home forum contact
 
  Velkommen
Gæst
Søg
 
SENEST AKTIVE EMNER
Glemt din kode?
Registrer
Dato Forfatter Forum Emne
I går kl. 20:26:24 RasmusA12 Blogs Rejsen gennem Portugal
03 Okt 2024, 19:41 Kenitho Challenges The real SAF Challenge
24 Sep 2024, 14:27 Broen13 Omklædning... Underlige ting
09 Sep 2024, 20:59 Bubbles Blogs #4 - FC Balzers & Liec...
02 Sep 2024, 15:06 cartoon Klubsøgnin... Manchester United
25 Aug 2024, 23:01 Nephilim Skadestuen FFP Fejl?
21 Aug 2024, 15:58 rheya Blogs "Ålleren" tilbage i Su...
Antal Registrerede Brugere: 23430
  0 Brugere, 982 Gæster Online.

Indlæg: 1132894 over 31376 Emner
Nyeste Bruger: purvaaerocity
FORUM
+  FmFreaks Forside
|-+  Forum: Andre Managerspil
| |-+  Nostalgi
| | |-+  Kategori: Blogs fra de ældre udgaver
| | | |-+  ~Breaking news~ Celestes!
0 Brugere og 11 Gæster læser i øjeblikket dette emne.
Sider: 1 2 3 [4] Udprint
Forfatter Emne: ~Breaking news~ Celestes!  (Læst 14394 gange)
-Benja-
Gæst
 
Sv: ~6~ Celestes!
« Svar #45: 04 Jun 2008, 21:13 »

Igor?! Hvad hedder du så idag? Opstemt
Lækker læsning Nichlas, det lover godt det her. Hvornår hører vi noget om kampene, indkøb osv?
Logged

NichlasKirk
Gæst
 
Sv: ~6~ Celestes!
« Svar #46: 04 Jun 2008, 21:15 »

Igor?! Hvad hedder du så idag? Opstemt
Lækker læsning Nichlas, det lover godt det her. Hvornår hører vi noget om kampene, indkøb osv?
Haha Wink
Der kommer transfers i næste, nu er indledningen nemlig støbt Smiley
Logged

-Benja-
Gæst
 
Sv: ~6~ Celestes!
« Svar #47: 04 Jun 2008, 21:16 »

Haha Wink
Der kommer transfers i næste, nu er indledningen nemlig støbt Smiley
Okay. Lyder godt, der har været nok om indledningen, så glæder mig til transfersupdaten Wink
Logged

NichlasKirk
Gæst
 
Sv: ~6~ Celestes!
« Svar #48: 04 Jun 2008, 21:19 »

Okay. Lyder godt, der har været nok om indledningen, så glæder mig til transfersupdaten Wink
Nemlig men nu ved i alt hvad der er værd at vide om Igor og hans omgivelser, og synes sq det har været sjovt at skabe en person med sådan en profil Smiley
Logged

Erfurt
Reserveholdsspiller
****

Offline Offline

 
Sv: ~6~ Celestes!
« Svar #49: 04 Jun 2008, 22:04 »

Jeg må endnu endnu endnu og ENDNU engang konstatere at du igen har skabt en formidabel blog. Forsatan knægt.
Logged

kie
Landsholdsspiller
******

Offline Offline


 
Sv: ~6~ Celestes!
« Svar #50: 06 Jun 2008, 17:14 »

Det er godt med en anden mådeat præsentere sin taktik på..

Du skriver som altid godt..

Elsker at læse denne blog..  Thumbs Up
Logged


NichlasKirk
Gæst
 
Sv: ~6~ Celestes!
« Svar #51: 08 Jun 2008, 15:08 »

Jeg er sq ked af at sige det!
Bloggen stopper her, min skrivelyst er langt fra væk, men en klub som Celta Vigo har bare ikke min interesse længere, den var der men forsvandt alt for hurtigt desværre! Jeg havde virkelige håbet på denne blog, skullle føre mig frem til at blive en anerkendt blogskriver her på siden, men sådan ville skæbnen ikke. Jeg kunne dog sagtens fortsætte bloggen uden den store interesse fra min side, og derved ville updatesne blive af rigtig dårlig kvalitet, da jeg nok ikke vil gide at bruge særlig meget tid på dem, fordi de bare skal overståes og postes, og det er jeg ikke interreseret i, og det tror jeg faktisk heller ikke i er?

Jeg udelukker ikke jeg starter en ny blog op, men der går nok et stykke tid, da jeg vil være sikker i mit valg af klub. Gider sq ikke engang til og sidde og skrive noget ligende som jeg gør nu.

Håber i har forståelse for mit valg og i vil bakke en måske ny blog op som i har bakket denne op, som aldrig nåede at fik at omhandlet en kamp eller et resultat hvilket jeg er MEGET irriteret over og jeg selvfølgelig beklager meget!

