home forum contact
 
  Velkommen
Gæst
Søg
 
SENEST AKTIVE EMNER
Glemt din kode?
Registrer
Dato Forfatter Forum Emne
I dag kl. 22:40:08 Kenitho Challenges The real SAF Challenge
24 Sep 2024, 14:27 Broen13 Omklædning... Underlige ting
09 Sep 2024, 20:59 Bubbles Blogs #4 - FC Balzers & Liec...
02 Sep 2024, 15:06 cartoon Klubsøgnin... Manchester United
25 Aug 2024, 23:01 Nephilim Skadestuen FFP Fejl?
21 Aug 2024, 15:58 rheya Blogs "Ålleren" tilbage i Su...
25 Jul 2024, 08:58 andersnomanni Blogs Freiburg Gloryhunter s...
Antal Registrerede Brugere: 23425
  0 Brugere, 772 Gæster Online.

Indlæg: 1132881 over 31375 Emner
Nyeste Bruger: diazkeira740
FORUM
+  FmFreaks Forside
|-+  Forum: Andre Managerspil
| |-+  Nostalgi
| | |-+  Kategori: Blogs fra de ældre udgaver
| | | |-+  F.C. København - Nordens gudehold
0 Brugere og 4 Gæster læser i øjeblikket dette emne.
Sider: 1 ... 6 7 [8] 9 10 ... 16 Udprint
Forfatter Emne: F.C. København - Nordens gudehold  (Læst 44557 gange)
Nemeth
Landsholdsspiller
******

Offline Offline

 
Sv: F.C. København - Nordens gudehold
« Svar #105: 20 Maj 2008, 19:46 »

Jeg sys bare at det virker som om du er Journalist, eller i hvert fald bedømmer indkøbene "udefra", da du skrev i Indkøbsgennemgangen,

Og så sys jeg det var forvirrende at du sprang tilbage til "Laudrup udtalelser" bagefter,

Jeg sys nemlig bare at blogge bør, eller plejer, at skrives i en "form", så skulle bare høre om du er ved at ændre stil ?
Logged

Matigol
Landsholdsspiller
******

Offline Offline

 
Sv: F.C. København - Nordens gudehold
« Svar #106: 20 Maj 2008, 19:52 »

Jeg sys bare at det virker som om du er Journalist, eller i hvert fald bedømmer indkøbene "udefra", da du skrev i Indkøbsgennemgangen,

Og så sys jeg det var forvirrende at du sprang tilbage til "Laudrup udtalelser" bagefter,

Jeg sys nemlig bare at blogge bør, eller plejer, at skrives i en "form", så skulle bare høre om du er ved at ændre stil ?

Arrg - Nu forstår jeg. Nej. Har ikke skiftet stil - men troede bare det var bedre at jeg skrev "udefra" når det var en gennemgang af indkøbene. (:
Logged

Nemeth
Landsholdsspiller
******

Offline Offline

 
Sv: F.C. København - Nordens gudehold
« Svar #107: 20 Maj 2008, 20:29 »

Arrg - Nu forstår jeg. Nej. Har ikke skiftet stil - men troede bare det var bedre at jeg skrev "udefra" når det var en gennemgang af indkøbene. (:

Okay, Iorden, Skulle bare lige høre . .

Kunne være det måske lige skulle markeres eller noget næste gang Peace
Logged

Krellz
Landsholdsspiller
******

Offline Offline


 
Sv: F.C. København - Nordens gudehold
« Svar #108: 20 Maj 2008, 20:36 »

Odense Boldklub owner selvfølgelig FCK?
Logged

Matigol
Landsholdsspiller
******

Offline Offline

 
Sv: F.C. København - Nordens gudehold
« Svar #109: 20 Maj 2008, 20:37 »

Odense Boldklub owner selvfølgelig FCK?

Hvad skal jeg bruge det til  crazy Tunge

Okay, Iorden, Skulle bare lige høre . .

