home forum contact

Velkommen
Gæst
Søg

SENEST AKTIVE EMNER
Glemt din kode?
Registrer
Dato Forfatter Forum Emne
17 Jun 2025, 11:31 NAsMaR Blogs Minimalistic 2020
11 Jun 2025, 19:37 Broen13 Blogs Indsæt Titel
04 Jun 2025, 18:56 simka Omklædning... Sommer opdatering
03 Jun 2025, 21:57 NAsMaR Blogs Lutz Pfannenstiel FM22...
15 Maj 2025, 21:08 szukizek Blogkonkur... Blogkonkurrencen 2025 ...
09 Apr 2025, 19:48 andersnomanni Blogs SAF Challenge
04 Apr 2025, 14:43 valverde4ever Pro Cyclin... Cycling Career - Kan d...
Antal Registrerede Brugere: 23580
  0 Brugere, 612 Gæster Online.

Nyeste Bruger: susankeaton
FORUM
+  FmFreaks Forside
|-+  Forum: Andre Managerspil
| |-+  Kategori: Nostalgi
| | |-+  Værste FM-oplevelse... Ever!
0 Brugere og 1 Gæst læser i øjeblikket dette emne.
Sider: [1] Udprint
Forfatter Emne: Værste FM-oplevelse... Ever!  (Læst 1569 gange)
Gungner
Gæst

Værste FM-oplevelse... Ever!
« : 16 Jun 2008, 15:50 »

Jeg har søgt lidt og kunne ikke rigtig finde et lignende emne...

Hvad er jeres værste FM- oplevelse nogensinde?
Røg du ud af pokalen til et hold 3 divisioner længere nede?
Blev du fyret ligesom du troede det gik så godt?
Røg du ind i en stime af nederlag? Vi vil høre om det! Jeg starter...

Efter to et halvt år i Newcastle mente jeg tiden var inde til at prøve noget nyt.
Milan tilbød mig et job... De lå nummer 10 i ligaen efter 11 kampe, men havde et rigtig godt hold.
Jeg tog jobbet og forlod mine trygge rammer i Newcastle.
Så blev jeg fyret i Milan efter 6 kampe... 4 sejre, 2 uafgjorte. Men de andre vandt også, så jeg blev hvor jeg var.
Men det endte med en fyreseddel efter 6 kampe!

AaronLennon
Gæst

Sv: Værste FM-oplevelse... Ever!
« Svar #1: 16 Jun 2008, 15:56 »

Jep, jeg rykkede op med Stoke fra Coca-Cola Championship (suværent med målscorer over 90).
Så kom jeg i Premier League og lå nummer 4 efter 12 runder.. SÅ FYRER DE MIG DE SATME!!!

Trist.. Opstemt

Ne1
Ynglingespiller

« Svar #2: 16 Jun 2008, 15:58 »

Esbjerg fb....var kommet i royal league og pokalfinalen.
Pokalfinalen taber jeg rimelig stort, så det var ikke så slemt igen, men stadig meget irriterende når man også taber royal league finalen på to selvmål af Lars Christian Nielsen...det sidste af dem i det 90th minut Opstemt

Hvordan stemmer jeg på Bendtner til ballon d'or?!

The Red
Landsholdsspiller

« Svar #3: 16 Jun 2008, 16:04 »

Da jeg tabte 7-1 i PL med West Ham og samtidig mistede syv spillere til skader. Fem af skaderne var over en måned lange, den længste var otte måneder...... Slettede hele FM derefter...

AaB - Liverpool

Følg min blog i blogkonkurrencen
Pride & Passion

AaronLennon
Gæst

« Svar #4: 16 Jun 2008, 16:06 »

Da jeg tabte 7-1 i PL med West Ham og samtidig mistede syv spillere til skader. Fem af skaderne var over en måned lange, den længste var otte måneder...... Slettede hele FM derefter...

