home forum contact
 
  Velkommen
Gæst
Søg
 
SENEST AKTIVE EMNER
Glemt din kode?
Registrer
Dato Forfatter Forum Emne
I dag kl. 20:38:18 Kenitho Challenges The real SAF Challenge
24 Sep 2024, 14:27 Broen13 Omklædning... Underlige ting
09 Sep 2024, 20:59 Bubbles Blogs #4 - FC Balzers & Liec...
02 Sep 2024, 15:06 cartoon Klubsøgnin... Manchester United
25 Aug 2024, 23:01 Nephilim Skadestuen FFP Fejl?
21 Aug 2024, 15:58 rheya Blogs "Ålleren" tilbage i Su...
25 Jul 2024, 08:58 andersnomanni Blogs Freiburg Gloryhunter s...
Antal Registrerede Brugere: 23425
  3 Brugere, 1048 Gæster Online.

Indlæg: 1132879 over 31375 Emner
Nyeste Bruger: diazkeira740
FORUM
+  FmFreaks Forside
|-+  Forum: Andre Managerspil
| |-+  Nostalgi
| | |-+  Kategori: Blogs fra de ældre udgaver
| | | |-+  F.C. København - Nordens gudehold
0 Brugere og 15 Gæster læser i øjeblikket dette emne.
Sider: 1 ... 11 12 [13] 14 15 16 Udprint
Forfatter Emne: F.C. København - Nordens gudehold  (Læst 44520 gange)
fc-hansen
Manager
********

Offline Offline

 
Sv: F.C. København - Nordens gudehold
« Svar #180: 26 Maj 2008, 22:02 »

hvornår kommer der update
Logged

Citat af Wayne Rooney: " Jeg kan fylde ronaldos hul"

hay que joder?

dasmessi
Gæst
 
Sv: F.C. København - Nordens gudehold
« Svar #181: 27 Maj 2008, 09:33 »

Update snart?,.
Logged

SoAP
Gæst
 
Sv: F.C. København - Nordens gudehold
« Svar #182: 27 Maj 2008, 15:17 »

hmm
Logged

Matigol
Landsholdsspiller
******

Offline Offline

 
Sv: F.C. København - Nordens gudehold
« Svar #183: 27 Maj 2008, 15:20 »

hmm

Hvorfor skiver du hmm ?
 - Prøv nu at lade være med at skrive så latterlige ting i den her blog.
såsom BØSE - hmmm - etc. etc.
Logged

Matigol
Landsholdsspiller
******

Offline Offline

 
Sv: F.C. København - Nordens gudehold
« Svar #184: 27 Maj 2008, 15:41 »



Så skulle vi til det, mødet med de italienske giganter. FC Internazionale – navnet siger det hele. Vi skulle bare af sted med det godt resultat, vi skulle suge så meget erfaring til os som overhovedet muligt. Vores første kamp, havde vi fordelen ved hjemmebane – men hjælper normalt ikke mod et hold som Inter. Men vi spiller lige op med dem i førstehalvleg, og nogle gange bedre – ja sågar nogle gange spillere vi dem ud af banen.  Den eneste fejl vi laver i den kamp er at vi ikke scorer på vores chancer. Og så kan David Suazo på brillant og ufortjent vis sætte Inter i føring, tre minut inden pausen. Minuttet efter får de et hjørne, en utilgivelig kendelse af dommeren, som Burdisso udnytter på smukkeste vis. Første halvleg havde vi alt spillet, men kan gå til pausen med rystende og frustrerende følelse, mens de kan gå med et smil på læben ned i omklædningsrummet.

