home forum contact
 
  Velkommen
Gæst
Søg
 
SENEST AKTIVE EMNER
Glemt din kode?
Registrer
Dato Forfatter Forum Emne
I dag kl. 20:38:18 Kenitho Challenges The real SAF Challenge
24 Sep 2024, 14:27 Broen13 Omklædning... Underlige ting
09 Sep 2024, 20:59 Bubbles Blogs #4 - FC Balzers & Liec...
02 Sep 2024, 15:06 cartoon Klubsøgnin... Manchester United
25 Aug 2024, 23:01 Nephilim Skadestuen FFP Fejl?
21 Aug 2024, 15:58 rheya Blogs "Ålleren" tilbage i Su...
25 Jul 2024, 08:58 andersnomanni Blogs Freiburg Gloryhunter s...
Antal Registrerede Brugere: 23425
  2 Brugere, 961 Gæster Online.

Indlæg: 1132879 over 31375 Emner
Nyeste Bruger: diazkeira740
FORUM
+  FmFreaks Forside
|-+  Forum: Andre Managerspil
| |-+  Nostalgi
| | |-+  Kategori: Blogs fra de ældre udgaver
| | | |-+  F.C. København - Nordens gudehold
0 Brugere og 14 Gæster læser i øjeblikket dette emne.
Sider: 1 2 3 [4] 5 6 ... 16 Udprint
Forfatter Emne: F.C. København - Nordens gudehold  (Læst 44509 gange)
Altid FCK
Manager
********

Offline Offline


 
Sv: F.C. København - Nordens gudehold
« Svar #45: 18 Maj 2008, 19:52 »


FCK vs AAB 05-08-07

Vores resultater er blevet forbedret væsentligt – efter vores 5-0 sejr i Champions – hvor flere af mine spillere gjorde det godt – især Atiba Hutchinson som har trukket en del interesse til sig, især fra Palermo. Og jeg vidste det var en stor chance for Atiba, og jeg kunne ikke byde ham at afslå.
Min nu gjaldt det Aalborg – de skide nordjyder. Helt klart en svær modstander, men hvis vi vil vinde skal vi også slå dem her.

Men det værst tænkelige sker efter 34 minutter – Jose Mota. Michael Jakobsen, helt nede fra sit eget forsvar, sender han en lang bold – og Ulrik Laursen skal løbe om kamp med Mota. 0-1. Men lige inden pausen sender Rasmus Wurtz lige en hilsen til sine gamle holdkammerater. 25 meter udefra banker han den op i net taget. Utroligt mål.

Efter pausen kører kampen frem og tilbage – AAB havde flere chancer for at lukke kampen, men havde intet spil – de spillede udelukkende på kontra. Men heldigvis skulle vi få vores chancer. I det 82ende minut – endnu en gammel AAB’er, han tager turen selv og kan let skyde den ind i kassen. Og kun 5min senere bliver der begået straffe på Ailton, og Nordstrand skyder den sikkert ind. Igen viser vi at vi er i stor form, med en 3-1 sejr

Champions League


Efter vores 5-0 sejr og det Estlandske hold, Levadia skulle vi møde dem i returkampen. Vi taber 1-0 og Nikita Andrejev scorer et flot mål. Efter vores 5-0 sejr og det Estlandske hold, Levadia skulle vi møde dem i returkampen. Vi taber 1-0 og Nikita Andrejev scorer et flot mål. Og vi går videre med en 5-1 sejr – og nu går turen videre til Spanien hvor mægtige Sevilla venter på os. En rigtig svær modstander.

