home forum contact
 
  Velkommen
Gæst
Søg
 
SENEST AKTIVE EMNER
Glemt din kode?
Registrer
Dato Forfatter Forum Emne
I går kl. 13:58:04 andersnomanni Blogkonkur... Freiburg Gloryhunter s...
15 Jun 2024, 22:56 szukizek Blogkonkur... 16# Hjertet banker kun...
15 Jun 2024, 21:04 Wester Jr. Blogkonkur... The beautiful game
14 Jun 2024, 20:45 Broen13 Blogkonkur... [33] Journeyman - Syv ...
14 Jun 2024, 20:44 Broen13 Blogkonkur... #22 - Danish Viking Wa...
14 Jun 2024, 13:42 andersnomanni Klubsøgnin... Inspiration
31 Maj 2024, 17:14 cartoon Klubsøgnin... Manchester United
Antal Registrerede Brugere: 23338
  0 Brugere, 713 Gæster Online.

Indlæg: 1132852 over 31369 Emner
Nyeste Bruger: alliewillson
FORUM
+  FmFreaks Forside
|-+  Forum: Andet
| |-+  Baren
| | |-+  Kategori: Cykling
| | | |-+  Tour De France 2008
0 Brugere og 8 Gæster læser i øjeblikket dette emne.
Sider: 1 ... 22 23 [24] 25 26 ... 28 Udprint
Forfatter Emne: Tour De France 2008  (Læst 68097 gange)
Grønthandleren
Gæst
 
Sv: Tour De France 2008
« Svar #345: 17 Jul 2008, 18:07 »

beklager fejl fra min side...

 Peace
Det er i orden..

Desuden, så nævner jeg ingen steder at jeg har sat mit lid til de nye dopingkontroller. Jeg skrev at der er ved at blive renset ud i feltet og at det lyder til at det hele fungere, hvilket de(arrangørerne) selv har proklameret.

- Så jeg nævner ingen steder at jeg er så naiv at tro på det.
Logged

Spezialized
Landsholdsspiller
******

Offline Offline


 
Sv: Tour De France 2008
« Svar #346: 17 Jul 2008, 18:50 »

et par stykker? okay nu vil jeg lige give dig en lille forklaring om tdf og cykelsporten er idag... jeg kender rent faktisk en som kører cykelløb som junior... en fra hans hold var nede i holland til en samtale med et cykelhold (ik rabobank) det første de begyndte at snakke om var doping og hvordan man kunne undgå at blive taget... han valgte så at sige fra start af jeg vil ikke dopes... han fik pænt at vide jamen så kan du ik følge med så vi har ikke mere at snakke om... og det er sandt! forklar mig en ting! hvordan kan en ikke dopet rytter køre fra en dopet? ved ik om du er klar over hvor stor effekt epo har men der er blevet lavet test at det ikke er helt så lidt... armstrong var dopet, valverde er dopet, cunego er dopet, evans er dopet... længere er den ik... den eneste forskel er hvor meget de doper sig og hvordan... men fatter ikke folk som går i nærmest foster stilling over at folk er dopet... who f**king care! jeg ser tdf for at få spænding og dramatik og om de så er dopet eller ej rager mig intet... så længe de er lige dopet... vi er kommet til en tid hvor vi bare på acceptere det her og ikke benægte det...

Har du bevis på din påstand? For jeg er meget inde i cykelsporten. Jeg har selv kørt i juniorårende mod Kasper Klostergaard, Matti Breshel, Chris Anker, Mads Christensen, og you name it. Min lille bror har kørt for U-landshold i cykling har har været på tale til nogle af de hold som kører nu, men han stoppede da han mistede interessen for cykling.
Derudover er mine forældre venner med Thomas Vedel Kvist's forældre, som lige er skiftet til Quickstep, og sjovt nok har jeg eller de aldrig blevet tilbudt doping, eller blevet "oplært" i at snyde systemet.

Men kom gerne med dine beviser.

Og hvor ved du hvor stor effekt EPO har? Kilder tak! For EPO giver højst 9 % mere i ydelsen. Og lad os tage ryttere uden EPO. Vil du ikke tro at deres findes ryttere som fx er 30 bedre end andre? Så ville den som var 30 % dårligere altså ikke kunne blive bedre end den gode, selvom den pågældende tog EPO.