Vi kommer veloplagte op til pausen – og Inter kommer op med en følelse af de er videre. Og de får da også en advarsels da Alvaro tæmmer den ned med brystet og hamrer den på stolpen – i lækreste Zlatan Ibrahimovic stil, igen havde vi chancen for at scorer – men formår det ikke. Jeg sætter Ailton ind i stedet for Oscar Wendt – og satser det hele. Og i sidste minut for vi en halv chance, en chance som på ingenmåde matcher alle de andre chancer vi har haft, det er faktisk ikke en chance – men alligevel scorer vi. Underligt. Vi taber kampen på den mest uretfærdig og usympatiske måde – men det er fodbold i en nøddeskal.
Logged

Matigol
Landsholdsspiller
******

Offline Offline

 
Sv: F.C. København - Nordens gudehold
« Svar #185: 27 Maj 2008, 16:14 »


 
Efter vores uretfærdige nederlag, var det tid til returopgør, denne gang på Inters kæmpe stadion Giuseppe Meazza i Milano. Men først var det tid til en venskabs kamp mod Viking. Vi vinder sikkert kampen 6-0. Hvor Grønkjær viste stor form og scorede hattrick. Perfekt optakt til Milano kampen.

Vi får et rigtig slag i ansigt i starten af kampen i Milano, efter bare fem minutter scorer David Suazo. Allerede nu kunne vi se hvor gode Inter er på hjemmebane – det var også ufatteligt den opbakning de fik. Men vi kommer på 1-1 efter en halvtimes spil – Libor Sionko scorer på et flot langskud. Og den stilling holder direkte til pause. Vi kunne høre Roberto Mancini råbe da vi stod i spillertunnelen, og den første spiller der kom ud var en Zlatan, med en smørret grin på hovedet hilste han på mig og tog sin plads. Ham så vi meget til i anden halvleg – han spillede en rigtig flot kamp, og jeg går til bekendelse – jeg nød at se ham spille, jeg nød at se han tørrede rundt med os. En spiller man kun kan elske. Og efter kun fire minutter i første halvleg scorede han – et flot hovedstøds mål. En anden spiller jeg elsker at se spille er Jesper Grønkjær, med hans speed satte han Cambiasso og Vieira af og løb forbi forsvaret og bankede den helt over i siden, men på en eller anden ufattelig måde, parrer han den ind på stolpen. Bare minuttet efter den chance og to minutter efter Zlatans mål scorer Michael Silberbauer på et videresnittet hovedstød fra Gravgaard. Men ti minutter efter er det Zlatan Ibrahimovic der gør livet surt for os igen, uden noget tilløb vender han sig om og banker den ind bag Jesper Christiansen. I sidste minut er det Walter Samuel der gør livet endnu mere surt og scorer kampen sidste mål. Vi taber alt i alt 6-3.

Vores flotte resultater bliver en ende her i Milano. Det var stort nok vi kvalificerede os til Champions League – men at vi også gik videre i gruppespillet – selvom vi kom i sådan en svær gruppe, vi var med til at slå mægtige AC Milan ud. Vi kan kun være stolte – sådan en præsentation sker sjældent i lille Danmark. Bye, bye Champions League


« Seneste Redigering: 27 Maj 2008, 16:31 af JakobHove » Logged

dasmessi
Gæst
 
Sv: F.C. København - Nordens gudehold
« Svar #186: 27 Maj 2008, 17:32 »

 Græder Græder Græder Græder Græder Græder Græder Græder. SNØFT SNØFT SNØFT. Skide ærgeligt du ryger ud Jakob!!!. Men godt spillet sku, af dit hold. Bar hold hovedet oppe, og fortsæt din blog. Smiley.
Logged

Nemeth
Landsholdsspiller
******

Offline Offline

 
Sv: F.C. København - Nordens gudehold
« Svar #187: 27 Maj 2008, 20:49 »

Skam ærgeligt at du taber,
men okay, man kan jo ikk overraske hele sæsonen igennem Peace

Rigtig flot blog indtil videre Peace
Logged

hasselnuzz
Reserveholdsspiller
****

Offline Offline

 
Sv: F.C. København - Nordens gudehold
« Svar #188: 27 Maj 2008, 21:11 »

fed møde du skriver på, du gør det interessant at læse om dine kampe specielt mod Inter:D

men fatter ikke hvorfor Ailton sidder på bænken, han brillierer altid med mig når jeg spiller med fc:D
Logged

Matigol
Landsholdsspiller
******

Offline Offline

 
Sv: F.C. København - Nordens gudehold
« Svar #189: 28 Maj 2008, 15:57 »

