home forum contact
 
  Velkommen
Gæst
Søg
 
SENEST AKTIVE EMNER
Glemt din kode?
Registrer
Dato Forfatter Forum Emne
I går kl. 22:56:21 szukizek Blogkonkur... 16# Hjertet banker kun...
I går kl. 21:04:37 Wester Jr. Blogkonkur... The beautiful game
14 Jun 2024, 20:45 Broen13 Blogkonkur... [33] Journeyman - Syv ...
14 Jun 2024, 20:44 Broen13 Blogkonkur... #22 - Danish Viking Wa...
14 Jun 2024, 13:42 andersnomanni Klubsøgnin... Inspiration
31 Maj 2024, 17:14 cartoon Klubsøgnin... Manchester United
19 Maj 2024, 05:48 valverde4ever Pro Cyclin... Cycling Career - Kan d...
Antal Registrerede Brugere: 23334
  0 Brugere, 778 Gæster Online.

Indlæg: 1132851 over 31368 Emner
Nyeste Bruger: MrThes
FORUM
+  FmFreaks Forside
|-+  Forum: Andet
| |-+  Baren
| | |-+  Kategori: Cykling
| | | |-+  Tour De France 2008
0 Brugere og 1 Gæst læser i øjeblikket dette emne.
Sider: 1 ... 24 25 [26] 27 28 Udprint
Forfatter Emne: Tour De France 2008  (Læst 67467 gange)
Pepe
Gæst
 
Sv: Tour De France 2008
« Svar #375: 23 Jul 2008, 18:22 »

muligheden er der faktisk. Cadel Evans har jo verdens værste hold. Wink
Logged

BlaZZo
FmFreaks' Venner
*

Offline Offline

 
Sv: Tour De France 2008
« Svar #376: 23 Jul 2008, 18:23 »

Har Evans egentlig nogen folk ?
Synes det er så godt klaret af Evans, han er helt alene, ikke en eneste holdkammarat, hvor CSC har 3 kort at spille med. Og nu står vi inden den sidste enkelstart med et sølle forspring på 1,34, som jeg tvivler på er nok. Det optimale vil være der skete noget imorgen. Evans kan sagens hente 1,34 på Sastre på en 52km lang enkelstart.
Logged

Chelsea FC - Champions League vinder 2011/12.
Velkommen til Hazard.


Djævlen
Gæst
 
Sv: Tour De France 2008
« Svar #377: 23 Jul 2008, 18:24 »

Har Evans egentlig nogen folk ?
Synes det er så godt klaret af Evans, han er helt alene, ikke en eneste holdkammarat, hvor CSC har 3 kort at spille med. Og nu står vi inden den sidste enkelstart med et sølle forspring på 1,34, som jeg tvivler på er nok. Det optimale vil være der skete noget imorgen. Evans kan sagens hente 1,34 på Sastre på en 52km lang enkelstart.

Han havde Aerts længe i dag. Men nej, Popovych har evnerne til at sidde med i frontgruppen, men han er godt nok en skygge af sig selv i år..
Logged

KasperSchmidt
Gæst
 
Sv: Tour De France 2008
« Svar #378: 23 Jul 2008, 18:29 »

Hvis csc har benene, så kunne jeg godt tænke mig at de kørte med fuld tryk indtil 2. katagori stigningen, hvor Carlos så selv angriber.
så kan man jo håbe på Evans folk er for trætte.
tror sgu ikk at han for lov til det..
Logged

Matigol
Landsholdsspiller
******

Offline Offline

 
Sv: Tour De France 2008
« Svar #379: 23 Jul 2008, 18:32 »

Der bliver debat på CSC hvis man kommer med både Frank og Andy plus en Carlos som forsvarende tour vinder (Det håber vi i hvert falde)
Men mon ikk Frank får Andy's nuværende rolle, for han er ikk helt så skarp som hans bror. Jeg tror Andy vil kunne slå Carlos, men som udgangspunkt vil man nok køre for Carlos, hvis han vel og mærke vinder touren i år.

Jeg tror ikke Andy kunne vinde i år. Grundet hans manglede rutine, men han har selvfølgelig Bjarne - som også skal have en stor hånd for det han har gjort. Men næste år, er jeg sgu ikke sikker på om Andy er tilfreds med at være hjælperytter, han er virkelig en diamant.

Men virkelig, virkelig stort af Carlos Sastre idag.  Smiley
Logged

Matigol
Landsholdsspiller
******

Offline Offline

 
Sv: Tour De France 2008
« Svar #380: 23 Jul 2008, 18:35 »

Har Evans egentlig nogen folk ?
Synes det er så godt klaret af Evans, han er helt alene, ikke en eneste holdkammarat, hvor CSC har 3 kort at spille med. Og nu står vi inden den sidste enkelstart med et sølle forspring på 1,34, som jeg tvivler på er nok. Det optimale vil være der skete noget imorgen. Evans kan sagens hente 1,34 på Sastre på en 52km lang enkelstart.

Hvis Cadel Evans vinder i år - Tror jeg det er den største sejr nogensinde, med det hold han har.?
Har har gjort det hele selv, men han har også fået meget "hjælp" af CSC-saxo bank.

