home forum contact

Velkommen
Gæst
Søg

SENEST AKTIVE EMNER
Glemt din kode?
Registrer
Dato Forfatter Forum Emne
03 Feb 2025, 22:56 g00n Blogs Minimalistic 2020
26 Jan 2025, 14:30 NAsMaR Blogs Lutz Pfannenstiel FM22...
24 Jan 2025, 19:17 ydersog Klubsøgnin... Brighton & Hove Albion
21 Jan 2025, 13:54 andersnomanni Blogs SAF Challenge
14 Jan 2025, 13:54 Sirstaal Spillersøg... Spillererfaring
06 Jan 2025, 20:57 andersnomanni Træningsbanen Taktikker FM24
01 Jan 2025, 09:52 hoeven Træningsbanen En Libero taktik - Dis...
Antal Registrerede Brugere: 23502
  0 Brugere, 1055 Gæster Online.

Nyeste Bruger: brukens5434
FORUM
+  FmFreaks Forside
|-+  Forum: Andre Managerspil
| |-+  Nostalgi
| | |-+  Kategori: Blogs fra de ældre udgaver
| | | |-+  Getafe - Tiden efter et ikon
0 Brugere og 7 Gæster læser i øjeblikket dette emne.
Sider: 1 [2] Udprint
Forfatter Emne: Getafe - Tiden efter et ikon  (Læst 4087 gange)
Rooland
Manager

Sv: Getafe - Tiden efter et ikon
« Svar #15: 24 Maj 2008, 21:06 »

Alt for små og kedelige updates  Skuffet
Det burde du kunne gøre meget bedre Smiley

vesperGT
Manager

« Svar #16: 24 Maj 2008, 21:08 »

Alt for små og kedelige updates  Skuffet
Det burde du kunne gøre meget bedre Smiley

Jeg er også ved at være der, det er bare hjertemassage lige nu (Damagecontrol om man vil Thumbs Up)

JimmyGP
Manager

« Svar #17: 24 Maj 2008, 21:25 »

Du skriver pissegodt - men hvor er resten? dine updates er alt for små, men jeg glæder meget til at høre mere..

- Veni, vidi, vici -

vesperGT
Manager

« Svar #18: 24 Maj 2008, 21:26 »

Du skriver pissegodt - men hvor er resten? dine updates er alt for små, men jeg glæder meget til at høre mere..

Senest i morgen formiddag begynder den for alvor Thumbs Up

dasmessi
Gæst

« Svar #19: 25 Maj 2008, 11:44 »

Sku alt for lidt kød på updatene

vesperGT
Manager

« Svar #20: 25 Maj 2008, 12:00 »

Sku alt for lidt kød på updatene

Det kommer senere, rolig nu Smiley

vesperGT
Manager

« Svar #21: 25 Maj 2008, 16:25 »

Så sker der ting og sager i Madrid ved motorvejen.

Så fik Ángel Torres sat navn på den nye træner, og som det nåede at være i kort tid med Laudrup/Jensen konstellationen, således fortsætter det som et danskerpar bag roret i Getafe. Dog som Nielsen/Jensen i stedet. Klubbens nye træner, Claus Nielsen, offentliggjorde på sin første pressekonference at der stort set allerede var lavet aftaler med nogle nyindkøb, både permanente samt lejeaftaler.

/Internetredaktionen, Marca

Så var det endelig blevet offentliggjort. Jeg var Getafe’s nye træner, så nu kan jeg endelig koncentrere mig om at skulle træne truppen i stedet for hele tiden at skulle være på vagt overfor journalister der ville se hvem jeg var, inden det skulle frem i sportens verden. Allerede nu har jeg snakket sammen med John, og vi er blevet enige om at nye spillere skal være under 28 helst, da vi har for mange spillere over den alder.

Truppen ser skam ganske fint ud, ingen tvivl om det, men en gammel spiller er en gammel spiller, og disse er ikke værd at satse på i længere tid end højst nødvendigt. Skulle John og jeg (og klubben) modtage et bud på en spiller over 28 år, vil vi hellere få de penge for ham som han er værd, frem for at ligge og presse prisen højere op.

Mål:
Førstevalget til starten af min første sæson i klubben, bliver Roberto Abbondanzieri, da han trods sin fremskredne alder, stadigvæk er lidt bedre en Ustari. Roberto der trækker sig tilbage efter sæsonen, vil derfor få den største mulighed for at kunne trække sig tilbage med respekt, og overlade roret til arvtageren.

Oscar Ustari er manden der efter denne første sæson skal stå fast mellem stængerne i målet på Coliseum. 21 år og med sin internationale debut på Argentinas landshold, er der ingen tvivl om at han kan blive fremtidens mand i Getafe.

