home forum contact

Velkommen
Gæst
Søg

SENEST AKTIVE EMNER
Glemt din kode?
Registrer
Dato Forfatter Forum Emne
I går kl. 19:04:23 Brodtgaard Challenges The real SAF Challenge
20 Nov 2024, 11:53 ydersog Klubsøgnin... Brighton & Hove Albion
19 Nov 2024, 11:24 Lars Pedersen Omklædning... Ang. Spcs
14 Nov 2024, 20:58 andersnomanni Blogs SAF Challenge
24 Okt 2024, 21:05 Broen13 Blogs Rejsen gennem Portugal
24 Okt 2024, 17:05 Bubbles Blogs #2 - Et sidste save - ...
17 Okt 2024, 23:31 Svartowiz Omklædning... Sommer opdatering
Antal Registrerede Brugere: 23453
  0 Brugere, 1120 Gæster Online.

Nyeste Bruger: Seraphinang
FORUM
+  FmFreaks Forside
|-+  Forum: Andet
| |-+  Kategori: Baren
| | |-+  Din skade?
0 Brugere og 19 Gæster læser i øjeblikket dette emne.

Afstemning
Spørgsmål:  Hvor mange skader har du haft det seneste år?
0
1-3
4-6
7-9
10+

Sider: 1 ... 12 13 [14] 15 16 ... 31 Udprint
Forfatter Emne: Din skade?  (Læst 165588 gange)
BenMusalho
Gæst

Sv: Din skade?
« Svar #195: 27 Aug 2008, 15:44 »

kan nogen sige mig hvad det er for en skade det er jeg har fået?

Vi skulle lave længede spring i skolen, og da jeg så tager tilløb og løber gør det lige pludseligt herre ondt i mit lår og det gør ondt bare jeg går Skuffet
Skulle idag afprøvet låret, men kunne ikke engang aflevere en bold med højre fod uden det gjorde ondt

Nogen der tror hvad det kunne være?
Uden at gøre mig for klog på skader, kunne det måske være en fibersprængning eller en forstrækning?

Manniche
Landsholdsspiller

« Svar #196: 27 Aug 2008, 15:58 »

Uden at gøre mig for klog på skader, kunne det måske være en fibersprængning eller en forstrækning?

tror også lidt på det er en fiber Skuffet
 Hvor lang tid tager det før sådan en går over?

Liverpool
- You'll never walk alone <3

Self. Alt for verdens rigeste freak  Thumbs Up

BenMusalho
Gæst

« Svar #197: 27 Aug 2008, 15:59 »

tror også lidt på det er en fiber Skuffet
 Hvor lang tid tager det før sådan en går over?
Der kan gå lang tid. Har aldrig selv prøvet at have en, men forhold dig i ro så gå der nok kun et par uger. Men de springer nemt op igen, hvis du begynder at løbe/sparke til en bold - Så jeg vil råde dig til at lade være! Wink

EDIT: http://www.netdoktor.dk/sygdomme/fakta/fiber.htm
« Seneste Redigering: 27 Aug 2008, 16:01 af BenMusalho » Logged

Manniche
Landsholdsspiller

« Svar #198: 27 Aug 2008, 16:01 »

Der kan gå lang tid. Har aldrig selv prøvet at have en, men forhold dig i ro så gå der nok kun et par uger. Men de springer nemt op igen, hvis du begynder at løbe/sparke til en bold - Så jeg vil råde dig til at lade være! Wink

fuck hvor er det lang tid! Håber virkeligt det går hurtigt over
(undskyld sproget)

Liverpool
- You'll never walk alone <3

Self. Alt for verdens rigeste freak  Thumbs Up

BenMusalho
Gæst

« Svar #199: 27 Aug 2008, 16:02 »

fuck hvor er det lang tid! Håber virkeligt det går hurtigt over
(undskyld sproget)

Jeg er ikke sikker, men har oplevet at flere fra mit fodboldhold var ude i flere uger.

Yohemming
Reserveholdsspiller

« Svar #200: 27 Aug 2008, 16:38 »

Min skade er:
Til vildbjergcup den 31-2 august, blev jeg sparket ned og flækkede knoglen i min storetå. Det har gjort ondt siden, og min læge siger at smerten først stopper om nogle uger + at hævelsen er der i et år s; jeg kunne overhovedet ikke gå på den efter den kamp, så der røg mit vildbjerg allerede i puljen s;
« Seneste Redigering: 27 Aug 2008, 17:19 af Yohemming » Logged

N17
Manager

« Svar #201: 27 Aug 2008, 16:57 »

Min skade er:
Til vildbjergcup den 31-2 august, blev jeg sparket ned og flækkede knoglen i min storetå. Det har gået ondt siden, og min læge siger at smerten først stopper om nogle uger + at hævelsen er der i et år s; jeg kunne overhovedet ikke gå på den efter den kamp, så der røg mit vildbjerg allerede i puljen s;

Det lyder lidt som da jeg var ungdomsspiller. Vi var til Haarlem Cup i Holland, og mødte da nogle amerikanere i første kamp. De havde åbenbart glemt, at det var fodbold og ikke amerikansk fodbold de spillede, så jeg modtager bolden, og ser så ud af øjenkrogen, at en af deres spillere komme flyvende med en dobbeltstempling. Jeg når lige akkurat at løfte foden fra jorden, ellers kan jeg godt se for mig hvordan den havde set ud.

