home forum contact
 
  Velkommen
Gæst
Søg
 
SENEST AKTIVE EMNER
Glemt din kode?
Registrer
Dato Forfatter Forum Emne
I dag kl. 20:38:18 Kenitho Challenges The real SAF Challenge
24 Sep 2024, 14:27 Broen13 Omklædning... Underlige ting
09 Sep 2024, 20:59 Bubbles Blogs #4 - FC Balzers & Liec...
02 Sep 2024, 15:06 cartoon Klubsøgnin... Manchester United
25 Aug 2024, 23:01 Nephilim Skadestuen FFP Fejl?
21 Aug 2024, 15:58 rheya Blogs "Ålleren" tilbage i Su...
25 Jul 2024, 08:58 andersnomanni Blogs Freiburg Gloryhunter s...
Antal Registrerede Brugere: 23425
  3 Brugere, 1154 Gæster Online.

Indlæg: 1132879 over 31375 Emner
Nyeste Bruger: diazkeira740
FORUM
+  FmFreaks Forside
|-+  Forum: Andre Managerspil
| |-+  Nostalgi
| | |-+  Kategori: Blogs fra de ældre udgaver
| | | |-+  F.C. København - Nordens gudehold
0 Brugere og 19 Gæster læser i øjeblikket dette emne.
Sider: 1 ... 8 9 [10] 11 12 ... 16 Udprint
Forfatter Emne: F.C. København - Nordens gudehold  (Læst 44533 gange)
Matigol
Landsholdsspiller
******

Offline Offline

 
Sv: F.C. København - Nordens gudehold
« Svar #135: 24 Maj 2008, 14:59 »


Sas-ligaen
Vi fik tæsk af AC. Milan – vi kan ligeså godt indrømme det. Vi var lidt højrøvet pga. de resultater vi havde lavet – og hvorfor må man ikke være det? AC Milan, det er på ingenmåde en skam at tabe til dem. Champions League mestrene. Vi tog til Lyngby – lidt en anden modstander må man sige. Og vi vinder også kampen rigtig sikkert. Men først i anden halvleg starter kampen rigtig, og målene kommer.
Morten Nordstrand starter målfesten ti minutter i anden halvleg. Ti minutter efter scorer Lyngby selvmål – Rasmus Marvits. Tyve minutter senere scorer Rasmus Wurtz på straffe efter at Nordstrand blev slagtet i feltet. Jakob Rasmussen lukker og slukker kampen på et langskud. Kampen ender overbevisende 4-0.


Sasligaen
Så fik vi Esbjerg på besøg, en modstander vi altid har besvær med. Og det viste sig at vi også ville få det i dag – Rajko Lekic efter bare 11.minutter scorer han på hovedstød. Tre minutter efter er det Ulrik Lauersen som uheldigt scorer selvmål, da han header den forbi Jesper Christiansen. Gravgaard svarer igen tyve minutter efter på hans hovedstød mål. Kampen slutter 1-2 til Esbjerg. Vores første nederlag i Sasligaen.

Champions League
Så skulle vi tage i mod Stuttgart på hjemmebane. Med en uafgjort var de sikre på at gå videre til slutspillet. En helt igennem fantastisk champions league gruppespil for dem. Efter bare elleve minutter scorer Oscar Wendt på frispark. Minutter efter fik Ailton en friløber, helt alene med målmanden skyder han siden af. Ailton startede sæson helt perfekt og scorede kasse i hver eneste kamp – men her på det sidste er han rendt ind i en alvorlig måltørke. Efter en halvtimes spil – scorer Cacau så ufortjent på et langskud fra kantet af feltet – selvom vi presser på ender kampen 1-1. Og Stuttgart er videre.
Logged

Philli
Landsholdsspiller
******

Offline Offline

 
Sv: F.C. København - Nordens gudehold
« Svar #136: 24 Maj 2008, 15:10 »

God update.
Du kan vel stadig nå en 3.plads i CL gruppen, ikke?
Logged

Matigol
Landsholdsspiller
******

Offline Offline

 
Sv: F.C. København - Nordens gudehold
« Svar #137: 24 Maj 2008, 15:24 »

God update.
Du kan vel stadig nå en 3.plads i CL gruppen, ikke?

