home forum contact

Velkommen
Gæst
Søg

SENEST AKTIVE EMNER
Glemt din kode?
Registrer
Dato Forfatter Forum Emne
I går kl. 19:04:23 Brodtgaard Challenges The real SAF Challenge
20 Nov 2024, 11:53 ydersog Klubsøgnin... Brighton & Hove Albion
19 Nov 2024, 11:24 Lars Pedersen Omklædning... Ang. Spcs
14 Nov 2024, 20:58 andersnomanni Blogs SAF Challenge
24 Okt 2024, 21:05 Broen13 Blogs Rejsen gennem Portugal
24 Okt 2024, 17:05 Bubbles Blogs #2 - Et sidste save - ...
17 Okt 2024, 23:31 Svartowiz Omklædning... Sommer opdatering
Antal Registrerede Brugere: 23453
  2 Brugere, 1195 Gæster Online.

Nyeste Bruger: Seraphinang
FORUM
+  FmFreaks Forside
|-+  Forum: Andet
| |-+  Kategori: Børnehaven
| | |-+  Dagens Citat:
0 Brugere og 19 Gæster læser i øjeblikket dette emne.

Afstemning
Spørgsmål:  Turéll var kongen?
Ja
- 33 (12,3%)
Nemlig!
- 15 (5,6%)
Enig!
- 10 (3,7%)
Selvfølgelig!
- 9 (3,4%)
Kender ham ikke
- 83 (31%)
Det er muligt, at han i et enkelt tilfælde, ikke var kongen
- 32 (11,9%)
Vel er han ej!
- 86 (32,1%)
Antal Stemmer: 268

Sider: 1 [2] 3 4 ... 41 Udprint
Forfatter Emne: Dagens Citat:  (Læst 175631 gange)
Fremad A fan
Lilleputspiller
*

Sv: Dagens Citat:
« Svar #15: 08 Okt 2005, 13:40 »

Fra Nødebo Præstegård (Drengene fra Brasilien)

Er det jul nu far? Ho Ho din tvetydige satan.

SaneSoul
Landsholdsspiller

« Svar #16: 09 Okt 2005, 21:19 »

Fra Nødebo Præstegård (Drengene fra Brasilien)

Er det jul nu far? Ho Ho din tvetydige satan.

Casper & Drengene fra Brasilien Thumbs Up

You know what 'FEAR' stands for? It stands for 'False Evidence Appearing Real.' It's the darkroom where Satan develops his negatives.

torkR
Førsteholdsspiller

« Svar #17: 09 Okt 2005, 21:21 »

Hvad er meningen med dette indlæg Opstemt?

SaneSoul
Landsholdsspiller

« Svar #18: 09 Okt 2005, 21:25 »

Det lyder ganske fornuftigt, men for at jeg får mest ud af det vil jeg gerne have at du forklarer, hvordan du tolker citatet.

Jeg tolker det meget konkret. Folk som Bush og hans terroristiske fjender har et sort/hvidt syn på verden (ved at tale om universel godhed og ondskab). Derfor kan de være "so certain of themselves", fordi "de har det endegyldige svar" på hvordan tingene skal være.
Problemet er at verden er en langt mere kompleks størrelse hvor folk ikke er 100% onde eller gode. Ved at tage disse betragtninger med i sine overvejelser vil man ofte tvivle på sine beslutninger fordi de måske gavner nogen, men skader andre.

You know what 'FEAR' stands for? It stands for 'False Evidence Appearing Real.' It's the darkroom where Satan develops his negatives.

SaneSoul
Landsholdsspiller

« Svar #19: 10 Okt 2005, 01:39 »

I bought some powdered water but I don't know what to add
- Steven Wright

funny

Niels
Reserveholdsspiller

« Svar #20: 10 Okt 2005, 07:21 »

Chresten Poulsgaard (tidligere "politiker" for "partiet" Fremskridtspartiet): "Dansk er for lille et sprogområde til at have en ballet!"

SaneSoul
Landsholdsspiller

« Svar #21: 10 Okt 2005, 07:25 »

Chresten Poulsgaard (tidligere "politiker" for "partiet" Fremskridtspartiet): "Dansk er for lille et sprogområde til at have en ballet!"

Er Kresten Poulsgaard ikke ham den gamle sømand som man på tv ikke kan få ladt være med at bande eller er det den forkerte jeg tænker på? Grin

Bademesteren
Manager

« Svar #22: 10 Okt 2005, 09:14 »

Er Kresten Poulsgaard ikke ham den gamle sømand som man på tv ikke kan få ladt være med at bande eller er det den forkerte jeg tænker på? Grin

Det er ikke den samme, men kan selvfølgelig ikke lige komme på, hvad sømanden hedder.

Ved dog, at han efter sin politiske karriere startede op som restauratør.

Kom lige i tanke om, at han vidst nok hedder Hansen, men fornavn er jeg ikke kommet på.
« Seneste Redigering: 10 Okt 2005, 09:44 af Bademesteren » Logged

SaneSoul
Landsholdsspiller

« Svar #23: 10 Okt 2005, 10:02 »

Ja ok ham jeg tænker på er også en del mere venstre-orienteret end fremskridtspartiet Smiley

tim
Gæst

« Svar #24: 10 Okt 2005, 17:29 »

"En fransk klubkammerat, har tidligere fortalt mig, at hvis man bærer AC Milans trøje, så ved man at man har haft succes. Det er noget som får en til at tænke."

William Gallas, Chelsea.

LosCules
Gæst

« Svar #25: 10 Okt 2005, 17:33 »

LOL hvor ugenialt af Gallas der!

Niels
Reserveholdsspiller

« Svar #26: 10 Okt 2005, 20:12 »

Preben Møller Hansen - hans parti hed Fælles Kurs, og selv om det var venstreorienteret (det var vist bare forvirret), stillede Glistrup engang op i forbindelse med deres liste til et Folketingsvalg.

Kom til at tænke på Groucho Marx, der engang sagde: "Jeg ønsker på ingen måde at være medlem af en klub, der gerne vil have sådan en som mig som medlem!"

Fremad A fan
Lilleputspiller
*

« Svar #27: 10 Okt 2005, 21:49 »

Benny Hill: "The odds against there being a bomb on a plane are a million to one, and against two bombs a million times a million to one. Next time you fly, cut the odds and take a bomb."

og hvordan kun.ne jeg dog glemme at det hed Casper & Drengene fra Brasilien. undskyld undskyld det var godt nok en grim fejl

SaneSoul
Landsholdsspiller

« Svar #28: 10 Okt 2005, 22:42 »

og hvordan kun.ne jeg dog glemme at det hed Casper & Drengene fra Brasilien. undskyld undskyld det var godt nok en grim fejl

Det var ikke en rettelse. Jeg forsøgte blot med smileyen at tilkendegive min mening om selve programmet.

Fremad A fan
Lilleputspiller
*

« Svar #29: 10 Okt 2005, 22:45 »

det var det sådan set heller ikke set som, jeg er bare skuffet over at jeg ikke kunne huske det, andet ligger der sq ikke i det

Sider: 1 [2] 3 4 ... 41 Udprint 

This site is not endorsed by Sports Interactive or SEGA and is intended for entertainment purposes only. « More Info »
©2005-2018, FmFreaks.dk
                                         Forum Powered by SMF 1.0.5 · SMF ©2001-2010