home forum contact
 
  Velkommen
Gæst
Søg
 
SENEST AKTIVE EMNER
Glemt din kode?
Registrer
Dato Forfatter Forum Emne
I går kl. 20:26:24 RasmusA12 Blogs Rejsen gennem Portugal
03 Okt 2024, 19:41 Kenitho Challenges The real SAF Challenge
24 Sep 2024, 14:27 Broen13 Omklædning... Underlige ting
09 Sep 2024, 20:59 Bubbles Blogs #4 - FC Balzers & Liec...
02 Sep 2024, 15:06 cartoon Klubsøgnin... Manchester United
25 Aug 2024, 23:01 Nephilim Skadestuen FFP Fejl?
21 Aug 2024, 15:58 rheya Blogs "Ålleren" tilbage i Su...
Antal Registrerede Brugere: 23430
  0 Brugere, 1177 Gæster Online.

Indlæg: 1132894 over 31376 Emner
Nyeste Bruger: purvaaerocity
FORUM
+  FmFreaks Forside
|-+  Forum: Andre Managerspil
| |-+  Nostalgi
| | |-+  Kategori: Blogs fra de ældre udgaver
| | | |-+  ~Breaking news~ Celestes!
0 Brugere og 25 Gæster læser i øjeblikket dette emne.
Sider: 1 [2] 3 4 Udprint
Forfatter Emne: ~Breaking news~ Celestes!  (Læst 14414 gange)
-Benja-
Gæst
 
Sv: ~2~ Celestes!
« Svar #15: 30 Maj 2008, 16:45 »

Nogen der er friske på en update? Smiley
Ja da, kom med den Smiley
Logged

MadsWiinther
Gæst
 
Sv: ~2~ Celestes!
« Svar #16: 30 Maj 2008, 16:58 »

Nogen der er friske på en update? Smiley
Jaa helt sikkert Opstemt
Logged

NichlasKirk
Gæst
 
Sv: ~2~ Celestes!
« Svar #17: 30 Maj 2008, 17:00 »


It's a beautiful morning!

"Wake up it’s a beautiful morning" tonerne ramte hurtigt Igor Sancz trommehinder, da han fik fyret op for ”The Boo Radleys” kendte nummer, der næsten var lavet til dagen i dag. Solen var lige stået op over bjerge, luften var frisk som bare fanden, efter et regnskyl der i nattens løb havde renset luften helt ren. "Ohh yea it’s a beautiful morning" omkvædet blev gentaget gang på gang, og med en syngende spanioler bag rettet, blev stemning hurtigt ret euforisk i den lille frække Seat Leon, der ikke var langt fra dens destination.

Orense: 8km
Vigo: 43km
La Coruna: 82km


Ligesom Igor Sancz' Seat havde trillet ind i storbyen Vigo, tårnede Jenaro de la Fuentes fantastiske mesterværk op i form af ”Celestes” hjemmebane Estadio Balaídos fra 1926, men fik en seriøs overhaling i 2004. Stadionet der har lagt grund til masser af UEFA Cup og Champions league kampe det sidste årti har derfor masser historier; hvis omklædningsrum dog bare kunne tale. Igor Sancz strøg ind på parkeringsplads foran Balaídos, og fik parkeret sin lille store frækkert og gik med et roligt tempo hen mod indgangen, hvor en høj og muskuløs mand stod og ventede på Sancz. "Hola, el Presidente is waiting on you, at his office." sagde han med en dyb stemme og følte ham hen foran Manuel Carlos Mourino's dør. Igor Sancz åbnede langsomt den tunge dør og trådte ind på kontoret. "Hola senior Sancz, please sit down." Han pegede hen imod en stol, foran hans kontorbord der sejlede med papir. Den store egetræsdør bag Igor smækkede i, BANG!


« Seneste Redigering: 30 Maj 2008, 19:42 af NichlasKirk » Logged

MadsWiinther
Gæst
 
Sv: ~3~ Celestes!
« Svar #18: 30 Maj 2008, 17:05 »

God update Smiley Andet er der vel ikke at sige Wink
Logged

kie
Landsholdsspiller
******

Offline Offline


 
Sv: ~3~ Celestes!
« Svar #19: 30 Maj 2008, 17:17 »

God update..

Det må man sige..  Peace
Logged


NichlasKirk
Gæst
 
Sv: ~3~ Celestes!
« Svar #20: 30 Maj 2008, 17:18 »

Mange tak begge to Smiley
Logged

vondracek
Gæst
 
Sv: ~3~ Celestes!
« Svar #21: 30 Maj 2008, 18:51 »

Dette er jo en fantastisk blog vi er vidner til, Nichlas. Du har virkelig udviklet dig utroligt meget indenfor blogscenen, og jeg er helt vild med den måde der bliver skrevet på. Jeg hælder også mest selv til at blogge, hvor begivenhederne bliver fortalt på en meget fantasifuld måde. Her føler jeg virkelig a man lever sig ind i det, og man for jo næsten et smil på læben, når man lytter til 'Wake Up Boo' og læser, at Sancz køre i sin Seat Leon på en dejlig morgen. Du har fået styr på en del hvad angår det grammatiske, og din grafik er også rigtig flot!

