home forum contact

Velkommen
Gæst
Søg

SENEST AKTIVE EMNER
Glemt din kode?
Registrer
Dato Forfatter Forum Emne
03 Feb 2025, 22:56 g00n Blogs Minimalistic 2020
26 Jan 2025, 14:30 NAsMaR Blogs Lutz Pfannenstiel FM22...
24 Jan 2025, 19:17 ydersog Klubsøgnin... Brighton & Hove Albion
21 Jan 2025, 13:54 andersnomanni Blogs SAF Challenge
14 Jan 2025, 13:54 Sirstaal Spillersøg... Spillererfaring
06 Jan 2025, 20:57 andersnomanni Træningsbanen Taktikker FM24
01 Jan 2025, 09:52 hoeven Træningsbanen En Libero taktik - Dis...
Antal Registrerede Brugere: 23502
  1 Bruger, 1001 Gæster Online.

Nyeste Bruger: brukens5434
FORUM
+  FmFreaks Forside
|-+  Forum: Andre Managerspil
| |-+  Nostalgi
| | |-+  Kategori: Blogs fra de ældre udgaver
| | | |-+  17 Deutschland, Deutschland über alles
0 Brugere og 1 Gæst læser i øjeblikket dette emne.
Sider: [1] 2 3 ... 6 Udprint
Forfatter Emne: 17 Deutschland, Deutschland über alles  (Læst 12378 gange)
N17
Manager

17 Deutschland, Deutschland über alles
« : 17 Jun 2008, 21:49 »

DEUTSCHLAND, DEUTSCHLAND ÜBER ALLES

Velkommen til min EM-blog, ligesom mange andre er jeg blevet grebet, og derfor besluttede jeg mig for at lave et EM-spil. Det betyder også, at denne blog formentlig kun varer EM slutrunden med. Det betyder samtidig, at jeg ikke går særlig meget i dybden med kvalen. Den vil blive rundet med resultater osv., det samme med træningskampene op til, men så heller ikke så meget andet.

Mens EM-slutrunden formentlig vil blive fulgt tæt. Det skal desuden siges, at jeg ikke kan garantere for hvor ofte der kommer en update, da jeg har en del om ørene for tiden. Kan heller ikke garantere, at den første update falder lige med det samme, men den skal nok komme.
« Seneste Redigering: 29 Jun 2008, 21:03 af John Spurs » Logged

TOTTENHAM HOTSPUR FC
Hadet af mange - elsket af få

-Benja-
Gæst

Sv: Deutschland, Deutschland über alles
« Svar #1: 19 Jun 2008, 09:43 »

Spændende! Men du må lige komme med updaten inden Tysklands kamp i aften. Wink

Metsu1
Manager

« Svar #2: 19 Jun 2008, 10:07 »

Lækkert med en "Prøjser"-blog, jeg havde faktisk selv overvejet det, men jeg har ikke tiden til det.

Glæder mig til at høre mere fra dig om de forhadte tyskere  Peace

SoAP
Gæst

« Svar #3: 19 Jun 2008, 10:13 »

Lækkert med en "Prøjser"-blog, jeg havde faktisk selv overvejet det, men jeg har ikke tiden til det.

Glæder mig til at høre mere fra dig om de forhadte tyskere  Peace

Bare dis tyskland   ticked off

-LFC-
Manager

« Svar #4: 19 Jun 2008, 10:31 »

Er du tysker? Rullende Øjne

SoAP
Gæst

« Svar #5: 19 Jun 2008, 10:33 »

ja

Metsu1
Manager

« Svar #6: 19 Jun 2008, 11:11 »

Jeg er ikke sikker på, jeg ved hvad du mener med denne sætning  Peace

Det er den generelle opfattelse af had, jeg snakker om. Jeg hader bestemt ikke Tyskland!

SoAP
Gæst

« Svar #7: 19 Jun 2008, 11:32 »

Jeg er ikke sikker på, jeg ved hvad du mener med denne sætning  Peace

Det er den generelle opfattelse af had, jeg snakker om. Jeg hader bestemt ikke Tyskland!

jaja det var jo sarkastisk,  crazy

Metsu1
Manager

« Svar #8: 19 Jun 2008, 11:34 »

jaja det var jo sarkastisk,  crazy

OK, ikke mere off topic så, nu skal JS bare se at få gang i bloggen med en update  Opstemt

SoAP
Gæst

« Svar #9: 19 Jun 2008, 11:37 »

OK, ikke mere off topic så, nu skal JS bare se at få gang i bloggen med en update  Opstemt

Grin

bennybenny
Reserveholdsspiller

« Svar #10: 19 Jun 2008, 12:32 »

ja
Uha, fornuftigt at være tysker Peace haha..
Men god start, kan sikkert blive en lækker blog!

Fc Bayern - Stern des Südens

N17
Manager

« Svar #11: 19 Jun 2008, 17:40 »

De tyske avisfotografer og tv-kameramænd lusker rundt omkring. De forsøger at virke uinteresseret, men deres skuespil er let gennemskueligt. Jeg ved hvad de venter på. De venter på jeg træder frem og afslører truppen til EM. En trup, som jeg mener er den bedste i verden, og en trup som aldrig falder igennem. Det her er Tyskland - ordnung muß sein.

Vejen mod EM 2008

Efter en god start på kvalifikationen gik der pludselig koks i det tyske maskineri. Et nederlag i træningskampen mod England satte spekulationer igang om kvaliteten på det tyske nationalmandskab. De kritiske røster blev ikke mindre, da holdet i Cardiff måtte tage til takke med kun ét point mod lilleputnationen Wales, der gennem de seneste år har leveret flere flotte resultater.

