home forum contact

Velkommen
Gæst
Søg

SENEST AKTIVE EMNER
Glemt din kode?
Registrer
Dato Forfatter Forum Emne
I går kl. 20:58:30 andersnomanni Blogs SAF Challenge
06 Nov 2024, 11:45 ydersog Klubsøgnin... Brighton & Hove Albion
03 Nov 2024, 19:31 Brodtgaard Challenges The real SAF Challenge
24 Okt 2024, 21:05 Broen13 Blogs Rejsen gennem Portugal
24 Okt 2024, 17:05 Bubbles Blogs #2 - Et sidste save - ...
17 Okt 2024, 23:31 Svartowiz Omklædning... Sommer opdatering
10 Okt 2024, 15:45 Svartowiz Skadestuen Spil uden Steam
Antal Registrerede Brugere: 23449
  1 Bruger, 854 Gæster Online.

Nyeste Bruger: Listeria
FORUM
+  FmFreaks Forside
|-+  Forum: Andre Managerspil
| |-+  Kategori: Nostalgi
| | |-+  FC Basel
0 Brugere og 8 Gæster læser i øjeblikket dette emne.

Afstemning
Spørgsmål:  Følger du med i bloggen
Ja.
Nej.

Sider: [1] 2 Udprint
Forfatter Emne: FC Basel  (Læst 6476 gange)
Zone 43
Manager

FC Basel
« : 31 Mar 2006, 16:35 »

Eftersom jeg gerne vil starte en blog, ville jeg lige hører om hvilket hold i vil hører om Wink

Start på mandag Smiley

edit: overskrift ændret + afstemningen er slut.
« Seneste Redigering: 03 Apr 2006, 11:50 af Zone 43 » Logged

Jeg ved, de har sagt, det er en stor ting for Brøndby. Men det er satme også en stor ting for mig
 - Daniel Agger.

JosepGuardiola
Gæst

Sv: Hvem vil i høre om ??
« Svar #1: 31 Mar 2006, 23:28 »

Helt klart FC Basel. Havde et fantastisk spill med dem i 05 udgaven, så at høre om dem ville være klasse Wink

Dusty78DK
Manager

Sv: Hvem vil i høre om ??
« Svar #2: 31 Mar 2006, 23:58 »

Ikke fordi jeg er FCK fan, men det er for kedeligt at høre om drengene fra vestegnen. Helt klart Basel!

Zone 43
Manager

Sv: FC Basel
« Svar #3: 03 Apr 2006, 11:51 »

Folket (brugerne herinde) vil høre om FC Basel, og det skal de komme til.

Mere kommer senere

Jeg ved, de har sagt, det er en stor ting for Brøndby. Men det er satme også en stor ting for mig
 - Daniel Agger.

cube
Manager

« Svar #4: 03 Apr 2006, 14:03 »

Uha! FC Basel. Læg mærke til Emrah Ekin. Han er satme en vidunderdreng Smiley Han blev topscorer i Bundesligaen og mere end 200 mio værd i mit Bayern spil (2018).

Tjek mit kunst/design ud på KasperPyndt.dk

Zone 43
Manager

« Svar #5: 03 Apr 2006, 14:14 »

Historie/Intro:

Klokken var ca. 13:33, da jeg opholdt mig i et af DBU’s lokaler i Brøndby. Jeg havde netop bestået et trænerkursus og for dem som bestod, ville de blive tilmeldt på hjemmesiden www.managersforfree .com hvor klubber som manglede en træner kunne (muligvis) få fat i træner til deres hold. Da jeg kom tilbage til min arbejdsplads, blev det fejret med kage og cola.

Samtidig i Basel, Schweiz, Var et skænderi i gang mellem klubledelsen og træneren i FC Basel. Det endte med en fyring af træneren, til trods for at han havde fået mesterskabet hjem til Basel. Samme aften gik klubledelsen ind på www.managersforfree .com for at finde deres kommende træner. De fandt 4 kandidater, som de gerne vil have som deres træner.