Jeg kan også nå en 2.plads.
Hvis jeg vinder næste kommer jeg på anden plads. Der kommer mere om det i næste update (:
Logged

Philli
Landsholdsspiller
******

Offline Offline

 
Sv: F.C. København - Nordens gudehold
« Svar #138: 24 Maj 2008, 15:24 »

Jeg kan også nå en 2.plads.
Hvis jeg vinder næste kommer jeg på anden plads. Der kommer mere om det i næste update (:
Okay, det er sgu lækkert nok.
Logged

Matigol
Landsholdsspiller
******

Offline Offline

 
Sv: F.C. København - Nordens gudehold
« Svar #139: 24 Maj 2008, 16:02 »

Okay, det er sgu lækkert nok.

Ja - det må man da sige - Det kræver bare en sejr over Benfica, som burde være opnåligt (:
Mange tak for at du følger med (:
Logged

Matigol
Landsholdsspiller
******

Offline Offline

 
Sv: F.C. København - Nordens gudehold
« Svar #140: 24 Maj 2008, 18:44 »



Sas-ligaen
Årets sidste kamp skulle spilles på vestegnen – Danmarks derby opgør, nr. 3 mod nr. 1. Der var lagt op til et fantastiks opgør. Sidst vi spillede mod Brøndby var det på to hovedstød vi vandt på, og igen i dag ligger vi ud med et hjørnesparksmål – Hvem anden end Michael Gravgaard kommer højest. Kampen flyver lidt frem og tilbage – og fansene prøver at overgå hinanden på tribunen, men vi får overtaget på banen og får lavet et masse chancer. Men lige inden pausen kommer Morten ”Duncan” Rasmussen højeste i en duel med Pospech og header dem på 1-1.

Lige efter pausen kunne man forstille sig at Brøndby havde fået en opsang i pausen for de kommer flot ud til anden halvleg, Martin Ericsson sender en komet ind mod Jesper Christiansens mål, men en flot refleks sender Jesper den tilbage i hovedet på Morten Ducan som måtte ud med en blodtud. Ti minutter senere sender Rasmus – som altid – en flot aflevering til Morten Nordstrand som sikkert lægger den indbag Stephan Andersens mål. Og i de sidste minutter lukker Michael Silberbauer den ind til 3-1.


Champions League
Så skulle vi til det, til topopgøret, til kampen om 4. Pladsen eller 2. Pladsen. Sejr ville sende os videre, og nederlag ville sende os helt ud. Stuttgart vandt i går over Milan med 1-0. Det betyder det hele lå til os. Hvis vi vinder er det succes. Og kampen starter da også så perfekt ud, Grønkjær banker den ind fra kantet af feltet – næsten fra en 90 graders vinkel. Et flot, flot mål. Men tre minutter inden pausen er det igen Grønkjær i målscores rolle, denne gang i den forkerte inde, der er tumult inde i det lillefelt og Grønkjær sender den ind i egen net med baghovedet med et lille skub i ryggen af Oscar Cardozo. Og ti minutter efter pausen sender Ailton bolden ind med et skud inde i feltet. Men kun to minutter efter er det Rui Costa med et skud udefra 30-35 udefra sender den ind. Kampens spiller Hjalto Bo Nørregard for også en bid med i målfesten. Oscar Wendt ligger et indlæg og Hjalte er gået med frem og han header den flot ind – som en kroning på hans flotte præsentationer på det seneste. Fire minutter inde i overtiden får vi hjørne, Jesper Christiansen går med frem – da vi kun kan bruge en sejr – og Libor Sionko får hovedet på. OG VI ER I DEN SYVENDE HIMMEL.

