældre udgaver
| | | |-+  R.S.C Anderlecht - Superstars
0 Brugere og 2 Gæster læser i øjeblikket dette emne.
Sider: 1 [2] 3 Udprint
Forfatter Emne: R.S.C Anderlecht - Superstars  (Læst 6569 gange)
Chakana
Manager

Sv: R.S.C Anderlecht - Superstars
« Svar #15: 28 Jun 2008, 23:51 »

Uheldigt! God update by the way!  Wink

Arsenal Football Club

Spezialized
Landsholdsspiller

« Svar #16: 29 Jun 2008, 23:48 »

Et hold i harmoni

Endelig har holdet fundet noget som ligner en grundform. Taktikken kører meget bedre. Det viste vi bl.a. ved at spille 6 kampe i ligaen uden nederlag. Lige indtil vi overraskede negativt ved at tabe 0-1 ude mod Zulte Waregem.

Holdet ligger pt. 11 point efter Club Brugge i ligaen, med en kamp mindre. Et stort hul, som vi skal kæmpe for at lukke. For Brugge spiller rigtig. Men jeg er stadig optimist og forventer at vi henter ind på dem.

En af grundene til min forventning om ovenstående, skal ses i det lys, at vi er ude af CL - og europæisk bold. I Glasgow skulle vi slå Rangers for at holde liv i håbet om at nå videre. Og vi startede godt, ved at Frutos headede os foran. Men desværre kom Rangers mere og mere med, og de fik udlignet og kom foran. Vlcek udlignede dog 10 minutter før tid, og vi satsede alt! Det gav desværre huller bagude, og Kirk Broadfoot kunne lukke kampen i overtiden.

Hjemme i Belgien tog vi, i gruppens sidste kamp, mod Sevilla, som skulle vinde for at kunne true Rangers om 2. pladsen.
Men efter små 20 minutter slap Victor Anichebe fri, og scorede nemt. Og vi havde masser af chancer for at øge føringen, inden Sevilla pludselig slog kontra og fik spillet Kanoute fri, der nemt scorede. Dette skete lige inden pausen.
Men efter pausen tog vi alt initiativet, og det resulterede i 2 x Victor Anichebe-scoringer! Så vi vandt 3-1. Og endte på 4. pladsen, med 4 point. Liverpool og Rangers tager videre i CL, mens Sevilla fik UEFA-cuppen. Vi andre tog bare hjem.

Og har vores europæiske sæson været godkendt? Både og. Vi har opsøgt heldet, men de andre har bare været for stærke. Især vores evne til at gå ned efter vores scoringer har betydet meget! I 4 af vores kampe har vi været foran 1-0, men enten tabt eller fået uafgjort. Kun mod Sevilla formåede vi at vinde. Det er ikke helt godt nok.

Men nu kan vi se det positive i, at vi kan ligge alle kræfter i ligaen og i den belgiske cup.

Spezialized
Landsholdsspiller

« Svar #17: 01 Jul 2008, 21:31 »

Op og ned, ud og ind og væk!

Overskriften siger det hele om den periode vi netop befinder os i! Vi ryger op og ned i ligaen, da holdet spiller utroligt svingende. Vi spiller flot mig alle hold, men det har det med at kikse mod de vigtigste.

Topkampen hjemme mod Standard, blev en katastrofe, da vi trods spilovertag måtte gå fra banen som tabere! Og derefter spillede vi to pisse gode kampe hvor vi slog KV Mechelen og Westerlo klart. Men derefter mødte vi i Cupkampen Germinal Beerschot på udebane - og taber efter et rødt kort til Olivier Deschacht tidligt i kampen. Et tåbeligt rødt kort. Vi var forresten kommet foran 1-0 kort før kortet.

Og kampen efter er nok den mest vitale vi havde foran os i sæsonen. Udekampen mod Club Brugge. En kamp der skulle vindes! Og efter 20 minutter var vi foran 2-0 på to Frutos-mål! Og vi havde chancer for mere! Men jeg fatter ikke mit hold kan gå ned på den måde! For vi taber altså 3-2.
Og efter det resultat må jeg sige; 2. pladsen i ligaen er nu den vi går efter. Club Brugge er foran med 14 point ca. halvvejs i sæsonen. Det anser jeg altså for alt for meget. Standard Liege er "kun" 5 point foran os på 2. pladsen.

På transfermarkedet har vi endelig været aktive. Både med salg og køb.

