Velkommen
Gæst
SENEST AKTIVE EMNER
Dato
Forfatter
Forum
Emne
I dag
kl. 10:26:46
Broen13
Challenges
The real SAF Challenge
20 Nov 2024, 11:53
ydersog
Klubsøgnin...
Brighton & Hove Albion
19 Nov 2024, 11:24
Lars Pedersen
Omklædning...
Ang. Spcs
14 Nov 2024, 20:58
andersnomanni
Blogs
SAF Challenge
24 Okt 2024, 21:05
Broen13
Blogs
Rejsen gennem Portugal
24 Okt 2024, 17:05
Bubbles
Blogs
#2 - Et sidste save - ...
17 Okt 2024, 23:31
Svartowiz
Omklædning...
Sommer opdatering
Antal Registrerede Brugere:
23454
1 Bruger, 1173 Gæster Online.
Nyeste Bruger:
concordemayfai...
FORUM
FmFreaks Forside
Forum: Andet
Kategori: Baren
Bedste/værste drukhistorier
0 Brugere og 8 Gæster læser i øjeblikket dette emne.
Sider:
1
2
[
3
]
4
5
...
19
Forfatter
Emne: Bedste/værste drukhistorier (Læst 62321 gange)
verdenskrig
Manager
Sv: Bedste/værste drukhistorier
«
Svar #30:
31 Maj 2008, 23:25 »
Citat af: Yessir 31 Maj 2008, 23:07
Sjoveste drukhistorie, involverer Korea, gavmilde gangstere, karaoke, strippere &
ludere
.
Ups den havde jeg lige glemt
Citat af: Yessir 31 Maj 2008, 23:19
VK - Man har ikke været fuld før man har været sammen med en klam pige
Åhh de minder fra IN, og deres toilet.
So fucking true
Og det var enda til forrige gym fest.. Der kan man sku tale om bundsnavning
Ifølge min ven som så det (Ja ved jeg ikke er god til at skjule det
) åd vi nærmest hinanden
Jeg siger hele sandheden, kun sandheden, og altid sandheden
Citat af: verdenskrig 29 Jun 2012, 15:34
men den tyske talentmasse er så enorm at jeg tror på et VM guld om to år
SLEORT
Landsholdsspiller
«
Svar #31:
31 Maj 2008, 23:44 »
Har lige tre på stående fod.
1: I sommers var jeg til en fest, dagen inden jeg skulle på min næstsidste arbejdsdag, inden jeg sagde op, som ovenikøbet begyndte kl. 7 om morgenen! Jeg bliver rigtig heftigt fuld denne aften, og på et tidspunkt spørger en pige om hun må vokse mine MEGET behårede ben, hvilket jeg selvfølgelig i min brandert accepterer. Det resulterer en masse klistret voks, jeg ikke kunne få af. Ca. mellem 3 og 4 beslutter jeg mig så for at tage med en kammerat hjem, da hans mor kom og hentede ham, og hun ville gerne køre mig hjem. Var meget tæt på at brække mig i bilen. Jeg kommer så hjem ved 4-tiden, og formår utroligt nok at få stillet vækkeuret, og lægger mig ellers til at sove nogle timer. Jeg vågner til tiden, og føler mig virkelig superklam, med voksen på benet, og meget svedig. Bruger min superfede Suzuki FZ til at transportere mig, men finder ud af at jeg har glemt min jakke, og dermed mine nøgler, til festen. Heldigvis er min lås fucked up, så får den startet med en almindelig spisekniv, og kommer dermed på arbejde med den i hånden, må have set sjovt ud... Var stadig godt stiv da jeg møder på arbejde, og efter et par timer, får jeg besked på at tage hjem, og aldrig mere møde op i den tilstand. Hmmm, der resterede så også kun én arbejdsdag
Fuck det gjorde godt med et bad.
