home forum contact

Velkommen
Gæst
Søg

SENEST AKTIVE EMNER
Glemt din kode?
Registrer
Dato Forfatter Forum Emne
I dag kl. 08:52:56 g00n Blogs Minimalistic 2020
11 Jun 2025, 19:37 Broen13 Blogs Indsæt Titel
04 Jun 2025, 18:56 simka Omklædning... Sommer opdatering
03 Jun 2025, 21:57 NAsMaR Blogs Lutz Pfannenstiel FM22...
15 Maj 2025, 21:08 szukizek Blogkonkur... Blogkonkurrencen 2025 ...
09 Apr 2025, 19:48 andersnomanni Blogs SAF Challenge
04 Apr 2025, 14:43 valverde4ever Pro Cyclin... Cycling Career - Kan d...
Antal Registrerede Brugere: 23579
  0 Brugere, 633 Gæster Online.

Nyeste Bruger: geowalker
FORUM
+  FmFreaks Forside
|-+  Forum: Andre Managerspil
| |-+  Kategori: Nostalgi
| | |-+  Forventninger til Football Manager 2007
0 Brugere og 1 Gæst læser i øjeblikket dette emne.
Sider: [1] 2 3 ... 6 Udprint
Forfatter Emne: Forventninger til Football Manager 2007  (Læst 16006 gange)
United-styrer
Gæst

Forventninger til Football Manager 2007
« : 02 Apr 2006, 17:50 »

Hvis du har kommentarer til artiklen Forventninger til Football Manager 2007 eller gerne vil ud med dine idéer, kan du skrive løs i denne tråd.

Artiklen finder du under Litteratur --> Artikler --> Andet, eller via linket på forsiden.

JosepGuardiola
Gæst

Sv: Forventninger til Football Manager 2007
« Svar #1: 02 Apr 2006, 18:04 »

Puha, det var en lang artikel  Shockeret.
Der er mange interessante emner i den, synes jeg. Specielt Farmerklubber og fodboldskoler er noget jeg savner, og som jeg håber kommer med i fremtiden. Og jeg håber også at vejret bliver forbedret, da det virkelig ingen nytte har lige pt. imo.

Træningssystemet er jeg dog meget glad for i FM 2006. Dette system håber jeg de fortsætter med i en tid endnu, da jeg virkelig synes det er godt. Smiley

Jeg kommer med et længere svar i aften, da jeg lige skal færdiggøre en opgave Smiley

Hawkins
FmFreaks' Venner
*

« Svar #2: 02 Apr 2006, 18:12 »

jeg er personligt også glad for det nuværende træningssystem. Det er ikke specielt realistiskt, men det hjælper mig til at gøre spillerne bedre, og jeg må indrømme at lige træningsdelen finder jeg for kedelig til at den behøver at være realistiskt, når det betyder at jeg skal bruge mere tid på den.

Jeg trak dog lidt på smilebåndet, da jeg læste om det med vejret. Jeg kan lige forestille mig at min spiller bliver spillet fri, og lige som han skal til at skyde, tager bolden et underligt hop, og ryger lige til keeperen, og jeg sidder og forbander spillet langt væk. Eller at der kommer en blød triller til keeperen, men den så rammer en knold i banen og hopper over benet ligesom han skal til at sparke den, og går ind. Det er set og sket før Opstemt

Ellers nogle rigtig gode forslag, især den med medierne, vil jeg MEGET gerne have! SI burde sende en af deres fremragende oversættere herind og læse artiklen for idéer

Citat af: g00n
Jeg holder aldrig op med at undres over folk, som tror at et internetforum på nogen måde er et demokrati, at man har ytringsfrihed, eller at det kan fungere som en retssal i praksis.

Frede-t
Lilleputspiller
*

« Svar #3: 02 Apr 2006, 18:17 »

Hvornår ukommer det?

Visca el Barca!

Hawkins
FmFreaks' Venner
*

« Svar #4: 02 Apr 2006, 18:19 »

Hvornår ukommer det?

Der er selvfølgelig ingen dato på endnu, og det skal du heller ikke forvente før engang i efteråret

Jeg holder aldrig op med at undres over folk, som tror at et internetforum på nogen måde er et demokrati, at man har ytringsfrihed, eller at det kan fungere som en retssal i praksis.

