home forum contact
 
  Velkommen
Gæst
Søg
 
SENEST AKTIVE EMNER
Glemt din kode?
Registrer
Dato Forfatter Forum Emne
I går kl. 22:02:46 RasmusA12 Blogs Rejsen gennem Portugal
I går kl. 18:18:52 Beckham23 Omklædning... Sommer opdatering
03 Okt 2024, 19:41 Kenitho Challenges The real SAF Challenge
24 Sep 2024, 14:27 Broen13 Omklædning... Underlige ting
09 Sep 2024, 20:59 Bubbles Blogs #4 - FC Balzers & Liec...
02 Sep 2024, 15:06 cartoon Klubsøgnin... Manchester United
25 Aug 2024, 23:01 Nephilim Skadestuen FFP Fejl?
Antal Registrerede Brugere: 23430
  0 Brugere, 947 Gæster Online.

Indlæg: 1132898 over 31377 Emner
Nyeste Bruger: purvaaerocity
FORUM
+  FmFreaks Forside
|-+  Forum: Andre Managerspil
| |-+  Kategori: Nostalgi
| | |-+  Aghhh tråden
0 Brugere og 33 Gæster læser i øjeblikket dette emne.
Sider: 1 ... 28 29 [30] 31 32 ... 48 Udprint
Forfatter Emne: Aghhh tråden  (Læst 93983 gange)
LouisNott
Førsteholdsspiller
*****

Offline Offline

 
Sv: Aghhh tråden
« Svar #435: 06 Aug 2008, 01:13 »

FANDEME!

Jeg var så smukt foran 4-1 mod FC Barcelona med Valencia i første kamp i Copa del Rey kvartfinale, men hvad sker der?, Jo min fantastiske målmand i form af Manuel Neuer skal absolut spille smart overfor Karim Benzema, og tro at han kan drible ham. I stedet spiller han bolden lige ind i fødderne på ham, og selv løber den helt anden vej, så fjolset bare kan trille bolden i mål.

Okay, fair nok. Alle målmænd kan fejle. Men fandme, om fjolset til Neuer ikke gør PRÆCIS det samme foran præcis den samme person en gang til! Ganske vidst vandt jeg kampen, men der er sq forskel på 4-1 og 4-3.. hvad værre er, er at Copa del Rey spilles over to kampe.

Og forresten... så blev begge Benzemas to ovennævnte mål scoret i overtiden, og var med til at gøre hans hattrick komplet ticked off



Set på den lyse side, vandt jeg i det mindste stadig kampen, men hold kæft, hvor var jeg sur efter kampen! Sur
Logged

nzio
Ynglingespiller
***

Offline Offline

 
Sv: Aghhh tråden
« Svar #436: 06 Aug 2008, 01:23 »

FANDEME!

Jeg var så smukt foran 4-1 mod FC Barcelona med Valencia i første kamp i Copa del Rey kvartfinale, men hvad sker der?, Jo min fantastiske målmand i form af Manuel Neuer skal absolut spille smart overfor Karim Benzema, og tro at han kan drible ham. I stedet spiller han bolden lige ind i fødderne på ham, og selv løber den helt anden vej, så fjolset bare kan trille bolden i mål.

Okay, fair nok. Alle målmænd kan fejle. Men fandme, om fjolset til Neuer ikke gør PRÆCIS det samme foran præcis den samme person en gang til! Ganske vidst vandt jeg kampen, men der er sq forskel på 4-1 og 4-3.. hvad værre er, er at Copa del Rey spilles over to kampe.

Og forresten... så blev begge Benzemas to ovennævnte mål scoret i overtiden, og var med til at gøre hans hattrick komplet ticked off



Set på den lyse side, vandt jeg i det mindste stadig kampen, men hold kæft, hvor var jeg sur efter kampen! Sur


Opstemt
Logged

LouisNott
Førsteholdsspiller
*****

Offline Offline

 
Sv: Aghhh tråden
« Svar #437: 06 Aug 2008, 01:55 »

Succes! Returopgøret af ovennævnte katastrofe endte 2-2, og dermed er jeg sikret en plads videre i Copa del Rey! Opstemt

Men hvad fanden sker der så?

Af alle mulige forskellige modstandere, får jeg selvfølgelig Real Madrid!.. Tak for lort, Copa del Rey! ticked off
Logged

Bave
Gæst
 
Sv: Aghhh tråden
« Svar #438: 06 Aug 2008, 01:59 »

FANDEME!

Jeg var så smukt foran 4-1 mod FC Barcelona med Valencia i første kamp i Copa del Rey kvartfinale, men hvad sker der?, Jo min fantastiske målmand i form af Manuel Neuer skal absolut spille smart overfor Karim Benzema, og tro at han kan drible ham. I stedet spiller han bolden lige ind i fødderne på ham, og selv løber den helt anden vej, så fjolset bare kan trille bolden i mål.

Okay, fair nok. Alle målmænd kan fejle. Men fandme, om fjolset til Neuer ikke gør PRÆCIS det samme foran præcis den samme person en gang til! Ganske vidst vandt jeg kampen, men der er sq forskel på 4-1 og 4-3.. hvad værre er, er at Copa del Rey spilles over to kampe.

Og forresten... så blev begge Benzemas to ovennævnte mål scoret i overtiden, og var med til at gøre hans hattrick komplet ticked off



Set på den lyse side, vandt jeg i det mindste stadig kampen, men hold kæft, hvor var jeg sur efter kampen! Sur

Det er ikke sådan så du kan uploade Neuers kæmpe fejl vel Huh
For det lyder meget fedt funny
Logged

LouisNott
Førsteholdsspiller
*****

Offline Offline

 
Sv: Aghhh tråden
« Svar #439: 06 Aug 2008, 02:02 »

Det er ikke sådan så du kan uploade Neuers kæmpe fejl vel Huh
For det lyder meget fedt funny

Desværre, har ikke programmet til at gøre det.

