home forum contact
 
  Velkommen
Gæst
Søg
 
SENEST AKTIVE EMNER
Glemt din kode?
Registrer
Dato Forfatter Forum Emne
28 Jun 2024, 10:39 ydersog Klubsøgnin... Manchester United
22 Jun 2024, 13:58 andersnomanni Blogs Freiburg Gloryhunter s...
15 Jun 2024, 22:56 szukizek Blogkonkur... 16# Hjertet banker kun...
15 Jun 2024, 21:04 Wester Jr. Blogkonkur... The beautiful game
14 Jun 2024, 20:45 Broen13 Blogkonkur... [33] Journeyman - Syv ...
14 Jun 2024, 20:44 Broen13 Blogkonkur... #22 - Danish Viking Wa...
14 Jun 2024, 13:42 andersnomanni Klubsøgnin... Inspiration
Antal Registrerede Brugere: 23344
  1 Bruger, 505 Gæster Online.

Indlæg: 1132853 over 31369 Emner
Nyeste Bruger: anastasiyakavi...
FORUM
+  FmFreaks Forside
|-+  Forum: Andre Managerspil
| |-+  Nostalgi
| | |-+  Kategori: Blogs fra de ældre udgaver
| | | |-+  [EM Blog] Česká Republika
0 Brugere og 1 Gæst læser i øjeblikket dette emne.

Afstemning
Spørgsmål:  Hvor langt kommer Tjekkiet ved EM?
Gruppespillet
- 2 (10,5%)
Kvartfinalen
- 4 (21,1%)
Semifinalen
- 7 (36,8%)
Finalen - De taber
- 5 (26,3%)
Finalen - De vinder
- 1 (5,3%)
Antal Stemmer: 19

Sider: 1 2 [3] 4 5 Udprint
Forfatter Emne: [EM Blog] Česká Republika  (Læst 12279 gange)
Christopher10
Førsteholdsspiller
*****

Offline Offline


 
Sv: [EM Blog] Portugal - outsiderne
« Svar #30: 09 Jun 2008, 16:32 »

Jeg stopper efter EM Smiley

Nå okay, træls  Ubeslutsom
Logged


Philli
Landsholdsspiller
******

Offline Offline

 
Sv: [EM Blog] Portugal - outsiderne
« Svar #31: 09 Jun 2008, 16:50 »

Jeg spiller også med Portugal til EM, min gruppe er: England, Italien og Kroatien  Thumbs Up
Logged

GHERTESTEAS
Gæst
 
Sv: [EM Blog] Portugal - outsiderne
« Svar #32: 09 Jun 2008, 21:33 »

Spændende koncept.. og dine blogs plejer at holde! Thumbs Up
Nu venter jeg bare spændt på en match update Opstemt
Logged

Zone 43
Manager
********

Offline Offline


 
Sv: [EM Blog] Portugal - outsiderne
« Svar #33: 10 Jun 2008, 15:58 »


Truppen


Den 23 mand store trup er udtaget, og i den er der ingen større overraskelser. I truppen er der masser af rutinerede spillere, som meget vel kan have spillet deres sidste slutrunde, når denne er ovre. Et par af fremtidens spillere er ligeledes med i truppen.
Taktikken vil være noget usædvanlig for det portugisiske land. Jeg vælger nemlig, at bruge min egen udgave af Werder Bremens taktik, en 4-4-2 diamant opstillingen.

MÅLMÆND:
Ricardo, Quim, Nuno




Ricardo, Quim er udtaget grundet deres store rutine. Nuno er med som tredjevalg, men den plads kunne lige så godt have gået til Moreira, Daniel Fernandes eller Ricaro Batista, som der er fremtid i. Valget skete udelukkende pga rutinen. Betis keeperen, Ricardo, er sikker første valg.


FORSVAR:
Caniera, da Costa, Andrade, Carvalho, Meira, Pepe, Bosingwa, Miguel




På venstreback pladsen står valget mellem den rutinerede og den talentfulde. Marco Antonio Caniera eller Manuel da Costa. Caniera har spillet ca. dobbelt så mange landskampe som da Costa, og den rutine sikrer ham pladsen i start 11'eren.

Centralt er der fire stærke midterforsvarer at vælge imellem. Jorge Andrade, Ricardo Carvalho, Fernando Meira og Pepe er nemlig udtaget til de to pladser. Carvalho er uden tvivl den bedste af de fire, og har dermed den ene plads, men der er kamp om den anden plads. Andrade eller Meira får formentligt den plads, mens Pepe bliver reserve.

På højrekanten findes José Bosingwa og Miguel. Duellen om kampen er meget tæt og det afgøres på selve spilledagen, hvem af de to, som får pladsen.

MIDTBANE:
Veloso, Petit, Meireles, Quaresma, Ronaldo, Simao, Moutinho, Deco





På den defensive midtbane bliver kampen mellem Veloso og Petit vundet af sidstnævnte, grundet den store rutine han råder over. Veloso vil dog få spilletid i turneringen.

På den centrale midtbane vil Meireles og Deco være at finde, da de bedst er egnet til at spille der. Quaresma og Simao passer ikke helt ind i systemet, og vil derfor være reserver.

Som holdets "10'er" har valget være nemt. Cristiano Ronaldo skal nemlig spille den plads, og som reserve har han stor talentet Moutinho.

