|
Grønthandleren
Gæst
|
|
Fed spurt!! En fornøjelse at se 
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
Manniche
|
|
godt felliu ikke vandt!!!!
|
|
|
|
|
|
Liverpool - You'll never walk alone <3 Self. Alt for verdens rigeste freak 
|
|
|
|
|
kasperbp12
|
|
godt felliu ikke vandt!!!!
jamen han fik da den gule
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
Elmander9
|
|
Fed afslutning, de fire snød lige alle sprinter-holdene!!! 
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
RaúlGonzálezBlanco
|
|
Er der nogen der har et link med startliste og tidspunkter? Ville virkelig være fantastisk 
|
|
|
|
|
|
FCK i hjertet.
|
|
|
|
|
vesperGT
|
|
jamen han fik da den gule
Hvis nu han havde de andre som etapevindere 
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
LouisNott
|
|
Er der nogen der har et link med startliste og tidspunkter? Ville virkelig være fantastisk  Kan kun gi' dig CSC-starttiderne.. 11.08 Nicki Sørensen 12.22 Volodomir Gustov 12.46 Kurt Asle Arvesen 14.46 Stuart O'Grady 15.50 Fabian Cancellara 15.56 Carlos Sastre 16.18 Andy Schleck 16.36 Frank Schleck.. Men jeg gætter på at du kan finde den komplette startliste på tour.tv2.dk 
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
Grønthandleren
Gæst
|
|
Neeeeeeeeeeeej! Jeg misser Cancellaras enkeltstart! 
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
Grønthandleren
Gæst
|
|
Det er da nok nederen! 
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
Djævlen
Gæst
|
|
 Så får du ham ikke at se live i dens schweiziske mestertrøje for gud-ved-nok-engang.. skandale!  Det gjorde han da ikke alligevel. VM-trøjen er højere rangeret end nationale trøjer.
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
LouisNott
|
|
Det gjorde han da ikke alligevel. VM-trøjen er højere rangeret end nationale trøjer.
Nåeh ja.. hukommelsen er åbenbart ikke hvad den har været 
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
stimo92
Gæst
|
|
tror desværre ikke at cancellara vinder idag. Men håber da helt sikkert han gør, da han er en fantastisk rytter.
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
LouisNott
|
|
tror desværre ikke at cancellara vinder idag. Men håber da helt sikkert han gør, da han er en fantastisk rytter.
Den eneste rytter jeg ser overhovedet komme noget der minder om tæt på Fabian, er Guiterrez eller David Millar. Men så skal Cancellara da også styrte, eller noget andet drastisk noget.. Og specielt hvis han er i samme form som under Tour de Suisse - som jeg stærkt regner med at han er - hvis ikke bedre.. 
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
stimo92