Den var GROV!  Shockeret

Grasshoppers
Landsholdsspiller

« Svar #5: 16 Jun 2008, 16:40 »

Well, jeg spillede med PSV og i anden sidste spillerunde lå jeg nummer to, 2 point efter Ajax. Jeg skal møde et bundhold og det skal Ajax også. Jeg er nød til at håbe at Ajax taber, og det gør de!! jeg vinder sikkert og derfor skal det afgøres i den sidste spillerunde.
Jeg skal møde bunholdet som allerede er rykket ned, på hjemmebanen. Ajax skulle møde et midterhold.
Ajax kommer så foran og jeg kan bare ikke få bolden ind! Efter en times spil, sker det så.. Jeg kommer bagud og derfor er mesterskabet ved Ajax! Jeg taber efterfølgende kampen, og mesterskabet ryger til Amsterdam, selvom jeg mødte holdet på sidstepladsen som allerede var rykket ned!

Jeg kan stadig blive sur når jeg tænker over det...

hasselnuzz
Reserveholdsspiller

« Svar #6: 16 Jun 2008, 17:01 »

tror det var i FM 06, jeg havde lige købt carlos tevez til fck for alle mine penge, desværre kun på en 1. årig og det kom jeg til at fortryde..

JKJ
Gæst

« Svar #7: 16 Jun 2008, 17:11 »

Det må vel have været i i det forrige spil tror jeg, 3 sæson med Liverpool, tabte jeg Liga finalen, FA finalen, CL finalen til Man U og for at det ikke skal være løgne tabte jeg mesterskabet i den sidste runde til... ja Man U!!!  ticked off

Må nok indrømme at da blev spillet lagt på hylden i et par dage, men fik dog skiftet stort ud i sommerpausen og vandt 3 pokaler sæsonen efter...

verdenskrig
Manager

« Svar #8: 16 Jun 2008, 17:42 »

Jeg har haft mange mange mange slemme oplevelser i min fm historie Ubeslutsom...

Men den her var dog den værste/ mest pinlige, og havde det været for 3 år siden havde jeg ganske enkelt slået hånden igennem et eller andet crazy

Jeg møder Hoffenheim på udebane med Wolfsburg mit i forårs sæsonen... Ligger vel nr 4 så vidt jeg husker, og med en sejr kunne jeg blive nr 3...

Hoffenheim ligger klart sidst med en elendig målscorer og 3 sejre i sæsonen... Så jeg går fortrøstningsfuldt ind til kampen.. Men da jeg i sæsonen havde været skidt kørende på udebane frygtede jeg alligevel kampen lidt... Og min frygt bliver til virkelighed da Hoffenheim bringer sig i front efter 4 min på hjørne spark... Resten af halvlegen havde jeg svært ved at skabe chancer før Prudnikov til min store glæde udligner efter frispark i det 44 min Thumbs Up..

Vigtig scoring og nu var jeg sikker på at få sejren Opstemt... Min sikkerhed svandt dog hurtigt ind som minutterne gik Skuffet... Jeg presser dem igennem hele anden halvleg hvor de ik har et eneste skud, men omvendt har jeg ik de store chancer... I det 86 min da panikken har indfundet sig hos mig, tager Valter Birsa klatten ned, og sparker den flat i nettet helt ude ved stolpen fra 25-30 meter Opstemt Opstemt Opstemt Thumbs Up Thumbs Up Thumbs Up.. Hvilket får mig til at udstøde et sandt jubelbrøl funny...

Nå men så sætter jeg min defensive taktik som jeg plejer( Det er yderst sjældent at modstandern scorer på mig til sidst) ...

Og så kommer vi halvanden min inde i overtiden... Der kommer en LANG bold fra hoffenheim forsvaret op i mit felt... Min målmand går ud for at gribe den, men bokser den istedet lige hen for fødderne af en hoffenheim spiller der imellem venner og fjender, med møje og besvær kan sparke bolden i kassen ticked off ticked off... Hvilket fik mig helt op i det røde felt crazy... Nå men statser med en 3-2-5 i de sidste 2-3 min...

Og det gav pote.. Bare i den forkerte ende... crazy.. En spiller fra hoffenheim vælger 5 min inde i overtiden at slå et indlæg helt ude fra sidelinien... Bolden går over alt og alle... Og dykker direkte ned i krogen Djævel!!!

