|
FCK88
|
|
Ja det var meget dårligere 
|
|
|
|
|
|
FCK88 is a nickname owned and copyrighted© by Milan Milanovic aka. FCK88.. Virkelig elendig kamp, hvor Milanovic jo uden tvivl var blevet bestukket. Say what?! 
|
|
|
|
|
Brøndby 1964
|
|
|
|
|
|
« Seneste Redigering: 31 Jul 2008, 14:06 af Brøndby 1964 »
|
|
|
|
|
|
|
Søren91
|
|
grrrr  hvor irriterende [url=link]tekst[/url]
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
verdenskrig
|
|
HAHAHAHAHA  Sorry men hold kæft hvor er det uheldigt /skidt  .. Fandme synd... Hvad plads er du i ligaen ?
|
|
|
|
|
|
Jeg siger hele sandheden, kun sandheden, og altid sandheden  men den tyske talentmasse er så enorm at jeg tror på et VM guld om to år  
|
|
|
|
|
Brøndby 1964
|
|
|
|
|
|
« Seneste Redigering: 31 Jul 2008, 19:12 af Brøndby 1964 »
|
|
|
|
|
|
|
jemil
|
|
aaarrrgghhh !!..har lige tapt CL finalen mod Real Madrid 3-2, efter et hattrick af Robinho, og et kæmpe drop af Frey i de sidstr minutter 
|
|
|
|
|
|
19-18!
|
|
|
|
|
Grønthandleren
Gæst
|
|
surt:(
Ja, og det er også surt at du lige har lavet en oneliner. Prøv at bidrage med noget på forummet i stedet for at skrive oneliners, det vil både hæve dit OG sitets niveau 
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
jemil
|
|
Pat Rice har trukket sig tilbage fra fodbold  Nu må jeg lede efter en ny assitent..
|
|
|
|
|
|
19-18!
|
|
|
|
|
Chakana
|
|
TONY ADAMS!!  Han er min assistent..
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
FCK88
|
|
AAAARRRGGHHH.. Glemte at udtage en målmand til min VM-trup(VAR manager for Ghana) og tog dermed konsekvensen efter at have tabt den første kamp 9-3 til USA.. 
|
|
|
|
|
|
FCK88 is a nickname owned and copyrighted© by Milan Milanovic aka. FCK88.. Virkelig elendig kamp, hvor Milanovic jo uden tvivl var blevet bestukket. Say what?! 
|
|
|
|
|
Chakana
|
|
 Undskyld, men det er heller ikke for smart Columbus!
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
Bave
Gæst
|
|
Hvordan glemmer man det 
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
Chakana
|
|
Hvad endte den anden kamp så? 
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
FCK88
|
|
Hvordan glemmer man det  Udtog bare truppen efter kig på antal spillere..  Hvad endte den anden kamp så?  Den blev aldrig spillet eftersom jeg tog min afsked efter den 1.kamp.. 
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
Bave
Gæst
|
|
Udtog bare truppen efter kig på antal spillere..  Det er heller ikke fedt at være ghanesisk landstræner da deres målmænd er utrolig skidt 
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|