Men hold da kæft, hvis det var IRL, så må det godt nok være pinligt! Tunge
Logged

Django1337
Reserveholdsspiller
****

Offline Offline


 
Sv: Aghhh tråden
« Svar #440: 06 Aug 2008, 03:23 »

AGHHHHHHHHH, vi burde lave en "kæreste/kone tråd" hvor man kan komme med frustrationer over sin dårligere halvdel. Utroligt at kvinder skal brokke sig over alt, har til aften fået utallige klager. Måden, jeg snakker på??"#!%#"? Måden, jeg trækker vejret på?Huh?#"%"#%#"%

SAMT MÅDEN JEG TRÆDER NED PÅ GULVET PÅ?Huh?#%#"%#"%/)#%&((&/&(&(&(&(/#"%%&(!"%€!%)(/(#!

U T R O L I G T!!!!!!!!!!!!!!!!!!
Logged

Rigtige mænds kvinder har strækmærker i mundvigen

-LFC-
Manager
********

Offline Offline


 
Sv: Aghhh tråden
« Svar #441: 06 Aug 2008, 03:27 »

AGHHHHHHHHH, vi burde lave en "kæreste/kone tråd" hvor man kan komme med frustrationer over sin dårligere halvdel. Utroligt at kvinder skal brokke sig over alt, har til aften fået utallige klager. Måden, jeg snakker på??"#!%#"? Måden, jeg trækker vejret på?Huh?#"%"#%#"%

SAMT MÅDEN JEG TRÆDER NED PÅ GULVET PÅ?Huh?#%#"%#"%/)#%&((&/&(&(&(&(/#"%%&(!"%€!%)(/(#!

U T R O L I G T!!!!!!!!!!!!!!!!!!
Der er en IRL tråd inde i baren. Tunge

EDIT: Glemte det kun var glædestråd. Tunge
Logged

mfsjovhat
Landsholdsspiller
******

Offline Offline


 
Sv: Aghhh tråden
« Svar #442: 06 Aug 2008, 03:27 »

haha, hun har da sikkert bare hendes lort...
Logged

Thaurat al Shabab

Django1337
Reserveholdsspiller
****

Offline Offline


 
Sv: Aghhh tråden
« Svar #443: 06 Aug 2008, 03:28 »

Nej gravid, men alligevel møg irriterende!
Logged

Rigtige mænds kvinder har strækmærker i mundvigen

mfsjovhat
Landsholdsspiller
******

Offline Offline


 
Sv: Aghhh tråden
« Svar #444: 06 Aug 2008, 03:29 »

jeg har fået klager over måden jeg kigger på...
at jeg ser flabet ud..
at virke ligeglad og uengageret.
at drikke på..
Logged

Thaurat al Shabab

Zone 43
Manager
********

Offline Offline


 
Sv: Aghhh tråden
« Svar #445: 06 Aug 2008, 03:30 »

Desværre, har ikke programmet til at gøre det.

Her er guide til det.. Kunne også godt tænke mig, at se det Peace

AGHHHHHHHHH, vi burde lave en "kæreste/kone tråd" hvor man kan komme med frustrationer over sin dårligere halvdel. Utroligt at kvinder skal brokke sig over alt, har til aften fået utallige klager. Måden, jeg snakker på??"#!%#"? Måden, jeg trækker vejret på?Huh?#"%"#%#"%

SAMT MÅDEN JEG TRÆDER NED PÅ GULVET PÅ?Huh?#%#"%#"%/)#%&((&/&(&(&(&(/#"%%&(!"%€!%)(/(#!

U T R O L I G T!!!!!!!!!!!!!!!!!!

Opret da en sådan tråd.. Smiley
Logged

Jeg ved, de har sagt, det er en stor ting for Brøndby. Men det er satme også en stor ting for mig
 - Daniel Agger.


mfsjovhat
Landsholdsspiller
******

Offline Offline


 
Sv: Aghhh tråden
« Svar #446: 06 Aug 2008, 03:30 »

Nej gravid, men alligevel møg irriterende!

okay, så er da klart... hvilken måned?
Logged

Thaurat al Shabab

Django1337
Reserveholdsspiller
****

Offline Offline


 
Sv: Aghhh tråden
« Svar #447: 06 Aug 2008, 03:33 »

hun er sat til den 13. august...så det er lige op over... :/
Logged

Rigtige mænds kvinder har strækmærker i mundvigen

Django1337
Reserveholdsspiller
****

Offline Offline


 
Sv: Aghhh tråden
« Svar #448: 06 Aug 2008, 03:35 »

Citat af: Zone 43
Opret da en sådan tråd.. Smiley
Done Wink
Logged

Rigtige mænds kvinder har strækmærker i mundvigen

stimo92
Gæst
 
Sv: Aghhh tråden
« Svar #449: 06 Aug 2008, 14:38 »

aghhh har ikke humøret til at spille med midterhold i fm i øjeblikket, og har SLET ikke lysten til at skrive på min blog Græder ticked off
Logged

Sider: 1 ... 28 29 [30] 31 32 ... 48 Udprint 
 



This site is not endorsed by Sports Interactive or SEGA and is intended for entertainment purposes only. « More Info »
©2005-2018, FmFreaks.dk
                                         Forum Powered by SMF 1.0.5 · SMF ©2001-2010