home forum contact
 
  Velkommen
Gæst
Søg
 
SENEST AKTIVE EMNER
Glemt din kode?
Registrer
Dato Forfatter Forum Emne
I dag kl. 20:38:18 Kenitho Challenges The real SAF Challenge
24 Sep 2024, 14:27 Broen13 Omklædning... Underlige ting
09 Sep 2024, 20:59 Bubbles Blogs #4 - FC Balzers & Liec...
02 Sep 2024, 15:06 cartoon Klubsøgnin... Manchester United
25 Aug 2024, 23:01 Nephilim Skadestuen FFP Fejl?
21 Aug 2024, 15:58 rheya Blogs "Ålleren" tilbage i Su...
25 Jul 2024, 08:58 andersnomanni Blogs Freiburg Gloryhunter s...
Antal Registrerede Brugere: 23425
  2 Brugere, 1021 Gæster Online.

Indlæg: 1132879 over 31375 Emner
Nyeste Bruger: diazkeira740
FORUM
+  FmFreaks Forside
|-+  Forum: Andre Managerspil
| |-+  Nostalgi
| | |-+  Kategori: Blogs fra de ældre udgaver
| | | |-+  F.C. København - Nordens gudehold
0 Brugere og 14 Gæster læser i øjeblikket dette emne.
Sider: 1 ... 9 10 [11] 12 13 ... 16 Udprint
Forfatter Emne: F.C. København - Nordens gudehold  (Læst 44517 gange)
Matigol
Landsholdsspiller
******

Offline Offline

 
Sv: F.C. København - Nordens gudehold
« Svar #150: 25 Maj 2008, 11:36 »

Snart et det om 5 minutter eller om en time?

Nok en halv (:
Logged

Matigol
Landsholdsspiller
******

Offline Offline

 
Sv: F.C. København - Nordens gudehold
« Svar #151: 25 Maj 2008, 12:19 »


Indkøb & Salg



Tranfervinduet gik i gang – det var nu der skulle købes spiller, og sælges. Sidst vi gik ind i et transfer vindue, blev vi kritiseret for ikke at styrke truppen – men alligevel fik vi sat alle på plads – men jeg må erkende denne her gang skal vi styrke truppen på nogle punkter. Først køb var en gammel kending i sas-ligaen, godt nok ved konkurrenterne fra vestegnen – senere tog han til Tyskland og spillede med vores gamle sydafrikanske spiller, Zuma. Denne spiller er nemlig Jonas Kamper, han blev købt for en stor pose penge. Den anden spiller er et talent fra Rumænien. Han blev købt fra Unirea Valahorum Urziceni, en spiller som har spillet på U21 landsholdet og ligger til at komme op og spille med de store stjerner, Mutu, Chivu osv. En angriber med en rigtig målnæse- Navnet er Bogdan Stancu. Det sidste køb, og nok det største. Nogle mener han er den bedste spiller i FCK nogensinde – en angriber som altid har leveret vanen. Han tog fra FCK til franske Sochaux, der var han uden kontrakt og så hentede vi ham tilbage på fri transfer. Alvaro Santos er navnet.

Vi brugte ca. 33.000.000 DKK



Vi hentede to angriber, dvs. nu har vi seks angriber som alle forventer at starte inde – så vi var nød til at sælge ud i truppen. José Junior som næsten har spillet alle steder i verden – undtagen Rusland. Han har ikke formået at opfylde de forventninger der var til ham. Russiske Sparta Moskva kom med et bud som var for godt til at sige nej til – så nu er Junior at finde nede i kolde Rusland. Den anden angriber som ønskede nye udfordringer – jeg havde ellers ikke tænkt mig at sælge det unge danske talent – men jeg kunne ikke stå i vejen for hans drømme og tysk fodbold – og det vidste Dortmund på en eller anden måde – så de sendte et fantastisk bud, som næsten betalte alle mine tre indkøb. Morten Nordstrand skiftede senere på ugen til Dortmund. Det sidste salg var vores målmand fra Australien, som stod uden kontrakt – han skiftede til Sønderjyske.

