home forum contact
 
  Velkommen
Gæst
Søg
 
SENEST AKTIVE EMNER
Glemt din kode?
Registrer
Dato Forfatter Forum Emne
I dag kl. 20:38:18 Kenitho Challenges The real SAF Challenge
24 Sep 2024, 14:27 Broen13 Omklædning... Underlige ting
09 Sep 2024, 20:59 Bubbles Blogs #4 - FC Balzers & Liec...
02 Sep 2024, 15:06 cartoon Klubsøgnin... Manchester United
25 Aug 2024, 23:01 Nephilim Skadestuen FFP Fejl?
21 Aug 2024, 15:58 rheya Blogs "Ålleren" tilbage i Su...
25 Jul 2024, 08:58 andersnomanni Blogs Freiburg Gloryhunter s...
Antal Registrerede Brugere: 23425
  2 Brugere, 1026 Gæster Online.

Indlæg: 1132879 over 31375 Emner
Nyeste Bruger: diazkeira740
FORUM
+  FmFreaks Forside
|-+  Forum: Andre Managerspil
| |-+  Nostalgi
| | |-+  Kategori: Blogs fra de ældre udgaver
| | | |-+  Rossoneri- AC Milan
0 Brugere og 4 Gæster læser i øjeblikket dette emne.
Sider: 1 [2] Udprint
Forfatter Emne: Rossoneri- AC Milan  (Læst 7036 gange)
Fynbo
Odds-hjælper
*

Offline Offline


 
Sv: Rossoneri- AC Milan
« Svar #15: 23 Maj 2008, 21:33 »

Super blog ... lækkert design ... Peace
Logged

-Abel-
Lilleputspiller
*

Offline Offline


 
Sv: Rossoneri- AC Milan
« Svar #16: 23 Maj 2008, 22:23 »

-Benja- har lavet grafikken, men det med bendtner billedet lavede han bare for sjovt, men det skal nok blive bedre, han arbejder på sagen, men vi må vente en dag eller to på det, for han skal lave det perfekt:P
Logged


-Benja-
Gæst
 
Sv: Rossoneri- AC Milan
« Svar #17: 23 Maj 2008, 22:32 »

Synes nu bare det var en meget sjov ting, det med Bendtner. Men skal nok arbejde lidt på det..

Btw. Fed blog Anders, bliver spændende om du kan genvinde Serie A. Jeg har hjulpet -Abel- lidt i gang med det skriflige, da han ikke har blogget før. Gav ham nogle idéer til hvad han kunne skrive om Peace
Logged

-Abel-
Lilleputspiller
*

Offline Offline


 
Sv: Rossoneri- AC Milan
« Svar #18: 25 Maj 2008, 17:39 »



God Start for Milan!

AC Milan sendte i dag AS Roma ned på sidste pladsen, da Anders Abels tropper vandt opgøret med 3-1. Samtidig tog AC Milan et hop opad i tabellen og ligger nu nummer 1.
Med 82920 tilskuere på lægterne var stemningen på kogepunktet inden dommeren fløjtede kampen i gang.

Intens start!

AS Roma startede kampen godt, men efter de første fem minutter fik AC Milan fat i spillet. Milan bragte sig i front, allerede
efter 6 minutters spil, da Maldini hoppede op i hovedstødsduel i feltet ved et frispark uden for feltet, Maldini steg til vejrs og bragte Milan i spidsen.
Selvom Milan sad på det meste af spillet herefter, tilfaldt den næste kæmpe chance udeholdet. Et indlæg blev forlænget i feltet, men Totti headede forbi fjerneste stolpe i en ellers fri position.
Nicklas Bendtner fik bolden i feltet, og  kort tid efter den første scoring bankede Nicklas Bendtner bolden op i net taget, 2-0 efter 10 minutter, sikke en start!

Nicklas Bendtner kæmpede hårdt i front mod det fysisk stærke Roma-forsvar, og efter 27 minutter faldt en bold ned foran ham i feltet. Han drejede rundt og afsluttede resolut, men bolden gik et godt stykke over mål. Fem minutter senere fik Milan en dobbeltchance, men både Pirlo og Gilardino fik deres afslutninger blokeret. Det var dog langt fra det sidste, man skulle se til Bendtner.
Kort inden pausen viste danskeren igen sin farlighed, da han trykkede af fra 25 meter. Doni slog bolden ud i fødderne på Kaka, men hans tværaflevering til Gilardino kom for tæt på Doni. En tempofyldt 1. halvleg endte 2-0 til Milan, og det var også Milan som spillede bedst..

