home forum contact
 
  Velkommen
Gæst
Søg
 
SENEST AKTIVE EMNER
Glemt din kode?
Registrer
Dato Forfatter Forum Emne
I dag kl. 20:38:18 Kenitho Challenges The real SAF Challenge
24 Sep 2024, 14:27 Broen13 Omklædning... Underlige ting
09 Sep 2024, 20:59 Bubbles Blogs #4 - FC Balzers & Liec...
02 Sep 2024, 15:06 cartoon Klubsøgnin... Manchester United
25 Aug 2024, 23:01 Nephilim Skadestuen FFP Fejl?
21 Aug 2024, 15:58 rheya Blogs "Ålleren" tilbage i Su...
25 Jul 2024, 08:58 andersnomanni Blogs Freiburg Gloryhunter s...
Antal Registrerede Brugere: 23425
  2 Brugere, 743 Gæster Online.

Indlæg: 1132879 over 31375 Emner
Nyeste Bruger: diazkeira740
FORUM
+  FmFreaks Forside
|-+  Forum: Andre Managerspil
| |-+  Nostalgi
| | |-+  Kategori: Blogs fra de ældre udgaver
| | | |-+  F.C. København - Nordens gudehold
0 Brugere og 1 Gæst læser i øjeblikket dette emne.
Sider: 1 2 [3] 4 5 ... 16 Udprint
Forfatter Emne: F.C. København - Nordens gudehold  (Læst 44489 gange)
fc-hansen
Manager
********

Offline Offline

 
Sv: F.C. København - Nordens gudehold
« Svar #30: 17 Maj 2008, 22:13 »

Tusind tak for den dejlige kommentar.
Det er altid godt at få noget ros for sine ting.

Ja men kommer der snart update? er så god jeg næsten ikke kan vente med updaten
Logged

Citat af Wayne Rooney: " Jeg kan fylde ronaldos hul"

hay que joder?

NichlasKirk
Gæst
 
Sv: F.C. København - Nordens gudehold
« Svar #31: 18 Maj 2008, 01:11 »

Du har jo forbedret dig betydeligt meget siden første update til seneste, og det er faktisk gået hen og blive en rigtig flot blog KIU Peace
Logged

sneglen2003
Ynglingespiller
***

Offline Offline


 
Sv: F.C. København - Nordens gudehold
« Svar #32: 18 Maj 2008, 08:52 »

Kom der update eller ?

Og har der ikk været indkøb ? -Eller skal jeg bare være lidt mere tålmodig Peace

Jeg vil også lige spørge om der ikke har været nogle indkøb? -eller?  Smiley

En smule mere konstruktiv kritik - ikke de helt korte sætningen, så heller et komma, da det jo er en bisætning Smiley
Eks. "Årets første match i sas-ligaen var mod Viborg, helt klart en overkommelig modstander. Kun en sejr talte."

Der ville jeg have skrevet: "Årets første match i sas-ligaen var mod Viborg, helt klart en overkommelig modstander, hvor kun en sejr talte.  Wink

-Fast læser  Grin
Logged

Matigol
Landsholdsspiller
******

Offline Offline

 
Sv: F.C. København - Nordens gudehold
« Svar #33: 18 Maj 2008, 13:29 »

Tusind tusind tak alle sammen. mht til mine sætninger, det er helt klart noget jeg vil tage til mig og arbejde på.
Mine indkøb - er på vej, men da Ståle har købt en del nye spiller , vil jeg prøve at begrænse mine indkøb - til det realistiske.
Update kommer meget snart - men var ikke lige hjemme igår - men der kommer et par stykker idag.

Så glæd jer - og igen tusind tak for de dejlige kommentere.
Logged

dasmessi
Gæst
 
Sv: F.C. København - Nordens gudehold
« Svar #34: 18 Maj 2008, 13:37 »

Glæder mig sygt til update. Smiley. Du skriver bare godt.
Logged

Matigol
Landsholdsspiller
******

Offline Offline

 
Sv: F.C. København - Nordens gudehold
« Svar #35: 18 Maj 2008, 14:38 »


FCK vs FCN 22-07-07

Efter den kæmpe skuffelse i Viborg – et hav af brændte chancer, var en god sætning for kampen.  Til træningen
hang spillerne med skuffen, pressen havde som sædvanlig overdrevet situation – noget jeg havde regnet med spillerne ville ignorer.  Men vi gjorde os klar til kampen mod F.C. Nordsjælland, en kamp vi skulle vinde, den kamp er bare så vigtig.