2: Igen i sommers, er endnu en gang til en fest, og vi er en del gutter som skal sove hos en kammerat som bor lige ved siden af festen. Det var en fødselsdag, så vi var et par stykker som var gået sammen om nogle flasker sprut til den stakkels pige. Umiddelbart inden festen beslutter vi dog os for at drikke skidtet, og møde tomhændede op
Bunden er derfor lagt, og med en efterfølgende god fest, blev vi hammerstive. Vi tager hjem til kammeraten, men en ven og jeg beslutter os for at det måske ikke helt var nok, så vi iklæder os sko, boksershorts, omvendt jakke og henholdsvis umbrellos (den der mexicanske hat) og knallerthjelm, og så selvfølgelig en øl! På vejen tilbage begynder vi mystisk nok at snakke om filmen "Hooligans", og ender med at synge "Forever blowing bubbles". Vi når tilbage, hvor de er igang med oprydningen, og hygger os vældigt. Resten af natten står på en superkort sofa, og kun en lille jakke som dyne, og ellers folk overalt. Næste morgen vågner en kammerat og jeg samtidig, og kan høre lyden af en anden kammerat vi havde fulgt tilbage tidligere, som brækker sig meget voldsomt. Vi kigger bare skummelt hinanden i øjnene, og lægger os igen til at sove.
3: Ikke så lang tid siden, var på besøg hos en kammerat her i Frankrig, og der gik sprut i den. Til sidst fik vi noget øl på 11,6%, og vi blev godt stive, og jeg ender selvfølgelig med at brække mig. Vi er på min kammerats værelse på 1. etage, og han er typen som kan leve uden at komme uden for hans værelse, så han var sjovt nok igang med at pisse ud af vinduet, som sædvanligt... Jeg beder ham flytte sig, og brækker mig ellers, alt imens jeg har følelsen af at blive pisset i håret, hvilket vi dog faktisk undgik! Desværre stod der en bænk under vinduet, og næste morgen kan vi høre hans far åbne et vindue ud for bænken, og ellers høre ham mumle "ooohhh, fait chier!", hvilket betyder noget i retning af "for helvede da også!". Vi kiggede bare på hinanden, og var færdige af grin.
«
Seneste Redigering: 31 Maj 2008, 23:48 af SLEORT
»
N17
Manager
«
Svar #32:
01 Jun 2008, 00:05 »
Har da også én jeg kan fortælle lidt om - har flere, men de kan komme senere...
Min storebror skulle giftes, så der var selvfølgelig arrangeret noget polterabend. Ikke noget vildt, andet end han skulle drikkes voldsomt i hegnet. Han boede på daværende tidspunkt i Farum, og vi skulle hente ham på stationen kl. 9.30, så der blev lige hældt et par øl ned mens vi ventede. Da han kommer ind på stationen bliver han klædt ud, og vi får et par øl mere, mens det går over torvet og ellers hjem til noget morgenmad.
Da vi sidder og får en smule morgenmad er klokken omkring 10. Nu skulle han virkelig drikkes under. Jeg sidder selv modsat af ham, og jeg og de to andre der er i den ende af bordet får drukket de første par flasker jägermeister og fishermann, så vi sender sønnen i huset ned efter tre flasker mere - samt noget mere fishermann. Vi er på daværende tidspunkt ved at være godt stive. Vi får drukket det næste, og jeg kan huske at jeg omkring kl. 11 går ud for at pisse. Derefter var der ikke flere der så mig den dag, da jeg åbenbart var gået hjem og i seng. På vej hjem har jeg så fået afvide, at jeg gik som en anden zombie midt ude på den mest trafikkerede vej i byen. Super fedt. Min jakke var helt hvid da jeg kom hjem - fandt jeg ud af da jeg vågnede kl. 19 indsmurt i bræk. Fucking klamt.
Da jeg vågner tjekker jeg min telefon. 43 opkald og en del telefonsvare beskeder, hvor over halvdelen er svinere for at være gået hjem.
Det skal så siges at min storebror var den eneste kloge, han valgte et par gange i løbet af timerne at gå ud og knække sig, mens vi var tre der endte hjemme i seng inden middagstid.