Holdet rejste sig dog flot i kampen efter, da de - også på udebane - besejrede gruppens underdog, Irland, med 2-1. Det holdt dog hårdt, da hjemmeholdets Shane Long chokstartede for Irland med en scoring allerede efter otte minutter, men på scoringer af først Bastian Schweinsteiger og sidenhen et straffespark af Tim Borowski, kunne tyskerne juble over tre point. Tre meget vigtige point inden den vitale gruppefinale.

Gruppefinalen skulle spilles i Hamburg mod tjekkerne, og endnu engang måtte tyskerne tage imod en mavepuster, da tjekkerne allerede i kampens første minut kom i front med 1-0. Milan Baros satte simpelthen det tyske forsvar af på de første meter, og udplacerede sikkert Timo Hildebrand i det tyske mål. Men endnu engang trådte Bastian Schweinsteiger til som en frelsende engel, og sikrede tyskerne et vigtigt point med hans langskudsmål et kvarter før tid.

Efter 1-1 mod Tjekkiet lå der tre sikre point og ventede for tyskerne, da de på Weserstadion i Bremen tog imod Cypern. Det var cyprioterne desværre ikke enige i, da holdet efter tyve minutter sendte sig i front til stor fortrydelse for de tyske fans. Stuttgart topscorer Mario Gomez sparkede lidt liv i tilskuerne, da han ti minutter inde i anden halvleg fik udlignet. Det lykkedes dog ikke for tyskerne at hente alle tre point, og til stor pibekoncert måtte spillere og trænere forlade stadion.

I den sidste kamp i gruppen kom Wales på besøg hos Tyskland. Og med to scoringer i første halvleg var det afgjort at Tyskland vandt deres gruppe uden nederlag. Kampen endte 3-1, og tyskerne kunne nu forberede sig på slutrunden i Østrig/Schweiz.

Dårlig optakt til EM slutrunden
Alt tyder på at det kan blive hurtigt exit for det tyske nationalmandskab. Holdets træningskamp har mildest talt været elendige. Ingen ting hænger sammen for holdet, og bagude lukker man for nemme mål ind. Meget tyder på, at den tyske landstræner kan finde på at ændre en del i truppen til EM, men omvendt kan dette også være farligt. En ting er dog sikkert, og det er at Tyskland skal op i et helt andet gear.

Holdets første træningskamp blev vundet med 2-0 over EM-værterne Østrig, som Tyskland også har trukket i deres gruppe. Næste træningskamp udmøntede sig kun i 2-2 mod den anden EM-vært Schweiz, mens det i den sidste blev til et forsmædeligt 2-1 nederlag til Serbien, der for første gang som selvstændig nation er kvalificeret til de afsluttende mesterskaber, hvor de er havnet i gruppe med Kroatien, England og Frankrig.

TOTTENHAM HOTSPUR FC

verdenskrig
Manager

« Svar #12: 19 Jun 2008, 17:45 »

Det er fandme tysk arrogance så det vil noget... En trup jeg mener aldrig falder igennem... Det her er Tyskland - Ordnung mus sein... Det er jo lige så man mindes de gammle dage hvor man boede i tyskland Græder Opstemt

Kanon godt skrevet, og fint kort gennemgang af kvalifikationen, så man ved hvad du har tummlet med da en kvalifikation altid er en svær sag... Du har sku fanget noget af den tyske ånd i det her  Cool

Du har hermed mig som læser Peace

Jeg siger hele sandheden, kun sandheden, og altid sandheden Peace

men den tyske talentmasse er så enorm at jeg tror på et VM guld om to år  Smiley
Cool

N17
Manager

Sv: '1' Deutschland, Deutschland über alles
« Svar #13: 19 Jun 2008, 22:06 »

Jeg tager en dyb indåndning og træder op på scenen. Det er nu jeg skal igang med at præsentere min trup. Nu jeg skal finde ud af reaktionerne fra den tyske presse. Der er overraskelser og der er forventede valg i blandt. Jeg kan blive hadet, jeg kan blive elsket. Men sådan er det. Det her er Tyskland - ordnung muß sein.

FOKUS PÅ
Torwart

Timo Hildebrand
Den 29-årige Valencia keeper er holdets førstevalg. Han har stået godt for Valencia i den netop overståede sæson, og jeg forventer mig, at han kan stå rigtig godt for os i den kommende slutrunde.
49 kampe er det blevet til i den netop afsluttede sæson, og hele 26 gange har han holdt målet rent.

Tim Wiese
Truppens yngste målmand med sine 26 år. Han går ind som anden målmand efter Timo Hildebrand. Han er det klare førstevalg i storklubben Werder Bremen, hvor det ikke bliver til mange kampe for anden målmand Vander.
I den forgangne sæson spillede Wiese 48 kampe for Werder og holdet målet rent i 19 af disse.

Raphael Schäfer
Et noget overraskende valg som tredje målmand for de fleste. Den 29-årige keeper har været en god sidste skanse for Stuttgart i denne sæson, hvilket har betydet at der ikke blev plads til det forventede valg Jens Lehmann der altså må se turneringen hjemme fra stuen.
46 kampe har Schäfer stået i denne sæson, og holdt målet rent i 12 af disse kampe.

TOTTENHAM HOTSPUR FC

Siife
Gæst

Sv: '1' Deutschland, Deutschland über alles
« Svar #14: 19 Jun 2008, 22:06 »

Fed blog

Sider: [1] 2 3 ... 6 Udprint 

This site is not endorsed by Sports Interactive or SEGA and is intended for entertainment purposes only. « More Info »
©2005-2018, FmFreaks.dk
                                         Forum Powered by SMF 1.0.5 · SMF ©2001-2010