home forum contact

Velkommen
Gæst
Søg

SENEST AKTIVE EMNER
Glemt din kode?
Registrer
Dato Forfatter Forum Emne
I dag kl. 09:41:44 andersnomanni Træningsbanen Taktikker FM24
03 Feb 2025, 22:56 g00n Blogs Minimalistic 2020
26 Jan 2025, 14:30 NAsMaR Blogs Lutz Pfannenstiel FM22...
24 Jan 2025, 19:17 ydersog Klubsøgnin... Brighton & Hove Albion
21 Jan 2025, 13:54 andersnomanni Blogs SAF Challenge
14 Jan 2025, 13:54 Sirstaal Spillersøg... Spillererfaring
01 Jan 2025, 09:52 hoeven Træningsbanen En Libero taktik - Dis...
Antal Registrerede Brugere: 23502
  0 Brugere, 1063 Gæster Online.

Nyeste Bruger: brukens5434
FORUM
+  FmFreaks Forside
|-+  Forum: Andre Managerspil
| |-+  Nostalgi
| | |-+  Kategori: Blogs fra de ældre udgaver
| | | |-+  PAUSE FmFreaks - Storhedstiden kommer PAUSE
0 Brugere og 11 Gæster læser i øjeblikket dette emne.
Sider: 1 ... 19 20 [21] 22 23 ... 29 Udprint
Forfatter Emne: PAUSE FmFreaks - Storhedstiden kommer PAUSE  (Læst 58898 gange)
BenMusalho
Gæst

Sv: FmFreaks - Lad kampen begynde
« Svar #300: 11 Jun 2008, 20:40 »

Istedet alle spørger efter SS af dem selv hele tiden, hvorfor kommer du (BenM) så ikke med SS af alle sammen f.eks. to gange om året? Det kunne f.eks. 1/2 og 1/9. Smiley

EDIT: Og så tror jeg at jeg hver gang det bliver sommer så tager jeg et ss af alle spillerne og så behøves jeg ikke tage hver dag? Smiley Hvad synes I om det?

Smiley Tunge

kasperbp12
Manager

« Svar #301: 12 Jun 2008, 14:42 »

kommer der en update idag?

BenMusalho
Gæst

« Svar #302: 12 Jun 2008, 20:40 »

07/09-08

AC Horsens vs. FmFreaks

1. halvleg

Ujjjj! Gosser er tæt på at heade FmFreaks foran efter bare 4 minutter!
Phoenix header bolden på overliggeren efter et hjørnespark!! NEEEEEEEEEJJJJJ! Efter 11 min. scorer Rasmussen til 1-0 for Ac Horsens! Rigtig, rigtig ærgeligt efter en ellers god start. Målet faldt efter et hjørnespark..

3 Minutter senere får Algreen et fortjent gult kort for at tackle phillipo. GODT DØMT DOMMER! Lidt efter redder Nyysted fantastisk efter et skud af Robbie Russell. Så går det bare fantastisk for FmFreaks. Efter et par rigtig gode skud, men også et par gode redninger af Jochumsen scorer phoenix efter 28 min.!!

JAAAAAAAAAAAAAAAAAA AAA! 1-1.. Sådan phoenix. Så skal resultatet bare holdes. Super redning endnu en gang Nyysted!! Neeeej! SKIDE tæt på for Gosser. ØV. Det var ellers en kæmpe chance...

2. Halvleg

Gosser sparker bolden over mål efter flot opspil. Fantastisk spillet igennem!
Nyysted med en fantastisk redning! Han kaster sig helt ud og får fingerspidserne på bolden, selvom den sad helt oppe ved målhjørnet.

Trequartista er rigtig tæt på at bringe FmFreaks foran.
5 min. senere, efter 65 minutter, modtager McI og hasselnuzz gult kort. Lorte dommer. Fantastisk redning Nyysted! GENIALT!

Så modtager Elanga gult kort. Minuttet efter også phillipo, og endnu et minut efter så er det Gossers tur. 3 gule kort på 3 minutter!!
Øv. Den endte 1-1 på trods af at vi dominerede. Men det er dog et godt resultat, i forhold til at det var Horsens.

Den blev slet ikke ligesom de andre updates. Tror det mere bare er spændende at høre om hvordan det går, så kvaliteten vil falde og der vil komme flere updates. Så går det også hurtigere for mig. Er det okay, eller skal jeg gå tilbage til den gamle metode ??

« Seneste Redigering: 12 Jun 2008, 20:59 af BenMusalho » Logged

BenMusalho
Gæst

« Svar #303: 12 Jun 2008, 20:43 »

Ja crazy MÅSKE kommer der én til i dag Smiley Kan dog ikke love noget. Peace

kasperbp12
Manager

« Svar #304: 12 Jun 2008, 20:50 »

jeg synes det er helt iorden den måde der!

