|
Mernild
|
|
Nå drenge. Så sker der ting og sager. Her er den nye database. Men husk nu at tilbyde kontrakter til alle spillere som er 18 eller derunder, så hurtigt som muligt! http://files.filefront.com/FmFreaks+Database+20rar/;10496455;/fileinfo.htmlStor tak til BenMusalho  EDIT: Ændringerne er som følger: Spillerne er blevet gjort dårlige fra start. (CA sat ned) Spillerne er blevet gjort dårlige i det lange løb (PA sat ned) FmFreaks deltager nu i pokalturneringen FmFreaks har nu 10 mio DKK på kontoen så bestyrelsen (Sunbao) ikke accepterer bud på alle spillere. Alle spillere på 19 år og derover har kontrakt til 2014 OBS!! Alle spillere på 18 år og nedefter har kun ungdomskontrakter som udløber i 2008 og 2009. Dermed IKKE fuldtidskontrakter.
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
Slikkel
|
|
i mit spil med den der database er min egen spiller "Slikkel" lejet ud til hollandsk fodbold og er med på det danske u19 landshold  Min værdi på spilleren er pt 47 millioner .
|
|
|
|
|
|
Vi skal alle være her.
|
|
|
|
|
Mernild
|
|
i mit spil med den der database er min egen spiller "Slikkel" lejet ud til hollandsk fodbold og er med på det danske u19 landshold  Min værdi på spilleren er pt 47 millioner . Fedt. Er det på den nye eller gamle database
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
Slikkel
|
|
Fedt. Er det på den nye eller gamle database
jeg stoppede med den gamle da den nye kom  så er man utd og har købt mig selv gratis til man utd  nu er jeg 35 mil værd efter 2 måneder . jeg scorer tit i venskabskampene  men mangler at slå til i PL bruger mig selv som indskifter . det er blevet til 2 mål i 7 kampe indtil videre ...
|
|
|
|
|
|
Vi skal alle være her.
|
|
|
|
|
Mernild
|
|
jeg stoppede med den gamle da den nye kom  så er man utd og har købt mig selv gratis til man utd  nu er jeg 35 mil værd efter 2 måneder . jeg scorer tit i venskabskampene  men mangler at slå til i PL bruger mig selv som indskifter . det er blevet til 2 mål i 7 kampe indtil videre ... Haha .. du skal da starte som fmf. HVordan klarer de sig i dit spil
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
BenMusalho
Gæst
|
|
Nå drenge. Så sker der ting og sager. Her er den nye database. Men husk nu at tilbyde kontrakter til alle spillere som er 18 eller derunder, så hurtigt som muligt! http://files.filefront.com/FmFreaks+Database+20rar/;10496455;/fileinfo.htmlStor tak til BenMusalho  EDIT: Ændringerne er som følger: Spillerne er blevet gjort dårlige fra start. (CA sat ned) Spillerne er blevet gjort dårlige i det lange løb (PA sat ned) FmFreaks deltager nu i pokalturneringen FmFreaks har nu 10 mio DKK på kontoen så bestyrelsen (Sunbao) ikke accepterer bud på alle spillere. Alle spillere på 19 år og derover har kontrakt til 2014 OBS!! Alle spillere på 18 år og nedefter har kun ungdomskontrakter som udløber i 2008 og 2009. Dermed IKKE fuldtidskontrakter. Tusind tak fordi du havde lyst, Gud  Jeg vidste ikke at man kan sætte dem i pokalturneringen, men det ved jeg så nu  Endnu en gang, tak 
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
Mernild
|
|
NOgle der har prøvet den nye DB?
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
N.Bendtner
|
|
vil til og hente den nu 
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
vesperGT
|
|
Ja, læs min blog 
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
vesperGT
|
|
Er der en der kan linke til challengen, kan ikke finde den...... 
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
BenMusalho
Gæst
|
|
Er der en der kan linke til challengen, kan ikke finde den......  Står i første indlæg  EDIT: her kan den ses
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|