Vi har solgt for omkring 39.000.000 DKK
« Seneste Redigering: 25 Maj 2008, 13:02 af JakobHove » Logged

Matigol
Landsholdsspiller
******

Offline Offline

 
Sv: F.C. København - Nordens gudehold
« Svar #152: 25 Maj 2008, 12:19 »

Håber i vil kommentere mine indkøb (:
Logged

thomasmoll
Landsholdsspiller
******

Offline Offline


 
Sv: F.C. København - Nordens gudehold
« Svar #153: 25 Maj 2008, 12:55 »

Wow nogle rigtig gode indkøb, Alvaro Santos til FCK igen, jaaaaa tak. super.
Jonas Kamper er rigtig god, men synes ikke du skal købe gamle brøndby spillere til FCK.
Jeg går ud fra den sidste er Stancu, og han bliver rigtig god, og er allerede rigtig god. Dog synes jeg ikke det er så fedt at købe en spiller som ham da næsten alle køber ham, men han skal alligevel nok blive guld værd.

Salgene kunne man næsten forvente, du har ikke noget at bruge Nordstrand og Junior til når du har så mange andre farlige angribere.
hvem vil din nye frontkæde bestå af? Alvaro & Ailton. det vil ihvertfald være min favorit (:
men din blog holder et højt niveau og jeg kan ikke andet end at læse med, og holdet er bestemt heller ikke ringe valgt Peace
Logged

Matigol
Landsholdsspiller
******

Offline Offline

 
Sv: F.C. København - Nordens gudehold
« Svar #154: 25 Maj 2008, 13:31 »

Wow nogle rigtig gode indkøb, Alvaro Santos til FCK igen, jaaaaa tak. super.
Jonas Kamper er rigtig god, men synes ikke du skal købe gamle brøndby spillere til FCK.
Jeg går ud fra den sidste er Stancu, og han bliver rigtig god, og er allerede rigtig god. Dog synes jeg ikke det er så fedt at købe en spiller som ham da næsten alle køber ham, men han skal alligevel nok blive guld værd.

Salgene kunne man næsten forvente, du har ikke noget at bruge Nordstrand og Junior til når du har så mange andre farlige angribere.
hvem vil din nye frontkæde bestå af? Alvaro & Ailton. det vil ihvertfald være min favorit (:
men din blog holder et højt niveau og jeg kan ikke andet end at læse med, og holdet er bestemt heller ikke ringe valgt Peace

Ja - er også rigtig glad for jeg har hentet Alvaro hjem.
Den med Jonas Kamper - Jeg ved godt han er fra vestegnen, men kunn ikke dy mig for at hente ham hjem  Peace
Det er selvfølgelig Stancu jeg har hentet - har rettet det nu - Jeg er ligeglad med at andre også henter ham i deres spil - jeg synes han er god - og var millimeter fra at hente ham i første transfer vindue - og siden har jeg fulgt hans kampe. Min frontkæde vil blive meget rotationsystem. Jeg prøver at lære Ailton nye pladser :b
Og er rigtig glad for du følger med - og tak for kommentareren
Logged

Krellz
Landsholdsspiller
******

Offline Offline


 
Sv: F.C. København - Nordens gudehold
« Svar #155: 25 Maj 2008, 14:23 »

Rigtig gode indkøb Wink, forhåbentlig kan vi senere få SS af din start-11 efter transfersæsonen?
Logged

Matigol
Landsholdsspiller
******

Offline Offline

 
Sv: F.C. København - Nordens gudehold
« Svar #156: 25 Maj 2008, 14:29 »

Rigtig gode indkøb Wink, forhåbentlig kan vi senere få SS af din start-11 efter transfersæsonen?

Tak tak - og selvfølgelig kommer der en update om min start ellev :b
Logged

Krellz
Landsholdsspiller
******

Offline Offline


 
Sv: F.C. København - Nordens gudehold
« Svar #157: 25 Maj 2008, 14:31 »

Tak tak - og selvfølgelig kommer der en update om min start ellev :b
Lyder lækkert Wink
Logged

fc-hansen
Manager
********

Offline Offline

 
Sv: F.C. København - Nordens gudehold
« Svar #158: 25 Maj 2008, 15:37 »

Ved du hvad hove, nu har du en trup, som kan vinde the double, og avancerer fra næste runde i chl. Super køb af alvaro og stancu. Hvornår kommer update?
Logged

Citat af Wayne Rooney: " Jeg kan fylde ronaldos hul"

hay que joder?

