home forum contact

Velkommen
Gæst
Søg

SENEST AKTIVE EMNER
Glemt din kode?
Registrer
Dato Forfatter Forum Emne
I går kl. 18:37:15 NAsMaR Blogs Lutz Pfannenstiel FM22...
05 Sep 2025, 17:14 NAsMaR Blogs Minimalistic 2020
20 Jul 2025, 23:41 Balslev Pro Cyclin... Cycling Career - Kan d...
15 Jul 2025, 21:03 Nodiem Blogs Indsæt Titel 3
15 Maj 2025, 21:08 szukizek Blogkonkur... Blogkonkurrencen 2025 ...
15 Maj 2025, 11:37 Eraticator Omklædning... Sommer opdatering
09 Apr 2025, 19:48 andersnomanni Blogs SAF Challenge
Antal Registrerede Brugere: 23606
  0 Brugere, 784 Gæster Online.

Nyeste Bruger: Brendansow
FORUM
+  FmFreaks Forside
|-+  Forum: FmFreaks.dk
| |-+  Kategori: Mødelokalet
| | |-+  Kontrakt
0 Brugere og 0 Gæster læser i øjeblikket dette emne.
Sider: [1] 2 3 Udprint
Forfatter Emne: Kontrakt  (Læst 9956 gange)
Fisken
Gæst

Kontrakt
« : 31 Mar 2006, 08:47 »

Lad mig sige med det samme, jeg er absolut ikke den mest aktive bruger herinde men jeg kigger da forbi engang imellem...
det der så undre mig er, under min profil står der en masse spændene ting og en af dem er hvornår min kontrakt udløber og det gør den så den 2/4-06... hvad sker der så? bliver jeg smidt ud, bliver jeg tilbudt kontraktforlængelse eller sker der noget helt 3. eller 4.??

Ramos 4
Landsholdsspiller

Sv: Kontrakt
« Svar #1: 31 Mar 2006, 08:56 »

Så skal du forhandle med crewet om forlængelse  Wink ej den blir bare forlænget I guess.

Fisken
Gæst

« Svar #2: 31 Mar 2006, 09:00 »

Så skal du forhandle med crewet om forlængelse  Wink ej den blir bare forlænget I guess.

så er det godt jeg kender et par stykker af dem fra en crew møde på en anden side...  Wink

regner nu heller ikke med at blive smidt ud, undrede mig bare lidt over det...

Ramos 4
Landsholdsspiller

« Svar #3: 31 Mar 2006, 09:34 »

Antyder du at du ville bestikke dem?  Skuffet nu er din forlængelse straks mere i fare  Wink

Fisken
Gæst

« Svar #4: 31 Mar 2006, 09:42 »

Antyder du at du ville bestikke dem?  Skuffet nu er din forlængelse straks mere i fare  Wink

det mener jeg ikke jeg skriver nogen steder  Wink
men har da mødt både TTurbo og DeBuur irl så mon ikke de kan ligge et godt ord ind for mig...

Mgt09
Gæst

« Svar #5: 31 Mar 2006, 11:22 »

Måske denne tråd kan hjælpe lidt:
http://www.fmfreaks.dk/index.php?topic=1436.0

Og for dem der skulle have lyst til at vide det, så er Fisken lidt af et snakkehoved IRL - modsat mig. Så han skal nok kunne snakke sig til en kontraktforlængelse.

:o)
« Seneste Redigering: 31 Mar 2006, 11:26 af Mgt09 » Logged

tturbo1
Manager

« Svar #6: 31 Mar 2006, 11:31 »

Og for dem der skulle have lyst til at vide det, så er Fisken lidt af et snakkehoved IRL - modsat mig. Så han skal nok kunne snakke sig til en kontraktforlængelse .

Shockeret)

LOL der kan jeg kun give Michael fuldstændig ret....
Har sjældent mødt så fræk og provokerende knægt på nettet, og når man så møder ham IRL viser det sig at han er en stille og roligt og helt igennem skide flink fyr...
God weekend knægt...

Ramos 4
Landsholdsspiller

« Svar #7: 31 Mar 2006, 11:50 »

det mener jeg ikke jeg skriver nogen steder  Wink
men har da mødt både TTurbo og DeBuur irl så mon ikke de kan ligge et godt ord ind for mig...

Jo det jo det Smiley

Mgt09
Gæst

« Svar #8: 31 Mar 2006, 11:51 »

LOL der kan jeg kun give Michael fuldstændig ret....
Har sjældent mødt så fræk og provokerende knægt på nettet, og når man så møder ham IRL viser det sig at han er en stille og roligt og helt igennem skide flink fyr...
God weekend knægt...

Nemlig. Det var sgu underligt, at møde folk som man har spillet smart overfor på nettet – specielt mht. til dig og Helle . . .
(jeg manglende Totti ved min side)

Men altså, nå man så sådan rigtig kender mig, så er jeg sgu lige så fræk og provokerende. Det må vi se, om du/I oplever en anden god gang.

Fisken
Gæst

« Svar #9: 31 Mar 2006, 15:44 »

Og for dem der skulle have lyst til at vide det, så er Fisken lidt af et snakkehoved IRL - modsat mig. Så han skal nok kunne snakke sig til en kontraktforlængelse .

Shockeret)

host host... jeg når dig jo ikke til anklerne ang at være et snakkehoved... og TTurbo er vist ikke et hak bedre  Wink

Thore
Manager

« Svar #10: 02 Apr 2006, 09:51 »

ticked off

Min kontrakt udløb i går, og jeg har ikk fået en ny  Græder

"I'd like to wear a rainbow every day, and tell the world that everything is o.k. But I'll try to carry off a little darkness on my back. Until things are brighter, I'm the Man in Black."

chelidze90
Gæst

« Svar #11: 02 Apr 2006, 09:56 »

ticked off

Så er du jo på Free Transfer Smiley

Thore
Manager

« Svar #12: 02 Apr 2006, 10:03 »

Så er du jo på Free Transfer Smiley

Så må jeg heller få min agent til og fixe noget prøve træning ved et andet site  Grin

"I'd like to wear a rainbow every day, and tell the world that everything is o.k. But I'll try to carry off a little darkness on my back. Until things are brighter, I'm the Man in Black."

Hawkins
FmFreaks' Venner
*

« Svar #13: 02 Apr 2006, 12:33 »

ticked off

Samme her.. Men min agent forhandler videre, det er den nye løn som det ikke er sikkert at sitet vil betale.. Nu må vi se hvad der sker  Cool

Citat af: g00n
Jeg holder aldrig op med at undres over folk, som tror at et internetforum på nogen måde er et demokrati, at man har ytringsfrihed, eller at det kan fungere som en retssal i praksis.

AH
Gæst

« Svar #14: 02 Apr 2006, 13:00 »

Ej, min kontrakt er også udløbet. Ser ud til at alle er på free transfer lige nu! Thumbs Up

Sider: [1] 2 3 Udprint 

This site is not endorsed by Sports Interactive or SEGA and is intended for entertainment purposes only. « More Info »
©2005-2018, FmFreaks.dk
                                         Forum Powered by SMF 1.0.5 · SMF ©2001-2010