home forum contact
 
  Velkommen
Gæst
Søg
 
SENEST AKTIVE EMNER
Glemt din kode?
Registrer
Dato Forfatter Forum Emne
I dag kl. 22:40:08 Kenitho Challenges The real SAF Challenge
24 Sep 2024, 14:27 Broen13 Omklædning... Underlige ting
09 Sep 2024, 20:59 Bubbles Blogs #4 - FC Balzers & Liec...
02 Sep 2024, 15:06 cartoon Klubsøgnin... Manchester United
25 Aug 2024, 23:01 Nephilim Skadestuen FFP Fejl?
21 Aug 2024, 15:58 rheya Blogs "Ålleren" tilbage i Su...
25 Jul 2024, 08:58 andersnomanni Blogs Freiburg Gloryhunter s...
Antal Registrerede Brugere: 23425
  0 Brugere, 744 Gæster Online.

Indlæg: 1132881 over 31375 Emner
Nyeste Bruger: diazkeira740
FORUM
+  FmFreaks Forside
|-+  Forum: Andre Managerspil
| |-+  Nostalgi
| | |-+  Kategori: Blogs fra de ældre udgaver
| | | |-+  F.C. København - Nordens gudehold
0 Brugere og 1 Gæst læser i øjeblikket dette emne.
Sider: 1 ... 3 4 [5] 6 7 ... 16 Udprint
Forfatter Emne: F.C. København - Nordens gudehold  (Læst 44554 gange)
Matigol
Landsholdsspiller
******

Offline Offline

 
Sv: F.C. København - Nordens gudehold
« Svar #60: 19 Maj 2008, 20:06 »

Når ja, men tror du vil vinde. Ps. Held og lykke med Sevilla kampen Thumbs Up

hehe - mange tak.
Og - der kommer nok en update snart (:
Logged

dasmessi
Gæst
 
Sv: F.C. København - Nordens gudehold
« Svar #61: 19 Maj 2008, 20:08 »

Idag?

Plz.. Glæder mig ekstremt. Opstemt
Logged

Matigol
Landsholdsspiller
******

Offline Offline

 
Sv: F.C. København - Nordens gudehold
« Svar #62: 19 Maj 2008, 20:09 »

Ja - der kommer en idag Peace
Logged

dasmessi
Gæst
 
Sv: F.C. København - Nordens gudehold
« Svar #63: 19 Maj 2008, 20:11 »

Ja - der kommer en idag Peace
Årh manner manner, glæder mig som et lille barn. Håber fandme du går videre. Mit bud på et resultat. Smiley

FCK-Sevilla

4-1 til FCK

Muligt eller ej, men man har vel lov til at drømme?. Thumbs Up
« Seneste Redigering: 19 Maj 2008, 20:17 af dasmessi » Logged

Philli
Landsholdsspiller
******

Offline Offline

 
Sv: F.C. København - Nordens gudehold
« Svar #64: 19 Maj 2008, 20:13 »

Jeg ser også frem til den næste update.
Selvom jeg ikke er FCK fan, synes jeg det er en god blog.
Håber også på din videre deltagelse i CL.
Logged

Matigol
Landsholdsspiller
******

Offline Offline

 
Sv: F.C. København - Nordens gudehold
« Svar #65: 19 Maj 2008, 20:20 »

Årh manner manner, glæder mig som et lille barn. Håber fandme du går videre. Mit bud på et resultat. Smiley

FCK-Sevilla

4-1 til FCK

Muligt eller ej, men man har vel lov til at drømme?. Thumbs Up

haha - håber jeg også meget på.
Men - Det er sku herre svært at vinde over dem . :p

Jeg ser også frem til den næste update.
Selvom jeg ikke er FCK fan, synes jeg det er en god blog.
Håber også på din videre deltagelse i CL.

