home forum contact
 
  Velkommen
Gæst
Søg
 
SENEST AKTIVE EMNER
Glemt din kode?
Registrer
Dato Forfatter Forum Emne
26 Sep 2024, 21:54 Kenitho Challenges The real SAF Challenge
24 Sep 2024, 14:27 Broen13 Omklædning... Underlige ting
09 Sep 2024, 20:59 Bubbles Blogs #4 - FC Balzers & Liec...
02 Sep 2024, 15:06 cartoon Klubsøgnin... Manchester United
25 Aug 2024, 23:01 Nephilim Skadestuen FFP Fejl?
21 Aug 2024, 15:58 rheya Blogs "Ålleren" tilbage i Su...
25 Jul 2024, 08:58 andersnomanni Blogs Freiburg Gloryhunter s...
Antal Registrerede Brugere: 23425
  1 Bruger, 1104 Gæster Online.

Indlæg: 1132878 over 31375 Emner
Nyeste Bruger: diazkeira740
FORUM
+  FmFreaks Forside
|-+  Forum: Andre Managerspil
| |-+  Nostalgi
| | |-+  Kategori: Blogs fra de ældre udgaver
| | | |-+  #3# Me, Myself and the City
0 Brugere og 6 Gæster læser i øjeblikket dette emne.

Afstemning
Spørgsmål:  Jeg mangler et slogan og jeg har fået 2 forslag indtil videre:
The blue side of Manchester is coming
Me, Myself and City
Ingen af dem, jeg har et bedre (Skriv i tråden)

Sider: [1] 2 Udprint
Forfatter Emne: #3# Me, Myself and the City  (Læst 4383 gange)
vesperGT
Manager
********

Offline Offline


 
#3# Me, Myself and the City
« : 13 Jun 2008, 19:32 »

Reserveret til det mulige pokalskab det måske kan ende med.
« Seneste Redigering: 15 Jun 2008, 21:10 af vesperGT » Logged

GHERTESTEAS
Gæst
 
Sv: Kommer senere i aften..... Der går ikke lang tid
« Svar #1: 13 Jun 2008, 19:34 »

Endnu en blog fra dig Opstemt

Bare kom med den Opstemt
Logged

-LFC-
Manager
********

Offline Offline


 
Sv: Kommer senere i aften..... Der går ikke lang tid
« Svar #2: 13 Jun 2008, 19:36 »

Hold da op du laver mange blogs Shockeret...jeg er dog selv ikke så meget bedre! Opstemt
Logged

Guldbrand
Gæst
 
Sv: Kommer senere i aften..... Der går ikke lang tid
« Svar #3: 13 Jun 2008, 19:37 »

Hvorfor ikke bare vente..  ? Huh
Logged

vesperGT
Manager
********

Offline Offline


 
Sv: Kommer senere i aften..... Der går ikke lang tid
« Svar #4: 13 Jun 2008, 19:39 »

Jeg har et stort problem.

Jeg har et meget stort problem.

Jeg har mistet lysten til FM08.

Og her snakker jeg ikke bare om lysten til at blogge, men lysten i det hele taget.

Mit problem ligger i at jeg har efterhånden læst mange gode og lange blogs og selv vil have en der er så lang, så læst og så godt kommenteret. Problemet er at jeg ikke kan finde en indgangsvinkel som er original i forhold til andre, og derfor ikke er så fængende, da jeg er nødt til at satse på mine skriftlige evner, som jeg til tider føler, er mindre gode herinde.

Mine grafiske evner er som tidligere beskrevet, ikke eksisterende og det er det andet problem jeg kæmper med.

Men det største problem er at jeg altid ender med at spille så langt ud i fremtiden i spillet, at jeg skal kæmpe med bloggen her på siden, for at få et nogenlunde ens dato i begge ting, og det er en kamp jeg altid ender med at tabe mod mig selv.