Serhat Akin og Ahmed Hassan har fået ophævet deres kontrakter, da de ikke var i førsteholdstruppen og var klart utilfredse hermed.
Samtidig købte vi norske Magne Hoseth, der skal afløse Lucas Biglia der drog videre til Sporting Lissabon. Hoseth kostede 13 mio. kr. mens Biglia gav os 25 mio. kr. ned kassen. Og derudover scorer vi 50 % af næste salg. Så et godt salg, selvom jeg gerne så Biglia i Anderlecht.

Samtidig har vi indgået kontraker med en del spillere, der kommer til sommer. Det er Tommy Bechman (Bochum), Arnold Kruiswijk (DC fra FC Groningen), Reinaldo Navia (FC fra Racing Club) og Steve Olfers (DC fra AaB).

EDIT: Kort før transfervinduet lukkede sikrede vi os Ntomba Richard Ekunde (Kongo) fra Helsingborg. Han er DC og en teknisk stærk forsvarsspiller.
« Seneste Redigering: 01 Jul 2008, 23:28 af Spezialized » Logged

Toni
Førsteholdsspiller

« Svar #18: 02 Jul 2008, 13:16 »

Kan vi ikke få nogle SS af truppen, stillingen i ligaen osv?? savner jeg... Ellers godt!

Lang tid siden sidst! Peace

Spezialized
Landsholdsspiller

« Svar #19: 02 Jul 2008, 19:48 »

Screen shots on request

Truppen:

Stilling i ligaen:

Nyindkøbte Magne Hoseth:

Nyindkøbte Ntomba Richard Ekunde:

Tommy Bechman der kommer til sommer:

Reinaldo Navia som ligeledes ankommer til sommer:

Og forløbige sidste mand der ankommer til sommer:

PS: Af en eller anden grund vil den ikke vise billederne i lille format! Træls.

Spezialized
Landsholdsspiller

« Svar #20: 04 Jul 2008, 20:49 »

Sæson 1 - slut!

Så er sæsonen endelig afsluttet. Og man sidder på en måde med et bitter fornemmelse. Ikke fordi vi var tæt på at vinde mesterskabet, for pointmæssigt sluttede vi hele 12 point efter Club Brugge. Men omvendt så er jeg sikker på at vi ville have vundet, hvis ikke vi havde spillet så forkert i første halvdel af sæsonen. Det er jeg ganske overbevist om! Men heldigvis sluttede vi 2'er, der dermed giver os mulighed for at spille med om kvalifikationen til CL næsten sæson.

Men jeg er egentlig stolt af holdet, da det overlevede et salg af Biglia, uden nogle problemer. Hoseth og Jakob Johanssen delte pladsen på den offensive midtbane. Begge gjorde det mere eller mindre lige så godt, som Biglia havde vist i løbet af sæsonen.

Vi sikrede os samtidig 2 kampe før sæsonafslutning, kontrakt med brasilianske Rafael Forster, som mine spejdere fandt på deres tur i Brasilien.

Cuppen blev vundet af AA Gent og vores overmænd, Germinal Beerschot.

Lidt andre info og facts;

Champions League: Club Brugge, Anderlecht
UEFA cup: Westerlo, AA Gent
Inter-Toto Cup: Standard

Liga-vinder: Club Brugge
Nedrykkere: KV Mechelen, Roeselare
Topscorer: Anderlecht's Nicolas Frutos, 25 mål
Flest assist: Westerlo's Lukas Zelenka, 12 stk.
Højst gennemsnit: Anderlecht's Nicolas Frutos, 7.55
Overpræstation: FCV Dender
Underpræstation: Germinal Beerschot
Årets køb: 1. Westerlo's Matthew Spiranovic (2,2M), 2. Mons' David Obua (650K)
Årets flopkøb: 1. Cercle Brugge's Pieter Jan-Monteyne (5,5M), 2. Genk's Adrian Ropotan (3,5M)

Belgisk cup: AA Gent
Belgisk supercup: Anderlecht

Årets spiller: Mohammed Tchite (Racing)
Gylne fod: Milan Jovanovic (Standard)
Årets Rookie: Mark Boussoufa (Anderlecht)
Ebony fod: Obiorah Emanuel Odita (Westerlo)
Årets Pro: Nicolas Frutos (Anderlecht)
Fair Play: Shoes Moshoeu (Sint-Truiden)
Årets unge spiller: Nikica Jelavic (Zulte Waregem)
Årets målmand: Stijn Stijnen (Club Brugge)
Årets manager: Jacky Mathijssen (Club Brugge)
Årets dommer: Paul Allaerts

Fans's årets spiller: Nicolas Frutos

Til sidst er der trukket lod til Champions League, 2. kval-runde. Vi møder enten Sheriff (Moldova) eller Sliema W (Malta). Vi får hjemmebanen i førstekamp.
« Seneste Redigering: 04 Jul 2008, 20:56 af Spezialized » Logged

Toni
Førsteholdsspiller

« Svar #21: 04 Jul 2008, 20:53 »

God update, synes bare der mangler lidt mere "kød" på...

