home forum contact
 
  Velkommen
Gæst
Søg
 
SENEST AKTIVE EMNER
Glemt din kode?
Registrer
Dato Forfatter Forum Emne
28 Jun 2024, 10:39 ydersog Klubsøgnin... Manchester United
22 Jun 2024, 13:58 andersnomanni Blogs Freiburg Gloryhunter s...
15 Jun 2024, 22:56 szukizek Blogkonkur... 16# Hjertet banker kun...
15 Jun 2024, 21:04 Wester Jr. Blogkonkur... The beautiful game
14 Jun 2024, 20:45 Broen13 Blogkonkur... [33] Journeyman - Syv ...
14 Jun 2024, 20:44 Broen13 Blogkonkur... #22 - Danish Viking Wa...
14 Jun 2024, 13:42 andersnomanni Klubsøgnin... Inspiration
Antal Registrerede Brugere: 23344
  1 Bruger, 425 Gæster Online.

Indlæg: 1132853 over 31369 Emner
Nyeste Bruger: anastasiyakavi...
FORUM
+  FmFreaks Forside
|-+  Forum: Andre Managerspil
| |-+  Nostalgi
| | |-+  Kategori: Blogs fra de ældre udgaver
| | | |-+  [EM Blog] Česká Republika
0 Brugere og 1 Gæst læser i øjeblikket dette emne.

Afstemning
Spørgsmål:  Hvor langt kommer Tjekkiet ved EM?
Gruppespillet
- 2 (10,5%)
Kvartfinalen
- 4 (21,1%)
Semifinalen
- 7 (36,8%)
Finalen - De taber
- 5 (26,3%)
Finalen - De vinder
- 1 (5,3%)
Antal Stemmer: 19

Sider: 1 2 3 [4] 5 Udprint
Forfatter Emne: [EM Blog] Česká Republika  (Læst 12277 gange)
Nemeth
Landsholdsspiller
******

Offline Offline

 
Sv: [EM Blog] Portugal - outsiderne
« Svar #45: 11 Jun 2008, 10:29 »

God blog Peace

Kan dog ikk se at hvis du er fast på at spille med den taktik, at du så har udtaget Simao og Quaresma, istedet for nogle decideret centrale midtbane spillere
Logged

Zone 43
Manager
********

Offline Offline


 
Sv: [EM Blog] Portugal - outsiderne
« Svar #46: 11 Jun 2008, 14:44 »


Schweiz - Portugal


SCHWEIZ 1-5 PORTUGAL (1-2)
Stade de Genève, Genève




- Mange tror, at den nye taktik bliver et problem for os, så det er op til os at modvise dem. Vores seneste træninger har virket lovende forude for denne kamp. Schweiz har nogen spillere som kan skabe problemer for os, og de spillere skal vi have lukket ned. Vi skal have en god start på slutrunden, så kun en sejr tæller for os.

Schweiz (4-4-2): D. Benaglio - P. Degen, C. Spycher, J. Djourou, S. von Bergen - V. Behremi (J. Vogel 65'), R. Ziegeler (T. Barnetta 61'), G. Fernandes (H. Yakan 61'), I. Gökhan - A. Frei (c)1, J. Vonlanthen

Portugal (4-4-2 diamant): Ricardo - Miguel, M. Caniera (M. da Costa 45' 1), R. Carvalho, F. Meira (c) (J. Andrade 78') - Petit (M. Veloso 61' 1, R. Meireles 1, C. Ronaldo, Deco 1 - N. Gomes 1, H. Almeida

Normalt er den første kamp altid den, hvor man gerne trækker sig en tand længere tilbage på banen. Sådan var det ikke i denne kamp. For allerede efter halvandet kunne de rød-hvide schweizere jubel over Alexandre Freis mål. Det skete efter et par hurtige kombinationer og et passivt forsvar. Portugal fik dog reduceret få minutter efter ved Raúl Meireles, hvis forsøg blev sat ind fra 25-30 meter.