Tusind tak alle sammen.
- Det bliver lidt halvsløjt med updates lige pt. da jeg går ind i eksamenuge - og der er jo også venner :p
fed møde du skriver på, du gør det interessant at læse om dine kampe specielt mod Inter:D

men fatter ikke hvorfor Ailton sidder på bænken, han brillierer altid med mig når jeg spiller med fc:D

Han var halv skadet Peace - men ellers har han også skuffet lidt her på slutningen af sæsonen - selvom han startede så smukt ud :p
Logged

Matigol
Landsholdsspiller
******

Offline Offline

 
Sv: F.C. København - Nordens gudehold
« Svar #190: 28 Maj 2008, 17:46 »



AGF 3-2 - Randers 1-3 - OB 2-1 - FCM 4-1 - Horsens 2-0 - FCN 2-1 - FCM 0-0 - AGF 3-0 - FCM 4-3


Landspokalturnering en
Kvartfinalen i Landspokaltuneringe n mod Århusianerne, en overkommelig modstander – kampen skulle vindes, selvom det var på udebane – men vi for alligevel en del modstand. Gravgaard stater målfesten lige inden pausen. Efter kun 30. Sek. Af anden halvleg scorer Rasmus Wurtz på et ualmindeligt flot langskud, og lige efter er det Alvaro Santos der scorer til 3-0 og vi tror kampen er lukket. Men Erik Mjelde scorer i det 80. Minut og i overtiden scorer Dioh Williams til kampens resultat.

Sasligaen
Så skulle vi til Randers, en modstander på niveau AGF, men stærke på hjemmebane og så har de evige farlige Søren Berg.  Men vi kommer bedst fra start med Ailton som målscorer, med en brasiliansk dribletur i bedste stil. Men vi kom hurtigt ned på jorden igen. Søren Berg med et kraftfuldt hovedstød ind på en chanceløs Jesper Christiansen som reddede os fra en omgang tæsk i dag. To minutter efter var det Bedi Buval som scorede til 2-1. I de sidste minutter satsede vi alt – men blev slået på kontra. Søren Berg til 3-1.


Sasligaen
Så skulle vi møde dem fra Fyn – ”De stribede”. En svær modstander – som vi skulle slå, alt andet ville være pinligt. De skulle slås, vi skulle øge vores forspring i tabellen. Og vi ligger godt ud – efter kun ti minutter får vi kampens første chance. Rasmus Wurtz banker den på stolpen og den løber ud til målspark. En lille advarsel til fynboerne om at vi er sultne. Selvom de fik deres advarsel kunne de ikke modstå angrebet ti minutter senere. Bolden bliver spillet godt ind i midten og sendt ud på fløjen til Jonas Kamper, som sender den ind over, men den studser lige panden på Alvaro og lander for fødderne af Grønkjær som banker den ind. Vi kontrollere kampen lige til sidste minut – og ti minutter før tid, øger Nikita Andrejev. Djiby Fall får et lille trøstemål og sådan en camper 2-1.

Sasligaen
FC Midtjylland. Sas arena i Herning, en modbydelig udebane – FCM spiller aldrig dårligt, og især ikke mod os. Men denne dag, denne dag skulle blive noget særligt, noget utroligt – jeg kunne mærke det i bussen på vej til SAS-Arena. Jeg kunne mærke det da jeg stod op – ja, jeg vidste bare den her kamp var vores. Det viser Bogdan allerede efter tyve minutters spil, da han gør det til 1-0. Lige inden pausen sender Silberbauer den med et fortrinligt langskud. De kommer motiveret ud til pausen og unge Ken Fagerberg sender den ind til 2-1 efter kun fem minutter. Vi bliver lidt nervøse, noget Alvaro er god til at håndtere og han sætter den ind til 3-1 kun minutter efter af en solotur. Og lige efter det mål – lukker og slukker han kampen til en stor sejr på 4-1.

Sasligaen
Så skulle til Jylland igen, denne gang Horsens. Sidste pladsen – en nem kamp, hvor vi spillede en ny formation 4-3-3, så Nikola Saric også kunne få noget spilletid. Efter bare tyve minutter viser vi også en flot tremands angreb, de gør faktisk hele arbejdet selv. Alvaro hentede bolden på midten og sendte den ud til Nikola som lagde den ind til Stancu, han header den sikkert ind. Efter pausen lukker Alvaro som altid kampen.