Over and out.
Nichlas Brandborg Kirk Jensen.
Logged

-Benja-
Gæst
 
Sv: ~Breaking news~ Celestes!
« Svar #52: 08 Jun 2008, 20:17 »

Mega ærgerligt, for denne blog var på vej mod noget stort. Introen var jo først lige afsluttet, og nu skulle det sjove komme.
Men håber du vender tilbage.
Logged

Kimu
Landsholdsspiller
******

Offline Offline

 
Sv: ~Breaking news~ Celestes!
« Svar #53: 08 Jun 2008, 21:33 »

Hejsa Nichlas...

Det var sørgeligt at læse at denne blog stopper. Det var ellers en rigtig god blog du havde fået bikset sammen, og jeg glæde mig rigtig meget til at skulle læse mere omkring Celta Vigo...

Men som Benja, håber jeg du vender tilbage med noget nyt Smiley
Logged

Elne
Førsteholdsspiller
*****

Offline Offline


 
Sv: ~Breaking news~ Celestes!
« Svar #54: 08 Jun 2008, 21:39 »

Det er fandeme skidt at se, at alle blogs stopper og slukker før de kommer igang. Det skal der fandeme skæres ned på.. det er SÅ uproffesionelt..! At spilde vores tid, men også jeres egen. Så burde I sgu overveje nøje over, om I skal starte en blog eller ej. Spil et par måneder først, og så lav en blog, hvis det er dét I vil. Alt det anden fis er jeg godt nok ved at være træt af!


Logged

Mange konkurrencer på Konkurrencevind.dk

NichlasKirk
Gæst
 
Sv: ~Breaking news~ Celestes!
« Svar #55: 08 Jun 2008, 23:54 »

Det er fandeme skidt at se, at alle blogs stopper og slukker før de kommer igang. Det skal der fandeme skæres ned på.. det er SÅ uproffesionelt..! At spilde vores tid, men også jeres egen. Så burde I sgu overveje nøje over, om I skal starte en blog eller ej. Spil et par måneder først, og så lav en blog, hvis det er dét I vil. Alt det anden fis er jeg godt nok ved at være træt af!

Sjovt nok nu hvor du siger man skal spille et par måneder, så havde jeg spillet 1½ sæson, hvor lysten var stor indtil da, sad endda i bilen på vej til diverse familie aktiviteter med bærbar og skrev updates og spillede fordi det var så underholdende, men det underholdende stoppede brat for mig. Men du skal også regne med at i øjeblikket er der noget der hedder eksamer, prøver, afleveringer og derfor har mange heller ikke tid til at køre en blog ved siden af det, hvilket jeg også lider lidt af og det kan man også se på nogle blogs faldende niveau fx en som søren91, der først lagde mærke til det da hans læsere mindede ham om det og fik rettet op på det. Så i bund og grund kan deet være nødvendigt at stoppe en blog og måske derved få 10 mens du ville havde fået 7 fordi man ikke havde tid på at læse det som man skulle op i, og sidde at skrive updates til jer læsere.

Logged

dasmessi
Gæst
 
Sv: ~Breaking news~ Celestes!
« Svar #56: 09 Jun 2008, 00:06 »

Ærgeligt Nichlas.  Græder
Logged

Elne
Førsteholdsspiller
*****

Offline Offline


 
Sv: ~Breaking news~ Celestes!
« Svar #57: 09 Jun 2008, 00:13 »

Sjovt nok nu hvor du siger man skal spille et par måneder, så havde jeg spillet 1½ sæson, hvor lysten var stor indtil da, sad endda i bilen på vej til diverse familie aktiviteter med bærbar og skrev updates og spillede fordi det var så underholdende, men det underholdende stoppede brat for mig. Men du skal også regne med at i øjeblikket er der noget der hedder eksamer, prøver, afleveringer og derfor har mange heller ikke tid til at køre en blog ved siden af det, hvilket jeg også lider lidt af og det kan man også se på nogle blogs faldende niveau fx en som søren91, der først lagde mærke til det da hans læsere mindede ham om det og fik rettet op på det. Så i bund og grund kan deet være nødvendigt at stoppe en blog og måske derved få 10 mens du ville havde fået 7 fordi man ikke havde tid på at læse det som man skulle op i, og sidde at skrive updates til jer læsere.




Kan jeg godt forstå, men man ved jo at man skal på til eksamen :)O Men skid være med det. Det er bare princippet, der er alt for mange blogs der går død..
Logged

Mange konkurrencer på Konkurrencevind.dk

NichlasKirk
Gæst
 
Sv: ~Breaking news~ Celestes!
« Svar #58: 09 Jun 2008, 00:26 »


Kan jeg godt forstå, men man ved jo at man skal på til eksamen :)O Men skid være med det. Det er bare princippet, der er alt for mange blogs der går død..
Ja selvfølgelig ved man det, men hvis er startede før eksamerne som jeg gjorde (FCM bloggen startede denne op 2 dage eller sådan noget efter) så bliver man nød til at stoppe, og det må man som læser altså være nød til at accepter så kan en blog altid starte op igen efter eksamerne.
Logged

Sider: 1 2 3 [4] Udprint 
 



This site is not endorsed by Sports Interactive or SEGA and is intended for entertainment purposes only. « More Info »
©2005-2018, FmFreaks.dk
                                         Forum Powered by SMF 1.0.5 · SMF ©2001-2010