home forum contact
 
  Velkommen
Gæst
Søg
 
SENEST AKTIVE EMNER
Glemt din kode?
Registrer
Dato Forfatter Forum Emne
I går kl. 20:26:24 RasmusA12 Blogs Rejsen gennem Portugal
03 Okt 2024, 19:41 Kenitho Challenges The real SAF Challenge
24 Sep 2024, 14:27 Broen13 Omklædning... Underlige ting
09 Sep 2024, 20:59 Bubbles Blogs #4 - FC Balzers & Liec...
02 Sep 2024, 15:06 cartoon Klubsøgnin... Manchester United
25 Aug 2024, 23:01 Nephilim Skadestuen FFP Fejl?
21 Aug 2024, 15:58 rheya Blogs "Ålleren" tilbage i Su...
Antal Registrerede Brugere: 23430
  0 Brugere, 1171 Gæster Online.

Indlæg: 1132894 over 31376 Emner
Nyeste Bruger: purvaaerocity
FORUM
+  FmFreaks Forside
|-+  Forum: Andre Managerspil
| |-+  Nostalgi
| | |-+  Kategori: Blogs fra de ældre udgaver
| | | |-+  ~Breaking news~ Celestes!
0 Brugere og 25 Gæster læser i øjeblikket dette emne.
Sider: 1 2 [3] 4 Udprint
Forfatter Emne: ~Breaking news~ Celestes!  (Læst 14413 gange)
NichlasKirk
Gæst
 
Sv: ~4~ Celestes!
« Svar #30: 31 Maj 2008, 19:33 »

Yes, endnu en update fra din side..

Det kan bare ikke være bedre..

Elsker at læse når du blogger..  Peace
Mange tak, glæder mig du læser med Smiley
Logged

Kimu
Landsholdsspiller
******

Offline Offline

 
Sv: ~4~ Celestes!
« Svar #31: 31 Maj 2008, 21:10 »

Endnu en lækker update fra dig Kirk. Der var klar kontant besked til den kære Igor, så kan han tykke lidt over det, mens han spiller golf. Men jeg er ikke ikke i tvivl om at han opfylde El Presidentes krav...
Logged

NichlasKirk
Gæst
 
Sv: ~4~ Celestes!
« Svar #32: 01 Jun 2008, 01:00 »

Endnu en lækker update fra dig Kirk. Der var klar kontant besked til den kære Igor, så kan han tykke lidt over det, mens han spiller golf. Men jeg er ikke ikke i tvivl om at han opfylde El Presidentes krav...
Rigtig mange tak for roserne Kim Smiley
Ja el Presindente er en kontant mand Smiley
Logged

jstoffer
Reserveholdsspiller
****

Offline Offline


 
Sv: ~4~ Celestes!
« Svar #33: 01 Jun 2008, 01:18 »

Jeg er ivrig blog læser herinde og forfatter på 2 selv indtil nu og jeg vil lige sige at denne blog er rigtig god og jeg glæder mig rigtig meget til at følge Celta.
Jeg har selv ligget inde med overvejelser omkring en blog om Celta, men jeg vil i stedet følge din. Thumbs Up
Du gør det rigtig spændende og forstår at fange en med din måde at skrive på, so keep up the good work and I will be watching your rise to the stardom.   
Logged

Right now, everything is going wrong for me - if I fell in a barrel of boobs, I'd come out sucking my thumb! -  Ian Holloway Leicester City
Månedens blog Juli 2010.

NichlasKirk
Gæst
 
Sv: ~4~ Celestes!
« Svar #34: 01 Jun 2008, 11:24 »

Jeg er ivrig blog læser herinde og forfatter på 2 selv indtil nu og jeg vil lige sige at denne blog er rigtig god og jeg glæder mig rigtig meget til at følge Celta.
Jeg har selv ligget inde med overvejelser omkring en blog om Celta, men jeg vil i stedet følge din. Thumbs Up
Du gør det rigtig spændende og forstår at fange en med din måde at skrive på, so keep up the good work and I will be watching your rise to the stardom.   


