home forum contact

Velkommen
Gæst
Søg

SENEST AKTIVE EMNER
Glemt din kode?
Registrer
Dato Forfatter Forum Emne
I går kl. 15:03:33 NAsMaR Blogs Lutz Pfannenstiel FM22...
05 Sep 2025, 17:14 NAsMaR Blogs Minimalistic 2020
20 Jul 2025, 23:41 Balslev Pro Cyclin... Cycling Career - Kan d...
15 Jul 2025, 21:03 Nodiem Blogs Indsæt Titel 3
15 Maj 2025, 21:08 szukizek Blogkonkur... Blogkonkurrencen 2025 ...
15 Maj 2025, 11:37 Eraticator Omklædning... Sommer opdatering
09 Apr 2025, 19:48 andersnomanni Blogs SAF Challenge
Antal Registrerede Brugere: 23606
  0 Brugere, 765 Gæster Online.

Nyeste Bruger: Brendansow
FORUM
+  FmFreaks Forside
|-+  Forum: FmFreaks.dk
| |-+  Kategori: Mødelokalet
| | |-+  Kontrakt
0 Brugere og 1 Gæst læser i øjeblikket dette emne.
Sider: 1 [2] 3 Udprint
Forfatter Emne: Kontrakt  (Læst 9935 gange)
Fisken
Gæst

Sv: Kontrakt
« Svar #15: 02 Apr 2006, 13:18 »

jamen så glæder jeg mig til at se hvad der sker med min når den udløber i dag...

hvis det ikke er noget der skal bruges til noget burde man måske overveje at fjerne det fra crewets side...

AH
Gæst

« Svar #16: 02 Apr 2006, 14:38 »

jamen så glæder jeg mig til at se hvad der sker med min når den udløber i dag...

hvis det ikke er noget der skal bruges til noget burde man måske overveje at fjerne det fra crewets side...

13 timer og 20 minutter tilbage af din kontrakt. Sent der kommer forlængelser crazy

Mgt09
Gæst

« Svar #17: 02 Apr 2006, 15:18 »

Min er også udløbet, men jeg har ingen agent, hvad gør jeg så?

En som melder sig frivilligt?

United-styrer
Gæst

« Svar #18: 02 Apr 2006, 15:26 »

Ja da, men jeg er dyr crazy

AH
Gæst

« Svar #19: 02 Apr 2006, 15:29 »

Den klarer jeg. Har allerede påbegyndt kontraktforhandling er på dine og mine vegne Wink

Mgt09
Gæst

« Svar #20: 02 Apr 2006, 15:30 »

Ja da, men jeg er dyr :cr:

Og gul og blå og alt muligt andet grimt - føj.

:-)

Go, go, go Viborg.

Den klarer jeg. Har allerede påbegyndt kontraktforhandlinger på dine og mine vegne ;)

Tak. Så må vi se, om jeg bliver tilfreds med det som du forhandler på plads..
« Seneste Redigering: 02 Apr 2006, 15:32 af Mgt09 » Logged

Hawkins
FmFreaks' Venner
*

« Svar #21: 02 Apr 2006, 15:32 »

For det første, hvorfor skal det fjernes selvom det ikke skulle bruges til noget? Det er bare noget lir der er implementeret lige nu, men der er da ingen grund til at fjerne det?

For det andet, så er det noget som der vil få meget større betydning senere på siden, men da den slet ikke er færdiglavet, har det ikke så stor betydning lige nu, og andre ting som forskellige sektioner står højere på listen...

Citat af: g00n
Jeg holder aldrig op med at undres over folk, som tror at et internetforum på nogen måde er et demokrati, at man har ytringsfrihed, eller at det kan fungere som en retssal i praksis.

Fisken
Gæst

« Svar #22: 02 Apr 2006, 15:41 »

For det første, hvorfor skal det fjernes selvom det ikke skulle bruges til noget? Det er bare noget lir der er implementeret lige nu, men der er da ingen grund til at fjerne det?

For det andet, så er det noget som der vil få meget større betydning senere på siden, men da den slet ikke er færdiglavet, har det ikke så stor betydning lige nu, og andre ting som forskellige sektioner står højere på listen...

rolig nu, du behøver da ikke piske en stemning op, det var ikke et krav men et ganske almindeligt spørgsmål som jeg håbede at jeg fik et svar på...
men undskylder da at det ikke lige passede herren at man spurgte...

Hawkins
FmFreaks' Venner
*

« Svar #23: 02 Apr 2006, 15:43 »

rolig nu, du behøver da ikke piske en stemning op, det var ikke et krav men et ganske almindeligt spørgsmål som jeg håbede at jeg fik et svar på...
men undskylder da at det ikke lige passede herren at man spurgte...

Jeg svarede bare på dit spørgsmål og forklarede hvorfor det ikke har større betydning for siden. Men undskyld for de manglende smileys, jeg glemte lige at det bliver opfattet som et angreb hvis man glemmer dem i et forum indlæg Smiley

Jeg holder aldrig op med at undres over folk, som tror at et internetforum på nogen måde er et demokrati, at man har ytringsfrihed, eller at det kan fungere som en retssal i praksis.

Fisken
Gæst

« Svar #24: 03 Apr 2006, 12:37 »

så er jeg helt tryg igen, min kontrakt er blevet forlænget til den 2/7-06... måske ikke så lang tid men bedre end ingenting  Wink

Bademesteren
Manager

« Svar #25: 03 Apr 2006, 12:45 »

så er jeg helt tryg igen, min kontrakt er blevet forlænget til den 2/7-06... måske ikke så lang tid men bedre end ingenting  Wink

Min blev heller ikke forlænget til mere end 02.07.

Måske Saviola og Sunbao kræver mere arbejde fra min side...  Ubeslutsom

AH
Gæst

« Svar #26: 04 Apr 2006, 15:21 »

Det samme her, og samtidig fik jeg også forlænget Mgt09's til samme dato. Jeg går efter en lønforhøjelse ved kontraktudløb, hvorfor den ikke blev længere. Opstemt

MichaelJensen10
Førsteholdsspiller

« Svar #27: 08 Maj 2006, 22:41 »

Jeg takker for lønforhøjelsen og kontraktforlængelse Opstemt Grin Wink

wirenfeldt
Gæst

« Svar #28: 15 Maj 2006, 12:40 »

Ej, min kontrakt er også udløbet. Ser ud til at alle er på free transfer lige nu! Thumbs Up
Same here.. Den udløb igår? Smiley

Hawkins
FmFreaks' Venner
*

« Svar #29: 15 Maj 2006, 20:40 »

Som der flere gange er blevet skrevet i tråden, så udløber kontrakterne selvfølgelig løbende, hvorefter de bliver fornyet når der bliver udbetalt løn. Ergo behøver I ikke hele tiden skrive at kontrakterne udløber, det sker for alle brugere på et tidspunkt Smiley

Sider: 1 [2] 3 Udprint 

This site is not endorsed by Sports Interactive or SEGA and is intended for entertainment purposes only. « More Info »
©2005-2018, FmFreaks.dk
                                         Forum Powered by SMF 1.0.5 · SMF ©2001-2010