Er rigtig glad for at høre du også læser med (:
Logged

KasperSchmidt
Gæst
 
Sv: F.C. København - Nordens gudehold
« Svar #66: 19 Maj 2008, 21:27 »

hvornår kommer der så en update?
Logged

dasmessi
Gæst
 
Sv: F.C. København - Nordens gudehold
« Svar #67: 19 Maj 2008, 21:29 »

hvornår kommer der så en update?
Jeg venter spændt og tålmodigt.  funny. Men mon ikke han skriver på den nu?.
Logged

Matigol
Landsholdsspiller
******

Offline Offline

 
Sv: F.C. København - Nordens gudehold
« Svar #68: 19 Maj 2008, 22:10 »

Hehe - var lige nede i byen - sorry guys Peace Peace Peace
Logged

Matigol
Landsholdsspiller
******

Offline Offline

 
Sv: F.C. København - Nordens gudehold
« Svar #69: 19 Maj 2008, 22:18 »


FCK vs. BIF
Efter champions league opgøret mod spanske Sevilla – var pressen igen på banen med deres kommentarer om vores misbrugte chancer. De mente ikke vi formåede at scorer på vores chancer – noget et tophold skulle gøre.  Men vi blev nød til at lægge den kamp bag os, fordi vi havde en anden vigtig kamp på programmet. Nok den største af dem alle – nok den største kamp du kan spille som FCKspiller, jeg snakker selvfølgelig om Brøndby kampen – Slaget om København.

Op til disse kampe er der ofte megen ballade – fansene kan ikke lide hinanden – og de ville hellere tabe mesterværket end til deres rivaler. Inden kampen lå FCK nr. 1 og Brøndby nr. 3 – men det betyder absolut intet i en kamp som denne. Min første rigtige rival opgør – nervøs, spændt og hunderæd. Selvfølgelig havde jeg set kampe mellem FCK og Brøndby men aldrig på en Stadion. Vi havde gode af vores hjemmebanefordel – og Grønkjær var også ude i pressen og bede vores fans om optimal opbakning. Jeg mødte lidt før til kampen, gik lidt rundt nede i omklædnings rummet, rettede lidt på trøjerne – for helvede for skulle denne kamp vindes.

Slaget om Kbh.


Der var total udsolgt til kampen og fansene råbte og skreg – det var helt uvirkeligt. Og den største tifo fløj ned af tribunen i bedste stil – og der blev sunget, alle var glade. Det skulle bare kronens med en sejr.

Da jeg trådte ind i omklædningsrummet, spredte tavsheden sig – spillerne kiggede på hinanden, og så på mig igen. Jesper Christiansen klappede i hænderne og fik spillerne i gang. Vi stillede os i en rundkreds med armene om hinanden – jeg holdte en lille pep-talk og så kig det løs. I tunnelen var det helt stille da vi trådte ud – og så snakkede Brøndbyspillerne videre, der var så hård en stemning i luften, kun de to kaptajner hilste på hinanden. Det var et ægte derby.

Fra kampens start blev der gået til stålet – kampen var præget af flere fysiske kamp, noget som passede os perfekt. Efter kun fem minutter får vi tilkæmpet os til et hjørne.  Oscar Wendt løber ud for at tage det – men bliver distraheret af BIF fansene som kaster flasker efter ham – men for alligevel lagt et perfekt hjørne, og hvem anden end Gravgaard vinder den, med et hovedstød i verdensklasse dirregere han den over i modsatte side, og Stephan Andersen kan stå hjælpeløs og se nette blafrer for første gang i kampen. Vores fans går helt amok  - kun fem minutter spillet og vi er foran.

Fire minutter senere får vi endnu et hjørne – denne gang er det William Kvist der løber ud for at sparke, et hård og præcis indlæg, og banens måske nok mindste spiller – kommer flyvende og header den ind på stolpen og videre ind i nettet. Et sus flyver af sted i Parken – vores fans er i ekstese.
Kampen flyver rundt i forskelligt tempo – men vi kontrollere den sikkert til halvleg. Kampen starter som den endte i første – vi sidder på alt spillet, og i det 90. Minut får Martin Ericsson ind åben skud mulighed – og skyder bolden sikkert i kassen. Kampen slutter 2-1.