Der var desuden én der pissede i bukserne inden vi gik hjem, så han måtte ud for at skifte bukser. Men det var en fed "fest" - de to timer det varede
TOTTENHAM HOTSPUR FC
Hadet af mange - elsket af få
verdenskrig
Manager
«
Svar #33:
01 Jun 2008, 00:11 »
Syntes folk har det med at knække sig
Yessir
Manager
«
Svar #34:
01 Jun 2008, 00:44 »
Citat af: John Spurs 01 Jun 2008, 00:05
Min jakke var helt hvid da jeg kom hjem - fandt jeg ud af da jeg vågnede kl. 19 indsmurt i bræk. Fucking klamt.
Hvad farve havde den inden du kom hjem?
Har hørt om hvide jakker der bliver beskidte/sorte, men aldrig det omvendte...
N17
Manager
«
Svar #35:
01 Jun 2008, 00:45 »
Citat af: Yessir 01 Jun 2008, 00:44
Hvad farve havde den inden du kom hjem?
Den VAR sort - tror jeg har gået op af en kridtvæg noget af vejen eller sådan noget
TOTTENHAM HOTSPUR FC
Hadet af mange - elsket af få
Yessir
Manager
«
Svar #36:
01 Jun 2008, 00:46 »
Citat af: verdenskrig 31 Maj 2008, 23:25
Ups den havde jeg lige glemt
Det lyder som om du også har en god historie der, eftersom jeg ikke husker du var med mig til Korea
Yessir
Manager
«
Svar #37:
01 Jun 2008, 00:47 »
Citat af: John Spurs 01 Jun 2008, 00:45
Den VAR sort - tror jeg har gået op af en kridtvæg noget af vejen eller sådan noget
Det eddermame pivfrækt. Skal jeg huske næste gang mit hvide tøj får et eller andet på der ikke kan komme af.
jstoffer
Reserveholdsspiller
«
Svar #38:
01 Jun 2008, 00:53 »
Spurs.
Det var en seriøs brændert du havde været i der. Kender det alt for godt.
Jeg har mange rigtig historier jeg kan komme med, men er simpelthen for træt nu. Det skal lige siges at jeg arbejdede på et diskotek, som afrydder, bartender og leder gennem en årrække, så mange af historierne kommer derfra. Men lover at jeg nok skal komme med nogle gode nogle senere.
Right now, everything is going wrong for me - if I fell in a barrel of boobs, I'd come out sucking my thumb! - Ian Holloway Leicester City
Månedens blog Juli 2010.
Cencur
Manager
«
Svar #39:
01 Jun 2008, 01:28 »
Hmm.. Har også et par grimme historier, men det er ikke meget jeg kan huske, men prøver alligevel men den mindre vilde..
En ven og mig blev inviteret til en fest ude i en lillebitte by, hvor en fra skolen var alene hjemme. Min ven havde en cykel, men det havde jeg ikke, så jeg lånte en venindes, en helt ny cykel som kostede omkring 4000,-. Vi cyklede ud til denne fest og hyggede lidt. Senere på aftenen havde jeg ikke flere smøger, så jeg prøvede en nasse
Så sagde en at jeg fik EN enkelt hvis jeg bundede resten af vodkaen. Det var lidt under halvdelen tilbage i den, men jeg tænkte "What the fuck, det kan jeg sagtens klare" - Det gjorde jeg så og fik min smøg. Efter et par timer (som jeg ikke husker så godt) cyklede vi ned på stranden for at bade. Det var vistnok i juni måned eller lign. De andre sprang i vandet, men jeg havde sgu lidt svært ved at tage tøjet af... Så det endte med at jeg, med bukser og én sok på, sprang på min lånte cykel og cyklede hen af broen og direkte ned i vandet. Efter at jeg havde lagt og plasket lidt rundt, fiskede nogle af vennerne cyklen op og bad mig komme op, fordi vi skulle hjem igen.. Så jeg prøvede at tage tøj på, men med sand over det hele og både våd og stiv, så var det lidt svært, så jeg lod trøje, sko og sokker ligge dernede. Så hoppede jeg på cyklen, men efter 10 meter væltede jeg ned i grøften, hvor der var en helvedes masse brændnæller. Mine venner var cyklet i forvejen, men to kunne høre at jeg væltede, så de kom tilbage og fik mig op. Så prøvede jeg igen at cykle, men vætlede midt på vejen. Så ringede de efter en som kunne hente mig på en knallert
- Da vi senere så skulle hjem igen, begyndte vi at cykle.. Vi skulle igennem en kæmpe skov. Halvvejs kom der et sving som jeg overså, så jeg endte i et eletriskt hegn, hvor jeg lå og fik stød i et stykke tid, før min ven kom hen og fik mig løftet væk. Så cyklede vi videre og jeg væltede vistnok et par gange inden vi var hjemme. Først 500 meter før vi var hjemme hos ham, fik han den idé at det nok var bedst at vi skiftede cykel, for ellers ville jeg smadre den... Lidt sent at finde ud af det.