Matigol
Landsholdsspiller
******

Offline Offline

 
Sv: F.C. København - Nordens gudehold
« Svar #159: 25 Maj 2008, 15:39 »

Ved du hvad hove, nu har du en trup, som kan vinde the double, og avancerer fra næste runde i chl. Super køb af alvaro og stancu. Hvornår kommer update?

Tusind tak - er også rigtig stolt af min trup (:
- Update er lige på trapperne :b
Logged

dasmessi
Gæst
 
Sv: F.C. København - Nordens gudehold
« Svar #160: 25 Maj 2008, 15:42 »

Super indkøb. Nu tager du the double og måske CHL Smiley. Haha.  Muligt eller ej, men man har vel lov til at drømme. ?. Smiley
Logged

Matigol
Landsholdsspiller
******

Offline Offline

 
Sv: F.C. København - Nordens gudehold
« Svar #161: 25 Maj 2008, 16:54 »



Vi gik videre fra vores gruppe i Champions League, dvs. vi skulle møde et nyt hold – et hold som vi kunne være  sikker på ville være bedre end dem vi havde mødt i vores pulje. Jeg lå med fyrre i feber så jeg kunne ikke komme med ned og se lodtrækningen – så jeg fulgte den live over nettet. Jeg bad til gud om vi skulle få Besiktas – men sådan skulle det ikke være. Vi fik de mægtige italienere. FC Internazionale. Zlatan og co. Nok en af de værste modstander man kunne drømme om – men vi havde opflydt vores drømme om at komme med i champions League og så gå videre til Knockout runderne. Det var jo et mirakel i sig selv.
Men nu vidste vi hvad vi skulle forberede os på i vores venskabskampe.


Venskabskampene

Det man skal bemærke ved vores venskabskampe er at vores nyindkøb er kommet så godt i gang. Og at vi virkelig har fået vores spil til at flyde efter vores Vejle kamp – det var kun enmandspræsentation er den dag. Vi kunne slet ikke spille samme – og spillet flød. Hele natten kunne jeg ikke sove – tankerne fløj gennem mit hoved, kunne mine nyindkøb ikke spille sammen med resten af holdet? Det gav mig gråhår, og søvnløsenatter – lige indtil Lyngby kampen – hvor spillerne også have trænet sammen. En kæmpe bunke fans var mødt op for at hilse på de nye spiller – det var helt vildt. Aldrig havde jeg set så mange opmødte fans til en almindelig træning. Alvaro scorede fem mål i fire kampe. Og Bogdan Stancu scorede fire mål i tre kampe.
Så alt tegner godt indtil Champions League braget.


Logged

Krellz
Landsholdsspiller
******

Offline Offline


 
Sv: F.C. København - Nordens gudehold
« Svar #162: 25 Maj 2008, 16:56 »

God update, og lækkert du vinder 8-1 over Brann Wink!
Logged

Bave
Gæst
 
Sv: F.C. København - Nordens gudehold
« Svar #163: 25 Maj 2008, 16:57 »

God Update Thumbs Up
Logged

dasmessi
Gæst
 
Sv: F.C. København - Nordens gudehold
« Svar #164: 25 Maj 2008, 17:07 »

Dejligt du vinder over Brann med så meget. Og gode indkøb endnu en gang. De viser sig til at være super til CHL. Og Jakob:

Kan du ikke lige sende et SS af din taktik?. For vil gerne se hvordan du stiller op. Smiley
Logged

Sider: 1 ... 9 10 [11] 12 13 ... 16 Udprint 
 



This site is not endorsed by Sports Interactive or SEGA and is intended for entertainment purposes only. « More Info »
©2005-2018, FmFreaks.dk
                                         Forum Powered by SMF 1.0.5 · SMF ©2001-2010