En af dem var undertegnede. Vi skulle mødes på et fint hotel lige i udkanten af Basel. Om eftermiddagen kom en repræsentant fra FC Basel og hentede os. Vi kom ud til klubbens træningsanlæg, hvor vi hilste på nogen af spillerne samt klubledelsen, senere kom vi tilbage på hotellet, da spillerne og klubledelse skulle finde ud af hvem de ville have. Svaret fik vi af vide dagen efter.

Med knap 40% af stemmerne blandt spillere og klubledelse, kommer deres nye træner til at hedde Casper Andersen. Det kom som en overraskelse blandt de schweiziske fodbold fans. Dog værst fansene fra FC Basel. Præsentationen fandt sted om eftermiddagen, bl.a. var Switzerland News til stede under præsentationen og de stillede følgende spørgsmål.

Hr. Andersen, hvilke klubber har De tidl. Trænet?
Jeg har tidl. Været hjælpetræner for et miniputhold under en turnering, og forleden bestod jeg DBU’ trænerkursus. Desuden spiller jeg en del FM *de tilstedeværende smågriner* 

FC Basel er blandt favoritterne til at genvinde mesterskabet, kan i gøre det?
Selvfølgelig kan vi det, men det bliver ikke nemt

Har De Hr. Andersen tænkt dem at ændre på truppen inden sæsonstart?
Muligvis. Det vil tiden vise

Præsentationen af FC Basel’ nye træner er ovre, og de forskellige sportsaviser/blade kan nu begynde at skrive om FC Basel og deres nye træner.

Truppen:

Målmænd:

4 målmænd er lige i overkanten, derfor bliver Meili sendt tilbage til Wil.

Forsvar:

Venstreback

1 venstreback er for lidt, i tilfælde af at han skulle være nødt til at se kampen fra tilskurerpladserne. Ny mand på vej.

Højreback:

2 fornuftige højrebacks, som dog godt kunne blive en smule bedre.

Centrale forsvar:

3 rigtige gode centrale forsvarspillere, jeg kunne dog godt tænke mig en fjerde. Så en 4. er på vej.

Venstrewing:

4 venstrewing er alt for meget. 1-2 af dem kommer til at finde en ny klub.

Højrewing:

2 fornuftige spillere til pladsen som højrewing

Centrale Midtbane:

Rigtig god central midtbane, hvor der vil være hård kamp om pladserne

angriberne:

7 angribere! En ting er sikkert, der skal 3 mand væk bl.a. de to nederste af angriberene, den sidste finder jeg ud af.

Der er ikke arrangeret nogen træningskampe endnu, men når det sker kommer det Wink

Jeg har 60 mil. dkr. til indkøb, og mon ikke de vil blive brugt Wink

- Daniel Agger.

Zone 43
Manager

« Svar #6: 03 Apr 2006, 14:20 »

Uha! FC Basel. Læg mærke til Emrah Ekin. Han er satme en vidunderdreng Smiley Han blev topscorer i Bundesligaen og mere end 200 mio værd i mit Bayern spil (2018).

Der findes ingen Emrah Ekin i hverken A-truppen eller U19-truppen  Skuffet men han lyder nu meget god Smiley

- Daniel Agger.

Zone 43
Manager

« Svar #7: 03 Apr 2006, 14:34 »

Jeg kan da lige komme med følgende indstillinger.

Divisioner : A+B (det svarer til SAS-Ligaen og Viasat Sport Divisionen i DK)
Database : Lille
Updates & lign. : ingen

- Daniel Agger.

cube
Manager

« Svar #8: 03 Apr 2006, 14:54 »

Der findes ingen Emrah Ekin i hverken A-truppen eller U19-truppen  Skuffet men han lyder nu meget god Smiley

Ja, det er nok fordi databasen ikke er stor nok så. Ærgeligt :\

Tjek mit kunst/design ud på KasperPyndt.dk

Zone 43
Manager

« Svar #9: 03 Apr 2006, 18:15 »

Ja, det er nok fordi databasen ikke er stor nok så. Ærgeligt :\

eller måske fordi han ikke er med i 05 udgaven  Rullende Øjne

- Daniel Agger.