Da vi vågnede næste morgen, var det første min ven gjorde, var at brække sig i sengen
- Så gik vi ud for at se på cyklen... Fik jeg nævnt at jeg skulle betale 4000,- til en ny cykel, fordi den manglede diverse dele
En af de følgende dage kommer en historie om en brandøkse, et fredet træ og politihunde.
"I can resist everything except temptation."
- Igennem ild og vand for Brøndby IF.
verdenskrig
Manager
«
Svar #40:
01 Jun 2008, 01:29 »
Citat af: Yessir 01 Jun 2008, 00:46
Det lyder som om du også har en god historie der, eftersom jeg ikke husker du var med mig til Korea
Haha ja men det må vente til en anden dag
verdenskrig
Manager
«
Svar #41:
01 Jun 2008, 01:32 »
Citat af: Cencur 01 Jun 2008, 01:28
Hmm.. Har også et par grimme historier, men det er ikke meget jeg kan huske, men prøver alligevel men den mindre vilde..
En ven og mig blev inviteret til en fest ude i en lillebitte by, hvor en fra skolen var alene hjemme. Min ven havde en cykel, men det havde jeg ikke, så jeg lånte en venindes, en helt ny cykel som kostede omkring 4000,-. Vi cyklede ud til denne fest og hyggede lidt. Senere på aftenen havde jeg ikke flere smøger, så jeg prøvede en nasse
Så sagde en at jeg fik EN enkelt hvis jeg bundede resten af vodkaen. Det var lidt under halvdelen tilbage i den, men jeg tænkte "What the fuck, det kan jeg sagtens klare" - Det gjorde jeg så og fik min smøg. Efter et par timer (som jeg ikke husker så godt) cyklede vi ned på stranden for at bade. Det var vistnok i juni måned eller lign. De andre sprang i vandet, men jeg havde sgu lidt svært ved at tage tøjet af... Så det endte med at jeg, med bukser og én sok på, sprang på min lånte cykel og cyklede hen af broen og direkte ned i vandet. Efter at jeg havde lagt og plasket lidt rundt, fiskede nogle af vennerne cyklen op og bad mig komme op, fordi vi skulle hjem igen.. Så jeg prøvede at tage tøj på, men med sand over det hele og både våd og stiv, så var det lidt svært, så jeg lod trøje, sko og sokker ligge dernede. Så hoppede jeg på cyklen, men efter 10 meter væltede jeg ned i grøften, hvor der var en helvedes masse brændnæller. Mine venner var cyklet i forvejen, men to kunne høre at jeg væltede, så de kom tilbage og fik mig op. Så prøvede jeg igen at cykle, men vætlede midt på vejen. Så ringede de efter en som kunne hente mig på en knallert
- Da vi senere så skulle hjem igen, begyndte vi at cykle.. Vi skulle igennem en kæmpe skov. Halvvejs kom der et sving som jeg overså, så jeg endte i et eletriskt hegn, hvor jeg lå og fik stød i et stykke tid, før min ven kom hen og fik mig løftet væk. Så cyklede vi videre og jeg væltede vistnok et par gange inden vi var hjemme. Først 500 meter før vi var hjemme hos ham, fik han den idé at det nok var bedst at vi skiftede cykel, for ellers ville jeg smadre den... Lidt sent at finde ud af det.