Herefter blæste begge nationer til angreb og kom begge frem til store chancer, som de to keepere tog sig af. Scoring nummer tre i kampen kom lige efter de tyve minutter var rundet. Benfica angriberen, Nuno Gomes, får sendt en bold i dybden fra Deco, og det er han ikke sen til at udnytte. Den stilling holdte frem til pausen.
I pausen valgte jeg, at sende Manuel da Costa ind istedet for Marco Caneira, som har skuffet lidt. Det samme har Petit, men jeg lader ham få lidt flere minutter.

Den udskiftning skulle vise sig, at være fornuftig, selvom da Costa får det gule kort efter et par minutters spil. Efter en times ender Decos hjørne ved bagerste stolpe, hvor da Costa står. Han får sat indersiden på bolden og så står der 1-3.
Et par minutter senere bliver kampen reelt afgjort, da Decos langskud ender ved nærmeste stolpe og uden chance for den schweiziske keeper. I aller sidste minut af kampen kommer Miguel Veloso også tavlen. Det skete på et frispark lige ude foran feltet. Dermed vinder Portugal med hele 1-5 over et schweizisk hold, som kun gav modstand i første halvleg.

I den anden kamp bragte Michael Owen England foran efter et par minutters spil, og med Nihats skade i starten af anden halvleg så det skidt for tyrkerne. De fik dog udlignet langt inde i overtiden til 1-1. Dermed ser gruppen således ud efter første runde:

1. Portugal 1 1 0 0 5-1 3
2. England 1 0 1 0 1-1 1
3. Tyrkiet 1 0 1 0 1-1 1
4. Schweiz 1 0 0 1 1-5 0
Logged

Jeg ved, de har sagt, det er en stor ting for Brøndby. Men det er satme også en stor ting for mig
 - Daniel Agger.


Zone 43
Manager
********

Offline Offline


 
Sv: [EM Blog] Portugal - outsiderne
« Svar #47: 12 Jun 2008, 16:16 »


The End


Jeg gider ikke gå i gang med skrivearbejdet, da jeg hellere vil i gang med 'Jagten På Lykken', så jeg smider lige nogen ss op af de kampe, jeg yderligere fik spillet med Portugal ved EM.

Portugal 1-0 Tyrkiet
Portugal 1-0 England
Portugal 2-3 Tjekkiet (Kvartfinale)

Kvartfinalen blev altså vores endestation, selvom jeg på baggrund af gruppespillet havde håbet på mindst en finale plads, men sådan skulle det altså ikke gå.
Frankrig vandt finalen med 2-1 over Tjekkiet.


Tak for denne gang
 - Z43
Logged

Jeg ved, de har sagt, det er en stor ting for Brøndby. Men det er satme også en stor ting for mig
 - Daniel Agger.


Søren91
Landsholdsspiller
******

Offline Offline


 
Sv: [EM Blog] Portugal - outsiderne
« Svar #48: 12 Jun 2008, 16:19 »

Så kom Tjekkerne og tog dig Opstemt Det har været en rigtig god blog at følge! Smiley
Logged


Zone 43
Manager
********

Offline Offline


 
Sv: [EM Blog] Portugal - outsiderne
« Svar #49: 17 Jun 2008, 21:06 »

Jeps, det gjorde de desværre.. Smiley

Jeg regner med at snuppe endnu en EM blog, som vil starte en gang i morgen. Hvem det bliver med ved jeg ikke endnu Smiley
Logged

Jeg ved, de har sagt, det er en stor ting for Brøndby. Men det er satme også en stor ting for mig
 - Daniel Agger.


Zone 43
Manager
********

Offline Offline


 
Sv: [EM Blog] Česká Republika
« Svar #50: 18 Jun 2008, 11:35 »

Så prøver vi igen jagten på EM-trofæet, og ligesom sidst vil det være med en outsider. Som det fremgår af den nye titel, så det er Tjekkiet, som står for skud.