Uh, rigtig mange tak for du læser med, og for de flotte rosende ord Smiley
Logged

NichlasKirk
Gæst
 
~5~ Celestes!
« Svar #35: 01 Jun 2008, 17:08 »


Underskriften.

Overvældende, overraskende, fantastisk, til dels skræmmende. Ordrerne er mange, og alligevel ikke, det er kun et lille udpluk af de mange indtryk som Igor Sancz får, når han træder ind i Celta Vigos konferencerum. Rummet er spækket med pressefolk, der står mast sammen bag den opstillede indhegning, hvor de bare står at venter på, at redningsmanden for Celta Vigo bliver præsenteret. Sancz slog korsets tegn lige inden han åbnede døren, og hvis ikke han havde været i bad i morges, kom han det i hvert fald, da trådte ind af døren. Et inferno af badende blitzlys fra journalisternes kameraer, mødte ham med det samme, og blændede ham total. Den høj ranglede spanioler, fik dog alligevel guidet sig hen til en tom stol, ved siden af en yderst velfornøjet Carlos Mourino. Bagefter sad Carlos længe og talte om klubbens målsætninger og Igors baggrund, hvilket der ikke ophidsede mange af det fremmødte journalister, fra diverse blade og tv-stationer. De mange pressefolk fik hurtigt fundet kameraet frem igen, efter Mourino langsommelige tale. Igor Sancz greb kuglepennen der lagde foran ham, og fik kradset en underskrift ned på papiret, der binder ham til Celta Vigo og Carlos Mourino’s kæmpe pres de næste tre år.


"It is with humility and great honour, that I have signed a 3 year contract with Celta Vigo. I really look forward to work with the players - they have alot of potential, and I will show all of Europe that we have a team capable of beating Barcelona and Real Madrid. It will be an enormous task, but I will solve it! Celta will be back where they belong - very soon!"
 
Efter et veloverstået pressemøde forlod "the black cat," som Igor kaldt sin sorte Seat Leon parkeringspladsen, med en chauffør med et kæmpe overskud, et smil op til begge ører, men også et arbejde i en af Spaniens mest legendariske klubber - Real Club de Celta Vigo S.A.D. 

Logged

-Benja-
Gæst
 
Sv: ~5~ Celestes!
« Svar #36: 01 Jun 2008, 20:10 »

En rigtig flot og velskrevet blog Nichlas. Dit sprog er meget velformuleret, og det er som om man er til stede.
Der er dog en ting jeg ikke er vild med, det er at du skriver "spanioler" det er ligesom og kalde en indvandrer for per...
Logged

NichlasKirk
Gæst
 
Sv: ~5~ Celestes!
« Svar #37: 01 Jun 2008, 20:11 »

En rigtig flot og velskrevet blog Nichlas. Dit sprog er meget velformuleret, og det er som om man er til stede.
Der er dog en ting jeg ikke er vild med, det er at du skriver "spanioler" det er ligesom og kalde en indvandrer for per...
Mange tak Benja Smiley
Vi tar den lige over PM Smiley
Logged

The Red
Landsholdsspiller
******

Offline Offline


 
Sv: ~5~ Celestes!
« Svar #38: 01 Jun 2008, 20:13 »

Lækkert! Du skriver rigtig godt og varieret, rigtig flot.
Klubvalget er også dejligt - En klub jeg faktisk flere gange har tænkt på at starte en blog med, da de er sjove at føre til mesterskaber.

EDIT: Benja har ret i det med "Spanioler" - Det er faktisk et skældsord syntes nogle.
Logged

AaB - Liverpool

Følg min blog i blogkonkurrencen
Pride & Passion

Kimu
Landsholdsspiller
******

Offline Offline

 
Sv: ~5~ Celestes!
« Svar #39: 01 Jun 2008, 20:16 »

Endnu en lækker opdatering fra dig.