Glæder mig til at høre hvad Manuel Carlos Mourino har at sige - Ellers så er det bare med at fortsætte den gode stil. Keep it up!
Logged

Zulue
Manager
********

Offline Offline


 
Sv: ~3~ Celestes!
« Svar #22: 30 Maj 2008, 19:07 »

Ikke sikker på, at dette er korrekt, men du skriver historien som "Ligesom Igor Sancz' Seat havde trillet" og ikke ligesom "jeg gik en tur", vel?
For du skriver i en anden linje "følte mig hen foran Manuel Carlos Mourino's dør.", hvilket ikke giver mening, så. Kan også bare være jeg ikke har forstået situationen, haha? Smiley Opstemt
Fin fin blog.. Smiley
Logged

-Benja-
Gæst
 
Sv: ~3~ Celestes!
« Svar #23: 30 Maj 2008, 19:19 »

Ikke sikker på, at dette er korrekt, men du skriver historien som "Ligesom Igor Sancz' Seat havde trillet" og ikke ligesom "jeg gik en tur", vel?
For du skriver i en anden linje "følte mig hen foran Manuel Carlos Mourino's dør.", hvilket ikke giver mening, så. Kan også bare være jeg ikke har forstået situationen, haha? Smiley Opstemt
Fin fin blog.. Smiley

Kan du ikke andet end og finde fejl i folks blogs Zulue?

Men ellers en fantastisk start du har fået på denne blog Nichlas, bestemt en blog der skal følges fremover.
Logged

Zulue
Manager
********

Offline Offline


 
Sv: ~3~ Celestes!
« Svar #24: 30 Maj 2008, 19:21 »

Kan du ikke andet end og finde fejl i folks blogs Zulue?

Nej, det er min eneste egenskab i livet.
Logged

Don Abramovich
Manager
********

Offline Offline

 
Sv: ~3~ Celestes!
« Svar #25: 30 Maj 2008, 19:22 »

Kan du ikke andet end og finde fejl i folks blogs Zulue?
Fejl? Jeg vil nu mere sige Zulue hjælper. Han giver en positiv kritik, som kan bruges til at gøre bloggen bedre. Det kan et ''cool blog'' osv. ikke.
Jeg synes blogskriverne skulle tage det som en ros, at der er nogen der gider læse deres materiale igennem og hjælpe dem.  Smiley
Logged

NichlasKirk
Gæst
 
Sv: ~3~ Celestes!
« Svar #26: 30 Maj 2008, 19:41 »

Ikke sikker på, at dette er korrekt, men du skriver historien som "Ligesom Igor Sancz' Seat havde trillet" og ikke ligesom "jeg gik en tur", vel?
For du skriver i en anden linje "følte mig hen foran Manuel Carlos Mourino's dør.", hvilket ikke giver mening, så. Kan også bare være jeg ikke har forstået situationen, haha? Smiley Opstemt
Fin fin blog.. Smiley
Argh selvfølgelig en fejl Zulue mange tak Smiley, havde ikke lige lagt mærke til den Smiley jeg mener  "Han følte Igor" det er skal nemlig ik være jeg-fortælling Smiley
« Seneste Redigering: 30 Maj 2008, 19:44 af NichlasKirk » Logged

Kimu
Landsholdsspiller
******

Offline Offline

 
Sv: ~3~ Celestes!
« Svar #27: 31 Maj 2008, 00:35 »

Hejsa Nichlas!

Lækker update... Det ser rigtig godt ud det du har gang. Tror denne blog har stor potentiale, og kan blive langt bedre end den FCM blog - som også var super.

Glæder mig til at høre hvad der sker bag egetræsdøren Smiley
Logged

NichlasKirk
Gæst
 
Sv: ~3~ Celestes!
« Svar #28: 31 Maj 2008, 18:48 »


El Presidente har talt!

Loftventilatoren der hang ned fra loftet, kæmpede en indædt kamp mod at varmen skulle fortære de to individer, som sad og hyggesnakke i den hårdkogte varme. Lige indtil Carlos fik rettede sig op i stolen "Dette bliver en kamp om oprykning, intet andet kan accepteres her i klubben, klubbens ære og stolthed afhænger af dig. Du er reparatøren der skal få maskineriet til at præstere sit ypperligste!" Ordrerne flød med en meget bestemt stemme ud af Mourinos mund. Igor Sancz var kun i stand til at nikke i tilfælde. Alt hyggesnak om klubbens historie, legender osv. blev blæste væk med en vindstød af orkanstyrke. Igor sad og vendte ordrerne lidt i hovedet, og tænkte på den overraskede barske måde, han havde fået præsenteret klubbens målsætning.

Holdet skal op i Primera Division igen!


Igor Sancz drejede ud af parkeringspladsen, ved Estadio Balaídos og satte næsen hjemad, med masser af nye indtryk, ny viden om Celetes, og et kontrakttilbud der næsten var for godt til at afslå. Men kan han stå for presset og føre Celta Vigo til succes? Et par kilometer udenfor Vigo drejede den sorte Seat Leon ned af en lille smal grusvej, der førte op til en fascinerende golfbane der lagde lidt oppe i bjergene. Den sorte djævle blev parkeret, og nu skulle tingene bare tænkes helt igennem, med nogle huller afslappende golf i de fantastiske omgivelser, lidt nord for Vigo.
Logged

kie
Landsholdsspiller
******

Offline Offline


 
Sv: ~4~ Celestes!
« Svar #29: 31 Maj 2008, 18:56 »

Yes, endnu en update fra din side..

Det kan bare ikke være bedre..

Elsker at læse når du blogger..  Peace
Logged


Sider: 1 [2] 3 4 Udprint 
 



This site is not endorsed by Sports Interactive or SEGA and is intended for entertainment purposes only. « More Info »
©2005-2018, FmFreaks.dk
                                         Forum Powered by SMF 1.0.5 · SMF ©2001-2010