Stilen vil være den samme, som med Portugal - bare forhåbenlig med bedre resultater.. Den første opdate vil falde inden længe.


Enjoy!
Logged

Jeg ved, de har sagt, det er en stor ting for Brøndby. Men det er satme også en stor ting for mig
 - Daniel Agger.


GudenEricsson
Gæst
 
Sv: [EM Blog] Česká Republika
« Svar #51: 18 Jun 2008, 12:09 »

Held og lykke med Tjekkiet! Smiley
Logged

Zone 43
Manager
********

Offline Offline


 
Sv: [EM Blog] Česká Republika
« Svar #52: 18 Jun 2008, 13:15 »

Målfest på heden
29.03.08 ThePraguePost.cz




Som optakt til sommerens EM slutrunde, har det tjekkiske landshold spillet den sidste træningskamp før slutrunden begynder. Danmark var modstanderen, som noget utraditionelt havde placeret hjemmebanen på SAS-Arena, hvor SAS-Liga klubben, FC Midtjylland, til dagligt har hjemme.

Ujfalusi udlignede til 3-3 i overtiden

Den nye tjekkiske landstræner, Sir. Casper Andersen, valgte at bruge kampen til at eksperimentere med en lang række nye ansigter. Det skyldtes at der er stadig er enkelte pladser tilbage i den trup, som skal spille EM.
En af de nye ansigter var Sparta Prags Martin Zeman, som fik debut på den jyske hede.

"Jeg kan ikke takke ham (træneren red.) nok for, at give mig denne chance. Jeg synes selv, at jeg gjorde det godt og forhåbenlig fik jeg bevist ham, at jeg vil have en plads i EM truppen" lød det efter kampen fra Zeman, som også kom på måltavlen. Det skete kort før tid, da han reducerede til 3-2.

Kampen var som nat og dag for Tjekkiet, da man var presset det meste af første halvleg og modsat var bedst efter pausen. Danmark førte da også ved halvleg med 2-1 på mål af Leon Andreasen og Jon Dahl Tomasson, mens Milan Baros kom på måltavlen mellem de to danske scoringer. Kort tid efter Baros' mål måtte både Zdenek Pospech og David Lafata forlade banen med mindre skader. Ingen af dem synes dog, at være alvorlige.

Da Daniel Jensen med godt tyve minutter igen gjorde det til 3-1 så det længe ud til, at Danmark skulle snuppe sejren. Det ville indskiftede Martin Zeman dog ikke have, og da hans forsøg, godt ti minutter senere, gik ind var håbet tilbage hos Tjekkiet. I overtiden steg Fiorentinas Tomas Ujfalusi til hvers og kunne heade Tjekkiet på 3-3, hvilket kampen da også blev.

"Det er et par stykker, som er sikrer på, at komme med til sommer, så kampen blev brugt på, at se nogen af dem, som er på min liste. Der var enkelte spillere, som leverede en god indsats i dag, og dem vil vi holde øje med resten af sæsonen."  lød det fra den nye tjekkiske landstræner efter kampen.
Logged

Jeg ved, de har sagt, det er en stor ting for Brøndby. Men det er satme også en stor ting for mig
 - Daniel Agger.


Buschaka
Landsholdsspiller
******

Offline Offline


 
Sv: [EM Blog] Česká Republika
« Svar #53: 18 Jun 2008, 13:39 »

god god blog, håber du klare dig rigtig godt til EM, og noget af en spændene trup du har at arb med... KIU...
Logged

BRØNDBY IF - Liverpool - Barca - A.C. Milan

Zone 43
Manager
********

Offline Offline


 
Sv: [EM Blog] Česká Republika
« Svar #54: 18 Jun 2008, 17:58 »

Takker, Buschaka.. Smiley

Truppen er på vej!
Logged

Jeg ved, de har sagt, det er en stor ting for Brøndby. Men det er satme også en stor ting for mig
 - Daniel Agger.