Bave
Gæst

« Svar #305: 12 Jun 2008, 20:52 »

Jeg synes det er bedre på denne måde når det også er nemmere for dig

GHERTESTEAS
Gæst

« Svar #306: 12 Jun 2008, 20:53 »

Synes desværre det er meget rodet, og ikke så spændende at læse kampene på den måde Skuffet

BenMusalho
Gæst

« Svar #307: 12 Jun 2008, 20:59 »

Synes desværre det er meget rodet, og ikke så spændende at læse kampene på den måde Skuffet
Okay. Vil prøve at gøre det knap så rodet næste gang. Dog ikke helt perfekt, da det ser ud til at andre godt kan lide det.

Peace

BenMusalho
Gæst

« Svar #308: 12 Jun 2008, 21:08 »

Så har VesperGT ordnet afstemning for mig.. Hvad synes I ??

kasperbp12
Manager

« Svar #309: 13 Jun 2008, 16:43 »

BenMusalho
Gæst

« Svar #310: 13 Jun 2008, 16:44 »

Skal spille kamp så det er ikke sikkert Smiley

Møller
Gæst

« Svar #311: 13 Jun 2008, 16:47 »

Synes generelt ikke om den her blog, der er for meget: JAAAAAAA osv.

BenMusalho
Gæst

« Svar #312: 13 Jun 2008, 20:51 »

Synes generelt ikke om den her blog, der er for meget: JAAAAAAA osv.
I starten lavede jeg dem som en normal blog. I sidste update prøvede jeg dog at ændre stilen så der kom flere updates. Har også spurgt folk om De synes jeg skal gå tilbage til den gamle stil, og indtil videre ser det ud som om at folk vil have det på den gamle måde. Så det bliver nok mere normalt næste update.
 Smiley

Barca-freaken
Gæst

« Svar #313: 13 Jun 2008, 23:33 »

nogen der kan guide mig i at lave en manager med et hjemmestrikket hold

BenMusalho
Gæst

« Svar #314: 14 Jun 2008, 12:04 »

Har lige lånt topbanneret som blog-banner..

Stort nederlag til AB

Her til aften skulle AB forsøge at få point mod overraskende FmFreaks. De fik også en fantastisk start.

2 Min. inde i kampen spiller Mathias Gravesen den i fødderne på Elvis. Elvis vender rundt og lægger en bolden i dybden til Henrik Olsen som iskoldt sparker bolden forbi Nyysted. 1-0 efter 2 minutter - fantastisk start for AB!

8 min. senere kommer AB på 2-0. Endnu en gang er det Gravesen som lægger en perfekt aflevering. Heinze lægger den videre til Wozniacki første gang og bolden kanoneres op i målhjørnet.
2 min. efter skulle kampen vise sig at være lukket og slukket. Muhammed Akinci spiller 1-2 med Wozniacki. Han modtager bolden igen og triller bolden ind bag en fremstormende Nyysted. 3-0 efter bare 12 minutter. En øretæve var på vej.

Efter 20 minutter skulle Gosser dog vise sig at være i målform. Krellz bryder Cevallos' aflevering midt på banen, rykker frem, lægger bolden ind i panden på Gosser. Og så står den 3-1. En fantastisk kamp indtil videre.
Inden pausen faldt der ét enkelt mål mere. Det var phillipo der begik straffespark. Henrik Olsen placerede bolden på pletten og så stod den 4-1 ved pausen.

10 minutter inde i anden halvleg begår Krellz frispark som bagerste mand på Wozniacki. Han modtager fuldt fortjent et direkte rødt kort af dommer Henrik Funder Kristensen. FmFreaks kunne dog godt klare sig uden midtstopperen. For bare 5 min. senere dribler phoenix forbi 2 mand og spiller bolden lige ind i fødderne på Gosser der stille og roligt kan sparke bolden i kassen. 4-2!! Det så dermed ud til at ende 4-2 til AB. Det skulle det dog ikke da Mathias Gravesen et par minutter inde i overtiden scorer efter et flot kontra-angreb. Så den endte altså 5-2 til AB, lørdag den 13 september 2008. En flot sejr.

Ps. Hvis nogen har lyst til at lave et topbanner så vil jeg blive sindsyg glad!! Smiley

Sider: 1 ... 19 20 [21] 22 23 ... 29 Udprint 

This site is not endorsed by Sports Interactive or SEGA and is intended for entertainment purposes only. « More Info »
©2005-2018, FmFreaks.dk
                                         Forum Powered by SMF 1.0.5 · SMF ©2001-2010