home forum contact
 
  Velkommen
Gæst
Søg
 
SENEST AKTIVE EMNER
Glemt din kode?
Registrer
Dato Forfatter Forum Emne
22 Jun 2024, 13:58 andersnomanni Blogs Freiburg Gloryhunter s...
15 Jun 2024, 22:56 szukizek Blogkonkur... 16# Hjertet banker kun...
15 Jun 2024, 21:04 Wester Jr. Blogkonkur... The beautiful game
14 Jun 2024, 20:45 Broen13 Blogkonkur... [33] Journeyman - Syv ...
14 Jun 2024, 20:44 Broen13 Blogkonkur... #22 - Danish Viking Wa...
14 Jun 2024, 13:42 andersnomanni Klubsøgnin... Inspiration
31 Maj 2024, 17:14 cartoon Klubsøgnin... Manchester United
Antal Registrerede Brugere: 23341
  0 Brugere, 435 Gæster Online.

Indlæg: 1132852 over 31369 Emner
Nyeste Bruger: rodeoneerer
FORUM
+  FmFreaks Forside
|-+  Forum: Andet
| |-+  Baren
| | |-+  Kategori: Cykling
| | | |-+  Tour De France 2008
0 Brugere og 5 Gæster læser i øjeblikket dette emne.
Sider: 1 ... 21 22 [23] 24 25 ... 28 Udprint
Forfatter Emne: Tour De France 2008  (Læst 68436 gange)
NichlasKirk
Gæst
 
Sv: Tour De France 2008
« Svar #330: 17 Jul 2008, 17:17 »

Selvfølgelig slår man ikke på journalisterne, men jeg pointerede lige at han har temperament som en gal tyr Wink
Logged

zentobi
Lilleputspiller
*

Offline Offline

 
Sv: Tour De France 2008
« Svar #331: 17 Jul 2008, 17:40 »

Det er sku da ikke alle der tar epo nu må du sku lige hive i håndbremsen! De stykker som fylder sig med forbudte stoffer bliver sorteret fra nu, hvilket kun er godt for cykelsporten, der var alligevel ikke mange der havde troet på en tour i år uden epo, jo folket havde håbet på det, men det var ønsketænkning, og der skal også nok være epo igen til næste år, men det vigtigste er at de få stykker der tar det bliver fanget, så vi forhåbentlig engang kan have en ren tour.

et par stykker? okay nu vil jeg lige give dig en lille forklaring om tdf og cykelsporten er idag... jeg kender rent faktisk en som kører cykelløb som junior... en fra hans hold var nede i holland til en samtale med et cykelhold (ik rabobank) det første de begyndte at snakke om var doping og hvordan man kunne undgå at blive taget... han valgte så at sige fra start af jeg vil ikke dopes... han fik pænt at vide jamen så kan du ik følge med så vi har ikke mere at snakke om... og det er sandt! forklar mig en ting! hvordan kan en ikke dopet rytter køre fra en dopet? ved ik om du er klar over hvor stor effekt epo har men der er blevet lavet test at det ikke er helt så lidt... armstrong var dopet, valverde er dopet, cunego er dopet, evans er dopet... længere er den ik... den eneste forskel er hvor meget de doper sig og hvordan... men fatter ikke folk som går i nærmest foster stilling over at folk er dopet... who f**king care! jeg ser tdf for at få spænding og dramatik og om de så er dopet eller ej rager mig intet... så længe de er lige dopet... vi er kommet til en tid hvor vi bare på acceptere det her og ikke benægte det...
« Seneste Redigering: 17 Jul 2008, 17:42 af zentobi » Logged