ALDRIG, og jeg mener aldrig har jeg haft en sådan lyst til at slå en ihjel crazy Græder ticked off ticked off ticked off... efter kampen måtte jeg åbne et par vinduer da jeg simpelthen var gennemblødt af sved.. Pga min vrede... Og var Så tæt på at sige op...

Gjorde det dog ik, og det takker jeg for nu, da det går hammer godt med dem for tiden Opstemt Thumbs Up

Jeg siger hele sandheden, kun sandheden, og altid sandheden Peace

men den tyske talentmasse er så enorm at jeg tror på et VM guld om to år  Smiley
Cool

ManUtd83
Manager

« Svar #9: 16 Jun 2008, 18:05 »

Det må vel have været i i det forrige spil tror jeg, 3 sæson med Liverpool, tabte jeg Liga finalen, FA finalen, CL finalen til Man U og for at det ikke skal være løgne tabte jeg mesterskabet i den sidste runde til... ja Man U!!!  ticked off

Realistisk..

-Benja-
Gæst

« Svar #10: 16 Jun 2008, 18:10 »

Min værste FM-oplevelse må være da jeg var et par sæsoner henne. Sevilla var holdet, jeg havde overtaget dem før sæsonen. Jeg lå godt med i ligaen, kan ikke lige huske hvor mange kampe der blev spillet, men var ihvertfald halvvejs igennem sæsonen. Spillet var rigtig underholdende, jeg skulle så møde rivalerne fra Betis. De lå nede i den sure ende af tabellen, de var modsat mig ikke mig i nogle europæiske turneringer. De spillede helt fantastisk og vandt med hele 5-1, ved virkelig ikke hvad der gik galt i den kamp. Umiddelbart efter kampen valgte ledelsen at fyre mig, bestemt min værste FM-oplevelse, da det var et af de bedste spil jeg har haft med FM08.

United-styrer
Gæst

« Svar #11: 16 Jun 2008, 18:10 »

Realistisk..

Irrelevant.

Vi snakker om vore værste FM-oplevelser, og JKJ's oplevelse er bittert, uagtet om det er realistisk eller ej.

Min værste oplevelse må være i FM 2005 (tror jeg det var), hvor jeg spillede med AC Milan. Det var sidste spillerunde i Serie A, og det var forbudt for børn. Inter lå to point foran mig, og mens jeg gjorde min del af arbejdet med en 4-1-sejr, så Inter længe ud til at vinde 1-0.

Men i overtiden udlignede deres modstandere, og eftersom jeg havde en bedre målscore og var bedre i det indbyrdes regnskab, var scudettoen min.
Troede jeg.
På daværende tidspunkt var jeg nemlig ikke bekendt med reglen om, at man i Italien spiller finale ved pointlighed, men jeg erfarede hurtigt, at jeg skulle i en direkte dyst med rivalerne om mesterskabet.

Her førte jeg både 1-0 og 2-1, men Inter udlignede på ny, og vi måtte ud i forlænget spilletid. Endnu en gang kom jeg foran, men de udlignede i sidste minut og vandt straffesparkskonkur rencen.

Frygteligt.

Krellz
Landsholdsspiller

« Svar #12: 16 Jun 2008, 18:23 »

Dette er ikke det helt store, men det må nok være dette der er min værste FM oplevelse: Jeg var OB og lå på 1. pladsen og jeg skal spille en kamp mod Lyngby som lå helt i bund. Jeg forventede en storsejr, men gæt hvad der stod ved det 90. minut? 5-4 til Lyngby og for at det skal være ringere når de at score 2 mål i overtiden. Lamt.

Edit: Jeg gik dog hen og vandt SAS-Ligaen med 3 runder tilbage Wink!

Sider: [1] Udprint 

This site is not endorsed by Sports Interactive or SEGA and is intended for entertainment purposes only. « More Info »
©2005-2018, FmFreaks.dk
                                         Forum Powered by SMF 1.0.5 · SMF ©2001-2010