Zone 43
Manager
********

Offline Offline


 
Sv: [EM Blog] Česká Republika
« Svar #55: 18 Jun 2008, 18:50 »

Tjekkiets EM-trup
04.06.08 ThePraguePost.cz




Truppen:
01. CECH, Petr (GK)
02. GRYGERA, Zdenek
03. UJFALUSI, Tomas
04. GALASEK, Tomas (c)
05. JANKULOVSKI, Marek
06. SIRL, Radek
07. HEINZ, Marek
08. PLASIL, Jaroslav
09. STAJNER, Jiri
10. ROSCIKY, Tomas
11. BAROS, Milan
12. CERNY, Radek (GK)
13. JIRANEK, Martin
14. SIVOK, Tomas
15. ZEMAN, Martin
16. POSPECH, Zdenek
17. KOLLER, Jan
18. HÜBSCHMAN, Tomas
19. KADLEC, Michal
20. SVERKOS, Vaclav
21. PAPADOPOULOS, Michal
22. POLAK, Jan
23. LASTUVKA, Jan (GK)

I Sir. Casper Andersens trup er der ikke mange overraskelser, hvor udtagelserne af Michal Kadlec og Martin Zeman, begge fra Sparta Prag, er de største overraskelser. Både Kadlec og Zeman kan næppe se frem til meget spilletid ifølge vores EM ekspert.

Der var ingen størrer overraskelser i den trup, som skal sikrer Tjekkiet et godt resultat i EM slutrunden, som afholdes i Østrig og Schweiz. Således ventes det, at den nye tjekkiske landstræner indfrier forbundets forventninger om en plads i kvartfinalen. Landstræneren selv tror dog selv, at holdet kan komme længere end det.

"Vi er havnet i en gruppe, som jeg mener, at vi skal gå videre fra. Hvordan det så vil gå herefter kan jeg sige, men jeg mener, at vi har holdet til at nå mindst semifinalen i år. Naturligvis kommer det afhænge af en masse ting, men de 23 udtagne spillere kan sagtens udføre det mål." lød det fra landstræner efter navnene på de 23 spillere blev offenliggjort.

Det er også et ganske rutineret hold, som inden længe drager sydpå til denne slutrunde. Således er minumumsalderen 23, hvis man ser bort fra Martin Zeman, som er 18. Alderpræsidenterne er de to Nürnberg spillere, Tomas Galasek og Jan Koller. Sidst nævnte stopper sin karriere efter EM slutrunden.
Netop Martin Zeman er udset til at skulle være afløseren for Jan Koller. Den unge angriber fra Sparta Prag skal dog, ifølge Patrik Berger, ikke forvente meget spilletid i denne slutrunde.

"Man skal ikke tage fejl de Michal (Kadlec red) og Martin (Zeman red), da de er fremtidens spillere, både på klub- og landshold. De skal dog ikke regne med spilletid, da der er andre spillere foran dem. De er med for at lære." skriver Patrik Berger i sin klumme på ThePraguePost.cz. Her har også givet sit bud på en mulig start formation.

Cech
Jiranek - Grygera - Ujfalusi - Sirl
Galasek
Plasil - Polak
Rosicky
Koller - Baros
Logged

Jeg ved, de har sagt, det er en stor ting for Brøndby. Men det er satme også en stor ting for mig
 - Daniel Agger.