Oester30
Ynglingespiller
***

Offline Offline


 
Sv: Tour De France 2008
« Svar #332: 17 Jul 2008, 17:50 »

et par stykker? okay nu vil jeg lige give dig en lille forklaring om tdf og cykelsporten er idag... jeg kender rent faktisk en som kører cykelløb som junior... en fra hans hold var nede i holland til en samtale med et cykelhold (ik rabobank) det første de begyndte at snakke om var doping og hvordan man kunne undgå at blive taget... han valgte så at sige fra start af jeg vil ikke dopes... han fik pænt at vide jamen så kan du ik følge med så vi har ikke mere at snakke om... og det er sandt! forklar mig en ting! hvordan kan en ikke dopet rytter køre fra en dopet? ved ik om du er klar over hvor stor effekt epo har men der er blevet lavet test at det ikke er helt så lidt... armstrong var dopet, valverde er dopet, cunego er dopet, evans er dopet... længere er den ik... den eneste forskel er hvor meget de doper sig og hvordan... men fatter ikke folk som går i nærmest foster stilling over at folk er dopet... who f**king care! jeg ser tdf for at få spænding og dramatik og om de så er dopet eller ej rager mig intet... så længe de er lige dopet... vi er kommet til en tid hvor vi bare på acceptere det her og ikke benægte det...

Jeg er til dels enig.. Jeg mener ikke at vi må acceptere situationen, men jeg er - som dig - pisse ligeglad.. Tour de France er underholdende pga spændingen og dramatikken, om rytterne så er dopede eller ej..
Logged

Øster af navn
Øster af gavn

"Vores mentalitet - jeres misundelse"

Chakana
Manager
********

Offline Offline


 
Sv: Tour De France 2008
« Svar #333: 17 Jul 2008, 17:51 »

Det er simpelthen utroligt, så mange stadig gider at se Tour de France.
Det var engang fedt når CSC vandt en etape, men nu er det sådan at man lige tænker, vandt han uden alle mulige stoffer.
Det er meget trist at se på, og alle der har taget doping burde bare skride hjem!
Logged


Arsenal Football Club


zentobi
Lilleputspiller
*

Offline Offline

 
Sv: Tour De France 2008
« Svar #334: 17 Jul 2008, 17:56 »

jamen fint så skal måske alle hjem... det er jo stadig den bedte mand der vinder hvis de alle er lige dopet? jeg er ked af indrømme at det er folk som dig (ja undskyld men det er sandt) der dræber cykelsporten... cykelsporten vil leve ligeså længe folk stadig sidder og kigger på det og finder det fedt... det gør jeg skam stadig og tror jeg altid jeg vil gøre... folk skal netop blive ved med at se det for ellers vil cykelsporten lide sin undergang... det næste doping er gen doping som slet ikke kan spores... meget skræmmende men jeg synes efter hånden næsten man skal tilbyde dem det samt blod doping også (forsøge) holde epo langt langt væk... da det trods alt er stoffer... og som kan betyde afhængighed og sygdomme...
Logged


Grønthandleren
Gæst
 
Sv: Tour De France 2008
« Svar #335: 17 Jul 2008, 17:58 »

Det er simpelthen utroligt, så mange stadig gider at se Tour de France.
Det var engang fedt når CSC vandt en etape, men nu er det sådan at man lige tænker, vandt han uden alle mulige stoffer.
Det er meget trist at se på, og alle der har taget doping burde bare skride hjem!

Hvis du har fulgt med i sporten, ville du også vide hvilke nye navne der er puffet frem. Og du kan godt regne med at der bliver renset ud i feltet i de kommende år, da deres system ser ud til at virke. Det er i hvert fald hvad de selv proklamere.
Men hvis du ikke har interesse i cykelsporten udover når CSC vinder, så tror jeg ikke det er en sport for dig Wink
Logged

zentobi
Lilleputspiller
*

Offline Offline

 
Sv: Tour De France 2008
« Svar #336: 17 Jul 2008, 17:58 »

Jeg er til dels enig.. Jeg mener ikke at vi må acceptere situationen, men jeg er - som dig - pisse ligeglad.. Tour de France er underholdende pga spændingen og dramatikken, om rytterne så er dopede eller ej..


ja men hvad skal vi gøre ved det? vi må ærligt indse at vi ikke kan udelukke doping - på den ene eller den anden måde... at acceptere situationen er måske for meget sagt for jeg er heller ik tilfreds at folk de bliver nød til at dope sig for at følge med men igen vi må være realistiske og indrømme at doping aldrig vil forsvinde fra den i forhånd plettede cykelsport...  Peace
Logged


Gungner
Gæst
 
Sv: Tour De France 2008
« Svar #337: 17 Jul 2008, 18:00 »

