home forum contact

Velkommen
Gæst
Søg

SENEST AKTIVE EMNER
Glemt din kode?
Registrer
Dato Forfatter Forum Emne
I dag kl. 19:04:23 Brodtgaard Challenges The real SAF Challenge
20 Nov 2024, 11:53 ydersog Klubsøgnin... Brighton & Hove Albion
19 Nov 2024, 11:24 Lars Pedersen Omklædning... Ang. Spcs
14 Nov 2024, 20:58 andersnomanni Blogs SAF Challenge
24 Okt 2024, 21:05 Broen13 Blogs Rejsen gennem Portugal
24 Okt 2024, 17:05 Bubbles Blogs #2 - Et sidste save - ...
17 Okt 2024, 23:31 Svartowiz Omklædning... Sommer opdatering
Antal Registrerede Brugere: 23453
  1 Bruger, 1121 Gæster Online.

Nyeste Bruger: Seraphinang
FORUM
+  FmFreaks Forside
|-+  Forum: Andet
| |-+  Kategori: Baren
| | |-+  Din skade?
0 Brugere og 11 Gæster læser i øjeblikket dette emne.

Afstemning
Spørgsmål:  Hvor mange skader har du haft det seneste år?
0
1-3
4-6
7-9
10+

Sider: 1 ... 5 6 [7] 8 9 ... 31 Udprint
Forfatter Emne: Din skade?  (Læst 165328 gange)
Pollebolle
Gæst

Sv: Din skade?
« Svar #90: 28 Jun 2008, 19:18 »

Er du kun på Version 2.0!? Shockeret

Grønthandleren
Gæst

« Svar #91: 28 Jun 2008, 19:26 »

Ja. Der har været version 1.01, 1.02, 1.03, 1.04, 1.05, 1.06, 1.07, 1.08, 1.09, 1.10, 1.11.. osv op til 2.00 Wink

Pollebolle
Gæst

« Svar #92: 28 Jun 2008, 19:27 »

Det var bedre, så kører vi ca den stil som FM kunne have brugt i patches Wink

Tumle3175
Reserveholdsspiller

« Svar #93: 28 Jun 2008, 19:52 »

i vinters havde jeg betændelse i akillesenen.. og fra februar til maj har jeg haft knæ problemer så jeg kun har kunne spille en halvleg i en fodbold og håndbold kamp..

Betændelsen i akillesenen kom da jeg var til FA Cup i skjern(håndbold) med HH90.. Men vi vandt Wink
Knæ problemet kom mugligvis fordi jeg havde overbelastet mit knæ til Holstebro Cup(håndbold) med Mejdal GIK.. Men vi blev nummer 2 Wink

N17
Manager

« Svar #94: 29 Jun 2008, 18:43 »

Er kommet til skade i går. Ved endnu ikke hvad det er, men formentlig en slem forstuvning af foden.

Jeg skulle tage et skarpt træk bagom en forsvarsspiller, men lige i øjeblikket jeg gør det træder jeg forkert og vrider rundt på foden. Det lyder et knæk som jeg selv kan hører, og det gjorde med det samme nas. Jeg valgte dog, dum som jeg er, at spille videre efter 5 minutter på sidelinien. Man spiller vel fodbold. Jeg kunne dog ikke løb, men scorede da alligevel mål i de to sidste kampe.

Nu i dag har jeg så voldsomt ond og foden er hævet. Det undre mig dog, at den er øm på begge sider. Men forventer da at få den tjekket i morgen hos lægen, hvis det ikke bliver bedre i løbet af natten. Nu har jeg haft is og ligget med den oppe i dag, men i morgen står den på arbejde og gåtur. Shit!!

TOTTENHAM HOTSPUR FC
Hadet af mange - elsket af få

Grønthandleren
Gæst

« Svar #95: 29 Jun 2008, 18:46 »

Hm, da den er hævet så tror jeg ikke at det er en forstuvning JS. Der tror jeg at du kan være rolig. Jeg humper selv rundt på krykker med forstuvet fod lige pt. og jeg kan ikke lave en skid. Så det skal du være glad for. Men du skal nu heller ikke stole for meget på mine læge erklæringer, da jeg som bekendt ikke er læge. Jeg snakker bare ud fra egne erfaringer.
Derudover kan det godt være at du har brækket noge små eller store knogler i din fod. Jeg synes i hvert fald at du skal gå op og snakke med din vagtlæge i aften. Det er altid bedre at få det afklaret end at gå og vente, og så først bagefter finde ud af, at den fx. er brækket Wink

Håber at jeg kunne hjælpe dig bare en smule Wink
« Seneste Redigering: 29 Jun 2008, 18:48 af Grønthandleren » Logged

Englund92
Ynglingespiller

« Svar #96: 29 Jun 2008, 18:47 »

Er kommet til skade i går. Ved endnu ikke hvad det er, men formentlig en slem forstuvning af foden.

Jeg skulle tage et skarpt træk bagom en forsvarsspiller, men lige i øjeblikket jeg gør det træder jeg forkert og vrider rundt på foden. Det lyder et knæk som jeg selv kan hører, og det gjorde med det samme nas. Jeg valgte dog, dum som jeg er, at spille videre efter 5 minutter på sidelinien. Man spiller vel fodbold. Jeg kunne dog ikke løb, men scorede da alligevel mål i de to sidste kampe.