Der udbrød stort set slagsmål i forbindelse med det. Specielt vores anfører var negativ. Der røg mit stævne så, 20 minutter inde i første halvleg af vores første kamp. Resten af turneringen kunne jeg så tilbringe på sidelinien. Jeg og en af vores andre skadede spillere kunne også blive tilbage på værelset, mens resten af holdet tog ind til Amsterdam eftersom vi ikke kunne støtte ordentlig på vores ben.

Det skal så siges, at amerikaneren ikke engang fik et gult kort!!!!

TOTTENHAM HOTSPUR FC
Hadet af mange - elsket af få

Krellz
Landsholdsspiller

« Svar #202: 29 Aug 2008, 12:01 »

Vil lige høre hvilken slags skade dette er: Her for ca. 1 time siden havde vi idræt og vi spillede fodbold, jeg går ind i en tackling, men jeg støder knæet sammen med en modspiller, det gør herre nas og knæet bliver lige pludselig varmere end det andet knæ. Kan sige det gør ondt når jeg strækker knæet helt ud Skuffet.

sheriffen87
Landsholdsspiller

« Svar #203: 29 Aug 2008, 12:08 »

Vil lige høre hvilken slags skade dette er: Her for ca. 1 time siden havde vi idræt og vi spillede fodbold, jeg går ind i en tackling, men jeg støder knæet sammen med en modspiller, det gør herre nas og knæet bliver lige pludselig varmere end det andet knæ. Kan sige det gør ondt når jeg strækker knæet helt ud Skuffet.

Altså det kan sagtens bare være slaget, og mht. varmen er det højst sandsynligt fordi der bliver pumpet meget blod til knæet for at lette hævelsen. Læg noget is på og se om det hjælper Smiley

Krellz
Landsholdsspiller

« Svar #204: 29 Aug 2008, 12:11 »

Altså det kan sagtens bare være slaget, og mht. varmen er det højst sandsynligt fordi der bliver pumpet meget blod til knæet for at lette hævelsen. Læg noget is på og se om det hjælper Smiley
Så er der kolde ærter på crazy.

EDIT: Hvor lang tid ca.? 1 time?
« Seneste Redigering: 29 Aug 2008, 12:14 af Krellz » Logged

Krellz
Landsholdsspiller

« Svar #205: 29 Aug 2008, 14:39 »

Det gør stadig ondt endnu, og jeg skal til kamp i morgen. Nogle der ved hvad det er der er galt?

Chelidze90
Ynglingespiller

« Svar #206: 29 Aug 2008, 15:17 »

Det er klart at det stadig gør ondt, hvilket det nok også vil komme til at gøre resten af dagen. Du har nok fået et indvendigt blåtmærke, dvs en blodsamling. Du skal nok regne med at du også kan mærke det i morgen.

- fordi jeg kan.

"Sådan undgår du trænerfyring i Madrid: Vind ikke mesterskabet!

Af: Del Bosque, Capello og Schuster"

Krellz
Landsholdsspiller

« Svar #207: 29 Aug 2008, 15:20 »

Kan jeg være i stand til at spille kamp i morgen?

absalonsen
Gæst

« Svar #208: 29 Aug 2008, 15:26 »

For en del år siden stødte jeg mit knæ mod en modspiller. Det gjorde hamrende ondt, og jeg kunne ikke gå på det. Det varede dog ikke så lang tid, før det var væk. Det var bare slaget! Tror det er det samme, der er sket for dig. ;-)

Chelidze90
Ynglingespiller

« Svar #209: 29 Aug 2008, 15:28 »

Kan jeg være i stand til at spille kamp i morgen?

Kommer helt an på hvor meget du har slået knæet. I værste fald, så tag 2 panodiler og 2 ipren, så kan du stort set ikke mærke noget til det. Men lyt for guds skyld til kroppen inden du begynder at proppe dig med piller..

- fordi jeg kan.

"Sådan undgår du trænerfyring i Madrid: Vind ikke mesterskabet!

Af: Del Bosque, Capello og Schuster"

Sider: 1 ... 12 13 [14] 15 16 ... 31 Udprint 

This site is not endorsed by Sports Interactive or SEGA and is intended for entertainment purposes only. « More Info »
©2005-2018, FmFreaks.dk
                                         Forum Powered by SMF 1.0.5 · SMF ©2001-2010