Logged

Matigol
Landsholdsspiller
******

Offline Offline

 
Sv: F.C. København - Nordens gudehold
« Svar #141: 24 Maj 2008, 18:45 »

Næste update kommer min tranfers - Uha jeg glæder mig til at fortælle dem (:
Logged

fc-hansen
Manager
********

Offline Offline

 
Sv: F.C. København - Nordens gudehold
« Svar #142: 24 Maj 2008, 20:51 »

Næste update kommer min tranfers - Uha jeg glæder mig til at fortælle dem (:
ved du hvad Jakob nu bander jeg, jeg er kraftedme imponerert. du er outstanding i ligaen, videre fra CHL gruppespillet, med den trup der. Okay altså med alt ære og respekt var der jo ikke mange der levnede dig en chance i CHL, med salgene af mackan og hutch. Men du får vendt det hele til noget positivt, og ja nu står du der. Det er helt unikt, og så vil jeg lige sige at din måde med at dele det op i SAS LIga, CHL og Landspokalen i dine updates, er suplim, og hvis det er iorden med dig vil jeg 100% sikkert benytte den opstiulling til kommende blogs. Wink Wink ps. glæder mig meget til nyindkøbet. KUTGW Wink Wink Wink :b Grin
« Seneste Redigering: 24 Maj 2008, 20:53 af fc-hansen » Logged

Citat af Wayne Rooney: " Jeg kan fylde ronaldos hul"

hay que joder?

fc-hansen
Manager
********

Offline Offline

 
Sv: F.C. København - Nordens gudehold
« Svar #143: 24 Maj 2008, 22:52 »

Hvoirnår kommer update
Logged

Citat af Wayne Rooney: " Jeg kan fylde ronaldos hul"

hay que joder?

dasmessi
Gæst
 
Sv: F.C. København - Nordens gudehold
« Svar #144: 25 Maj 2008, 10:20 »

Så klasse at du kommer videre fra gruppen. Stor cadeau for det. Glæder mig til næste update med transfers. Smiley
Logged

Matigol
Landsholdsspiller
******

Offline Offline

 
Sv: F.C. København - Nordens gudehold
« Svar #145: 25 Maj 2008, 11:13 »

ved du hvad Jakob nu bander jeg, jeg er kraftedme imponerert. du er outstanding i ligaen, videre fra CHL gruppespillet, med den trup der. Okay altså med alt ære og respekt var der jo ikke mange der levnede dig en chance i CHL, med salgene af mackan og hutch. Men du får vendt det hele til noget positivt, og ja nu står du der. Det er helt unikt, og så vil jeg lige sige at din måde med at dele det op i SAS LIga, CHL og Landspokalen i dine updates, er suplim, og hvis det er iorden med dig vil jeg 100% sikkert benytte den opstiulling til kommende blogs. Wink Wink ps. glæder mig meget til nyindkøbet. KUTGW Wink Wink Wink :b Grin

Tusind, tusind tak - det holder virkelig motivation oppe med sådan en kommentare.
Er så glad for du kan lide mine updates (: - og ja du må gerne bruge min opsætning Peace

Så klasse at du kommer videre fra gruppen. Stor cadeau for det. Glæder mig til næste update med transfers. Smiley

Tak tak - er også selv mega glad for det - og næste update kommer meget snart.
Og tusind tak for du altid kommentere (:
Logged

Krellz
Landsholdsspiller
******

Offline Offline


 
Sv: F.C. København - Nordens gudehold
« Svar #146: 25 Maj 2008, 11:21 »

Jeg må desværre skuffe dig at OB når at overhæle FCK Wink. Ej bare gas, det er skam en fed blog du har fået dig der!
Logged

Matigol
Landsholdsspiller
******

Offline Offline

 
Sv: F.C. København - Nordens gudehold
« Svar #147: 25 Maj 2008, 11:27 »

Jeg må desværre skuffe dig at OB når at overhæle FCK Wink. Ej bare gas, det er skam en fed blog du har fået dig der!

Hehe - Tusind tak (:
Er glad for du læser med (:
Logged

Krellz
Landsholdsspiller
******

Offline Offline


 
Sv: F.C. København - Nordens gudehold
« Svar #148: 25 Maj 2008, 11:30 »

Hehe - Tusind tak (:
Er glad for du læser med (:
Snart et det om 5 minutter eller om en time?
Logged

dasmessi
Gæst
 
Sv: F.C. København - Nordens gudehold
« Svar #149: 25 Maj 2008, 11:34 »

Glæder mig sku til dine transfers.  funny
Logged

Sider: 1 ... 8 9 [10] 11 12 ... 16 Udprint 
 



This site is not endorsed by Sports Interactive or SEGA and is intended for entertainment purposes only. « More Info »
©2005-2018, FmFreaks.dk
                                         Forum Powered by SMF 1.0.5 · SMF ©2001-2010