home forum contact
 
  Velkommen
Gæst
Søg
 
SENEST AKTIVE EMNER
Glemt din kode?
Registrer
Dato Forfatter Forum Emne
17 Mar 2024, 23:29 Fadbamsen Skadestuen ryger ud i online spil.
03 Mar 2024, 06:12 DeBuur Skadestuen Kan ikke vælge Liverpo...
23 Feb 2024, 20:56 ydersog Klubsøgnin... Manchester United
23 Feb 2024, 10:12 valverde4ever Pro Cyclin... Cycling Career - Kan d...
23 Feb 2024, 00:14 g00n Blogs Minimalistic 2020
19 Feb 2024, 14:02 rheya Omklædning... Home Grown spillere?
29 Jan 2024, 11:35 Mulle68 Nostalgi Patches CM 4
Antal Registrerede Brugere: 23288
  0 Brugere, 450 Gæster Online.

Indlæg: 1132681 over 31362 Emner
Nyeste Bruger: pedenmedroden
FORUM
+  FmFreaks Forside
|-+  Forum: FmFreaks.dk
| |-+  Konkurrencer
| | |-+  Blogkonkurrencer
| | | |-+  Kategori: Blogkonkurrence FM2008
| | | | |-+  #R.I.P.# - The Toon Army
0 Brugere og 2 Gæster læser i øjeblikket dette emne.
Sider: 1 ... 6 7 [8] Udprint
Forfatter Emne: #R.I.P.# - The Toon Army  (Læst 28169 gange)
JimmyGP
Manager
********

Offline Offline


 
Sv: #18# Back Again - The Toon Army
« Svar #105: 04 Sep 2008, 20:47 »

Jaja, selvfølgelig. Undskyld Jimmy. Og tak Smiley

he he.. det er bare i orden og du skal ikke undskylde.. det var så lidt.. Thumbs Up
Logged

- Veni, vidi, vici -

JimmyGP
Manager
********

Offline Offline


 
19# Tilnærmelser - The Toon Army
« Svar #106: 04 Sep 2008, 21:21 »


Stort tak til -LFC- for banner Thumbs Up

19# Tilnærmelser - The Toon Army




Jeg følger intensivt træningen, som styres med hård hånd af Steve. Han bliver uden tvivl manager en dag, men jeg er sikker på at han nyder vores samarbejde. Vi har opbygget et godt venskab, som bygger på gensidig respekt og en helt fantastisk humor. Jeg blander mig i hans træning og jeg udvælger de som har klaret sig dårligst. De får tre omgange om banen, mens resten nøjes med at sprinte en enkelt omgang. Jeg stiller mig ved siden af Steve og kigger ham dybt i øjnene. Forhandlingerne sluttede i går – han er vores indtil 2014. ”Hvad med lønnen?” Det går an. Det kunne have været værre, men han tjener nu mere end Elmander, men langt fra så meget som Owen. Han kigger anerkendende på mig med et smil inden at de første spillere kommer løbende forbi. Hvad med Joaquín, mumler Steve. Forhandlinger er brudt sammen, da hans agent næsten er sikker på at Real Madrid vil byde på ham. Steve klør sig i håret inden første hold er færdige med at løbe turen. Jeg klapper ham på skulderen og siger at det nok skal gå. Jeg lister videre for at følge ungdomstræningen og Steve har faktisk ansvaret for drengene her i opstartsfasen. Jeg har bestemt mig for at følge vores unge drenge for at headhunte én eller to til vores Premier League hold.

Der gik vel omkring en uge før Joaquín personligt kom hen til mig og undskyldte. Han fortalte at han havde fyret agenten og i samråd med hans nye agent ville han meget gerne underskrive en kontraktforlængelse med os. Jeg takkede ham og jeg takkede guderne for at Joaquín nu er min frem til 2014. To af sidste sæsons største profiler har takket ja til vores kontraktudspil og jeg står nu med 520.000.000 kroner til at styrke truppen. Spørgsmålet er bare hvem jeg skal hente til St. James Park, men jeg må snakke med Steve om han har et bud på hvem vi skal forstærke truppen med. Skal jeg smide det hele efter én stor stjerne eller skal jeg gå efter talenterne. Jeg er selv i vildrede...