Kampen startet i et meget, meget roligt tempo – spillerne så hinanden an, og ingen ville rigtig tage chancen og angribe. Det var ellers lagt op til en rigtig spændende kamp, men det blev der ikke noget af i første halvleg. Men de første kampe i vores sæson, var blevet kronet med en ufortjent scoring til vores modstanders fordel – men ikke i dag, i dag var det vores tur. Silberbauer løb med bolden igennem midten, og satte af med et brag af et skud, som hamrede ind på stolpen og havnede for fødderne af vores brasilianske angriber – Junior som let kan ligge bolden ind i kassen på Farum Park, i det 45’ende minut.

Kampen startede som den sluttede i anden halvleg, kedelig – med lange afleveringer. Men, men, men. Som altid kommer vi til det 90’ende minut. FCN i angreb, og BANG – så blafrede vores net, et sus går gennem stadion – der bliver helt stille i et millisekund og så hamrede der et brøl på stadion, hjemmeholdet var kommet på 1-1. Vi gav bolden op, spillede den ud på fløjen – Grønkjær tog sit hurtige ryk, og satte sin mand af – løb ind i banen, og med en fræk hæl aflevering, spiller han Hjalte Bo Nørregaard og med et flot spark satte han bolden ind, med hjælp fra stolpen. To mål i overtiden, og vi vinder alligevel. SÅDAN
Logged

Matigol
Landsholdsspiller
******

Offline Offline

 
Sv: F.C. København - Nordens gudehold
« Svar #36: 18 Maj 2008, 15:08 »

Kommer update - men mangler nogle til at lave mine billeder (:
Da "mine" grafikker ikke er på (:
Logged

Fredi
Førsteholdsspiller
*****

Offline Offline

 
Sv: F.C. København - Nordens gudehold
« Svar #37: 18 Maj 2008, 15:38 »

Det ser godt ud , JakobHove. Du er lidt uheldig med nogen af dine resultater, men ellers ser det fint ud.
Logged

Matigol
Landsholdsspiller
******

Offline Offline

 
Sv: F.C. København - Nordens gudehold
« Svar #38: 18 Maj 2008, 15:42 »

Det ser godt ud , JakobHove. Du er lidt uheldig med nogen af dine resultater, men ellers ser det fint ud.

Tusind tak - er glad for du læser med .
Bare rolig, resultaterne skal nok komme  Opstemt Thumbs Up
Logged

Matigol
Landsholdsspiller
******

Offline Offline

 
Sv: F.C. København - Nordens gudehold
« Svar #39: 18 Maj 2008, 15:54 »

Hvis der er nogle der gerne vil lave nogle billeder til mig - noget ala dem jeg har nu - så sig lige til!
Logged

sneglen2003
Ynglingespiller
***

Offline Offline


 
Sv: F.C. København - Nordens gudehold
« Svar #40: 18 Maj 2008, 18:28 »

Vigtig sejr over FCN  Thumbs Up
Logged

Matigol
Landsholdsspiller
******

Offline Offline

 
Sv: F.C. København - Nordens gudehold
« Svar #41: 18 Maj 2008, 18:41 »


FCK vs AGF 29-07-07

Efter den skuffende kamp mod Viborg – lovede Brian Laudrup flere mål, der blev scoret to mål mod FCNordsjælland. Det er ikke overvældet meget, men næste kamp skulle være mod Århusianere, helt klart en overkommelig modstander – ligesom Viborg skulle være det. Viborg kampen sad i vores baghoved, vi skulle lukke kampen - og det kunne kun gå for langsomt.

Første Indkøb

Men dette var ikke dagens nyhed. Løverne fra København havde forstærket truppen med noget ungt blod fra Herfølge, og hvem anden end Nikola Saric? Nikola er ofte blevet betegnet som et af Danmarks største talenter og stod da også klart da han skrev kontrakt med Herfølge allerede som 15årig. Nikola’s største forcer er hans fysik og hans fantastiske teknik.

Men kampen mod AGF – der var blevet lovet mål, og efter kun to minutter var der også mål – så længe man har en Michael Gravgaard, er man farlig på hjørne og det understregede han efter kun to minutter. Og så sad FCK på resten af kampen. AGF havde ikke en eneste chance i hele første halvleg.