Indkøb


Senere på ugen kunne vi præsentere vores andet indkøb i denne sæson. Denne gang en russer – fra det Estlandske hold – som vi netop havde slået ud af Champions League. Nikita Andrejev. Et kæmpe angrebs talent, som giver sig 100% i hver kamp. Hans største forcer er hans hårde afslutninger og hans hurtighed. Det regnes med at FCK gav ca. 1.500.000 DKK

SAS LIGA


Vi skulle møde vores rivaler fra Lyngby – og igen, igen kommer vi bagud, efter kun 6 minutter. Kampen ligger og triller lidt frem og tilbage. Og vi gik bagud til pausen. Men kun 2 minutter inde i anden halvleg scorer nyindkøbet Nikita Andrejev. I det halvtredsindstyvend e minut for Lyngby et uretfærdigt straffe – og kan gøre det til 2-1. Men Jesper Christiansen redder den sikkert. Der efter for vi scoret to hurtige mål – og vinder 1-3.


Logged

Når du f. eks. bøjer dig fremover, bliver smerten så lidt mindre?

Rullende Øjne Hævet Øjenbryn

Matigol
Landsholdsspiller
******

Offline Offline

 
Sv: F.C. København - Nordens gudehold
« Svar #46: 18 Maj 2008, 19:55 »

Ja - okay har fundet den nu.
Ved ikke lige hvad jeg lavede der (:
Men håber da i vil kunne lide den alligevel Peace
Logged

Philli
Landsholdsspiller
******

Offline Offline

 
Sv: F.C. København - Nordens gudehold
« Svar #47: 18 Maj 2008, 19:56 »

Ja - okay har fundet den nu.
Ved ikke lige hvad jeg lavede der (:
Men håber da i vil kunne lide den alligevel Peace
Jeg kan godt lide den.
Logged

Matigol
Landsholdsspiller
******

Offline Offline

 
Sv: F.C. København - Nordens gudehold
« Svar #48: 18 Maj 2008, 19:59 »

Jeg kan godt lide den.

Er jeg rigtig glad for (:
Logged

Matigol
Landsholdsspiller
******

Offline Offline

 
Sv: F.C. København - Nordens gudehold
« Svar #49: 18 Maj 2008, 20:28 »

Andre kommetarer Peace
- noget jeg kan gøre anderledes. (:
Logged

andersfa123
Gæst
 
Sv: F.C. København - Nordens gudehold
« Svar #50: 18 Maj 2008, 22:04 »

Gode updates, men som sagt af en tidligere en fejl med de 2 sætninger Smiley
Logged

dasmessi
Gæst
 
Sv: F.C. København - Nordens gudehold
« Svar #51: 19 Maj 2008, 15:37 »

Fed update Hove. Super blog. Og det bedste danske hold at skrive om Thumbs Up
Logged

Matigol
Landsholdsspiller
******

Offline Offline

 
Sv: F.C. København - Nordens gudehold
« Svar #52: 19 Maj 2008, 15:42 »

Gode updates, men som sagt af en tidligere en fejl med de 2 sætninger Smiley

Tusind tak - er glad for du læser med.

Fed update Hove. Super blog. Og det bedste danske hold at skrive om Thumbs Up

Mange gange tak - det allerbedste Peace
Logged

dasmessi
Gæst
 
Sv: F.C. København - Nordens gudehold
« Svar #53: 19 Maj 2008, 15:46 »

JakobH min ven. Tjek din PB Smiley
Logged

Matigol
Landsholdsspiller
******

Offline Offline

 
Sv: F.C. København - Nordens gudehold
« Svar #54: 19 Maj 2008, 16:35 »

Sevilla opgøret lige på trapperne Peace
Logged

Matigol
Landsholdsspiller
******

Offline Offline

 
Sv: F.C. København - Nordens gudehold
« Svar #55: 19 Maj 2008, 17:17 »


FCK vs. Sevilla

Efter vi kom videre fra første kvalifikationsrunde – og vi fik afvide at Sevilla ventede os næste gang – var spillerne ikke nervøse, mere spændte, sultne – hvad man nu vil kalde det. De ville vise at vi sagtens kan klare de store drenge fra Spanien. Men let, det vidste alle det ikke skulle blive. Derfor skulle vi være klar fra start – især jeg skulle være klar med en ny taktik – noget som ville overraske alle. Især Sevilla.