Logged

- Veni, vidi, vici -

JimmyGP
Manager
********

Offline Offline


 
20# Farvel og Rygter - The Toon Army
« Svar #107: 05 Sep 2008, 23:50 »


Stort tak til dasmessi for banner Thumbs Up

20# Farvel og Rygter - The Toon Army




Jeg føler mig ene og alene i verden efter at min bedste ven i gennem de sidste tre år forladt mig. Steve er en forræder, efter at han har valgt at skifte til Everton på en 3-årig kontrakt. Han skal endda bare være træner i stedet for assistent og jeg forstår virkelig ikke hans beslutning. Jeg føler mig forrådt og jeg aner ikke mine levende råd. Hvis jeg ikke lige havde forlænget min kontrakt frem til 2011 tror jeg at jeg havde trukket mig tilbage fra fodbolden. Men modgang har altid styrket mig og det har altid fået mig til at kæmpe hårdere. Det har jeg lært hjemmefra og en alt for tidlig død i familien har sat sine dybe spor i min mentalitet. Jeg er en survivor og jeg vil kæmpe til sidste blodsdråbe. Jeg er her for vinde og jeg er for at sætte Newcastle på det internationale landkort og ikke bare for deres øl. Jeg vil mit fodboldhold til at spille verdensklassebold og jeg vil flere internationale stjerner til St. James Park. Steve er ”uheldigvis” kommet til at smide vores ønskeliste væk og lige pt. forbander jeg ham meget langt væk.

Jeg er ved dog godt at Mathieu Bodmer, Steven Defour, Jean II Makoun, Michael Johnson, Kim Källström, Henry Lansbury, Christian Ledesma, Denílson, Zdravko Kuzmanovic, João Moutinho og Miguel Veloso samt Michael Carrick står på denne liste. Vi forhandler i øjeblikket med ti forskellige klubber om disse forskellige midtspillere og jeg håber på meget på at mindst én af dem ankommer til St. James Park i løbet af juli måned. Priserne varierer meget og det samme tror jeg lønningerne kommer til at gøre. Det er svært at udpege den direkte favorit, men indkøbet (indkøbene) afhænger meget om vi kan holde fast i vores 24-årige troldmand Diego. Men jeg leder også efter en ny makker til Steven Taylor eftersom at Naldo har ytret ønske om at forlade os. Han vil meget gerne til en større klub og efter 63 Premier League kampe med fjorten mål til følge for os drømmer han om at tørne ud for enten Real Madrid, FC Barcelona, Inter eller AC Milan.

Han er dog meget dyr og det bliver yderst svær at finde en ligeså habil afløser, hvis han ellers skifter. Der er ikke nogen, der har meldt deres interesse endnu og jeg ville da sætte pris på at han blev hos os i den kommende sæson. Det er han sikkert ikke enig i, men når der ikke nogen, som er villige til at betale må han jo blive.

Tænkt af Jimmy Poulsen en regnfuld aften i Newcastle...
« Seneste Redigering: 06 Sep 2008, 07:36 af JimmyGP » Logged

- Veni, vidi, vici -

dasmessi
Gæst
 
Sv: 20# Farvel og Rygter - The Toon Army
« Svar #108: 06 Sep 2008, 10:10 »

Dejligt at se du bruger mit banner Jimmy. Må godt nok indrømme at det er dårligt resizet af mig. Sorry Smiley.
Men nogle rigtige gode updates fra dig af. Du bliver bare ved og ved. Fortsæt endelig.
Logged

Sider: 1 ... 6 7 [8] Udprint 
 



This site is not endorsed by Sports Interactive or SEGA and is intended for entertainment purposes only. « More Info »
©2005-2018, FmFreaks.dk
                                         Forum Powered by SMF 1.0.5 · SMF ©2001-2010