ANGREB:
Almeida, Postiga, Gomes, Tomás




At udtage Nuno Gomes, Hugo Almeida og Helder Postiga har været nemt nok, da de tre er de bedste angribere som portugisisk pas. Den sidste plads er gået til Bragas Joao Tomás, som tidligere har fået et par landskampe. Samtidig er han den, som har scoret flest mål af de spillere, som kæmpede om denne plads i EM truppen. Han vil dog uden tvivl være reserve. Gomes er sikker på en start plads, men hans angrebsmakker er der mere tvivl om. Almeida og Postiga har begge haft nogen gode sæsoner, så valget afgøres på kamp dagen.
Logged

Jeg ved, de har sagt, det er en stor ting for Brøndby. Men det er satme også en stor ting for mig
 - Daniel Agger.


Philli
Landsholdsspiller
******

Offline Offline

 
Sv: [EM Blog] Portugal - outsiderne
« Svar #34: 10 Jun 2008, 16:00 »

Synes det er ærgeligt at du ikke har udtaget Antunes.
Logged

Zone 43
Manager
********

Offline Offline


 
Sv: [EM Blog] Portugal - outsiderne
« Svar #35: 10 Jun 2008, 19:09 »

Ham havde jeg i mine overvejelser, men da Costa og Caniera er imo bedre og mere rutinerede, hvilket afgjorde valget Smiley
Logged

Jeg ved, de har sagt, det er en stor ting for Brøndby. Men det er satme også en stor ting for mig
 - Daniel Agger.


Mark-Kerr
Juniorspiller
**

Offline Offline


 
Sv: [EM Blog] Portugal - outsiderne
« Svar #36: 10 Jun 2008, 19:21 »

mærkeligt du spiller med 2 angribere, når det virkelig er der de mangler og du har kantspillere der er af højeste kaliber :S
Logged

Ben92
Gæst
 
Sv: [EM Blog] Portugal - outsiderne
« Svar #37: 10 Jun 2008, 19:24 »

Synes også det er en mærkelig taktik i forhold til de spillere Portugal er i besiddelse af. Men det bliver spændende at se hvordan det kommer til at gå. Smiley
Logged

Zone 43
Manager
********

Offline Offline


 
Sv: [EM Blog] Portugal - outsiderne
« Svar #38: 10 Jun 2008, 20:25 »

Jeg skal have testet den taktik, så jeg tænkte på, at begynde med Portugal. Samtidig giver det en ekstra udfording. Skulle de gå galt under en kamp, så kan jeg jo altid ændre den Smiley
Logged

Jeg ved, de har sagt, det er en stor ting for Brøndby. Men det er satme også en stor ting for mig
 - Daniel Agger.


ManUtd83
Manager
********

Offline Offline


 
Sv: [EM Blog] Portugal - outsiderne
« Svar #39: 10 Jun 2008, 20:29 »

Synes Portugals spillermateriale er helt perfekt til den velkendte 4-2-3-1 som evt. kunne se sådan her ud.

Bosingwa-Pepe-Carvalho-Ferreira?

               Deco-Veloso

Quaresma - Deco - Simao

                     Ronaldo
Logged


Zone 43
Manager
********

Offline Offline


 
Sv: [EM Blog] Portugal - outsiderne
« Svar #40: 10 Jun 2008, 20:48 »

Ferreria er ikke udtaget og Deco skal vel næppe dække to pladser Wink

4-2-3-1 passer naturligvis bedst til Portugal, men som sagt, så skal den testet med flere hold (klubber som lande), hvor Portugal så er 'lucky no. 1' Smiley
Logged

Jeg ved, de har sagt, det er en stor ting for Brøndby. Men det er satme også en stor ting for mig
 - Daniel Agger.


Daniel-123
Landsholdsspiller
******

Offline Offline


 
Sv: [EM Blog] Portugal - outsiderne
« Svar #41: 10 Jun 2008, 21:09 »

Enig med de andre, jeg synes ikke den der taktik passer til Portugal..
Logged


jemil
Landsholdsspiller
******

Offline Offline


 
Sv: [EM Blog] Portugal - outsiderne
« Svar #42: 10 Jun 2008, 21:10 »

Det er jo hans blog, og lad os først se hans resultater med den taktik Wink

Og vis i så endelig vil prøve den klassiske 4-2-3-1, så begynd på et spil med Portugal Wink
Logged

19-18!

andersfa123
Gæst
 
Sv: [EM Blog] Portugal - outsiderne
« Svar #43: 10 Jun 2008, 22:05 »

Spændene!

KIU! Thumbs Up
Logged

Rooland
Manager
********

Offline Offline


 
Sv: [EM Blog] Portugal - outsiderne
« Svar #44: 10 Jun 2008, 22:19 »

Rigtig god blog, Zone  Thumbs Up Layoutet er som sædvanlig rigtig flot.
Jeg skal helt sikkert følge med her Smiley

Offtopic :4-2-3-1 er da ikke den eneste taktik der duer til Portugal.  Huh
4-3-3 (4-1-2-2-1) passer rigtigt godt til Portugal syntes jeg Smiley Eller  4-1-2-2-1 tror jeg også vil passe godt Smiley En flad 4-4-2 kan også bruges med Ronaldo i angrebet Smiley
Logged

Sider: 1 2 [3] 4 5 Udprint 
 



This site is not endorsed by Sports Interactive or SEGA and is intended for entertainment purposes only. « More Info »
©2005-2018, FmFreaks.dk
                                         Forum Powered by SMF 1.0.5 · SMF ©2001-2010