Logged

Matigol
Landsholdsspiller
******

Offline Offline

 
Sv: F.C. København - Nordens gudehold
« Svar #70: 19 Maj 2008, 22:19 »

Her er den længe ventede update - godt nok ikk om Sevilla opgøret .
Lover der kommer mange updates i morgen. Peace Peace Peace

BTW . Jeg takker vondracek for hans super hjørnesparkstaktik - hvis han læser med Opstemt
Logged

dasmessi
Gæst
 
Sv: F.C. København - Nordens gudehold
« Svar #71: 20 Maj 2008, 14:44 »

Super med sejren over Bif. Det kan jeg lide. Og fedt du scorer på hjørne begge gange. Smiley
Logged

Matigol
Landsholdsspiller
******

Offline Offline

 
Sv: F.C. København - Nordens gudehold
« Svar #72: 20 Maj 2008, 14:52 »

Super med sejren over Bif. Det kan jeg lide. Og fedt du scorer på hjørne begge gange. Smiley

Ja - det er dejligt.

Og igen takker jeg vondracek for hans super taktik (:
Logged

Matigol
Landsholdsspiller
******

Offline Offline

 
Sv: F.C. København - Nordens gudehold
« Svar #73: 20 Maj 2008, 16:22 »



Gennemgang af indkøb & salg.




Endnu et indkøb kunne præsenteret – den ældste af dem alle. Det nye talent var før at finde i FC Fredericia, nitten år gammel – og har allerede haft flere kampe på U-20 landsholdet og som den eneste spiller nogensinde i Fredericia på U-21. Før han kom til Fredericia var han i fynske OB. Det menes de skulle have givet 2.700.000 DKK

Udover talentet fra Fredericia, har FCK også hentet endnu et talent fra Danmark – denne gang en fra Herfølge.  Nemlig Nikola Saric – nok Danmarks største talent, i en alder kun af Seksten år. Det siges hele Europa vil have denne spiller. Men han ønskede at blive i Danmark et par år endnu. FCK skulle punge 700.000 DKK ud for ham. Hans største forcer er hans fysik og teknik.

Det sidste og eneste udenlandske indkøb, en russer fra Estland – Nikita Andrejev. Et stort russisk talent – som skiftede fra FC Ajax Lasnamäe til Levadia og nu til de danske mestre fra København – nemlig FCK. Nikita Andrejev er kendt for sin store arbejdsindsats, og sin evige hurtighed – men er også kendt for sine meget svingene præsentationer. Det menes FCK gav 1.500.000 DKK for denne spiller.

FCK skulle ialt have brugt ca. 4.900.000 DKK på indkøb i denne sæson.



Marcus Allback var FCK første slag i år – den rutinerede svensker byttede den danske SAS-Liga ud med den engelske premier league. Marcus Allbäck som kom fra Rostock til københavnerne – for ca. 1.500.000, og har siden vist sig at være en vigtig spiller i FCK’s champions league eventyr. Københavner kommer til at savne Marcus’s store rutine, og hans evne til at afgøre kampene.  Det siges at engelske Wigan skulle give 16.000.000 DKK for den rutinerede svensker.

I dag kunne FCK annoncere på et pressemøde at de havde solgt deres stærke canadiere Atiba Hutchinson til italienske Palermo. Atiba var helt sikkert en nøgle faktor i FCK’s angreb og kommer helt sikkert til at savne ham – især op til opgøret mod Sevilla. Palermo havde haft kigget på Atiba i lang tid – og det var kun et spørgsmål om tid før de købte ham. FCK kommer helt sikkert til at savne Atiba, da ikke nogen lige pt. Kan afløse ham på den offensive midt. Palermo menes at give 32.000.000.

FCK har i alt solgt for 48.000.000 DKK.



« Seneste Redigering: 20 Maj 2008, 16:47 af JakobHove » Logged

Philli
Landsholdsspiller
******

Offline Offline

 
Sv: F.C. København - Nordens gudehold
« Svar #74: 20 Maj 2008, 16:25 »

du har skrevet det med Allback 2 gange, men gode transfers.
Logged

Sider: 1 ... 3 4 [5] 6 7 ... 16 Udprint 
 



This site is not endorsed by Sports Interactive or SEGA and is intended for entertainment purposes only. « More Info »
©2005-2018, FmFreaks.dk
                                         Forum Powered by SMF 1.0.5 · SMF ©2001-2010