home forum contact

Velkommen
Gæst
Søg

SENEST AKTIVE EMNER
Glemt din kode?
Registrer
Dato Forfatter Forum Emne
09 Jan 2025, 18:03 g00n Blogs Minimalistic 2020
06 Jan 2025, 20:57 andersnomanni Træningsbanen Taktikker FM24
06 Jan 2025, 19:25 NAsMaR Blogs Lutz Pfannenstiel FM22...
06 Jan 2025, 11:47 ydersog Klubsøgnin... Brighton & Hove Albion
01 Jan 2025, 09:52 hoeven Træningsbanen En Libero taktik - Dis...
17 Dec 2024, 12:58 Broen13 Omklædning... Underlige ting
15 Dec 2024, 10:51 Broen13 Blogs The American Dream
Antal Registrerede Brugere: 23490
  1 Bruger, 1013 Gæster Online.

Nyeste Bruger: godrejdevanaha...
FORUM
+  FmFreaks Forside
|-+  Forum: Andre Managerspil
| |-+  Nostalgi
| | |-+  Kategori: Blogs fra de ældre udgaver
| | | |-+  F.C. København - Nordens gudehold
0 Brugere og 20 Gæster læser i øjeblikket dette emne.
Sider: 1 ... 4 5 [6] 7 8 ... 16 Udprint
Forfatter Emne: F.C. København - Nordens gudehold  (Læst 45800 gange)
Matigol
Landsholdsspiller

Sv: F.C. København - Nordens gudehold
« Svar #75: 20 Maj 2008, 16:30 »

du har skrevet det med Allback 2 gange, men gode transfers.

Nej jeg har ikke . -  Rullende Øjne Rullende Øjne Rullende Øjne
 - Selvfølgelig fejl :b
- og tak - og glad for du læser med (:

Søren91
Landsholdsspiller

« Svar #76: 20 Maj 2008, 16:40 »

Uhada, 16 mio for Allback er sgu fint  ! Synes ikke du kommer ret godt ud af dette vindue - du sælger profilen Atiba og rutinerede Allback, samt henter et par unge gutter. Det er et stort sats, specielt når du sikkert vil spille Europæisk.
Det skriftlige er derimod forbedret betydeligt! Dejlige effekter på billederne!

Thumbs Up

Yoggidk
Gæst

« Svar #77: 20 Maj 2008, 16:42 »

fed blog - men der er ikke meget stilling over "stillingen" i din update.

Matigol
Landsholdsspiller

« Svar #78: 20 Maj 2008, 16:45 »

Uhada, 16 mio for Allback er sgu fint  ! Synes ikke du kommer ret godt ud af dette vindue - du sælger profilen Atiba og rutinerede Allback, samt henter et par unge gutter. Det er et stort sats, specielt når du sikkert vil spille Europæisk.
Det skriftlige er derimod forbedret betydeligt! Dejlige effekter på billederne!

Thumbs Up

Nej - I know - men har stor tiltro til mine spiller (:

fed blog - men der er ikke meget stilling over "stillingen" i din update.

EJ PIS Peace
Det skal lige ændres .
__
Men tak for i alle læser med (:

dasmessi
Gæst

« Svar #79: 20 Maj 2008, 17:01 »

Hvornår skal du møde Sevilla Jakob?.  Cool

Matigol
Landsholdsspiller

« Svar #80: 20 Maj 2008, 17:09 »

Hvornår skal du møde Sevilla Jakob?.  Cool

Begynder at skrive den nu - Glæd jer.

dasmessi
Gæst

« Svar #81: 20 Maj 2008, 17:11 »

Begynder at skrive den nu - Glæd jer.
^Jeg har glædet mig siden igår. Smiley. Men fedt du skriver den nu.

-LFC-
Manager

« Svar #82: 20 Maj 2008, 17:46 »

Bortset fra jeg hader holdet som pesten, er det en fin blog med god grafik. Hvem scorede det andet mål på hjørne mod BIF (L)? Peace

Hamza_BIF
Manager

« Svar #83: 20 Maj 2008, 17:49 »

ikke for at kritisere tråden men hvorfor hedder den F.C.København- nordens gudehold når det ikke engang er Danmarks gudehold da de ikke kan vinde ligaen? crazy funny Huh

Ovenstående indlæg er af høj klasse.

Matigol
Landsholdsspiller

« Svar #84: 20 Maj 2008, 17:52 »

Bortset fra jeg hader holdet som pesten, er det en fin blog med god grafik. Hvem scorede det andet mål på hjørne mod BIF (L)? Peace

Det gjorde Morten Nordstrand - Først Gravgaard & bagefter Nordstrand

dasmessi
Gæst

« Svar #85: 20 Maj 2008, 17:54 »

ikke for at kritisere tråden men hvorfor hedder den F.C.København- nordens gudehold når det ikke engang er Danmarks gudehold da de ikke kan vinde ligaen? crazy funny Huh
Lad dog JakobHove om det. Bar lav dine blogs, så ska vi nok komme med dumme spørgsmål som dit.