Sasligaen
FC Nordsjælland stod for tur – vi skulle til Farum. Vi havde virkelig den ene hånd på pokalen. Det vidste Ailton som scorede efter kun to minutter. Lige inden pausen scorer den gamle FCK’ere Martin Bernburg. Og sådan ligger kampen lige ind til det 80. Minut. Alvaro bliver klippet fuldstændig inde i feltet. Han vil selv sparke, hvilket betyder uheld. Og sådan gik det også denne gang, bolden rammer stolpen, målmanden er gået til den forkerte side. Men til vores lykke scorer Nikita Andrejev kun to minutter efter og vi vinder kampen 2-1.

Landspokalturnering en

Igen skulle vi møde FCM, denne gang i Landspokalturnering en.  Kampen bølger frem og tilbage  - vi skulle vinde da det var i Parken nemlig vores hjemmebane. Men kampen ender målløs en kedelig uafgjort bliver publikum vidne til. Så næste kamp bliver livsvigt da vi skal have den pokal.

Sasligaen
Så gjaldt det Agf. En meget underholdende og målrig kamp. Michael Gravgaard scorer på hjørne efter tyve minutter. Lige efter pausen, ja faktisk kun 30. Sek. Får vi et hjørne igen, og igen er Gravgaard på spil, og header den ind. Minutter efter scorer Alvaro, som han virkelig har gjort siden han kom til klubben. 3-0 ender kampen.

Landspokalturnering en
Så skulle vi til den spændende semifinalen mod FCM. En vigtig kamp i vores sæson. Frank Kristensen scorer efter toogtyveminutter. Kun minuttet efter er det Grønkjær der er på spil, allerede nu viser det sig at være en utrolig vigtig kamp. Der bliver virkelig gået til stålet, og flere fysiske dueller præger kampen.  Kampen ender 1-1 i første halvleg. Men lige efter pausen er det Dennis Flinta der scorer på et vidunderligt langskud. Ti minutter efter er det Michael Silberbauer og han har det med at scorer i vigtige kampe og denne gang konkurrer han med Dennis Flinta, for dette mål af Silberbauer, var utroligt flot. Hovedstøds mål plejer vi at være overklassen selv, men Winston Reid for alligevel scoret på et hjørnespark. Men i sidste minut da de satser alt, scorer vi på kontra. Det var Stancu der denne gang sikrede os i finalen mod Brøndby – Hvem ellers?
Logged

dasmessi
Gæst
 
Sv: F.C. København - Nordens gudehold
« Svar #191: 28 Maj 2008, 20:17 »

Det er sku da en nice måde du har sat de top nu med resultater, Jakob!. Fortsæt endelig det, og dejlig update.
Logged

Matigol
Landsholdsspiller
******

Offline Offline

 
Sv: F.C. København - Nordens gudehold
« Svar #192: 29 Maj 2008, 14:52 »

Er ved at miste motivationen til denne blog :/
Logged

Nemeth
Landsholdsspiller
******

Offline Offline

 
Sv: F.C. København - Nordens gudehold
« Svar #193: 29 Maj 2008, 15:14 »

Er ved at miste motivationen til denne blog :/

Du har jo ikke engang spillet en sæson Huh
Logged

Matigol
Landsholdsspiller
******

Offline Offline

 
Sv: F.C. København - Nordens gudehold
« Svar #194: 29 Maj 2008, 15:25 »

Du har jo ikke engang spillet en sæson Huh

Og så kan man ikke miste motivationen.
Jeg mister motivation på det grundlag at jeg ikke føler der er særlig mange der læser med :/
Logged

Sider: 1 ... 11 12 [13] 14 15 16 Udprint 
 



This site is not endorsed by Sports Interactive or SEGA and is intended for entertainment purposes only. « More Info »
©2005-2018, FmFreaks.dk
                                         Forum Powered by SMF 1.0.5 · SMF ©2001-2010