Og i starten af anden halvleg kom der to hurtige mål af de to angriber, først var det Morten Nordstrand med et flot langskud, og kun 4 minutter senere i det 56 minut, var det Júnior med et hovedstøds mål. FCK’s nøglespiller Jesper Grønkjær måtte humpe ud i det 70ende minut med et forvredet knæ som holder ham ude i ca. 2 uger.
Champions League

Turen gik til Estland hvor modstanderen hed Levadia. Levadias nøglespiller Nikita Andrejev – en tekniks god spiller, og så er han uhyre kold foran målet. Med sine 18 år, har han scoret en hel del mål. Han rygtes til København og Brøndby.
Løverne kører let og elegant over dem, og vinder med 0-5


Logged

Matigol
Landsholdsspiller
******

Offline Offline

 
Sv: F.C. København - Nordens gudehold
« Svar #42: 18 Maj 2008, 19:38 »


FCK vs AAB 05-08-07

Vores resultater er blevet forbedret væsentligt – efter vores 5-0 sejr i Champions – hvor flere af mine spillere gjorde det godt – især Atiba Hutchinson som har trukket en del interesse til sig, især fra Palermo. Og jeg vidste det var en stor chance for Atiba, og jeg kunne ikke byde ham at afslå.
Min nu gjaldt det Aalborg – de skide nordjyder. Helt klart en svær modstander, men hvis vi vil vinde skal vi også slå dem her.

Men det værst tænkelige sker efter 34 minutter – Jose Mota. Michael Jakobsen, helt nede fra sit eget forsvar, sender han en lang bold – og Ulrik Laursen skal løbe om kamp med Mota. 0-1. Men lige inden pausen sender Rasmus Wurtz lige en hilsen til sine gamle holdkammerater. 25 meter udefra banker han den op i net taget. Utroligt mål.

Efter pausen kører kampen frem og tilbage – AAB havde flere chancer for at lukke kampen, men havde intet spil – de spillede udelukkende på kontra. Men heldigvis skulle vi få vores chancer. I det 82ende minut – endnu en gammel AAB’er, han tager turen selv og kan let skyde den ind i kassen. Og kun 5min senere bliver der begået straffe på Ailton, og Nordstrand skyder den sikkert ind. Igen viser vi at vi er i stor form, med en 3-1 sejr

Champions League


Efter vores 5-0 sejr og det Estlandske hold, Levadia skulle vi møde dem i returkampen. Vi taber 1-0 og Nikita Andrejev scorer et flot mål. Efter vores 5-0 sejr og det Estlandske hold, Levadia skulle vi møde dem i returkampen. Vi taber 1-0 og Nikita Andrejev scorer et flot mål. Og vi går videre med en 5-1 sejr – og nu går turen videre til Spanien hvor mægtige Sevilla venter på os. En rigtig svær modstander.

Indkøb


Senere på ugen kunne vi præsentere vores andet indkøb i denne sæson. Denne gang en russer – fra det Estlandske hold – som vi netop havde slået ud af Champions League. Nikita Andrejev. Et kæmpe angrebs talent, som giver sig 100% i hver kamp. Hans største forcer er hans hårde afslutninger og hans hurtighed. Det regnes med at FCK gav ca. 1.500.000 DKK

SAS LIGA


Vi skulle møde vores rivaler fra Lyngby – og igen, igen kommer vi bagud, efter kun 6 minutter. Kampen ligger og triller lidt frem og tilbage. Og vi gik bagud til pausen. Men kun 2 minutter inde i anden halvleg scorer nyindkøbet Nikita Andrejev. I det halvtredsindstyvend e minut for Lyngby et uretfærdigt straffe – og kan gøre det til 2-1. Men Jesper Christiansen redder den sikkert. Der efter for vi scoret to hurtige mål – og vinder 1-3.

Logged

Philli
Landsholdsspiller
******

Offline Offline

 
Sv: F.C. København - Nordens gudehold
« Svar #43: 18 Maj 2008, 19:41 »

I CL updaten skriver du den samme sætning 2 gange lige i træk.
Men ellers en dejlig update. Godt køb af Andrejev.
Det bliver svært mod Sevilla, men jeg tror på dig.
Logged

Matigol
Landsholdsspiller
******

Offline Offline

 
Sv: F.C. København - Nordens gudehold
« Svar #44: 18 Maj 2008, 19:48 »

I CL updaten skriver du den samme sætning 2 gange lige i træk.
Men ellers en dejlig update. Godt køb af Andrejev.
Det bliver svært mod Sevilla, men jeg tror på dig.

Jeg kan ikke lige umiddelbart finde de sætninger.
Men tusind tak - tror også selv på mine chancer.
Dejlig når folk kommentere
Logged

Sider: 1 2 [3] 4 5 ... 16 Udprint 
 



This site is not endorsed by Sports Interactive or SEGA and is intended for entertainment purposes only. « More Info »
©2005-2018, FmFreaks.dk
                                         Forum Powered by SMF 1.0.5 · SMF ©2001-2010