home forum contact
 
  Velkommen
Gæst
Søg
 
SENEST AKTIVE EMNER
Glemt din kode?
Registrer
Dato Forfatter Forum Emne
I dag kl. 20:55:25 szukizek Blogkonkur... 11# Hjertet banker kun...
I dag kl. 20:29:17 Bubbles Blogkonkur... #14 - Danish Viking Wa...
I dag kl. 13:55:05 Wester Jr. Blogkonkur... The beautiful game
I går kl. 20:58:01 andersnomanni Klubsøgnin... Inspiration
31 Maj 2024, 17:14 cartoon Klubsøgnin... Manchester United
27 Maj 2024, 20:09 warmon Blogkonkur... [33] Journeyman - Syv ...
19 Maj 2024, 05:48 valverde4ever Pro Cyclin... Cycling Career - Kan d...
Antal Registrerede Brugere: 23319
  0 Brugere, 367 Gæster Online.

Indlæg: 1132819 over 31368 Emner
Nyeste Bruger: aj1493774
FORUM
+  FmFreaks Forside
|-+  Forum: Andre Managerspil
| |-+  Nostalgi
| | |-+  Kategori: Blogs fra de ældre udgaver
| | | |-+  Rossoneri- AC Milan
0 Brugere og 0 Gæster læser i øjeblikket dette emne.
Sider: [1] 2 Udprint
Forfatter Emne: Rossoneri- AC Milan  (Læst 6804 gange)
-Abel-
Lilleputspiller
*

Offline Offline


 
Rossoneri- AC Milan
« : 23 Maj 2008, 17:14 »


1.7.2007 – Klubber står uden manager.


I dag har AC Milans ledelse bekræftet i en pressemeddelelse, at de har fyret deres tidligere manager Carlo Ancelotti. Der er meget snak om, hvad begrundelse var for denne fyring. Den italienske presse gætter på, at Ancelotti var utilfreds med den måde bestyrelsen styrede klubben på. Ingen af parterne vil kommentere omkring fyringen, så denne sag må stå i uvisheden.
Når en så stor klub, står uden manager er der selvfølgelig mange rygter om hvem der skal overtage trænersædet. José Mourinho er selvfølgelig en af storfavoritterne, også Marcello Lippi nævnes også som en ny Milan manager.

Den tidligere danske stjerne, Anders Abel nævnes som en af favoritterne i spanske Recreativo som står uden manager. Da Getafe havde stor succes med danske Michael Laudrup, ville Recreativo også kigge mod Danmark efter en ny træner.
Anders Abel nåede og spille 52 landskampe for det danske landshold, det blev til 11 scoringer i den røde trøje. Rimelig godt når man tænker at han spillede i forsvaret, han var uhyre stærk i luftspillet.

Men spørgsmålet er bare om Anders Abel har erfaring til et job, i spanske Recreativo. Han har været cheftræner i Brøndby, vundet et par danske mesterskaber. Han har blandt andet også ført dem til semifinalen i europa cuppen, som den hed dengang.


Vi fangede lige den danske træner til en kort snak.
"Jeg er utrolig stolt over blive sat i forbindelse med Recreativo, men jeg har ikke hørt noget konkret fra dem. I fodbold er da altid mange rygter, men jeg har ikke fået noget tilbud fra dem. Men jeg skal nok udmelde hvis der sker noget."
« Seneste Redigering: 23 Maj 2008, 19:30 af -Abel- » Logged


Bave
Gæst
 
Sv: Spettacolo Rossonero - AC Milan
« Svar #1: 23 Maj 2008, 17:23 »

En Rigtig god Intro
Logged

-Benja-
Gæst
 
Sv: Spettacolo Rossonero - AC Milan
« Svar #2: 23 Maj 2008, 17:25 »

Lækker start Anders Thumbs Up Fed grafik, hvem mon har lavet det ? Hævet Øjenbryn
Logged

-Abel-
Lilleputspiller
*

Offline Offline


 
Sv: Spettacolo Rossonero - AC Milan
« Svar #3: 23 Maj 2008, 19:29 »



6.7.2007 - Chok i Italien!


Efter Carlo Ancelottis afsked med Milan, har der været mange rygter. José Mourinho var alles klare favorit, han har som I nok alle ved udrettet nogen meget store ting med Chelsea, så hvorfor skulle han ikke også kunne gøre det med Milan? Men til alle store overraskelse, har Milan ansat en dansk manager. Han var omkring en uge siden rygtet til en noget mindre klub, nemlig spanske Recreativo. Men idag er Anders Abel blevet præsenteret som ny manager i AC Milan, mange sætter spørgsmålsstegn ved ansættelsen. Men Milans ledelse er hel sikker på, at de har fundet en meget talentfuld manager i danskeren.

Den danske træner udtalte dette efter pressekonferncen.
"Jeg er utrolig glad, og meget stolt. Jeg har været AC Milan fan i mange år, så det er en kæmpe drøm som går i opfyldelse. Da Milan henvendte sig var jeg ikke i tvivl, jeg spurgte min kone og mine børn. De sagde at det lød utrolig spændende, og min kone har altid drømt om at komme til at bo i sydeuropa. Så der var stor enighed om hvad vi skulle, jeg ansætter en privatlærer til mine børn, så de kan lære sproget. Jeg skal selvfølgelig også lære sproget, jeg kan kun sige "Ciao" og det er jo ikke så meget sagde en meget glad dansker.