Vi venter spændt på at Cavendish snuppes for EPO...
Logged

zentobi
Lilleputspiller
*

Offline Offline

 
Sv: Tour De France 2008
« Svar #338: 17 Jul 2008, 18:02 »

Hvis du har fulgt med i sporten, ville du også vide hvilke nye navne der er puffet frem. Og du kan godt regne med at der bliver renset ud i feltet i de kommende år, da deres system ser ud til at virke. Det er i hvert fald hvad de selv proklamere.
Men hvis du ikke har interesse i cykelsporten udover når CSC vinder, så tror jeg ikke det er en sport for dig Wink

øhhhm hvor kom den fra? du skriver at du snart ikke gider se mere osv også beskylder du mig for kun at gide se det når csc vinder? hvor fuck kom den fra...  Huh

om så samtilige danske cykelhold og danske cykelryttere forsvandte ville jeg stadig se denne sport og det er sku nærmest tættere dig der ikke har fulgt med når du vælger at tro på at dopingkontroller er gode nok og at alle der er dopet bare skal skride haha LOL! dopingkontrollerne er alt alt for ringe og det vil du også se "neutrale" folk der netop har forstand på det sige...
Logged


Djævlen
Gæst
 
Sv: Tour De France 2008
« Svar #339: 17 Jul 2008, 18:03 »

Vi venter spændt på at Cavendish snuppes for EPO...

Hold nu kæft.
Logged

Grønthandleren
Gæst
 
Sv: Tour De France 2008
« Svar #340: 17 Jul 2008, 18:04 »

Vi venter spændt på at Cavendish snuppes for EPO...

Det bliver han ikke Opstemt

øhhhm hvor kom den fra? du skriver at du snart ikke gider se mere osv også beskylder du mig for kun at gide se det når csc vinder? hvor fuck kom den fra...  Huh

om så samtilige danske cykelhold og danske cykelryttere forsvandte ville jeg stadig se denne sport og det er sku nærmest tættere dig der ikke har fulgt med når du vælger at tro på at dopingkontroller er gode nok og at alle der er dopet bare skal skride haha LOL! dopingkontrollerne er alt alt for ringe og det vil du også se "neutrale" folk der netop har forstand på det sige...

PRØV nu lige at vågne op!!!
Jeg citerede NicolasFelipe, så jeg synes ikke du skal sidde og spille så smart.
Logged

zentobi
Lilleputspiller
*

Offline Offline

 
Sv: Tour De France 2008
« Svar #341: 17 Jul 2008, 18:04 »

Hold nu kæft.

hehe  Tunge

ej cavendish er bare et mega talent og det har han vist allerede da han var helt ung... også sidste år  Peace
Logged


zentobi
Lilleputspiller
*

Offline Offline

 
Sv: Tour De France 2008
« Svar #342: 17 Jul 2008, 18:05 »

Det bliver han ikke Opstemt

PRØV nu lige at vågne op!!!
Jeg citerede NicolasFelipe, så jeg synes ikke du skal sidde og spille så smart.

beklager fejl fra min side...

 Peace
Logged


Zulue
Manager
********

Offline Offline


 
Sv: Tour De France 2008
« Svar #343: 17 Jul 2008, 18:06 »

Rolig nu drenge, se om I kan holde aggressionsniveauet på normalen.

Bare fordi man vinder, bliver man ikke nuppet for doping, og Mark Cavendish er ikke typen, der kunne finde på, at dope sig, ligesom jeg ikke tror nogle CSC-ryttere er. Smiley
Logged

Djævlen
Gæst
 
Sv: Tour De France 2008
« Svar #344: 17 Jul 2008, 18:06 »

hehe  Tunge

ej cavendish er bare et mega talent og det har han vist allerede da han var helt ung... også sidste år  Peace

Jeg er ligeglad med om han er på EPO eller ej, men kommentarer som den Gunger fyrede af, kan man jo ikke bruge til fem potter pis.
Logged

Sider: 1 ... 21 22 [23] 24 25 ... 28 Udprint 
 



This site is not endorsed by Sports Interactive or SEGA and is intended for entertainment purposes only. « More Info »
©2005-2018, FmFreaks.dk
                                         Forum Powered by SMF 1.0.5 · SMF ©2001-2010