home forum contact

Velkommen
Gæst
Søg

SENEST AKTIVE EMNER
Glemt din kode?
Registrer
Dato Forfatter Forum Emne
I dag kl. 08:52:56 g00n Blogs Minimalistic 2020
11 Jun 2025, 19:37 Broen13 Blogs Indsæt Titel
04 Jun 2025, 18:56 simka Omklædning... Sommer opdatering
03 Jun 2025, 21:57 NAsMaR Blogs Lutz Pfannenstiel FM22...
15 Maj 2025, 21:08 szukizek Blogkonkur... Blogkonkurrencen 2025 ...
09 Apr 2025, 19:48 andersnomanni Blogs SAF Challenge
04 Apr 2025, 14:43 valverde4ever Pro Cyclin... Cycling Career - Kan d...
Antal Registrerede Brugere: 23579
  0 Brugere, 637 Gæster Online.

Nyeste Bruger: geowalker
FORUM
+  FmFreaks Forside
|-+  Forum: Andre Managerspil
| |-+  Kategori: Nostalgi
| | |-+  Forventninger til Football Manager 2007
0 Brugere og 1 Gæst læser i øjeblikket dette emne.
Sider: 1 ... 3 4 [5] 6 Udprint
Forfatter Emne: Forventninger til Football Manager 2007  (Læst 15990 gange)
Metsu1
Manager

Sv: Forventninger til Football Manager 2007
« Svar #60: 31 Jul 2006, 14:55 »

Det passer ikke helt det du siger der.. Jeg har f.eks tilbudt en spiller 250.000 kr. pr. uge, hvor han gik til en løn på 13.000, og ikke spillede ret mange førsteholdskampe.. Og her sagde han så, at han afviste, men gerne så at grundlønnen blev hævet.. Og hvis jeg så hæver den med 100.000 mere, så siger han det samme.. Se, DET er urealistisk..

Har ikke selv prøvet så weird et tilfælde, men jeg kan kun give dig ret i ovenstående, det er da for urealistisk ellers er spilleren bare dummere end UEFA burde tillade  Wink

Lad os håbe, de får disse ting fjernet i FM 2007
« Seneste Redigering: 31 Jul 2006, 15:23 af Metsu1 » Logged

Hawkins
FmFreaks' Venner
*

« Svar #61: 31 Jul 2006, 14:58 »

Det kender jeg godt wirenfeldt.. Det er tit jeg tilbyder dem præcist hvad de vil have, hvor de siger nej og de vil have mere, og hver gang jeg tilbyder dem mere, så er de stadig ikke tilfredse. Som regel skal jeg op og give en del mere end de forlanger, ellers afbryder jeg simpelthen forhandlingerne.

Citat af: g00n
Jeg holder aldrig op med at undres over folk, som tror at et internetforum på nogen måde er et demokrati, at man har ytringsfrihed, eller at det kan fungere som en retssal i praksis.

faerch6
Lilleputspiller
*

« Svar #62: 14 Aug 2006, 21:56 »

Det er alle gode forslag til hvordan spillet blever bedre.
Specielt tiltaler det mig, at man kan bruge mere tid på at scaute talenter og mange flere rygter/spørgsmål fra pressen.
En anden ting som jeg savner helt vildt, er at man som manager for indflydelse på årets manager og spillere.

Brodtgaard
Manager

« Svar #63: 15 Aug 2006, 07:41 »

Det kender jeg godt wirenfeldt.. Det er tit jeg tilbyder dem præcist hvad de vil have, hvor de siger nej og de vil have mere, og hver gang jeg tilbyder dem mere, så er de stadig ikke tilfredse. Som regel skal jeg op og give en del mere end de forlanger, ellers afbryder jeg simpelthen forhandlingerne.

Her er jeg helt enig - Det er da vildt frustrerende, at spilleren(/agenten?) bliver ved med at forlange en bedre grundløn, selvom man tilbyder dem præcist hvad de forlanger. Måske har det noget at gøre med at det er en agent man forhandler med... Men håber at det er mere realistisk i FM07

Put your hands down my pants, and I´ll bet you´ll feel nuts

Kerm
Landsholdsspiller

« Svar #64: 15 Aug 2006, 15:46 »

Jeg har fundet et lille trick med hensyn til kontraktforhandling er. Mange store spillere vil gerne have en ekstrem høj kamp-betaling, men har fundet ud af at man snildt kan sætte den laaaaangt ned også bare give dem 5K mere om ugen.. Jeg ved ikke om dette er en bug, eller hvordan, men den virker hver gang. Derfor kunne jeg også godt tænke mig lidt mere intelligens fra computeren sidde af.

