home forum contact

Velkommen
Gæst
Søg

SENEST AKTIVE EMNER
Glemt din kode?
Registrer
Dato Forfatter Forum Emne
12 Maj 2025, 10:08 g00n Blogs Minimalistic 2020
10 Maj 2025, 20:54 szukizek Blogkonkur... Blogkonkurrencen 2025 ...
26 Apr 2025, 20:24 Beckham23 Omklædning... Sommer opdatering
09 Apr 2025, 19:48 andersnomanni Blogs SAF Challenge
04 Apr 2025, 14:43 valverde4ever Pro Cyclin... Cycling Career - Kan d...
27 Mar 2025, 15:21 NAsMaR Blogs Lutz Pfannenstiel FM22...
17 Mar 2025, 14:40 szukizek Træningsbanen Fm Tweak
Antal Registrerede Brugere: 23569
  0 Brugere, 641 Gæster Online.

Nyeste Bruger: Lavilldrymn
FORUM
+  FmFreaks Forside
|-+  Forum: Andre Managerspil
| |-+  Nostalgi
| | |-+  Kategori: Blogs fra de ældre udgaver
| | | |-+  PAUSE FmFreaks - Storhedstiden kommer PAUSE
0 Brugere og 1 Gæst læser i øjeblikket dette emne.
Sider: [1] 2 3 ... 29 Udprint
Forfatter Emne: PAUSE FmFreaks - Storhedstiden kommer PAUSE  (Læst 64688 gange)
vesperGT
Manager

PAUSE FmFreaks - Storhedstiden kommer PAUSE
« : 05 Jun 2008, 10:00 »

Slutspilsoprykning fra 2. division Øst
« Seneste Redigering: 21 Jun 2008, 17:18 af vesperGT » Logged

vesperGT
Manager

Sv: FmFreaks - Mod SAS-Liga'en
« Svar #1: 05 Jun 2008, 10:03 »

Okay, der er lige nogle ting jeg skal have på det rene:

1) Denne blog er ren og skær underholdning, da jeg kun fik lyst til at gøre det, da jeg så hvor go’ jeg selv er i spillet.

2) Min Brøndby blog vil få første prioritet, så der kan godt gå tid mellem updates heri.

3) Grafikken i denne blog vil der ikke være særlig meget af, men SS’s kan komme på opfordring, hvis der skulle være sådanne nogle.

4) Udover det kommer det hen af vejen….

Det er kun hygge det her, men lad os se hvor det ender:

Velkommen til Stadium of Freaks!

Åh ja, hvor skal man starte…. Ved begyndelsen, ved midten, lidt over, lidt under, ved slutningen, eller før begyndelsen, endnu inden det hele begyndte…..

--------------------------

Vi starter sgu dér! Thumbs Up

Efter at have snakket med Sunbao og underskrevet mine kontrakter, samt andre papirer vedrørende mit arbejde i klubben der har til huse i Stadium of Freaks i udkanten af Storkøbenhavn, vendte jeg mig mod spillerne og sagde at de selv skulle finde på en øvelse, hvor de mente at jeg så deres kvaliteter bedst, og en flok boldspillere kan vel for fa’en ikke finde på noget bedre end ja netop; Spille fodbold. Så efter en hel dag med spil hvor jeg også selv deltog, kunne jeg med største tilfredshed i stemmen se at den suverænt bedste spiller i truppen er en spiller ved navn phoenix (Mig selv hvis nogle skulle være i tvivl crazy) som er boksspiller. Dette skulle vise sig at holde stik da vi fik Aab på besøg et par dage efter min tiltrædelse. Godt nok tabte vi kampen 5-2, men phoenix viste sig enorme potentiale ved at score kampens første mål, på smuk forarbejdning af af BlaZZo fra den centrale midtbane.

Efter kampen snakkede jeg med Sunbao, hvor vi drøftede et muligt link til en større klub i Danmark, så vi kan få blandet potentialet i klubben med noget lånt blod, så vi allerede i første sæson kan rykke op i næste division.

Sunbao tyggede herefter grundigt på idéen og efter nogle dage, kom han med denne liste:

FCK, Lyngby og AB.

Dette var på trods af mit hjerte der er Gul-blåt (Læs: Brøndby) ikke det store spørgsmål, og dagen efter stødte jeg på Flemming Østergaard ude på parkeringspladsen foran stadion efter et pressemøde, hvor Sunbao og føromtalte Don Ø havde offentliggjort et samarbejde mellem klubberne. Don Ø hilste på mig, vi fik en lille snak, og til sidst spurgte jeg ham om han ville overveje at leje Lasse Qvist ud til os, da han ikke har en chance hos FCK’s førstehold på dette tidspunkt af sæsonen. Dette ville han snakke med Ståle om:

FmFreaks lejer Lasse Qvist!