Kunne være det måske lige skulle markeres eller noget næste gang Peace

Godt nok - er glad for du følger med (:
Logged

Krellz
Landsholdsspiller
******

Offline Offline


 
Sv: F.C. København - Nordens gudehold
« Svar #110: 21 Maj 2008, 19:39 »

Lære at starte en OB blog istedet for de talrige FCK blogs Smiley. Ej gas, du gør det sq fint nok^^.
Logged

Matigol
Landsholdsspiller
******

Offline Offline

 
Sv: F.C. København - Nordens gudehold
« Svar #111: 21 Maj 2008, 19:41 »

Hvis du kan finde mere en 3 fck blog's - som er igang nu. Så giver jeg dig ret.
Logged

dasmessi
Gæst
 
Sv: F.C. København - Nordens gudehold
« Svar #112: 21 Maj 2008, 20:04 »

Jakob skriver du i bloggen idag?. F.eks en update.
Logged

Matigol
Landsholdsspiller
******

Offline Offline

 
Sv: F.C. København - Nordens gudehold
« Svar #113: 21 Maj 2008, 20:47 »




Efter den forrygende sejr i Champions League, var humøret højt i truppen – vi var nu med i Champions League Gruppe spillet, og ikke bare os – men hele Danmark var spændt på hvilken pulje vi kom i. Men vi havde et par vigtige kampe i Sasligaen som skulle vindes – og hvis de skulle vindes, skulle vi ned på jorden igen. Først skulle vi tage imod Randers, på vores egen hjemmebane. En modstander vi plejer at have besvær med – men intet andet end en sejr talte.

FC København vs. Randers FC
Op til kampen satte medierne en masse pres på os. Vi skulle vinde – når vi lige have slået Sevilla. Et pres som jeg nødig vil have – da sådan et pres altid giver en gummiben.
Op til kampen satte medierne en masse pres på os. Vi skulle vinde – når vi lige have slået Sevilla. Et pres som jeg nødig vil have – da sådan et pres altid giver en gummiben. Men denne kamp skulle kontrolleres hjem – men jeg vil stadig spille offensivt. Jeg prøvede med det unge nyindkøb Jakob Rasmussen i startopstillingen – men man kunne sagtens se, at han plejede at spille i et andet gear. Men han var godt med i kampen – og lagde et par flotte afleveringer, men blev udskiftet i pausen. Kampen var nok en af de kedeligste i verdenshistorien – og man kun sagtens se vores spiller var trætte efter Sevilla opgøret. Men lige pludselig, Ailton løber med bolden på den offensive midt, og med et brag, bankede han bolden ind fra 30 meters afstand. Et uhyggeligt godt mål – helt sikkert kandidat til årets mål. Kampen ender 1-0



Esbjerg FB - FC København
Så skulle vi til Esbjerg for at spille endnu et superliga opgør – denne gang havde spillerne mere energi, end sidste mod AC Horsens. Og allerede efter kun to minutter var Nordstrand på spil, en flot dribletur – hvor Ailton og Nordstrand havde byttet plads. Fra den offensive modtager han bolden fra højrekanten Hjalte Bo Nørregaard, og med et lyn hurtigt træk – skaber han pludselig plads – og banker den let ind. Kun fire minutter efter var den gamle FCK spiller Jesper Bech, på plads – og header den ind, med et flyvende hovedstød – og så har vi en rigtig kamp i gang. Ailton sætter sig rigtig på plads på den offensive, og gør det rigtig godt, med nogle kreative afleveringer er han altid en trussel.  Efter kun fire minutter, efter pausen kroner han det med en scoring – denne gang med en lidt lettere scoring, næsten fra stregen.  Og i det 70. Minut lukker vi kampen – på bedste vis. Denne gang, kampens spiller – Morten Nordstrand. Kampen ender 1-3.