Den er rigtig godt skrevet, men et nemt og let læselig sprog. Keep It Up!
Logged

Hallas
Gæst
 
Sv: ~5~ Celestes!
« Svar #40: 01 Jun 2008, 20:20 »

For det første vil jeg gerne tilegne mig den store mængde, der synes at du skriver godt. Samtidigt synes jeg, at grafikken er fin, men på et punkt knager det lidt.

Langtrukkenheden, eller rettere sagt frygten for den. Min egen blog blev alt for langtrukkent, hvilket jeg fik øjnene op for lige for nylig. I starten synes jeg, ligesom du gør nu, at det er fint at forklare grundhistorien godt, men fortsætter du med at skrive ligeså detaljeret, kan det samme ske, som der skete i min blog.

Jeg vil følge med i udviklingen.
Logged

NichlasKirk
Gæst
 
Sv: ~5~ Celestes!
« Svar #41: 01 Jun 2008, 20:37 »

For det første vil jeg gerne tilegne mig den store mængde, der synes at du skriver godt. Samtidigt synes jeg, at grafikken er fin, men på et punkt knager det lidt.

Langtrukkenheden, eller rettere sagt frygten for den. Min egen blog blev alt for langtrukkent, hvilket jeg fik øjnene op for lige for nylig. I starten synes jeg, ligesom du gør nu, at det er fint at forklare grundhistorien godt, men fortsætter du med at skrive ligeså detaljeret, kan det samme ske, som der skete i min blog.

Jeg vil følge med i udviklingen.
Til at starte med vil jeg godt takke for det meget positive du siger Smiley

Som du siger grundhistorien, eller som jeg vil kalde grundstenene, er netop det jeg er ved at "lægger" nu, jeg synes sq det er meget vigtig at der er en historie bag man kan bygge op på, så det ikke bare sædvanlig hvor der står at der er fundet en ny træner også er det det, men man prøver at beskriver ham hvordan han er, hvordan han har det eller noget om, hvordan han er som person. Jeg er dog opmærksom på det ikke skal komme til at virke langtrukken da læsernes lyst til at læse, vil forsvinde fordi man aldrig kommer videre. Jeg er opmærksom på det bare rolig.
Logged

kie
Landsholdsspiller
******

Offline Offline


 
Sv: ~5~ Celestes!
« Svar #42: 01 Jun 2008, 21:36 »

Så kom der endnu en god update fra din side..

Jeg syntes du skriver flot..

Fortsæt stilen!!  Thumbs Up
Logged


NichlasKirk
Gæst
 
Sv: ~5~ Celestes!
« Svar #43: 03 Jun 2008, 22:26 »

Jeg undskylder der ikke er kommet en update endnu, skolearbejde og en begravelse( Græder ) er skylden.
Der vil dog bliver sendt en op i morgen.

Over and out.
Logged

NichlasKirk
Gæst
 
Sv: ~6~ Celestes!
« Svar #44: 04 Jun 2008, 21:09 »


Hola papá

Papir, papir, og lidt mere papir. Starten på Igor Sancz fodboldtilværelse har været lang og kedsommelig. Spillerne er taget på ferie i deres respektive hjemlande, andre har dog valgt at rejse væk i en 3ugers tid før træningen begynder igen. Eksempelvis er holdets store stjernefrø Canobbio rejst til det vilde Australien - heldige kartoffel! Et dyb suk bag de kæmpe papirtårne blev sendt gennem kontoret, der har udsigt ned til græstæppet på Balaídos, hvor en hårdt kæmpende vandingsmaskine stod linet op, for vande det tørre græs i denne hede, da Sancz begyndte på en ny stak papir. *Gonk* *Gonk* *Gonk* en dyb banken på den matchende egetræsdør, som den der fører ind til Mourino’s kontor, gav genlyd gennem hele kontoret "Kom ind!" sagde Igor med en bestemt stemme. Få sekunder senere stod en gammel hvidhåret mand midt på gulvet, med sved der kom piblende ud fra tindingen.