Nu i dag har jeg så voldsomt ond og foden er hævet. Det undre mig dog, at den er øm på begge sider. Men forventer da at få den tjekket i morgen hos lægen, hvis det ikke bliver bedre i løbet af natten. Nu har jeg haft is og ligget med den oppe i dag, men i morgen står den på arbejde og gåtur. Shit!!

Du skal bare op til Pescettini og have nogle lykkepiller..

N17
Manager

« Svar #97: 29 Jun 2008, 18:50 »

Du skal bare op til Pescettini og have nogle lykkepiller..

Haha han er her ikke mere, og det er Bendtzen heldigvis heller ikke... Nej tvivler nu på jeg kan komme til vagtlæge heroppe. Ved egentlig ikke om Fakse er nærmest!

TOTTENHAM HOTSPUR FC

N17
Manager

« Svar #98: 29 Jun 2008, 18:58 »

Hm, da den er hævet så tror jeg ikke at det er en forstuvning JS. Der tror jeg at du kan være rolig. Jeg humper selv rundt på krykker med forstuvet fod lige pt. og jeg kan ikke lave en skid. Så det skal du være glad for. Men du skal nu heller ikke stole for meget på mine læge erklæringer, da jeg som bekendt ikke er læge. Jeg snakker bare ud fra egne erfaringer.
Derudover kan det godt være at du har brækket noge små eller store knogler i din fod. Jeg synes i hvert fald at du skal gå op og snakke med din vagtlæge i aften. Det er altid bedre at få det afklaret end at gå og vente, og så først bagefter finde ud af, at den fx. er brækket Wink

Håber at jeg kunne hjælpe dig bare en smule Wink

Altså jeg kan jo heller ikke lave noget. Ligger kun i sofaen - og skal nu se fodbold.

Men nu kan anklen altså godt hæve selvom den "kun" er forstuvet
Citat
En forstuvning er, når der i forbindelse med et vrid i anklen opstår en skade på ledbåndene i ankelen. Dette ledsages som regel af større eller mindre hævelse samt smerter ved støtte på foden. Symptomerne varer fra en til seks uger, afhængig af skadens sværhedsgrad. Der kan være gener ved større belastninger i op til tre måneder, nogle gange længere.

Og tvivler på der er noget brækket, men kan selvfølgelig ikke vide mig sikker, da jeg ikke støtter voldsomt meget på den.

Kan dog godt lide du siger at jeg skal GÅ til vagtlægen Wink

Men det bliver ikke nogen vagtlæge i dag, synes det skal være værre/akut hvis man skal bruge ham. Tænk hvis der var en der var alvorligt syg, men som må vente pga. mig og min ankel. Jeg overlever nok, at det først bliver i morgen. Måske er det dumt, men sådan er jeg Wink

TOTTENHAM HOTSPUR FC

søgaard
Gæst

« Svar #99: 29 Jun 2008, 19:03 »

Det kan dog nemt være noget ledbånd der er forstrukket eller sådan noget.. Hvis du tager en finger og sætter den på knoglen på siden af foden og presser frem mod tæerne, hvis det gør meget ondt, så er det formentlig et forstrukket ledbånd

jemil
Landsholdsspiller

« Svar #100: 29 Jun 2008, 19:05 »

Jeg føler mig heldig når jeg ser på jeres skader, fordi jeg har trænet fodbold i mange år, og i de seneste 5 år, har jeg ingen ordenlig skade fået, og jeg spiller ellers den hårde midterforsvarer, som alle går hårdt til, fordi jeg går hårdt til de andre angribere  Rullende Øjne

19-18!

Englund92
Ynglingespiller

« Svar #101: 29 Jun 2008, 21:46 »

Haha han er her ikke mere, og det er Bendtzen heldigvis heller ikke... Nej tvivler nu på jeg kan komme til vagtlæge heroppe. Ved egentlig ikke om Fakse er nærmest!

Den er også lukket i Faxe. Det nærmeste er Køge eller Næstved. Skuffet

Men vi har en skadeklinik i Faxe.

N17
Manager

« Svar #102: 29 Jun 2008, 21:50 »

men det bliver først i morgen jeg går til læge. Vi må se, når jeg har været der i morgen tidlig. Så håber jeg arbejdet kan vente på mig, vi skal på tur i morgen - mig og en anden - med de klasser som vi er klassepædagoger for.

TOTTENHAM HOTSPUR FC

Englund92
Ynglingespiller

« Svar #103: 29 Jun 2008, 21:52 »

Det er sikkert bare en forstuvning  Wink

absalonsen
Gæst

« Svar #104: 29 Jun 2008, 21:59 »

Da jeg forstuvede min lillefinger her forleden, hævede den en lille smule og blev helt blå. Kan dog berolige jer alle med, at jeg nu er både skade og genoptræning kvit. ;-)

Sider: 1 ... 5 6 [7] 8 9 ... 31 Udprint 

This site is not endorsed by Sports Interactive or SEGA and is intended for entertainment purposes only. « More Info »
©2005-2018, FmFreaks.dk
                                         Forum Powered by SMF 1.0.5 · SMF ©2001-2010