Beee
Førsteholdsspiller

« Svar #5: 02 Apr 2006, 20:07 »

ved ikke om i har spillet fifa manager ? men efter en kamp i det, er der 3-4 medier der spørg hvad man synes om kampen, eller om en debutant osv. i hvret fald noget der har med den kam p at gøre, som man lige har spillet.. MAn kan så selv vælge hvilken af dem man vil svare på..

Hvilket os er meget realistisk..
Den feature kunne jeg godt tænke mig at se i 2007

wirenfeldt
Gæst

« Svar #6: 02 Apr 2006, 21:14 »

Ville det ikke være en idé at kontakte nogle engelsk-lærere? Altså, nogle fra gymnasiet? Man skal jo bare sige at de vil få lidt penge for at lave en oversættelse, og evt. et gratis spil hvis de er intereseret i det? kan jo være at de har et barnebarn eller barn?
Det med indendørs cups ville være en god idé, måske skulle det også være en mulighed i spillet, altså så man kan ansøge om at få indendørsbaner så man kan træne på dem om vinteren, hvis man ikke vil syd på..

Sunbao
FmFreaks Crew
(Ejer)
*

« Svar #7: 02 Apr 2006, 21:35 »

Hvornår ukommer det?

Jamen nu plejer jeg jo at at ramme rigtigt med mine bud på udgivelsesdatoerne, så jeg vil da byde ind på fredag den 27. october eller fredag den 3. november, som udgivelsesdato.

Hawkins
FmFreaks' Venner
*

« Svar #8: 03 Apr 2006, 19:11 »

Ville det ikke være en idé at kontakte nogle engelsk-lærere? Altså, nogle fra gymnasiet? Man skal jo bare sige at de vil få lidt penge for at lave en oversættelse, og evt. et gratis spil hvis de er intereseret i det? kan jo være at de har et barnebarn eller barn?
Det med indendørs cups ville være en god idé, måske skulle det også være en mulighed i spillet, altså så man kan ansøge om at få indendørsbaner så man kan træne på dem om vinteren, hvis man ikke vil syd på..

Du kan finde elever i 9. klasse i folkeskolen der kan bedre engelsk end dem der har oversat...

Beee
Førsteholdsspiller

« Svar #9: 04 Apr 2006, 17:02 »

i det nye synes jeg også at man skulle kunne bygge nogen talentskoler rundt omkring i verden.

søgaard
Gæst

« Svar #10: 07 Apr 2006, 21:05 »

Ville gerne have som tidligere sagt her.. en mere realistisk Medie... For her i 2006 er de hvert fald ikk særlig interesseret i ens hold eller en selv i almindelighed... Jeg kunne også godt tænkte mig at der kom lidt mere om en selv.. altså manageren.. noget med noget privatliv.. ikk det helt store... men lidt med at der ku stå man havde kone og børn... bar for at gøre det lidt mere realistisk.. Opstemt

Dusty78DK
Manager

« Svar #11: 10 Apr 2006, 09:35 »

Jeg vil med glæde lave en bedre oversættelse hvis jeg får penge for det ... bare først når jeg er færdig med mit speciale.  funny   funny   funny

jensen_6
Gæst

« Svar #12: 18 Apr 2006, 20:17 »

er enig med ham der siger det med kommentare efter kampen ligesom i fifa manager 2006, men synes det kunne være alt for sindsygt hvis der kom 3 D i stedet for 2 D. da jeg synes det giver en bedre muglihed for at vurdere sine egne spillere... men er der nogen der ved hvad der bliver ændret??

Bobby Charlton
Gæst

« Svar #13: 18 Apr 2006, 20:35 »

"Det bliver som det bliver" sagde Magnus den Store "Gud". Vise ord, og manaen faldt fra himlen ned.

Tant og fjas til side. Min forventninger til FM2007 er høje. FM2006 var glimrende, og eftersom SEGA og Sports Interactive har en glimrende stab af medarbejdere, så kan det kun blive minimum en tand bedre, oder was?

Zone 43
Manager

« Svar #14: 18 Apr 2006, 20:37 »

Du kan finde elever i 9. klasse i folkeskolen der kan bedre engelsk end dem der har oversat...

og elever i 10. som er værre  crazy

Jeg ved, de har sagt, det er en stor ting for Brøndby. Men det er satme også en stor ting for mig
 - Daniel Agger.

Sider: [1] 2 3 ... 6 Udprint 

This site is not endorsed by Sports Interactive or SEGA and is intended for entertainment purposes only. « More Info »
©2005-2018, FmFreaks.dk
                                         Forum Powered by SMF 1.0.5 · SMF ©2001-2010