Derudover er Mike Jensen fra Brøndby lejet for hele sæsonen.

Den startende 11’er!

BenMusalho
Gæst

« Svar #2: 05 Jun 2008, 10:04 »

Niiiiice Thumbs Up Bliver spændende at følge sidens tur mod toppen Peace .. Vil dog helst gerne se at smilies'ne (stav?) bliver fjernet i næste udpate Grin Fint skrevet, og er fuldstændig ligeglad med grafikken. Bare det er godt skrevet.
KIU
« Seneste Redigering: 05 Jun 2008, 10:21 af BenMusalho » Logged

vesperGT
Manager

« Svar #3: 05 Jun 2008, 10:06 »

Niiiiice Thumbs Up Bliver spændende at følge sidens tur mod toppen Peace .. Vil dog helst gerne se at smilies'ne (stav?) bliver fjernet i næste udpate Grin Fint skrevet, og er fuldstændig ligeglad med grafikken. Bare det er godt skrevet.
KIU

jeg lover der ikke kommer nogle smiley's i næste update

andersfa123
Gæst

« Svar #4: 05 Jun 2008, 10:50 »

Ser godt ud!
Bliver spændene at se hvor langt du kommer med os, dog skal smileysne fjernes Smiley

KIU Thumbs Up

vesperGT
Manager

« Svar #5: 05 Jun 2008, 10:52 »

Ser godt ud!
Bliver spændene at se hvor langt du kommer med os, dog skal smileysne fjernes Smiley

KIU Thumbs Up

Takker for comment'en Thumbs Up

Nyysted
Landsholdsspiller

« Svar #6: 05 Jun 2008, 10:54 »

Nice! Især fordi jeg starter på mål! Opstemt

I ain't playin', nigga

vesperGT
Manager

« Svar #7: 05 Jun 2008, 10:54 »

Nice! Især fordi jeg starter på mål! Opstemt

Du står som en sikker sidste skanse

thomasmoll
Landsholdsspiller

« Svar #8: 05 Jun 2008, 11:03 »

Fin nok start, bare ikke så fedt du køber spillere til klubben. ville være fedest hvis du KUN beholdte "os". men jeg vil da læse med.

vesperGT
Manager

« Svar #9: 05 Jun 2008, 11:04 »

Fin nok start, bare ikke så fedt du køber spillere til klubben. ville være fedest hvis du KUN beholdte "os". men jeg vil da læse med.

Jeg har skam forholdt mig passivt..... Det er klubberne der er kommet til mig Smiley

Zulue
Manager

« Svar #10: 05 Jun 2008, 11:49 »

Nu er jeg egentlig lidt ligeglad, men når man laver en database, og spiller med alene opdigtede spillere, så er det da klart sjovest, hvis man holder sig til de spillere og ikke køber "normale". Smiley

vesperGT
Manager

« Svar #11: 05 Jun 2008, 12:01 »

Nu er jeg egentlig lidt ligeglad, men når man laver en database, og spiller med alene opdigtede spillere, så er det da klart sjovest, hvis man holder sig til de spillere og ikke køber "normale". Smiley

Igen, jeg har IKKE købt originale spillere, men tværtimod LEJET dem fra klubber der har SPURGT mig.....

Bortset fra det, synes jeg de har hævet niveauet, og vi vil vel alle sammen se FmF i SAS-Liga'en og tage den derfra Huh

Right Huh

Matigol
Landsholdsspiller

« Svar #12: 05 Jun 2008, 12:03 »

Igen, jeg har IKKE købt originale spillere, men tværtimod LEJET dem fra klubber der har SPURGT mig.....

Bortset fra det, synes jeg de har hævet niveauet, og vi vil vel alle sammen se FmF i SAS-Liga'en og tage den derfra Huh

Right Huh

Hvor er jeg henne  Shockeret Shockeret
- Lyder rigtig spændende - synes som de andre at det var sjovere hvis du købte "os" Peace

SoAP
Gæst

« Svar #13: 05 Jun 2008, 12:24 »

kan man evt. få ss af spillertruppen?

vesperGT
Manager

« Svar #14: 05 Jun 2008, 14:01 »

kan man evt. få ss af spillertruppen?

Ja, det får du i næste update Thumbs Up

Sider: [1] 2 3 ... 29 Udprint 

This site is not endorsed by Sports Interactive or SEGA and is intended for entertainment purposes only. « More Info »
©2005-2018, FmFreaks.dk
                                         Forum Powered by SMF 1.0.5 · SMF ©2001-2010