Forsvar kommer i næste update.

vondracek
Gæst

« Svar #22: 25 Maj 2008, 21:52 »

Det var da en ordentlig omgang træning Ustari har fået. Lækkert at han allerede er steget i en del attributes.
Ganske fin update, men synes nu godt, at du også kunne have klemt en forsvarspræsentatio n ind. Ellers ser det godt ud, og jeg glæder mig til at høre mere.

Keep it up!

vesperGT
Manager

« Svar #23: 25 Maj 2008, 22:10 »

Det var da en ordentlig omgang træning Ustari har fået. Lækkert at han allerede er steget i en del attributes.
Ganske fin update, men synes nu godt, at du også kunne have klemt en forsvarspræsentatio n ind. Ellers ser det godt ud, og jeg glæder mig til at høre mere.

Keep it up!

Havde lidt travlt tidligere....... jeg regner med lige at kunne klemme en ekstra ind i dag

vesperGT
Manager

« Svar #24: 25 Maj 2008, 22:58 »

Forsvar:
Alt i alt er der 7 forsvarsspillere i truppen, men da bagkæden kun er på 4 spillere, er de det udgør stammen på holdet: David Cortés, Franck Signorino, Daniel Díaz og Mario. Henholdsvis højre, venstre og centerbacks. Da gennemsnitsalderen i kæden er 26.5 år, kan der være go’ fremtid i disse 4 spillere.

Midtbane:
Midtbanen er pr. definition den bredeste del af truppen – såvel som stort set alle andre hold. I stedet for at fremhæve alle spillerne, vil jeg fremhæve Esteban Granero. Lejesvenden fra Real Madrid som – hvis jeg kan få øget hans acceleration og hurtighed – vil gå meget langt for at beholde i klubben efter endt lejeperiode. Han er, såfremt han kan holde niveau, den mand der skal servere bolde til angrebet.

Angreb:
Der er del Moral, Braulio, Kepa og Uche, med Uche og Braulio som de faste skarprettere i front. Kepa er reserve, mens del Moral må siges at have reservetjansen, både hvad angår højre kant, samt angreb. 2 positioner han mestrer lige godt, men eftersom han ikke er den bedste, ja, han må vente.

Oddsne er kommet ind for sæsonen, og med odds 81, tror bookmakerne kun på en solid midterplacering til os, selvom vi trupmæssigt er lige så gode, hvis ikke bedre end så mange andre. Barcelona og Real Madrid er – skulle man sige – som sædvanlig gjort til favoritter.

Getafe har underskrevet en 3-årig aftale med Gael Etock, som kommer til fra rivalerne Barcelona. Det skal dog ikke være en hemmelighed at lige præcis dette køb har været diskuteret mellem ”Faxe” og Erik Larsen, vores chefscout. Larsen mener at han er et kvalitetskøb, mens ”Faxe” er lidt mere reserveret og mener at han højst bliver en udmærket boksspiller i La Liga i fremtiden.

Jeg er dog ikke i tvivl om at efter en langsom tilvænning til spillestilen i Getafe, kan blive en go’ angriber.

Dette er vores træningskampe. Mest værd at bemærke er at i kampen mod Barcelona, skiftede Barca først deres start 11’er ud efter 70 minutter, mens vi satte reserverne på banen i pausen. Så er 0-0 ganske udmærket.

vesperGT
Manager

« Svar #25: 26 Maj 2008, 19:42 »

Grundet et mindre ”fårk up” af mig, nåede jeg ikke at få registreret Etock i tide til vores første kamp mod Recreativo, så vi måtte tage til Huelva uden mit nyeste indkøb.

Selve kampen formåede aldrig at blive den positive oplevelse som John og jeg havde håbet på. 2 gange scorede Recreativo og med vores manglende scoringer, kunne vi tage hjem til Madrid vel vidende at vi efter første runde allerede nu ligger nummer 18 og til nedrykning. Hvis der var en spiller der skuffede, så var det Braulio. Manden som er forudbestemt til at score mål, bamlede forbi målet gang på gang, til skuffelse for fans, ledere og spillere. Det ved han også godt og vil derfor stramme op. Det har han lovet.

Ikke den start i klubben som jeg havde håbet på.

Et par dage efter kampen udgik Abbondanzieri fra træning med en skade, der holder ham uge minimum 3 uger, og derfor vil Ustari allerede nu få den chance, han ellers skulle have ventet i længere tid med.

Grundet manglende spillere der er opfostret af Getafe, har jeg fravalgt Etock, Iago og Contra til den europæiske kampagne, da de skal kæmpe i det spanske, frem for en turnering der allerede på forhånd kun ses af John og jeg som ekstra kamptræning, selvom vi dog vil gøre meget for videre avancement i cup’en.

Sider: 1 [2] Udprint 

This site is not endorsed by Sports Interactive or SEGA and is intended for entertainment purposes only. « More Info »
©2005-2018, FmFreaks.dk
                                         Forum Powered by SMF 1.0.5 · SMF ©2001-2010