Da vi vågnede næste morgen, var det første min ven gjorde, var at brække sig i sengen
- Så gik vi ud for at se på cyklen... Fik jeg nævnt at jeg skulle betale 4000,- til en ny cykel, fordi den manglede diverse dele
En af de følgende dage kommer en historie om en brandøkse, et fredet træ og politihunde.
Haha omfg!!!
Kan specielt godt lide den med brandenælderne, og det elektriske hegn.. For fanden det må have gjort nas
Cencur
Manager
«
Svar #42:
01 Jun 2008, 01:35 »
Havde mange små sår og blå mærker da jeg stod op næste morgen. Efter vi var stået op tog vi ned på den lokale burgerpusher, hvor jeg valgte at lægge an på en vens kæreste, sove og brække mig ude på toilettet og køre en scooter i smadder. Undskyld Lars
verdenskrig
Manager
«
Svar #43:
01 Jun 2008, 01:43 »
Citat af: Cencur 01 Jun 2008, 01:35
Havde mange små sår og blå mærker da jeg stod op næste morgen. Efter vi var stået op tog vi ned på den lokale burgerpusher, hvor jeg valgte at lægge an på en vens kæreste, sove og brække mig ude på toilettet og køre en scooter i smadder. Undskyld Lars
Haha cencur du har da forstået hvad druktur indebær.. Det er jo nærmest et krav at man skal komme til skade
Gad sku godt have set dig
Cencur
Manager
«
Svar #44:
01 Jun 2008, 01:44 »
Så skal du glæde dig til næste historie.. Den er noget med smerte i
Sider:
1
2
[
3
]
4
5
...
19
Vælg et område:
-----------------------------
Football Manager 2024
=> Omklædningsrummet
=> Blogs
=> Træningsbanen
=> Skadestuen
=> Klubsøgning og -erfaring
=> Spillersøgning og -erfaring
=> Challenges
Football Manager 2023
=> Omklædningsrummet
=> Challenges
=> Træningsbanen
=> Blogs
=> Skadestuen
Football Manager 2022
=> Omklædningsrummet
=> Blogs
=> Skadestuen
=> Træningsbanen
=> Challenges
Football Manager 2021
=> Omklædningsrummet
=> Blogs
=> Træningsbanen
=> Skadestuen
=> Challenges
=> Idéfabrikken
Football Manager 2020
=> Omklædningsrummet
=> Skadestuen
=> Træningsbanen
=> Blogs
=> Challenges
Football Manager 2019
=> Omklædningsrummet
=> Skadestuen
=> Træningsbanen
=> Blogs
=> Challenges
=> Idéfabrikken
Football Manager 2018
=> Omklædningrummet
=> Lower League Management
=> Skadestuen
=> Træningsbanen
=> Blogs
=> Challenges
===> November challenge
===> December challenge
===> Januar/februar challenge
===> Journey for the money
Football Manager 2017
=> Omklædningsrummet
=> Træningsbanen
===> Det taktiske panel
=> Skadestuen
=> Blogs
=> Månedens anbefaling
=> Challenges
===> Europæisk Outsider
===> Galiciens helte
===> Genrejsningen af Østtyskland
===> Journey for the money
===> Mine FM17 saves
=> Designerfreaks
=> Idéfabrikken
Football Manager 2016
=> Omklædningsrummet
=> Træningsbanen
=> Skadestuen
=> Blogs
=> Månedens anbefaling
=> Lav din egen klub
=> Idéfabrikken
=> Designerfreaks
=> Netcaféen
=> Challenges
Football Manager 2015
=> Omklædningsrummet
=> Træningsbanen
=> TV-Stationen
=> Netcaféen
=> Challenges
=> Skadestuen
=> Blogs
=> Idéfabrikken
=> Designerfreaks
=> Månedens anbefaling
=> FmFreaks anbefaler
Football Manager 2014