EPO's virkning er bevist i en del undersøgelser, og effekten er ikke til at tage fejl af. I en svensk undersøgelse fra 1991 indtog 15 veltrænede løbere epo i seks uger. Deres hæmoglobinkoncentra tion steg fra 15,2 gram per 100 milliliter til 16,9 gram per 100 milliliter. Eller sagt på en anden måde: hæmatokritten steg fra 45,6 til 50,7. Disse tal betyder måske ikke så meget for almindelige mennesker. Men for atleter, som har trænet i mange år for at forbedre deres iltoptagelse, vil denne stigning betyde, at iltoptagelsen stiger med 9 procent.
« Seneste Redigering: 17 Jul 2008, 19:35 af Spezialized » Logged


Chakana
Manager
********

Offline Offline


 
Sv: Tour De France 2008
« Svar #347: 17 Jul 2008, 19:13 »

Jeg FØLGER med i tour de doping.
Så lad vær' med at sige det når i ikke ved noget om, om jeg ser det Rullende Øjne
Logged


Arsenal Football Club


Zulue
Manager
********

Offline Offline


 
Sv: Tour De France 2008
« Svar #348: 17 Jul 2008, 19:16 »

Tour de doping. Den var dælme god, klap dig selv på skulderen.
Logged

Matigol
Landsholdsspiller
******

Offline Offline

 
Sv: Tour De France 2008
« Svar #349: 17 Jul 2008, 19:20 »

et par stykker? okay nu vil jeg lige give dig en lille forklaring om tdf og cykelsporten er idag... jeg kender rent faktisk en som kører cykelløb som junior... en fra hans hold var nede i holland til en samtale med et cykelhold (ik rabobank) det første de begyndte at snakke om var doping og hvordan man kunne undgå at blive taget... han valgte så at sige fra start af jeg vil ikke dopes... han fik pænt at vide jamen så kan du ik følge med så vi har ikke mere at snakke om... og det er sandt! forklar mig en ting! hvordan kan en ikke dopet rytter køre fra en dopet? ved ik om du er klar over hvor stor effekt epo har men der er blevet lavet test at det ikke er helt så lidt... armstrong var dopet, valverde er dopet, cunego er dopet, evans er dopet... længere er den ik... den eneste forskel er hvor meget de doper sig og hvordan... men fatter ikke folk som går i nærmest foster stilling over at folk er dopet... who f**king care! jeg ser tdf for at få spænding og dramatik og om de så er dopet eller ej rager mig intet... så længe de er lige dopet... vi er kommet til en tid hvor vi bare på acceptere det her og ikke benægte det...

Omfg. Kom dog med nogle beviser.
Det er 100% pis at fyre af. Tror du selv at et hold vil starte med at snakke om doping lige fra starten. dvs. han kunne optage på sin mobil og så knalde dem. Arrg?.
Jeg tror sagtens at en rytter uden doping kunne følge en rytter med doping i blodet oppe i bjergene.
Lige som spez. skriver.
Synes ikke dine argumenter holder en meter.
« Seneste Redigering: 17 Jul 2008, 23:04 af JakobHove » Logged

Rooland
Manager
********

Offline Offline


 
Sv: Tour De France 2008
« Svar #350: 17 Jul 2008, 19:28 »

et par stykker? okay nu vil jeg lige give dig en lille forklaring om tdf og cykelsporten er idag... jeg kender rent faktisk en som kører cykelløb som junior... en fra hans hold var nede i holland til en samtale med et cykelhold (ik rabobank) det første de begyndte at snakke om var doping og hvordan man kunne undgå at blive taget... han valgte så at sige fra start af jeg vil ikke dopes... han fik pænt at vide jamen så kan du ik følge med så vi har ikke mere at snakke om... og det er sandt! forklar mig en ting! hvordan kan en ikke dopet rytter køre fra en dopet? ved ik om du er klar over hvor stor effekt epo har men der er blevet lavet test at det ikke er helt så lidt... armstrong var dopet, valverde er dopet, cunego er dopet, evans er dopet... længere er den ik... den eneste forskel er hvor meget de doper sig og hvordan... men fatter ikke folk som går i nærmest foster stilling over at folk er dopet... who f**king care! jeg ser tdf for at få spænding og dramatik og om de så er dopet eller ej rager mig intet... så længe de er lige dopet... vi er kommet til en tid hvor vi bare på acceptere det her og ikke benægte det...