Hamza_BIF
Manager

« Svar #86: 20 Maj 2008, 17:56 »

Lad dog JakobHove om det. Bar lav dine blogs, så ska vi nok komme med dumme spørgsmål som dit.

hov hov, Klap lige hesten! Spørg altså bare hvorfor den hedder det Peace

dasmessi
Gæst

« Svar #87: 20 Maj 2008, 18:15 »

Syntes du ikke du provokerer tråden der?. Du griner af FCK og hans blog.

Hamza_BIF
Manager

« Svar #88: 20 Maj 2008, 18:20 »

Syntes du ikke du provokerer tråden der?. Du griner af FCK og hans blog.

jojo det er skrape ord men ikke ondt ment Peace

undskyld jakobhove Græder Peace

Matigol
Landsholdsspiller

« Svar #89: 20 Maj 2008, 18:21 »

Vi var bagud 3-1 – vi havde fået smæk på vores egen hjemmebane. Eller smæk ville jeg ikke kalde det, når de er foran 2-1 og vi presser på, og de score først lukker kampen i sidste minut – men sådan er fodbold. Vi skulle til Spanien og levere vores bedste resultat nogensinde. Nærmest en umuligopgave og alle mennesker i verden, troede heller ikke på det – kun de allermest loyale fans – og mig. Vi var fulde af selvtillid – især efter vores derby sejr over Brøndby, selvom vores spil ikke var fantastisk, formåede vi at kontroller den i hus, uden at bruge for mange kræfter.

Da vi kom til Spanien – samme med flere af vores fans – blev vi taget godt i mod af vejret, og især spanske journalister. Det var helt uvirkeligt – jeg havde på ingen måde forstillet mig sådan en velkomst. Da vi kom til Spanien – samme med flere af vores fans – blev vi taget godt i mod af vejret, og især spanske journalister. Det var helt uvirkeligt – jeg havde på ingen måde forstillet mig sådan en velkomst. Prøv at forstille jer – følelsen i omklædningsrummet, følelsen af spændte mennesker, som kan vinde alt, men også tabe alt. Deres vigtigste kamp i deres karriere.

Vi stillede op i meget offensiv opstilling, vi satsede alt – så måtte det briste eller bærer. Der var en helt utrolig stemning på stadion, og vores fans stillede flot op. Jeg kunne mærke på vores spiller, de var utrolig sultne. Denne kamp skulle bare vindes.

Vi var ikke de eneste som var sultne. Sevilla startede ud med lyn og torden og efter kun fem minutter fik Jesus Navas
 den
ude på højresiden og sendte et perfekt indlæg ind til vores værste mareridt – Koné som scorede to mål i sidste opgør – og han kunne med præcision header bolden op i højre hjørne, men heldigvis kunne Jesper Christiansen med en super redning, redde os fra at komme bagud efter kun 5 min. Han rejser sig hurtigt op og sparker den op til Ailton, som elegant tager den ned med brystet – afdribler Khalid Boulahrouz, og sende den over til en helt fri Junior – som let kan ligge den ind i kassen, på en forsvarsløs Keeper, og vi er foran – præcis efter bogen, Sevilla skulle slås på kontra.
Og bare to minutter senere får vi et frispark, som godt nok lignede et klart straffe – men det bliver kun frispark, hvor vi også har dygtige folk. Rødt kort til Khalid Boulahrouz for at trække håndbremsen på Silberbauer, og vi får et frispark. Oscar Wendt ligger bolden helt præcist, og banker den ind til cifrene 2-0. 

Vi kunne gå til pausen med et helt perfekt resultat – og spillerne virkede bare så oplagte til at kører den helt hjem. Men vi kommer ud til pausen, til et Sevilla mandskab som havde fået en ordentlig skideballe, for efter kun fire minutter efter pausen – skal Gravgaard i løbeduel med Koné – noget være pis, han scorer da også sikkert. Kampen daler lidt i tempo – og vi kører den da også sikkert rundt, vi vil kontrollere kampen ned i et lavere tempo.
Senere får vi endnu et frispark – denne gang et halvsløvt frispark, noget der sagtens kunne diskuteres, og det vidste Sevilla – og der blev uddelt gult kort til Christian Poulsen. Rasmus Wurtz lagde bolden roligt til rette – og på samme måde som Oscar Wendt lagde han den elegant ind. 3-1. Men lige efter Sevilla gav bolden op, og lavede et angreb – spillede os ned i banen, vi turde ikke rigtig gå frem i dem – og Christian Poulsen ødelagde vores drømme – med et flot spark lige ind i kassen til 3-2.
Men Ailton tager sagen i egen hånd – og dribler fra venstre fløj, ind i banen – og laver sine berømte step over finte – og banker den i smukkeste stil ind. Et brøl flyver ind over det smukke stadion og efter det mål spillede vi ultra-definsivt – vi trak vores sidste to udskifter i det 88. Minut – Laudrup og Qvist kom ind i deres første Champions League kamp. Vi vandt kampen på reglen om ude bane mål.  
« Seneste Redigering: 20 Maj 2008, 18:54 af JakobHove » Logged

Sider: 1 ... 4 5 [6] 7 8 ... 16 Udprint 

This site is not endorsed by Sports Interactive or SEGA and is intended for entertainment purposes only. « More Info »
©2005-2018, FmFreaks.dk
                                         Forum Powered by SMF 1.0.5 · SMF ©2001-2010