”Hijo!” udbrød manden, der gik et stykke tid før Sancz fandt ud af hvad manden mente. ”Hola Papá hvad laver dog du her?” spurgte han forundrende, da det gik op for ham, at manden var hans far. ”Jeg skal da lige se, hvordan det står til med dig, du har jo været meget omtalt i pressen på det sidste og man kan rolig sige du har formået at gøre din gamle far stolt. Hvad sidder du for resten at laver?” den gamle mand spruttede af glæde, hvilket Igor ikke havde set ham gøre, efter Igors mor døde for ca. 2år siden. Hendes død var kommet som et chok, for hans far og ham selv, da hun havde faldet om i hjemmet. Et fald som en blodprop i hjernen var skyld i, og et fald hun aldrig vågnede op fra igen. Hans mor blev derved begravet som kun 59årig. ”Jeg sidder og roder med nogle transfer og lønbudgetter, der i forhold til klubbens store størrelse, og ambitioner er latterlig lave. Det bliver derfor svært at trække nogle stjerner til klubben, når man kun for 20millioner til indkøb, hvis vi ikke bliver nød til at sælge en af de store drenge. Derudover sidder jeg også at brygger på en taktik, der skal give os fornødende succes her i den kommende sæson.” Imellem tiden have Igor Sancz bevæget sig over mod en magnettavle, der havde fået påmalet en fodboldbane. Han fik hurtigt kastet 11 magneter op på tavlen, og begyndte igen at snakke.

"Som du kan se far, vil jeg spille med en meget balanceret taktik, for at holde på bolden mest mulig. Derved vil jeg spille bolden igennem modstandernes bagerste kæde, ved hjælp af et højt tempo og førsteberørings afleveringer. Indlæg fra mine to offensive orienteret wings, vil også blive en stor del af angrebsspillet, da det er dér at pladsen er. Mit forsvar skal endnu videre være kompakt, og det skal den centrale midtbane spiller hjælpe med at gøre. Han skal kunne gå ned og argere i forsvaret, som den tredje centrale forsvar i pressede situationer. Igor Sancz' far Mikael Sancz stod, og var meget optaget af sin søns taktiskeovervejelse r. "Det ser jo rigtig flot ud udefra, men vil der ikke blive utrolig meget plads, til din modstander på midten af banen, hvis den centrale skal falde ned hele tiden? spurgte hans far med et skeptisk blik. "Rolig du gamle" fløj det ud af munden på Igor med et kækt blik i øjet. "Den centrale midtbanespillers rolle bliver i bund og grund, at pisse sit territorium af inde midt på banen, og slippe bolden hurtigt ud til en af vores to kanter, og derved er hans opgave fremad banen færdiggjort." sagde Igor hurtigt, som om han vidste spørgsmålet ville komme. "Jeg er imponeret søn" fik Mikael presset ud i sin forbløffenhed over for sønnen. Alt var virkelig tænkt igennem, intet er blevet overladt til tilfældighederne. Det er dog ikke ord og smarte taktikker der vinder fodboldkampe. Nej det er viljen til at vinde, og hvad spillerne kan med fødderne. Det er jo ikke fodboldstøvlen man sparker med, men foden inde i støvlen, som det ikke er målmandshandskerne der griber bolden, men hænderne inden i.

"Nåh Igor, nu vil jeg tage ned i byen og drikke en kold øl, i den her forfærdelige varme. Du kan jo komme med hvis du vil, så skal jeg nok give en lille sodavand" grinede Mikael Sancz, og forlod lokalet med en søn i hælene, der ikke vidste helt hvad han skulle sige.

Logged

Sider: 1 2 [3] 4 Udprint 
 



This site is not endorsed by Sports Interactive or SEGA and is intended for entertainment purposes only. « More Info »
©2005-2018, FmFreaks.dk
                                         Forum Powered by SMF 1.0.5 · SMF ©2001-2010