Vi fangede også bestyrelseformanden Sllvio Berlusconi.
"Jeg ved, at der har været meget kritik af vores ansættelse af Anders Abel, men jeg er sikker på han bliver en stor succes hos os. Vi ville jo ikke have ansat ham, hvis vi ikke troede på at han kunne udrette store ting her i Milan. Men jeg glæder mig til at han kan lukke munden, på alle kritikkerne. Vi har stor tillid til ham, og vi regner med at blande sig i mesterskabskampen. Vores store målsætning er også at komme langt i Champions League, gerne til finalen, men nu må vi se hvad der sker."





Milan køber dansk.


Anders Abel havde kun været i Milan i to dage, før han hentede sin første stjerne. Det drejer sig om det danske stortalent, Nicklas Bendtner. Nicklas Bendtner er et af Danmarks absolute topstjerner, og idag er han skiftet fra en reserve plads i Arsenal til en startplads i AC Milan. Han er uhyre stærk i luften, plus at han også har hurtigheden med sig. Så han bliver en vigtig brik i Milan offensiven, ham og Gilardino bliver et af Serie A's farligste angreb.
Han har kostet AC Milan omkring de 100 millioner kroner, og Anders Abel er ikke i tvivl om at han bliver alle pengene værd.
"Nicklas besidder et enormt talent, og da jeg så han var utilfreds i Arsenal, måtte jeg bare have ham. Jeg fik en god snak med ham og overtalte ham til at komme til os. Jeg tror Bendtner og Gilardino bliver et giftigt makkerpar. Når man siger de to navne, skal forsvarspillerne ryste i bukser, og vide at det er nu at de træde i karakter."

"Jeg har altid fulgt Milan, da jeg var mindre. Det er en af mine absolutte yndlingsklubber, efter jeg fik en god snak med Anders Abel, og han overbeviste mig om at komme til Italien. Min far som også er min agent, var lidt skeptisk medhensyn til skiftet. Da han ikke troede jeg havde det til at slå igennen Italien, men jeg sagde at det var mit valg. Han er dog glad på mine vegne, og håber selvfølgelig at jeg slår igennem i Italien. Jeg glæder mig også til at spille sammen med de mange stjerner, Ronaldo har altid været en af mine yndlingsspillere. Men også Kaka, Pirlo og Maldini, glæder jeg mig også til at se. "
« Seneste Redigering: 23 Maj 2008, 22:27 af -Abel- » Logged


Altid FCK
Manager
********

Offline Offline


 
Sv: Rossoneri- AC Milan
« Svar #4: 23 Maj 2008, 19:35 »

Synes du skriver rigtig godt, og det skal nok blive giftigt med de to
Logged

Når du f. eks. bøjer dig fremover, bliver smerten så lidt mindre?

Rullende Øjne Hævet Øjenbryn

N17
Manager
********

Offline Offline


 
Sv: Rossoneri- AC Milan
« Svar #5: 23 Maj 2008, 19:37 »

God start... Men synes du skal droppe det med at sætte dine spillere ind i andre trøjer, før du evt. har bedre styr på det.. For det med Bendtner ser bestemt ikke godt ud. Sorry to say!
Logged

TOTTENHAM HOTSPUR FC
Hadet af mange - elsket af få

sygthold
Gæst
 
Sv: Rossoneri- AC Milan
« Svar #6: 23 Maj 2008, 19:45 »

Fin start .. kunne du ikke finde en bedre angriber en bendtner for 100 mil? Opstemt
Logged

sygthold
Gæst
 
Sv: Rossoneri- AC Milan
« Svar #7: 23 Maj 2008, 19:47 »

end* hehe..
Logged

Bave
Gæst
 
Sv: Rossoneri- AC Milan
« Svar #8: 23 Maj 2008, 20:05 »

Rigtig Flot skrevet og Spændende køb af Bendtner Thumbs Up

Men billedet Med Bendtner i Milan Trøje er knap så godt  Forlegen
Logged

stimo92
Gæst
 
Sv: Rossoneri- AC Milan
« Svar #9: 23 Maj 2008, 20:09 »

hvad bruger i til at lave grafik med? Sry for off topic.
Logged

NichlasKirk
Gæst
 
Sv: Rossoneri- AC Milan
« Svar #10: 23 Maj 2008, 20:09 »

Ligemeget hvad de andre siger, så er bendtner billedet klasse XD
Logged

kie
Landsholdsspiller
******

Offline Offline


 
Sv: Rossoneri- AC Milan
« Svar #11: 23 Maj 2008, 21:23 »

God skrevet, det er helt sikkert en blog jeg ville følge med i...

Er pato ikke god nok til din startopstillig eller hvad, siden du har købt Bendther..
Logged


Bave
Gæst
 
Sv: Rossoneri- AC Milan
« Svar #12: 23 Maj 2008, 21:26 »

Pato kan ikke bruges før til Vinter Smiley
Logged

kie
Landsholdsspiller
******

Offline Offline


 
Sv: Rossoneri- AC Milan
« Svar #13: 23 Maj 2008, 21:28 »

Pato kan ikke bruges før til Vinter Smiley

Nåå ja, er det ikke pga. hans alder
Logged


Bave
Gæst
 
Sv: Rossoneri- AC Milan
« Svar #14: 23 Maj 2008, 21:28 »

Nåå ja, er det ikke pga. hans alder

Jo det er det Thumbs Up
Logged

Sider: [1] 2 Udprint 
 



This site is not endorsed by Sports Interactive or SEGA and is intended for entertainment purposes only. « More Info »
©2005-2018, FmFreaks.dk
                                         Forum Powered by SMF 1.0.5 · SMF ©2001-2010