United-styrer
Gæst

« Svar #10: 03 Apr 2006, 19:40 »

God præsentation af truppen Thumbs Up

Zone 43
Manager

« Svar #11: 03 Apr 2006, 19:51 »

God præsentation af truppen Thumbs Up

Tak. Jeg kan fortælle at den bliver opdateret en gang i morgen når jeg er kommet hjem, da jeg har fået skaffet nogen nye spillere.

De nye spilllere :

Emmanuel Petit
Pierre Wome
A. Rochet
R.Consoli (U19)
J. Rodriguez

Solgte spillere :

P. Spallino
J.H.Rossi

Så er der spillet en træningscup/turnening (hvad man nu vil kalde den)

Semifinaler :

FC Basel - Lugano 5-0 (2-0)
Celtic - Sparta Prag 3-1 (1-0)

Bronze kampen :

Sparta Prag - Lugano 2-2. Sparta P. vinder på straffesparks konkurrence

"Guld"kampen :

FC Basel - Celtic 0-3 (0-0).

Kommentarer til kampene :

Den første kamp mod Lugano kører spillet rigtig godt for os, og det er fuldt fortjent at vi vinder. I kampen mod Celtic får vi vist en mand ud i slutningen af 1. halvleg, hvor jeg mener der maks. skulle være gult! De får så et tyndt straffe og scorer på det, fuldt fortjent at Celtac vinder for de spillede bedst.

- Daniel Agger.

Zone 43
Manager

« Svar #12: 04 Apr 2006, 21:43 »

Transfer + Træningsturnening

Transfer:

Nye spillere:

Petit skal priært styrke den centrale midtbane.

Pierre Wome skal kæmpe mod Kleber, om pladsen som venstre back. Kleber er pt 1. valg.

Rodriguez skal gå direkte ind som central forsvar.

Rochat er pt. 3. valg, men kan på lang sigt blive fremtidens valg.

Consoli er rykket ned til U19 holdet, men vil snart rykkes op, da målmændende ikke er helt unge mere.

Solgte:

Rossi er skiftet til FC Zürich for 9 mil. dkr.

Spallino er skiftet til Vaduz for 90.000 dkr. Vaduz er i Liechtenstein, men spiller i den Schweiziske B division

Træningturnening : The Best Cup

Følgende hold er med i "The Best Cup" :

FC Basel, Schweiz
Lugano, Schweiz
Celtic FC, Skotland
Sparta Prag, Tjekkiet

FC Basel og Lugano skal mødes i den ene semi-finale mens Celtic og Sparta Prag mødes i den anden.

Celtic FC 3:1 Sparta Prag

FC Basel 5:0 Lugano

Bronze kampen :

Lugano 2:2 Sparta Prag. - Sparta Prag vinder på straffe konkurrence.

Guld Kampen :

FC Basel 0:3 Celtic FC

Billeder (SS) af "The Best Cup"

Petit er ny spiller i FC Basel

- Daniel Agger.

United-styrer
Gæst

« Svar #13: 05 Apr 2006, 15:53 »

Rigtig gode handler.

Zone 43
Manager

« Svar #14: 07 Apr 2006, 16:08 »

Update

24/7 : Liga kamp : FC Basel - Xamax 3-0 (1-0)

"Jeg er mega glad for sejren i min debut" lød det fra Basel træneren efter kampen
MoM : Scott Chipperfield, Basel
Benjamin Huggel blev skadet i kampen og må holde 5 dages pause.

25/7 : U19 kamp : FC Basel U19 - Thun U19 2-2

29/7 : Landsholdsudtagelse : Ivan Ergin er udtaget til Serbien og Mont. landshold som skal spille i OL

30/7 : CL-Kval lodtrækning (3. runde) : Real Madrid - FC Basel.
"Det er absolut ikke nogen ønske modstander, men vi vil kæmpe for sejren" sagde en halv trist Basel træner til BT

31/7 : Liga Kamp : Schaffhausen - Basel 0-4 (0-2)

"Rigtig god kamp fra vores side, de får stort ikke et ben på jorden i kampen" sagde en glad Basel træner efter kampen.
MoM : Scott Chipperfield, Basel

1/8 : Young Boys træner Hans-Peter Zaugg bliver kåret til månedens manager foran undertegnede.