=> Omklædningsrummet
=> Træningsbanen
=> Skadestuen
=> Netcaféen
=> Challenges
=> TV-Stationen
=> Blogs
=> Idéfabrikken
=> Designerfreaks
=> Månedens Anbefaling
Andre Managerspil
=> Nostalgi
===> Blogs fra de ældre udgaver
===> FM2013
=====> Omklædningsrummet
=====> Træningsbanen
=====> Spillersøgning og -erfaring
=====> Klubsøgning og -erfaring
=====> Skadestuen
=====> Netcaféen
=====> Challenges
=====> Lower League Management
=====> TV-Stationen
=====> Blogs
=====> Idéfabrikken
=====> DesignerFreaks
=====> Månedens anbefaling
===> FM2012
=====> Omklædningsrummet
=====> Træningsbanen
=====> TV-stationen
=====> Skadestuen
=====> DesignerFreaks
=====> Netcaféen
=====> Blogs
=====> Idéfabrikken
=====> Månedens anbefaling
===> FM2011
=====> DesignerFreaks
=====> TV-stationen
=====> Annonceringer
=====> Idéfabrikken
=====> Omklædningsrummet
=====> Træningsbanen
=====> Skadestuen
=====> Netcaféen
=====> Blogs
===> FM2010
=====> Blogs FM2010
=====> Netcaféen FM2010
=====> Annonceringer FM2010
=====> Omklædningsrummet FM2010
=====> Træningsbanen FM2010
=====> Spillersøgning og -erfaring FM2010
=====> Klubsøgning og -erfaring FM2010
=====> Skadestuen FM2010
=====> Lower League Management FM2010
=====> Idéfabrikken FM2010
===> FM2009
=====> Idéfabrikken FM2009
=====> Træningsbanen FM2009
=====> Blogs FM2009
=====> Lower League Management FM2009
=====> DesignerFreaks FM2009
=====> Skadestuen FM2009
=====> Netcaféen FM09
=====> Omklædningsrummet FM2009
=====> Spillersøgning og -erfaring FM2009
=====> Klubsøgning og -erfaring FM2009
=> Pro Cycling Manager
=> Football Manager Live
===> Blogs
=> DesignerFreaks
=> Annonceringer FM2012
Andet
=> Fodbold
===> VM 2010
===> EM 2012
===> VM 2014
===> EM 2016
=> Baren
===> Cykling
===> Redskabsrummet
=> Børnehaven
FmFreaks.dk
=> Introduktionsforum
=> Mødelokalet
===> Måneds awards
=> FmFreaks Blogs Hall of Fame
=> Konkurrencer
===> Premier League Picks
===> Champions Freak
===> Supertipperen
===> FmFreaks Awards 2007
===> Nekrolog Konkurrence 2008
===> Digtkonkurrence
===> VM-Konkurrence
===> Fmfreaks Tour de France konkurrence
===> Nekrologkonkurrencen, 2010
===> Nekrologkonkurrencen, 2011
===> Månedens mål
===> FMF Fantasy League
===> EM Last Man Standing
===> DM i Football Manager 2013
===> Prediction Mastery
===> Blogkonkurrencer
=====> Blogkonkurrencen 2016
=====> Blogkonkurrencen 2015
=====> Blogkonkurrencen, 2014
=====> Blogkonkurrencen, 2013
=====> Blogkonkurrencen, 2012
=====> Blogkonkurrencen, 2009
=====> Blogkonkurrencen, 2011
=====> Blogkonkurrence FM2008
=====> Blogkonkurrencen 2017
=====> Blogkonkurrencen 2018
=====> Blogkonkurrencen 2019
=====> Blogkonkurrencen 2020
=====> Blogkonkurrencen 2021
=====> Blogkonkurrencen 2022
=====> Blogkonkurrencen 2023
=====> Blogkonkurrencen 2024
===> FmF Mesterskabet
===> FmFreaks årsawards 2013
===> VM Last man standing
===> FmFreaks' årsawards 2014
Administrator forum
=> test
This site is not endorsed by Sports Interactive or SEGA and is intended for entertainment purposes only.
« More Info »