Af en eller anden grund går vi uforberedt ind til kampen – jeg følte ellers at spillerne var motiveret og ved hvad der skulle vente dem. Men det de viste i første halvleg lignede noget jeg aldrig ville se igen – de havde simpelthen undervurderede, selveste Sevilla – mester af Uefa Cuppen to gange.

Efter bare to minutter havde Koné formået at afdrible to af vores spiller – og banke den ind på en forsvarsløs Jesper Christiansen.  Vi vågnede lidt op efter det mål – det var som om spiller sagde ”Hvaad? – var det deres førstehold vi skulle møde.” Men det forhindrede ikke Koné i at scorer efter kun 30 minutter – en helt ufarlig situation – så ufarlig at jeg faktisk sad og nød vores smukke stadion - sådan havde jeg aldrig set den før.  Da et sindssygt brøl flyver i smukkeste stil henover stadion, jeg kigger først over på de vores fans, skuffelse rammer mig, da jeg kigger ned i vores ende. Nettet blafrer stadig og Jesper Christiansen skælder ud som en sindssyg, igen kunne Koné skyde Sevilla yderligere foran. Første gang man kunne høre de tilrejste Sevilla fans

Ja – hvad siger man i pausen, vi er bagud mod mesterholdet Sevilla. Men et eller andet må jeg da have sagt – fordi i anden halvleg er det os der har spillet. Og i det halvfjerdsindstyven de minut for Jesper Grønkjær bolden – han krydser ind i banen og laver step over finten, og bragede bolden på stolpen – så uheldigt.

Vi skulle ikke gå helt tomhændet hjem fra vores stadion. Kun ti minutter senere får Grønkjær bolden igen, han laver et fræk lob over hans landsholdsmakker Christian Poulsen, og den lander perfekt foran Rasmus Würtz som knalder den op i krydset – for pokker et mål. Vi presse på for at komme op på 2-2, men deres nok eneste chance i anden halvleg – nemlig et hjørne, lander tilfældigt foran Mosquera – og han gør det til 3-1 som bliver kampens resultat. 
 
« Seneste Redigering: 20 Maj 2008, 17:20 af JakobHove » Logged

Matigol
Landsholdsspiller
******

Offline Offline

 
Sv: F.C. København - Nordens gudehold
« Svar #56: 19 Maj 2008, 17:18 »

Håber i vil kunne lide mit lille topopgør.!! Peace Peace Peace
Logged

dasmessi
Gæst
 
Sv: F.C. København - Nordens gudehold
« Svar #57: 19 Maj 2008, 19:55 »

Lidt synd det med Sevilla  Græder. Men du har hjemmebane fordel næste gang. Smiley. Og JakobHove:. Jeg forstår ikke hvorfor du IKKE med i blogkonkurrencen. Du vil jo vinde. ! Thumbs Up
Logged

Matigol
Landsholdsspiller
******

Offline Offline

 
Sv: F.C. København - Nordens gudehold
« Svar #58: 19 Maj 2008, 20:01 »

Lidt synd det med Sevilla  Græder. Men du har hjemmebane fordel næste gang. Smiley. Og JakobHove:. Jeg forstår ikke hvorfor du IKKE med i blogkonkurrencen. Du vil jo vinde. ! Thumbs Up

Gik jo igang et stykke tid efter - men er da ikke sikke på jeg vil vinde.
De for også flere kommentare (: Thumbs Up
Logged

dasmessi
Gæst
 
Sv: F.C. København - Nordens gudehold
« Svar #59: 19 Maj 2008, 20:05 »

Når ja, men tror du vil vinde. Ps. Held og lykke med Sevilla kampen Thumbs Up
Logged

Sider: 1 2 3 [4] 5 6 ... 16 Udprint 
 



This site is not endorsed by Sports Interactive or SEGA and is intended for entertainment purposes only. « More Info »
©2005-2018, FmFreaks.dk
                                         Forum Powered by SMF 1.0.5 · SMF ©2001-2010