Men okay første sæson, og tillykke med anden pladsen!

Spezialized
Landsholdsspiller

« Svar #22: 05 Jul 2008, 16:40 »

Truppen til 2008-09 klar!

Der har været en travl måned på transfermarkedet. Ikke handler gik som vi håbede, men vi har stadig fået nogle gode handler i hus.

Holdet ser således ud:

GK - Albert Jorquera
   - hentet på fri transfer i Barcelona. Regnes som 1. holdsmålmand
GK - Daniel Zitka
  - Sidste års overraskende 1. målmand. Forbliver i truppen.

SW, DC - Ntomba Richard Ekunde
  - Selvom han havde tilpasningsvanskeli gheder, forbliver han i truppen.
D RC - Marcin Wasilewski
  - Stærk højreback, som også var hos os sidste sæson.
D LC - Rafael Forster
  - Stærk brasilianer, som nok for flest kampe for U21-holdet.
D/WB LC - Olivier Deschacht
  - Hjertet af Anderlecht. Vores kaptajn!
D/W/M LC - [http://i246.photobucket.com/albums/gg107/Spezialized/JelleVanDamme.png?t=1215266279]Jelle Van Damme[/url]
  - Forbliver i truppen, men nok mest som back-up for Descharcht.
D C - Roland Juhász
  - Forbliver i truppen. Stabil spiller.
D C - Arnold Kruiswijk
  - Hentet i Groningen (Holland). Har store forventninger til ham.
D C - Nicolás Pareja
  - Forbliver i truppen. Stort talent, som jeg gerne ser i klubben mange år!
D/DM C - Mark De Man
  - Forbliver i klubben. Reserve primært til midtbanen.
D/DM C - Steve Olfers
  - Hentet i AaB. Primært reserve i forsvaret.
D/WB/AM RC - Albert Jorquera
  - Forbliver i truppen. All-around reserve. Primært højreback.

M C - Jan Polak
  - Forbliver i truppen. Stærk mand på midten.
AM RL - Jonathan Legear
  - Forbliver i truppen, på trods af at Rangers ville have ham. De bød ikke nok.
AM/F RC - Nordin Amrabat
  - Lejet i AS Roma. Vi var tæt på ham sidste år, men handlen glippede. Primært angriber.
AM/F R - Tommy Bechmann
  - På fri transfer fra Bochum. Reserve for fløj og angribere.
AM LC - Mark Boussoufa
  - Forbliver i klubben. Afviste Wigan. En af vores store profiler.
AM LC - Harry Kewell
  - Hentet fra Liverpool. Giver os en pisse stærk venstre fløjside.
AM C - Magne Hoseth
  - Fik spillet sig ind i truppen sidste sæson, og jeg håber hans flotte spil fortsætter.
AM/F C - Jakob Johansson
  - Kæmpe talent, der får lidt kampe i ny og næ. Han bliver stor!

S - Nicolás Frutos
  - Sidste sæsons topscorer. Håber han fortsætter bomberiet.
S - Manucho
  - Lejet i mægtige Manchester United. Ligner et stort talent.
S - Reinaldo Navia
  - Hentet i Racing Club (Argentina). Skal være reserve for angriberne.

Holdet virker MEGET stærkere i år. Og alt andet end et mesterskab, er uacceptabelt!
« Seneste Redigering: 05 Jul 2008, 16:45 af Spezialized » Logged

Toni
Førsteholdsspiller

« Svar #23: 05 Jul 2008, 16:42 »

Lidt tekniske problemer, men godt du har givet dig tid til alle de SS!  Thumbs Up

Tror godt du med den trup, kan vinde ligaen!!

Spezialized
Landsholdsspiller

« Svar #24: 07 Jul 2008, 00:54 »

Anderlecht i CL igen!

Som sagt skulle vi møde enten Sheriff (Moldova) eller Sliema W (Malta), og vi trak første nævnte. Og det var vel ingen stor overraskelse at vi slog dem nemt. Derefter trak vi mægtige Lazio, og det var sgu helt ærligt, en ret træls modstander! For de vandt bronze i Serie A i sidste sæson, og på papiret var de et frygtindgydende hold! Og de havde endda hjemmebanefordelen i 1. kamp. Men det skulle hurtigt vise sig at være vores fordel alligevel.