Nu er jeg sgu træt af at nedgøre mig selv……

Så derfor:

Dette her er (Og det lover jeg, men man har jo som bekendt et standpunkt til man tager et nyt Wink) min sidste blog omhandlende spiller FM08. Skulle denne blog fejle, vil jeg stadig blive ved med at blogge, men det vil være om andre ting end FM. Så måske får jeg tid til min D2 LoD blog, eller at skrive videre på mit manus til Iron Man 2, hvem ved.

Nå, nu til spillet:

Jeg bruger Patch 8.0.2

Jeg har valgt disse ligaer:

Danmark (De 2 bedste divisioner)
England (De 2 bedste divisioner)
Frankrig (De 2 bedste divisioner)
Italien (De 2 bedste divisioner)
Spanien (De 2 bedste divisioner)
Tyskland (De 2 bedste divisioner)


Der er tilvalgt transferbudgetter i første vindue, samt at spiller egenskaber er maskeret, for at øge realismen om end ikke meget så en smule i hvert fald.
Logged

vesperGT
Manager
********

Offline Offline


 
Sv: Kommer senere i aften..... Der går ikke lang tid
« Svar #5: 13 Jun 2008, 19:42 »

Endnu en blog fra dig Opstemt

Bare kom med den Opstemt

Hehe, vidste jeg du ville sige Smiley

Hold da op du laver mange blogs Shockeret...jeg er dog selv ikke så meget bedre! Opstemt

Nej, men jeg tror jeg har rekorden, om end ikke fast, så hvert fald midlertidigt. Thumbs Up

Hvorfor ikke bare vente.. ? Huh

Fordi den kommer nu. crazy
Logged

vesperGT
Manager
********

Offline Offline


 
Sv: Kommer senere i aften..... Der går ikke lang tid
« Svar #6: 13 Jun 2008, 19:59 »

Han havde hørt om mig, mens han stadig trænede klubben i SAS-Liga’en. Og da han tog videre til et andet land og en anden udfordring sammen med en landsmand, huskede han stadig på hvad jeg havde udrettet i den klub, hans egen er ærkerival med.

Men som sagt: Der skete i hans nye klub nogle uforudsete konsekvenser forårsaget af en anden mand, hvis liv til tider har været en smule udsvævende i forhold til pressen.

Dette endte imidlertid med at der skulle ansættes en ny mand i hans klub, og det endte med at han snakkede med bestyrelsen om at kigge nærmere på mig.

Så efter et stykke tid, hvor bestyrelsen i klubben studerede mig nærmere, blev de enige om at stikke en føler ud, for at se om jeg overhovedet var interesseret i jobbet. Efter noget tid hvor vi havde snakket frem og tilbage (og jeg havde talt med ledelsen i min klub) endte det med at de gav mig et tilbud jeg ikke kunne sige nej til.

Så af sted til udlandet og det nye job som manager. Jeg kunne dog ikke helt få det til at stemme overens med det faktum at manden som i sidste ende anbefalede mig til jobbet, ville have mig som chef, i stedet for, selv at komme til fadet, men i den person der er ansvarlig for at jeg sidder her og skriver dette nu, er jeg sikker på at have en af de bedste folk på positionen til at hjælpe mig i min første tid som træner for klubben.

Bestyrelsesformande n i min nye klub har sit økonomiske bagland i orden, så til at købe spillere har jeg fået i omegnen af 400 millioner kroner at købe for, men efter en gennemgang af truppen sammen med min assistent, er vi blevet enige om at prøve at sælge de overflødige spillere, og få nogle talenter der med tiden kan blive det bæredygtige fundament for en ny magtfaktor i europæisk fodbold.


Velkommen til Europa.

Velkommen til England.

Velkommen til Manchester.

Velkommen til The City of Manchester Stadium, hjemmebane for Manchester City.
Logged

vesperGT
Manager
********

Offline Offline


 
Sv: Manchester City - *Mangler slogan* Kom med det NU
« Svar #7: 13 Jun 2008, 20:05 »

Jeg mangler et slogan: Skyd med jeres forslag Thumbs Up
Logged

Tavares
Manager
********

Offline Offline


 
Sv: Manchester City - *Mangler slogan* Kom med det NU
« Svar #8: 13 Jun 2008, 20:06 »

The Blue side of Manchester is comming Smiley ?
Logged


Bruno Caboclo. Siger det bare.