Milan-tribunen i jubel

Roma kom bedre ud efter pausen, og de fik lagt et lille pres på hjemmeholdet. Det resulterede ikke i de store chancer, og langsomt åd Milan sig tilbage. Og 10 minutter efter pausen sendte Seedorf i brag af et skud igennem luften, bolden knækkede i luften, men Doni reddede fantastisk.
Glæden på tilskuere pladserne var høj.  I det 67. minut bragede De Rossi fra Milan en bold på overlæggerne, der gik et sug i Milan fansene, men Milan fik hurtigt rystet chokket af sig, og AS Roma virkede ikke som om, de havde lyst til at fortsætte presset. Derfor fik Kaka og co. igen overtaget på midtbanen, og i 81. minut blev Gilardino belønnet for sit arbejde i front. Et fantastisk opspil helt nede fra forsvaret gik via Kaka til Seedorf, som spillede Gilardino alene igennem med Doni. Gilardino afsluttede køligt gennem benene på Roma-keeperen, og så var Milan igen på måltavlen.

Der var optræk til et par chancer i begge ender i slutningen af kampen, inden det for alvor blev farligt. AC Milan havde styr på begivenhederne, og Roma havde problemer med at få spillet til at hænge sammen. I det 83. minut bragte Roma sig på tavlen, det var Mirko Vucinic der scorede et rigtigt flot mål, men Roma Troede ikke på, at de kunne nå AC Milans førring, så efter tre minutters tillægstid kunne AC Milan spillere og fans bryde ud i jubel. 3-1 sejren var en kendsgerning, og dermed fik fansene en fantastisk oplevelse i sæsonens første hjemmekamp.

Anders Abels reaktion

- Vi har nu mulighed for at bestemme, om vi skal have den drømme start som vi har drømt om, det er vigtig for klubben og spillerne, at vi får en god start på sæsonen, vi har en masse kampe vi skal spille, men jeg mener at vores trup godt kan klare det. De sidste par sæsoner har ikke været fantastiske for Milan, men det skal vi nok lave om på. Vi har en målsætning der hedder titel udfordre, men inderst inde vil vi meget gerne vinde det mesterskab som vi har læges efter, og jeg er sikker på, at vi har kvaliteten til det.

- Sejren i dag er dog også speciel vigtig for vores fans, og personligt klager jeg ikke over at vinde min første kamp på San Siro. Jeg er lykkelig over sejren, og jeg glæder mig sindssygt meget til at komme i gang. Vores venskabskampe op til sæson starten har ikke været fantastiske, spillet har ikke været optimalt, men her skal man også forsøge at forstå, vi skal jo lige i gang efter en lang sommerpause, forklarer Anders Abel.

- Kampen som sådan er jo som kampene er mellem AC Milan og AS Roma: Der er stillingskrig indtil det første mål bliver scoret, men vi får via vores aggressive backs skabt et godt pres på Romas forsvar.

Nicklas Bendtner i topform

Bendtner har jeg hentet til klubben, fordi jeg mener at han har et kæmpe potentiale, og efter 4 venskabskampe og en liga kamp og 5 mål, har jeg kun en sætning at sige "Hvad sagde jeg" smiler manager Anders Abel og går med et smil på læben ud til hans drenge.   

Logged


-Benja-
Gæst
 
Sv: Rossoneri- AC Milan
« Svar #19: 25 Maj 2008, 18:25 »

Utrolig flot update, og en lang en af slagsen.
Flot sejr over rivalerne fra Rom, godt at se at Bendtner er ved og komme igang Wink Os godt at se at veteranen Maldini, stadig ved hvor målet står Smiley
Logged

kie
Landsholdsspiller
******

Offline Offline


 
Sv: Rossoneri- AC Milan
« Svar #20: 25 Maj 2008, 18:27 »

Det er skam en god blog at læse..

Jeg er FAST læser..
Logged


MadsWiinther
Gæst
 
Sv: Rossoneri- AC Milan
« Svar #21: 25 Maj 2008, 18:28 »

Flot update, utroligt at du har så meget gåpåmod at du vil skrive så lange updates.
- Jeg vil holde øje med din blog i fremtiden. KIU
Logged

Bave
Gæst
 
Sv: Rossoneri- AC Milan
« Svar #22: 25 Maj 2008, 18:36 »

Rigtig god Update

Fantastisk med en Sejr over Roma

og Flot Bendtner billede Thumbs Up
Logged

-Abel-
Lilleputspiller
*

Offline Offline


 
Sv: Rossoneri- AC Milan
« Svar #23: 25 Maj 2008, 18:39 »

Mange tak for jeres massive opbakning, det er dejligt at vide at man har nogle faste læsere.
Men det er nogle store ord I kommer med, og jeg vil leve op til det Peace
Tak til dig Bave, for Bendtner billedet Thumbs Up
« Seneste Redigering: 25 Maj 2008, 19:10 af -Abel- » Logged


Bave
Gæst
 
Sv: Rossoneri- AC Milan
« Svar #24: 31 Maj 2008, 23:24 »

Er bloggen død?
Logged

Sider: 1 [2] Udprint 
 



This site is not endorsed by Sports Interactive or SEGA and is intended for entertainment purposes only. « More Info »
©2005-2018, FmFreaks.dk
                                         Forum Powered by SMF 1.0.5 · SMF ©2001-2010