Jeg er fuldstændig enig i det du skriver. Smiley FX. på feltet for et par dage siden stod der Ricco havde afleveret en "mistænkelig" prøve og så vidste alle den var gal, men dagen efter sad man alligevel og syntes, at det var en flot etape sejr han vandt i Bagnères de Bigorre.

Bjarne Riis sejr i 1996 var også fuld fortjent, da konkurrenterne helt sikkert var dopede dengang eller ihvertfald er blevet taget for det senere. Det var vel også derfor Tour ledelsen lod 1996 stå som "uden vinder" istedet for Ulrich eller Virenque havde stået der.
Logged

Chakana
Manager
********

Offline Offline


 
Sv: Tour De France 2008
« Svar #351: 17 Jul 2008, 19:35 »

Tour de doping. Den var dælme god, klap dig selv på skulderen.

Ja, men jeg er sgu ved at være træt af det. Skuffet
Logged


Arsenal Football Club


Chakana
Manager
********

Offline Offline


 
Sv: Tour De France 2008
« Svar #352: 18 Jul 2008, 15:33 »

Riccardo Riccó & Leonardo Piepoli fyrret!
Logged


Arsenal Football Club


Slikkel
Landsholdsspiller
******

Offline Offline

 
Sv: Tour De France 2008
« Svar #353: 18 Jul 2008, 15:47 »

Ja ved det godt Opstemt
Logged

Vi skal alle være her.

Grønthandleren
Gæst
 
Sv: Tour De France 2008
« Svar #354: 18 Jul 2008, 17:44 »

Mark Cavendish er utrolig. Han forbløffer mig gang på gang!
Logged

United-styrer
Gæst
 
Sv: Tour De France 2008
« Svar #355: 18 Jul 2008, 17:47 »

I den tid, jeg har fulgt Tour de France og cykling generelt, har jeg aldrig set en sprinter så overlegen som Mark Cavendish. Ikke blot vinder han hver gang; han gør det med en cykellængde eller mere og uanset hvor han ligger, når spurten sættes ind. Han er nutidens Jens Lyn.
Logged

motZ
Gæst
 
Sv: Tour De France 2008
« Svar #356: 18 Jul 2008, 17:50 »

Han bliver bare ved med at vinde etaper.

Hvad spiser den dreng til morgenmad ?   Shockeret
« Seneste Redigering: 18 Jul 2008, 17:52 af motZ » Logged

Djævlen
Gæst
 
Sv: Tour De France 2008
« Svar #357: 18 Jul 2008, 17:52 »

I den tid, jeg har fulgt Tour de France og cykling generelt, har jeg aldrig set en sprinter så overlegen som Mark Cavendish. Ikke blot vinder han hver gang; han gør det med en cykellængde eller mere og uanset hvor han ligger, når spurten sættes ind. Han er nutidens Jens Lyn.

Pettachi i Giro d'Italia :p
Logged

Yessir
Manager
********

Offline Offline


 
Sv: Tour De France 2008
« Svar #358: 18 Jul 2008, 17:54 »

I den tid, jeg har fulgt Tour de France og cykling generelt, har jeg aldrig set en sprinter så overlegen som Mark Cavendish. Ikke blot vinder han hver gang; han gør det med en cykellængde eller mere og uanset hvor han ligger, når spurten sættes ind. Han er nutidens Jens Lyn.

Petacchi, Boonen, Cippolini, Zabel?

Men ja den knægt er fantastisk  Shockeret
Logged


Schytte
Landsholdsspiller
******

Offline Offline


 
Sv: Tour De France 2008
« Svar #359: 18 Jul 2008, 17:54 »

I den tid, jeg har fulgt Tour de France og cykling generelt, har jeg aldrig set en sprinter så overlegen som Mark Cavendish. Ikke blot vinder han hver gang; han gør det med en cykellængde eller mere og uanset hvor han ligger, når spurten sættes ind. Han er nutidens Jens Lyn.

Han får da bare et skud epo lige inden de tager afsted ^_^
Logged


Sider: 1 ... 22 23 [24] 25 26 ... 28 Udprint 
 



This site is not endorsed by Sports Interactive or SEGA and is intended for entertainment purposes only. « More Info »
©2005-2018, FmFreaks.dk
                                         Forum Powered by SMF 1.0.5 · SMF ©2001-2010