GHERTESTEAS
Gæst
 
Sv: [EM Blog] Česká Republika
« Svar #56: 18 Jun 2008, 18:52 »

Lækker update! Thumbs Up

Godt at se, at nogen bruger samme layout som mig Opstemt
Logged

Zone 43
Manager
********

Offline Offline


 
Sv: [EM Blog] Česká Republika
« Svar #57: 19 Jun 2008, 12:32 »

Takker Thumbs Up

Ja, nogen skal jo på et tidspunkt crazy
Logged

Jeg ved, de har sagt, det er en stor ting for Brøndby. Men det er satme også en stor ting for mig
 - Daniel Agger.


dasmessi
Gæst
 
Sv: [EM Blog] Česká Republika
« Svar #58: 19 Jun 2008, 13:01 »

Tjekkiets EM-trup
04.06.08 ThePraguePost.cz




Truppen:
01. CECH, Petr (GK)
02. GRYGERA, Zdenek
03. UJFALUSI, Tomas
04. GALASEK, Tomas (c)
05. JANKULOVSKI, Marek
06. SIRL, Radek
07. HEINZ, Marek
08. PLASIL, Jaroslav
09. STAJNER, Jiri
10. ROSCIKY, Tomas
11. BAROS, Milan
12. CERNY, Radek (GK)
13. JIRANEK, Martin
14. SIVOK, Tomas
15. ZEMAN, Martin
16. POSPECH, Zdenek
17. KOLLER, Jan
18. HÜBSCHMAN, Tomas
19. KADLEC, Michal
20. SVERKOS, Vaclav
21. PAPADOPOULOS, Michal
22. POLAK, Jan
23. LASTUVKA, Jan (GK)

I Sir. Casper Andersens trup er der ikke mange overraskelser, hvor udtagelserne af Michal Kadlec og Martin Zeman, begge fra Sparta Prag, er de største overraskelser. Både Kadlec og Zeman kan næppe se frem til meget spilletid ifølge vores EM ekspert.

Der var ingen størrer overraskelser i den trup, som skal sikrer Tjekkiet et godt resultat i EM slutrunden, som afholdes i Østrig og Schweiz. Således ventes det, at den nye tjekkiske landstræner indfrier forbundets forventninger om en plads i kvartfinalen. Landstræneren selv tror dog selv, at holdet kan komme længere end det.

"Vi er havnet i en gruppe, som jeg mener, at vi skal gå videre fra. Hvordan det så vil gå herefter kan jeg sige, men jeg mener, at vi har holdet til at nå mindst semifinalen i år. Naturligvis kommer det afhænge af en masse ting, men de 23 udtagne spillere kan sagtens udføre det mål." lød det fra landstræner efter navnene på de 23 spillere blev offenliggjort.

Det er også et ganske rutineret hold, som inden længe drager sydpå til denne slutrunde. Således er minumumsalderen 23, hvis man ser bort fra Martin Zeman, som er 18. Alderpræsidenterne er de to Nürnberg spillere, Tomas Galasek og Jan Koller. Sidst nævnte stopper sin karriere efter EM slutrunden.
Netop Martin Zeman er udset til at skulle være afløseren for Jan Koller. Den unge angriber fra Sparta Prag skal dog, ifølge Patrik Berger, ikke forvente meget spilletid i denne slutrunde.

"Man skal ikke tage fejl de Michal (Kadlec red) og Martin (Zeman red), da de er fremtidens spillere, både på klub- og landshold. De skal dog ikke regne med spilletid, da der er andre spillere foran dem. De er med for at lære." skriver Patrik Berger i sin klumme på ThePraguePost.cz. Her har også givet sit bud på en mulig start formation.

Cech
Jiranek - Grygera - Ujfalusi - Sirl
Galasek
Plasil - Polak
Rosicky
Koller - Baros

Lol, hvorfor har du ikke Sionko med?.
Logged

Bave
Gæst
 
Sv: [EM Blog] Česká Republika
« Svar #59: 19 Jun 2008, 13:03 »

Lol, hvorfor har du ikke Sionko med?.

Han er vel ikke god nok Wink
Logged

Sider: 1 2 3 [4] 5 Udprint 
 



This site is not endorsed by Sports Interactive or SEGA and is intended for entertainment purposes only. « More Info »
©2005-2018, FmFreaks.dk
                                         Forum Powered by SMF 1.0.5 · SMF ©2001-2010