3/8 : Rygter vil vide at Basel er ude efter Xamax' Bobo Valente. Begge partner nægter.

7/8 : Liga Kamp : FC Basel - Grasshoppers : 3-1 (0-0) - TV

"Kanon kamp, vi virker urørlige, men nu skal vi jo snart spille på Bernabeu." Lød det fra C.Andersen som var tilfreds
MoM : Scott Chipperfield, Basel-

Scott Chipperfield har indtil videre været MoM 3 kampe i træk, ganske imporende.

11/8 : CL-Kval kamp : Real Madrid - FC Basel : 3-0 (1-0) - TV

"Sejren til Real M. var fuld fortjent, deres defensiv stod som den skulle og offensiven var ALTID et skridt eller to foran vores forsvar." lød det Basel træneren, som lød en smule skuffet.
MoM : Ivan Helguera, Real Madrid

14/8 : U19 kamp : FC Basel U19 - Xamax U19 : 1-1

14/8 : Liga Kamp : St. Gallen - FC Basel : 2-0 (2-0)

"Det er ikke godt nok, hvis vi skal være mestre i år skal vi også kunne slå topholdene på udebane" lød det lidt vredt fra Basel træneren
MoM : Bruno Sutter, St. Gallen

15/8 : Rygter vil vide at FC Basel har budt på Vålerenga angrebstalent Daniel Fredheim Holm. Buddet skulle være omkring 10 mil. dkr.

17/8 : C. Carignano bliver skadet under træningen, han ventes klar en om uges tid.

18/8 : Liga Kamp : FC Basel - Aarau : 5-0 (3-0)

"Hel vanvittig kamp. 5 mål og 2 udvisning, inden for kort tid. Vores fans kan gå skuffet hjem i dag. iøvrigt havde supporterne en flot tifo i dag." sagde en meget glad Basel træner.
MoM : Mile Sterjovski, Basel

Mile Sterjovski er oppe på 51 mål i sin tid i Schweiz.

Dagens tifo mod Aarau

19/8 : D. Degen bliver skadet under træningen og ventes ude i op til 2 uger.

21/8 : Daniel Fredheim Holm bliver præsenteret som ny FC Basel angriber. Han får trøje nr. 10.
"Det er min første klub i udlandet, så jeg glæder mig virkelig til at se hvordan det vil gå." Sagde Fredheim Holm. "Desværre kan jeg ikke være med til dagens kamp." sluttede han af.

21/8 : Liga Kamp : Servette FC - FC Basel : 3-0 (1-0) - TV

"Det er saftsus'me dårligt spil af os i dag. Vi skal spille meget bedre mod Madrid i vores næste kamp" sagde Basel træneren efter nederlag til lokalrivalen.
MoM : V. Moldovan, Servette FC.

Daniel Fredheim Holm er ny angriber i Basel, han var dog ikke med da Basel tabte til Servette FC

23/8 : Landsholdsindkaldel se : P. Degen er udtaget til Schweiz U21 landshold.

I næste update..

..venter bl.a. returkampen mod Real Madrid. Kan Basel komme i CL ??

..venter flere spænende kampe i den schweiziske liga Opstemt

..Kommer der flere mål fra Mile Sterjovski. Og kan Daniel Fredheim Holm erobre en plads i startopstillingen ??

Følg med Wink

« Seneste Redigering: 07 Apr 2006, 16:53 af Zone 43 » Logged

- Daniel Agger.

Sider: [1] 2 Udprint 

This site is not endorsed by Sports Interactive or SEGA and is intended for entertainment purposes only. « More Info »
©2005-2018, FmFreaks.dk
                                         Forum Powered by SMF 1.0.5 · SMF ©2001-2010