Kerm

Brøndby - Stærk i medgang - Loyal i modgang
Trøjen og Faxe forpligter
Helvede i Nord
"Brøndby er ikke et spørgsmål om liv eller død - Det er langt vigtigtere!"
Citat, Kim Pedersen aka Kerm fredag nat på diskotek Body Molly.

Morti17
Gæst

« Svar #65: 21 Aug 2006, 02:39 »

Syns Det kunne Være Kanont Fed Men EN Kometater Der snakket ! og man kunne Høre Alle mensker på Stadion og Jubel når de Scooet og Sang Nogle sange ! Kunne være kanont FedT !

Sunbao
FmFreaks Crew
(Ejer)
*

« Svar #66: 21 Aug 2006, 11:48 »

Syns Det kunne Være Kanont Fed Men EN Kometater Der snakket ! og man kunne Høre Alle mensker på Stadion og Jubel når de Scooet og Sang Nogle sange ! Kunne være kanont FedT !

Ja det er i alt fald ikke med i 2007, og det  kommer det næppe heller aldrig.
måske vil det være meget fedt de første par kampe men i længden slår folk det fra og hører musik på winamp

Kerm
Landsholdsspiller

« Svar #67: 21 Aug 2006, 12:05 »

Ja det er i alt fald ikke med i 2007, og det  kommer det næppe heller aldrig.
måske vil det være meget fedt de første par kampe men i længden slår folk det fra og hører musik på winamp

Er helt enig her. Jeg laver netop det nummer, har slået al lyd fra i FM og hører musik.. Smiley

Kerm

Helvede i Nord

Morti17
Gæst

« Svar #68: 21 Aug 2006, 14:11 »

Gør jeg enlig også selv ! men Det kunne Stadig Være Fedt!

Kerm
Landsholdsspiller

« Svar #69: 21 Aug 2006, 14:17 »

Hmmm, for at være helt ærlig, så ser jeg det som et nytteløst tiltag.. ? Jeg ved faktisk ikke hvorfor de skulle tage det ind?

Kerm

Helvede i Nord

wirenfeldt
Gæst

« Svar #70: 21 Aug 2006, 19:25 »

Der er da allerede tilskuere og sang? Smiley

Zone 43
Manager

« Svar #71: 25 Aug 2006, 20:52 »

Jeg håber at der vil komme på et tidspunkt, hvor bestyrelsen køber og sælger spillere. Lidt a la Roman Abramovich, når man er Chelsea. Så kunne man evt. fortælle bestyrelsen hvem man gerne ville have på holdet Smiley

Jeg ved, de har sagt, det er en stor ting for Brøndby. Men det er satme også en stor ting for mig
 - Daniel Agger.

MisterFCK
Gæst

« Svar #72: 25 Aug 2006, 21:35 »

Jeg håber at der vil komme på et tidspunkt, hvor bestyrelsen køber og sælger spillere. Lidt a la Roman Abramovich, når man er Chelsea. Så kunne man evt. fortælle bestyrelsen hvem man gerne ville have på holdet Smiley

Bestyrelsen køber da nogle gange nogle spillere. Jeg har et spil med Real Madrid hvor præsidenten ikke mente jeg købte nk storspillere, så han købte Vieira og Adriano Thumbs Up

elmegaard
Gæst

« Svar #73: 25 Aug 2006, 21:35 »

alle forslag om mere privatliv, koner, huse osv. håber jeg godt nok ikke bliver indført. det vil fuldstændig smadre hele grundkonceptet omkring fm-spillene. ligeledes med 3d-grafik, spil-dine-egne-kampe-som-var-det-fifa, kommentatorer osv. det er ikke dét, fm handler om. football manager er, sjovt nok, et managerspil, og det skal det forblive. det kan lyde meget konservativt, men søger man andre spil med ovennævnte tiltag og funktioner, må man finde sig et andet spil.

for mig at se, bliver fm07 et rigtig godt spil. gode tiltag med et væsentligt forbedret scoutsystem, mulighed for teamtalk inden kampen, og så, langt om længe, mulighed for at vælge flere spillere på éen gang, hvis man fx. vil scoute flere på én gang.

jeg glæder mig i hvert fald.

ZhotLog
Gæst

« Svar #74: 26 Aug 2006, 13:03 »

Håber godt nok at Scout'sne bliver bedre til at vurdere spillere, nogle af deres vurderinger er jo helt hen i vejret selvom de har 18 & 18 i "scout stats"

Sider: 1 ... 3 4 [5] 6 Udprint 

This site is not endorsed by Sports Interactive or SEGA and is intended for entertainment purposes only. « More Info »
©2005-2018, FmFreaks.dk
                                         Forum Powered by SMF 1.0.5 · SMF ©2001-2010