Første kamp i Rom, startede rigtig dårligt, da Johan Elmander slap løs, og scorede efter blot 7 minutter! En elendig start. Men vores stærke goalgetter Frutos slog hurtigt igen, 3 minutter efter scoringen. Og selvom Lazio trykkede os i bund klarede vi os til pausen med 1-1.
Efter pausen var der igen tryk på. Vi var presset meget tilbage, men pludselig opsnappede Kewell en bold, og sendte Navia afsted, der sprintede fra alle og scorede til 1-2! Vi var ved at skabe en sensation! Og som om det ikke skulle være nok, så lykkedes det samme Navia at få fremprovokeret et straffespark i overtiden. Og indskiftede Manucho viste at han sagtens kunne stå for presset, og gjorde det til 1-3. Sensation!

Hjemmekampen i Brussels blev lige så underholdende. Manucho gav os med to hurtige scoringer ro i truppen. Og vi havde hele kampen under kontrol selvom de reducerede til 2-1. Inden pausen scorede Frutos så.
Kampen endte 5-4 til os, og vi var aldrig i nærheden af nederlag, eller at tabe hele kval'en.

Grupperne blev fordelt således:

Gruppe A:
Tottenham
Anderlecht
Barcelona
AS Monaco

Gruppe B:
Ajax
Sevilla
Spartak Moskva
Schalke 04

Gruppe C:
Fenerbahce
Chelsea
Olympiakos
Rangers

Gruppe D:
Sporting
RC Lens
Milan
Besiktas

Gruppe E:
Club Brugge
Real Madrid
CFR Cluj
Panathinaikos

Gruppe F:
Dinamo Kiev
Liverpool
Valencia
Leverkusen

Gruppe G:
Roma
Slavia Prague
Braga
Lyon

Gruppe H:
Eflsborg
Celtic
Man Utd
Juventus

Reaktionen på denne gruppe var ikke positiv. Vi er nok endt i den stærkeste gruppe i dette års CL. Barcelona må være klare favoritter, mens Tottenham burde være 2'er. Jeg kan ikke rigtig finde ud af hvor stærke Monaco er i forhold til os. Det må tiden vise.

I ligaen vandt vi de første 2 kampe, men succesen i CL-kvalen kostede i ligen. To smertefulde nederlag til Club Brugge (på hjemmebane) og ude mod Gent blev det til. Ikke skide optimal, men heller ikke katastrofal - endnu.
« Seneste Redigering: 07 Jul 2008, 12:06 af Spezialized » Logged

Toni
Førsteholdsspiller

« Svar #25: 07 Jul 2008, 01:11 »

hvorfor er der kun 3 hold i gruppe E?

Spezialized
Landsholdsspiller

« Svar #26: 07 Jul 2008, 12:07 »

Fordi jeg havde glemt Panathinaikos. Tak fordi du gjorde opmærksomt på det Thumbs Up

Newton Heath
Manager

« Svar #27: 07 Jul 2008, 12:13 »

God update  Thumbs Up
Svær gruppe, men jeg tror sku at du kan overraske dem alle.  Thumbs Up
btw, hvornår kan man forventer en update ?  Opstemt

Alfster
Blogmester

« Svar #28: 07 Jul 2008, 12:16 »

Skarp skalp du tog i champions League. Kan du slå Lazio, så kan du også slå tottenham og monaco. Håber du kommer videre.

Held og lykke i jagten på mesterskabet. Har Brügge stadig Priske?

Følg mine blogs:
Europa rundt med start i Ruhr området
BLOGMESTER 2020
Danske Landshold
BLOGMESTER 2021

Spezialized
Landsholdsspiller

« Svar #29: 07 Jul 2008, 12:53 »

Newton Heath; Update kommer når jeg har spillet ca. 1-2 måneder frem. Eller når der sker noget vildt spændende Smiley Det foregår i mit eget tempo.

Alfster: Ja, Priske har stadig kontrakt i Club Brugge.

Btw, så har jeg lige leget Claude Makalele i Chelsea. Jeg aner ikke om han skal spille, men han må vel give noget rutine og erfaring til truppen.

Sider: 1 [2] 3 Udprint 

This site is not endorsed by Sports Interactive or SEGA and is intended for entertainment purposes only. « More Info »
©2005-2018, FmFreaks.dk
                                         Forum Powered by SMF 1.0.5 · SMF ©2001-2010