De har trukket ham op over næsten alle bjerge, det eneste tidspunkt de har slået ham, er idag, hvor Carlos kørte væk, og han var nød til selv at trække. Ellers selvfølgelig den dag Frank fik trøjen, hvor han gik død.
Logged

Thore
Manager
********

Offline Offline


 
Sv: Tour De France 2008
« Svar #381: 23 Jul 2008, 18:37 »

tror sgu ikk at han for lov til det..

Det er et spørgsmål om at tage lov, er han stærk nok kørende så gør han det bare. Det kan jo være Evans bliver nødt til at håbe på hjælp fra et sprinterhold lige pludselig.
Logged

"I'd like to wear a rainbow every day, and tell the world that everything is o.k. But I'll try to carry off a little darkness on my back. Until things are brighter, I'm the Man in Black."

Matigol
Landsholdsspiller
******

Offline Offline

 
Sv: Tour De France 2008
« Svar #382: 23 Jul 2008, 19:02 »

Det er et spørgsmål om at tage lov, er han stærk nok kørende så gør han det bare. Det kan jo være Evans bliver nødt til at håbe på hjælp fra et sprinterhold lige pludselig.

Helt enig.
Hvem skulle han ikke for lov af? - Umiddelbart kun sprinterholdene der kan kører ham ind.
Så den mulighed er da åben - selvom jeg ikke selv tror på det. Ubeslutsom
Logged

Djævlen
Gæst
 
Sv: Tour De France 2008
« Svar #383: 23 Jul 2008, 19:06 »

Nu har Sastre jo begge Schleck-brødre til at sætte fart på op af stigningerne, men nej, han sgu nok ikke mere tid. Jeg kan dog sagtens se Frank Schleck hente mere tid - de kommende etaper ligger mere til ham.
Logged

Matigol
Landsholdsspiller
******

Offline Offline

 
Sv: Tour De France 2008
« Svar #384: 23 Jul 2008, 19:09 »

Nu har Sastre jo begge Schleck-brødre til at sætte fart på op af stigningerne, men nej, han sgu nok ikke mere tid. Jeg kan dog sagtens se Frank Schleck hente mere tid - de kommende etaper ligger mere til ham.

Jeg kunne nu også mere se Frank angribe på den etape.
Men tror ikke på det. Men kunne dog godt være hvis han satser på podiet, så de får to mænd på podiet. (:
Logged

Thore
Manager
********

Offline Offline


 
Sv: Tour De France 2008
« Svar #385: 23 Jul 2008, 19:58 »

Det skal i hvert falde næsten forsøge, for det er godt nok ikke meget tid han har..
Men jeg sidder med en fornemelse af, at Sastre kan vinde som det står nu.
Logged

"I'd like to wear a rainbow every day, and tell the world that everything is o.k. But I'll try to carry off a little darkness on my back. Until things are brighter, I'm the Man in Black."

Zulue
Manager
********

Offline Offline


 
Sv: Tour De France 2008
« Svar #386: 23 Jul 2008, 20:07 »

Haha, det var sygt hernede i dag! Stemningen kogede fuldstaendig over, og allerede fra klokken 9 om morgenen var folk ude og finde pladser! Det var virkelig det sygeste .. Men, man skulle nok have vaeret der .. her. Wink

Jeg stod lige ved 1km-skiltet, lige efter det sidste haarnaalesving, og det var serioest et befriende syn da Carloo kom alene! hahaha, fest drenge Opstemt
Logged

-LFC-
Manager
********

Offline Offline


 
Sv: Tour De France 2008
« Svar #387: 23 Jul 2008, 20:08 »

Haha, det var sygt hernede i dag! Stemningen kogede fuldstaendig over, og allerede fra klokken 9 om morgenen var folk ude og finde pladser! Det var virkelig det sygeste .. Men, man skulle nok have vaeret der .. her. Wink

Jeg stod lige ved 1km-skiltet, lige efter det sidste haarnaalesving, og det var serioest et befriende syn da Carloo kom alene! hahaha, fest drenge Opstemt
Du skulle have løbet ved siden af ham, men det må sgu havet været en fed oplevelse! Thumbs Up
Logged

Zulue
Manager
********

Offline Offline


 
Sv: Tour De France 2008
« Svar #388: 23 Jul 2008, 20:12 »

Du skulle have løbet ved siden af ham, men det må sgu havet været en fed oplevelse! Thumbs Up

Ja det skulle jeg .. men, der var hegn de sidste mange kilometer (ved faktisk ikke hvor mange, men hvad jeg kunne se herfra var det en del nede af bjerget.)

Ja - det var serioest en kaempe-oplevelse!  Opstemt
Logged

United-styrer
Gæst
 
Sv: Tour De France 2008
« Svar #389: 24 Jul 2008, 10:02 »

Har Evans egentlig nogen folk ?

Han har Team CSC Saxo Bank. Bedre hold kan man ikke ønske sig.

Flot sejr til Sastre, men ingen tvivl om, at Evans vinder Tour de France.
Logged

Sider: 1 ... 24 25 [26] 27 28 Udprint 
 



This site is not endorsed by Sports Interactive or SEGA and is intended for entertainment purposes only. « More Info »
©2005-2018, FmFreaks.dk
                                         Forum Powered by SMF 1.0.5 · SMF ©2001-2010