-LFC-
Manager
********

Offline Offline


 
Sv: Manchester City - *Mangler slogan* Kom med det NU
« Svar #9: 13 Jun 2008, 20:08 »

Behøves man et slogan? Rullende Øjne
Ellers fin start! Thumbs Up
Logged

jemil
Landsholdsspiller
******

Offline Offline


 
Sv: Manchester City - *Mangler slogan* Kom med det NU
« Svar #10: 13 Jun 2008, 20:15 »

Me, myself and City  Opstemt
Logged

19-18!

vesperGT
Manager
********

Offline Offline


 
Sv: Manchester City - *Mangler slogan* Kom med det NU
« Svar #11: 13 Jun 2008, 20:20 »

Så er der en foreløbig afstemning oppe over jeres forslag til et nyt slogan. Thumbs Up
Logged

vesperGT
Manager
********

Offline Offline


 
Sv: Me, Myself and the City
« Svar #12: 14 Jun 2008, 05:29 »

Me, Myself and the City har foreløbig vundet, men jeg er stadig åben, hvis det ultimative skulle komme Thumbs Up
Logged

vesperGT
Manager
********

Offline Offline


 
Sv: Me, Myself and the City
« Svar #13: 14 Jun 2008, 07:51 »



Da Hans Backe og jeg havde gennemgået truppen havde vi fundet disse spillere for lette til at hjælpe klubben fremad mod nye tider:

Dietmar Hamann, 33-årig tysker der gennem sin lange og imponerende karriere har spillet for klubber som Bayern, Liverpool og Newcastle. Dietmar er gammel, og vi føler ikke at han har alderen med sig mere, da vi i spillere som blandt andet Michael Johnson har en afløser der fuldt ud er i stand til at tage over allerede nu.

Udover hans mulighed for at komme væk fra klubben efter at være blevet sat på transferlisten er en realitet, har vi valgt at sende Nery Castillo tilbage til Shaktar, da vi ikke mener at for mange ikke-eu spillere på holdet er godt for den spillementalitet vi ønsker at bibringe holdet.

Derfor har vi også sat Kiatprawut Saiwaew til salg. Kiatprawut er 21 år, og thailænder, så det kan være at vi ikke får kredit fra Thaksin for dette valg, men jeg er sikker på at han forstår, når han hører hvilke spillere vi vil have fat på.

Benjani vil også få løbepas. Boksspilleren fra Zimbabwe er simpelthen ikke god nok til det niveau vi er på, så måske en anden klub her i England kan bruge ham?

Men inden i tænker at han smider alle ikke-eu spillere på porten, skal i da lige advares: Jeg smider ikke alle på porten. Kun spillere der kommer fra fjerne egne af verden. For med 2 spillere fra Brasilien og 2 fra Bulgarien, har de ikke lige så stor basis for mærkelige indgangsvinkler, ligesom en spiller fra Zimbabwe kan have.

Det truppen lige står og mangler mest er en venstre fløj, hvorfor jeg har sendt en føler ud til Valencia for at forhøre mig om prisen på Vicente, da jeg ikke er i stand til at få fingrene i Silva, som jeg helst ville have.
Logged

Tuxtla
Landsholdsspiller
******

Offline Offline


 
Sv: Me, Myself and the City
« Svar #14: 14 Jun 2008, 08:34 »

Jeg er uenig i salget af Castillo, da han viste sig til at være guld værd for mig, men at du vil købe Vicente er meget godt Wink
Logged

Sider: [1] 2 Udprint 
 



This site is not endorsed by Sports Interactive or SEGA and is intended for entertainment purposes only. « More Info »
©2005-2018, FmFreaks.dk
                                         Forum Powered by SMF 1.0.5 · SMF ©2001-2010