FC København - AC Horsens
Så skulle vi til AC Horsens – bundholdet, kampen skulle bare overstås. Den skulle vindes. Kampen startet i et hæsblæsende niveau. Spillerne kunne ikke finde sig selv på banen – en meget underlig kamp. Og efter 35. Minutter får vi tilkendt et meget kontroversielt straffespark. Nordstrand blev fældet lige på kanten af fældet – og selvom det betyder ulykke at sparke selv, gjorde han det selv. Og sparker den sikkert ind. Og sådan bliver kampen indtil pausen. Og ti minutter efter pausen – er det Ulrik Laursen der scorer på et hovedstød, efter et perfekt indlæg fra Oscar Wendt.  Og kun ti minutter efter det, scorer de på hjørne, Thomas Kortegaard var manden med målet. Så trak gummibenene ind – men vi fik kontrolleret den i hus. Kampen ender 2-1


Logged

dasmessi
Gæst
 
Sv: F.C. København - Nordens gudehold
« Svar #114: 21 Maj 2008, 20:50 »

Nice mål af Ailton. Fedt du vinder 3 i træk.  Tunge
Logged

andersfa123
Gæst
 
Sv: F.C. København - Nordens gudehold
« Svar #115: 21 Maj 2008, 21:29 »

God føring i ligaen!
Logged

Matigol
Landsholdsspiller
******

Offline Offline

 
Sv: F.C. København - Nordens gudehold
« Svar #116: 22 Maj 2008, 13:56 »



Lodtrækning til Champions League
Så kom dagen – den længe ventede dag. Champions League gruppespillet – med et dansk hold. København var fuld af spænding, nervøsitet – det var en stor dag for Danmark og ikke mindst for FCK. Vi skulle til Nyon i Schweiz for at overvære lodtrækningen. Peter og jeg rejste sammen – og det var en meget hyggelig tur. Da vi sad i den store sal, blandt alle de verdensklasse manager – det var en fed følelse. Jeg turde ikke håbe på hvilke hold jeg kom i gruppe med, da alle hold jo er gode – der er ingen dårlige hold i Champions League.

Men da jeg var 4, seeds, gik da et stykke tid før vi blev trukket. Jeg sad med svedige hænder, små trippede da de kom til de 4. Seedede. ”FC Copenhagen” blev da råbt – og vi var kommet i H Gruppen – sammen med, AC Milan – Benfica & Stuttgart. En meget svær gruppe, hvor AC Milan jo helt klart er favorit, men de to andre hold regner jeg med vi kan spille op med.
Vi ligger godt foran i Sasligaen. Vores fløje Jesper Grønkjær & Libor Sionko er tilbage efter lange skadespauser. Ailton har ramt sin topform, og scorer mål på stribe – og selvom jeg er blevet kritiseret for mine indkøb, kunne det ikke gå bedre.


 

Logged

dasmessi
Gæst
 
Sv: F.C. København - Nordens gudehold
« Svar #117: 22 Maj 2008, 13:58 »

Svær gruppe Jakob. Men tror du kan spille op med Stuttgart og Benfica. Fed grafik også.  Og godt skrevet.
Logged

NichlasKirk
Gæst
 
Sv: F.C. København - Nordens gudehold
« Svar #118: 22 Maj 2008, 13:59 »

Svær gruppe Jakob. Men tror du kan spille op med Stuttgart og Benfica. Fed grafik også.  Og godt skrevet.
Lavet af mig Wink
Logged

dasmessi
Gæst
 
Sv: F.C. København - Nordens gudehold
« Svar #119: 22 Maj 2008, 14:01 »

Lavet af mig Wink
Ja ved jeg. Derfor er den nice. Smiley
Logged

Sider: 1 ... 6 7 [8] 9 10 ... 16 Udprint 
 



This site is not endorsed by Sports Interactive or SEGA and is intended for entertainment purposes only. « More Info »
©2005-2018, FmFreaks.dk
                                         Forum Powered by SMF 1.0.5 · SMF ©2001-2010